אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טכניקות שכנוע ✔NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות שכנוע, לנסח טקסט משכנע, ללמוד לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים לתרום, לשכנע אשה להיות איתך, מטפל nlp, לשכנע אמא, לנהל משא ומתן, NLP טיפול בחרדות, לשכנע בחור, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, nlp מזה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את חברה שלך, אומנות המכירה, להשפיע, להתמודד עם התנגדויות במכירות, ניתוח טקסט טיעוני, טקסט טיעוני, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע בנות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP לימוד, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, ייעוץ אישי למנהלים, NLP לימוד באינטרנט, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך למכור רעיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפול בהתנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד.

והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו.

אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אח"כ "לסגור עסקה" עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר.

וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמה: מאחורי הרעיון של "לעשות דיאטה", מאחוריו מסתתרים רעיונות שונים שמהווים את הבסיס שלו. שהם לדוגמה הרעיונות שאומרים, שכדאי להיות רזה, ושלא טוב אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיו"ב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה.

וכאשר רוצים לדוגמה לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה / עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה.

לדוגמה: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן בגוף על בריאות הגוף, ומדברים איתו על זה שאנשים שנראים יותר טוב, בד"כ קל להם יותר ברמה החברתית וכיו"ב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אח"כ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו.

ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן:

ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמה הרעיון אומר שחשוב להיראות טוב, שמאחוריו עומדים רעיונות כגון, שמי שנראה טוב החיים שלו יותר טובים, ומי שנראה טוב יש לו יותר ביטחון עצמי ויותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. ומי שנראה טוב, החברה הרבה יותר אוהבת אותו וכיו"ב. שהם אלו שמובילים אל הרעיון שאומר, שחשוב להיראות טוב.

וגם מאחורי הרעיונות האלו, גם מאחוריהם יש הנחות יסוד נוספות שמובילות אליהם. כגון לדוגמה שמאחורי הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים, מאחורי זה עומד הרעיון שאומר, שחשוב להצליח בחיים, ושמי שלא מצליח בחיים הוא אדם שרע לו, ושמי שמצליח בחיים יהיה יותר מאושר, ושבכלל קיימת הצלחה כלשהי שצריך לשאוף אליה וכיו"ב. שבלי להסכים על רעיונות כאלו, תהיה הרבה פחות הסכמה עם הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים.

או לדוגמה הרעיון שאומר, שמי שנראה טוב, יותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. שמאחוריו עומדות הנחות יסוד שאומרות, שכדאי לאדם לפתח קשרים חברתיים, ושקשרים חברתיים עושים טוב לאדם, ושחשוב שיהיו לאדם קשרים חברתיים. כי אם האדם לא מסכים עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים.

וכאשר באים לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים שוכחים שיכול להיות שכל השכנוע ייפול ולא יצליח, בגלל שהיסודות השורשיים יותר והעמוקים יותר של הטענה, עליהם עצמם האדם עדיין לא מסכים איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת היסוד הבסיסית שלך. ולפעמים אתה מנסה לשכנע מישהו ולא מצליח לשכנע אותו, בגלל שיש הנחת יסוד נסתרת, שעליה אתם לא מסכימים עדיין.

וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק עם עצמך, מהן הנחות היסוד שיש מאחורי הרעיון שאתה מנסה לשכנע את האדם האחר. ולא רק מהן הנחות היסוד ברמה הראשונה, אלא גם מהן הנחות היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך.

ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של הטענה שלך, ורק אח"כ לאט לאט להגיע אל הטענה הסופית שלך. בצורה כזו, שבה לאדם השני לא יהיה להיכן לברוח מלהסכים איתך.

ויש כאן עוד רמת עומק נוספת, והיא שגם בתוך היסודות של הטענה שלך, גם בהם יש יסודות מחויבים יותר ביחס לטענה שלך, ויש יסודות אפשריים יותר ביחס לטענה שלך. ז"א שאם ניקח לדוגמה עץ, ונסתכל על השורשים שלו, אז נראה שלמרות שיש לו הרבה מאוד שורשים בקרקע, עדיין יש שורשים חזקים יותר ויש שורשים חלשים יותר.

