אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדות מכירה, לשתול מחשבות, לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, שיטת nlp, nlp לימודי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע אישה, מיומנויות שכנוע, nlp תרגול, להתמודד עם התנגדויות מכירות, טיפול ב nlp, nlp הצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, להתכונן לראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את החברה, NLP לימודים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מניפולציה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, סדנת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את ההורים, NLP טיפים, מדריך ל nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, מה זה nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, קורס דמיון מודרך, טיפים למכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
מהם הטעויות הנפוצות בפרזנטציה מוקדמת מידי ואיך להימנע מהן?

כאשר אדם מנסה למכור מוצר, בין אם מדובר במוצר ממשי או במכירה של עצמו במערכת יחסים, אחת הטעויות הגדולות היא הצגת המוצר או "האני" מוקדם מדי, ללא הכנה מספקת. טעויות כאלו עשויות לגרום לאובדן אמון ולדחייה מצד הלקוח או בן הזוג. אליעד כהן מסביר את החשיבות של הכנה והתאמת המוצר או השינוי לפני הצגתו מחדש, על מנת שלא יתקבל כ"מה שחדש הוא לא חדש".

מה קורה כאשר הצגת המוצר מוקדמת מידי?

המצב השכיח ביותר הוא כאשר אדם מאמין במוצר שלו ובטוח שהוא טוב. הוא מציג אותו ללקוח או בן הזוג, אך לא מקבל את התגובה הרצויה. אם הלקוח או בן הזוג מסרבים לקבל את המוצר, התחושה הראשונה היא לחץ. בתגובה לכך, האדם ממהר לעשות שינוי, אך בדרך כלל זהו שינוי שטחי. לדוגמה, במקרה של מכירת מוצר, האדם משנה מעט את המוצר, עוטף אותו בעטיפה חדשה ומציע אותו שוב ללקוח. אך מה קורה כאשר הלקוח בודק את המוצר ומגלה שמדובר בדיוק באותו המוצר, רק עם עטיפה חדשה? במקרה כזה, הלקוח לא רק שיבטא תסכול על כך שהמוצר לא השתנה מספיק, אלא יתחיל לאבד אמון במוכר. אם הוא ייתקל בתהליך זה מספר פעמים, המוצר ייתפס בעיניו ככישלון ולא יוכל לשוב לתשומת ליבו.

האם זהו המצב גם במערכות יחסים?

אליעד כהן מציין כי אותה טעות קיימת גם במערכות יחסים. אדם שמנסה להחזיר את בן הזוג לשעבר ומבצע שינוי שטחי, כמו שינוי התנהגותי קטן כדי להרשים את הצד השני, ייתקל בהתנגדות. בני הזוג מזהים את השינוי כלא אמיתי, אלא רק כמאמץ זמני שנעשה כדי להרשים, מה שגורם לאיבוד האמון. כאשר אדם מנסה להחזיר אהבה או מערכת יחסים, אם הוא לא מבצע שינוי פנימי ומעמיק, אלא רק "מתקן את המוצר" בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה.

כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג?

במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר לא נכון? האם הבעיה נובעת מהלקוח או מהמוצר עצמו? יש לבצע שינוי מהותי ומעמיק לפני שניתן להציג את המוצר או את מערכת היחסים מחדש. לשנות את המוצר רק בעטיפה חיצונית לא יפתור את הבעיה, אלא יוביל לאובדן אמון נוסף.

מתי הזמן הנכון לבצע פרזנטציה מחודשת?

כדי להציג פרזנטציה מחודשת, יש להמתין עד שהשינוי יהיה אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה בצורה נכונה לצרכים של הלקוח ולא רק עם עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא כי השינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. רק כאשר השינוי הוא פנימי ומעמיק, ניתן לבצע פרזנטציה מחודשת בצורה שתהיה יעילה.

מה ניתן ללמוד על השקת מוצרים לשוק?

השקת מוצר לשוק היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של הצרכים של קהל היעד. אם המוצר לא מוכן לצאת לשוק בצורה הטובה ביותר, סביר להניח שהוא ייתקל בדחייה מצד השוק. הצגת מוצר בצורה חפוזה ללא הבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח תוביל לכישלון. יש להימנע מהצגת פרזנטציה מוקדמת מדי, ויש להמתין עד שהמוצר באמת מוכן להתמודדות עם השוק.

סיכום
  • הצגת פרזנטציה מוקדמת מדי או חזרה עליה ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח.
  • תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין התקדמות אמיתית.
  • כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי.
  • יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים.
מה הטעות הקריטית בפרזנטציה מוקדמת מדי?

אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים כשהם מנסים למכור מוצר - בין אם זה מוצר ממשי או "למכור את עצמם" במערכת יחסים - היא הצגת הפרזנטציה מוקדם מדי וללא הכנה מספקת. כאשר אדם רוצה למכור משהו, הוא בטוח שהמוצר שלו טוב ולכן מציג אותו ללקוח. אך אם הלקוח מסרב, המוכר עשוי להרגיש לחץ ולנסות לשנות את המוצר באופן שטחי במקום להבין מה בדיוק לא עבד בפעם הראשונה.

איך חוסר סבלנות פוגע באמון של הלקוח?

כאשר אדם מציג מוצר, מקבל סירוב, ואז משנה את המוצר מעט ומנסה שוב לשכנע את הלקוח - הלקוח מזהה שמדובר כמעט באותו המוצר. במקרה כזה, לא רק שהמוצר לא משתנה מספיק, אלא שהלקוח מתחיל לאבד אמון במוכר, כי הוא מרגיש שהוא מקבל משהו "ממוחזר" ולא פתרון אמיתי. אם אותו תהליך חוזר על עצמו כמה פעמים, הלקוח עלול לאבד כל אמון במוצר או במי שמנסה למכור אותו.

איך זה קשור להחזרת אהבה ולמערכות יחסים?

אותה טעות מתרחשת גם כאשר אדם מנסה להחזיר אקס / ית. אדם מבצע שינוי שטחי, חוזר לאקס ומנסה להוכיח שהשתנה. אך אם בן / בת הזוג מזהים שהשינוי אינו מהותי, אלא רק תיקון שטחי כדי להרשים, הם לא ישתכנעו, ואף יאבדו אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי.

איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן / בת זוג?

במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר באמת לא מתאים? האם משהו בשיווק שלו לא נכון? האם הבעיה היא בלקוח או במוצר? רק לאחר הבנה עמוקה של הבעיה ניתן לבצע שינוי אמיתי ורלוונטי ולא שינוי חיצוני בלבד.

מתי הזמן הנכון לעשות פרזנטציה מחודשת?

יש להמתין עד שהשינוי הוא אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה לצרכים של הלקוח ולא רק קיבל עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא שהשינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. אחרת, כל פרזנטציה חוזרת תגרום לאובדן אמון נוסף.

מה ניתן ללמוד מכך על השקת מוצרים לשוק?

כשמוציאים מוצר לשוק, חייבים להבין מראש מה קהל היעד באמת רוצה. אם השקת מוצר מתבצעת מהר מדי, ללא הבנת הצרכים, קיים סיכון שהמוצר ייכשל והשוק יפתח כלפיו התנגדות. לכן, חשוב לוודא שהמוצר אכן מוכן, ולא להאיץ פרזנטציה שתגרום לדחייה נוספת.

לסיכום:

- הצגת פרזנטציה מוקדם מדי או חזרה עליה שוב ושוב ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח.

- תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין כאן התקדמות אמיתית.

- כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי.

- יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים.
איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? איך להראות לו שהשתנתי? למה הוא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? למה היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
...זו, מניחים שהטענה ההפוכה היא נכונה, ואז בוחנים את ההשלכות הנובעות מכך. אם נוצר פרדוקס או סתירה, הרי שההנחה הראשונית שגויה, ולכן הטענה המקורית חייבת להיות נכונה. כיצד הוכחה בדרך השלילה משמשת בפילוסופיה? הוכחה בדרך השלילה משמשת בפילוסופיה כדי להפריך עמדות מסוימות באמצעות הבאתן לאבסורד. לדוגמה, אם נטען כי אין אמת מוחלטת, ניתן לשאול: האם האמירה הזו היא אמת מוחלטת?. אם כן, הרי שיש אמת מוחלטת, ואם לא, הרי שהאמירה עצמה אינה נכונה. בכך, ניתן להראות שהטענה...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה. מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית לשלילית במכירה? כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח? האם ניתן למכור ללקוח עצוב? מהם היתרונות בשיחה על קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
...שאז האדם לא רואה את המניפולציה שעושים עליו. ועכשיו אסביר עוד יותר לעומק את המניפולציה הנל. מה בדיוק עומד מאחוריה, ואיך לעשות אותה בצורה עוד יותר טובה. והרעיון הוא, שמי שהוא מספיק חכם ויש לו מספיק שכל, הוא יודע את הקשר שיש בין כל שני רעיונות בעולם. כי כל הדברים שיש בעולם, תלויים אחד בשני. וכל פעולה שהאדם עושה וכל מחשבה שהאדם חושב וכל רעיון שהאדם מזדהה איתו, זה בעצם גורם בצורה עקיפה גם לכל דבר אחר שיכול לקרות וזה בעצם אומר על האדם, כל דבר שיכול להיאמר...
למי להצביע בבחירות? לאיזה מפלגה להצביע? סודות השכנוע של ביבי נתניהו, נתניהו ילחם בטרור, הטרור ילחם בנתניהו, האם הטרור טוב לנתניהו? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה, פוליטיקה, מנהיגות, פוליטיקאים
...לכך, הוא תיאר שאחרי פיגוע בבית הכנסת בירושלים המדינה קראה לאזרחים לשאת נשק להגנתם, מה שמעיד שהמדינה בעצם מודה שהיא לא מסוגלת לספק את ההגנה שהבטיחה, ומטילה את האחריות חזרה על האזרחים עצמם. למי כדאי להצביע בבחירות, למפלגת השלטון או לאופוזיציה? בהקשר זה הסביר אליעד כהן בהרחבה כי למי שנמצא בשלטון קל יותר לשכנע אנשים לבחור בו מחדש, כי הוא יכול לטעון שכל מצב טוב הוא בזכותו, וכל מצב רע קרה למרות שהוא שם. מצד שני, דווקא לאופוזיציה יש את הקושי להוכיח הצלחות...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...התנהגות שלילית לחלוטי, אסור לאפשר אותה אפילו באופן חד - פעמי. איך לשנות מחשבות שליליות או טורדניות? כאשר לאדם יש מחשבה טורדנית, לפעמים הדרך להתמודד איתה היא פשוט לא לתת לה מקום להתבטא בכלל. אם האדם מאפשר למחשבה כזו להתבטא אפילו מעט, זה עלול לחזק אותה ולגרום לה להישאר ואף להתחזק. לעומת זאת, אם הוא לא מאפשר לה שום ביטוי, הוא יכול לגרום למחשבה להיחלש ולהיעלם עם הזמן. כיצד לדעת מתי להשתמש בגישה חיובית או שלילית? אליעד מסביר שאין תשובה מוחלטת לשאלה אם...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
...היותר יקר שלך. כי יתכן, שהעלות שלך לגייס לקוח חדש שישלם לך 120 שח, היא יותר גדולה מהגדלת הרווח שתהיה לך מ 110 ל 120. דהיינו, אם אתה מוכר ב 120 במקום ב 110, אתה מרוויח עוד 10 שח. אבל יתכן שהעלות שלך לגייס לקוח חדש שישלם לך 120 במקום 110, היא 11 שח או סכום יותר גדול. ואז במקרה כזה, התועלת שקיבלת מכך שאתה מוכר במחיר יותר יקר, דהיינו, 10 שח, היא קטנה מהעלות שלך, לגייס את הלקוח החדש, שישלם לך 120 שח. ולכן אולי יצא שכרך בהפסדך. ולכן צריכים לקחת בחשבון...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
...וכמובן שהעניין כאן הוא קצת יותר מורכב. כי יתכן עסק, שלדוגמה ימכור מוצר ב 100 שח ייתן לך 10 שח תמורת המכירה ייתן עוד 80 שח עבור שאר ההוצאות, וישאר לבעל העסק רק 10 שח רווח לפני מס. ובעסק כזה לדוגמה, אתה יכול לעשות רק 10 שח לכל מכירה. לעומת אולי עסק אחר, שמכל מכירה ייתן לך 1000 שח. אז איזה עסק כדאי לך למכור? האם את זה שנותן לך 10 או 1000 שח לכל מכירה? וכמובן שהתשובה היא שזה תלוי בכל מיני גורמים, כי אולי הרבה יותר קל לעשות 1000 שח מלמכור את המוצרים שאתה...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
...הלקוח אמור להבין, שעם המוצר הזה יהיה לו טוב ובלי המוצר הזה יהיה לו רע, כי אין לו את הטוב שהמוצר הזה יביא לו. דהיינו, זה בסדר שהלקוח יבין שבלי המוצר יהיה לו רע. אבל הלקוח צריך להבין, שאם הוא לא ירכוש את המוצר, אז יהיה לו רע, מעצם זה שלא יהיה לו את המוצר, כי הוא יאבד את הטוב של המוצר. אבל לא צריך שהלקוח יחשוב שאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא ירגיש רע, מעצם זה שהוא לא סגר איתך עסקה, שהלקוח יוצא לא בסדר, מקבל קנס וכיוב. כי במקרה שכן תעביר ללקוח את התחושה...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
...לפני שתטען אותה, תסביר גם את העמדה המנוגדת לה. כך העמדה שתציג לאחר מכן, תשמע הרבה יותר אמינה אובייקטיבית, שלוקחת בחשבון גם את הדעה המנוגדת. לפעמים יש מצבים, שבהם השומע מסכים איתך, והוא חושב את מה שהיית רוצה שהוא יחשוב, כגון לדוגמה שהוא אומר שהוא מסכים איתך ומסביר את העמדה שלך, אבל אתה צריך לשים לב לכך, שלפעמים הוא מציג את העמדה שלך, בצורה שעלולה בהמשך לגרום לו להתנגד לה. ועליך לדעת לתקן אותו, למרות שהוא מסכים איתך. לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו,...
הוכחה בדרך השאלה, טעויות לוגיות, לוגיקה, רטוריקה, לענות בשאלה, שאלה זה לא תשובה, איך יהודי עונה בשאלה? איך לברר את האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה
הוכחה בדרך השאלה, טעויות לוגיות, לוגיקה, רטוריקה, לענות בשאלה, שאלה זה לא תשובה, איך יהודי עונה בשאלה? איך לברר את האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה
...מטעה? הוכחה בדרך השאלה היא מצב שבו אדם נתקל בתופעה או אירוע שאין לו הסבר ברור לגביו, ואז הוא משתמש בשאלה עצמה כאילו היא מהווה תשובה. אליעד כהן מסביר שזו דרך לא נכונה לחשוב, כי שאלה בפני עצמה לעולם אינה תשובה. לדוגמה, אדם יכול לשאול איך השולחן הגיע לפה? ובגלל שאין לו תשובה ברורה, הוא מחליט שההסבר שהמציא חייב להיות נכון, אחרת אין לו הסבר חלופי. אליעד מדגיש שזו אינה הוכחה אמיתית, אלא סוג של הטעיה לוגית. אליעד מציג דוגמה נוספת כדי להמחיש את הטעות בהוכחה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, אוטוסוגסטיה, הדרכת מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 05:31:42 - wesi28