ובאנלוגיה לעניין שלנו, כל רעיון, עומדות לפניו הנחות יסוד כלשהן, שמובילות אליו ושגורמות לו להיות נכון. אבל, מי שיתבונן יראה, שבתוך כל הנחות היסוד האלו, יש הנחות יסוד שהן יותר מחייבות את האדם שמסכים איתן, להסכים עם הטענה שלך. ויש הנחות יסוד כלשהן, שאומנם האדם חייב להסכים עליהן, כדי להסכים איתך, אבל גם אם הוא יסכים עליהן, זה עדיין לא אומר שהוא יסכים איתך.

שזה אומר, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק מהן הנחות היסוד ההכרחיות שעליהן הוא מוכרח להסכים איתך, כדי שהוא יהיה מסוגל להסכים עם הטענה הסופית שלך. אבל אח"כ עליך לבדוק ולראות, איזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן רק יאפשרו לו להסכים איתך על הטענה הסופית. ואיזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן כמעט יאלצו אותו להסכים איתך על הטענה הסופית שלך, ושם כמובן עליך לתת את הדגש של השכנוע שלך ואת עיקר מאמצי השכנוע שלך.

ויש כאן עוד רמת עומק עמוקה עוד יותר, והיא שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לנסות לאתר את הרעיונות המחויבים ביותר אצל האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ז"א למצוא את הדברים שהאדם שאתה רוצה לשכנע אותו, שהוא הכי בטוח בהם ושהוא הכי רוצה אותם / הערכים שהוא הכי מזדהה איתם / הרצונות החזקים ביותר שלו.

ועליך לנסות לגלות ולמצוא את הקשר הסיבתי שיש, בין הרצון החזק ביותר שלו ובין הרעיון שהוא הכי בטוח בו כרגע, לבין הרעיון שאותו אתה רוצה לשכנע אותו. כגון אם לדוגמה ברצונך לשכנע מישהו לעשות פעולה כלשהי, עליך לזהות את הרצונות החזקים ביותר שלו, שהם יכולים לדוגמה להיות, הרצון להיות בעל ערך עצמי / הרצון להרגיש אהבה / הרצון להצליח בחיים וכיו"ב. ועליך לחשוב עם עצמך, כיצד זה שהוא יעשה את מה שאתה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טכניקות שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, טכניקות שכנוע, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח לא סוגר עסקה איך ללמוד שכנוע? מניפולציה סיבתית לייצר מודעות למוצר לשכנע את השופט איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לבטל עסקה עם לקוח? שאלה סגורה של לקוח לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים מניפולציות של ביבי נתניהו מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? עלויות השיווק והמכירה מחלקת שיווק ניהול מחלקת מכירות לקבע את המחיר אצל הלקוח צוות מכירות לחשוב על טובת הלקוח מידע מקצועי ללקוח הזדהות רגשית חזקה לתת ללקוח את המחיר ניהול משא ומתן עם אויב לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע מישהו להרגיש בנוח לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים לגרום ללקוח עצוב להיות עשיר מתחום המכירות למה לעשות שיווק? מי הלקוחות הטובים שלך? להצליח בשכנוע עקיף לשכנע מישהו להאמין ברעיון לגרום ללקוח לתת בך אמון מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה קורס לשכנוע לשכנע אותו לחשוב איך למכור את מוצר גרוע? איך לא למכור ללקוח? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? אסטרטגיית שכנוע אסטרטגיית שיווק טובה ליצור קמפיין שיווקי איך ליצור הזדהות? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק טעויות בתכנון יעדי מכירות מענה ללקוח מוצר זול ופחות טוב להציג ללקוח טווח מחירים לשכנע מישהו לא למות לשכנע לקוח לומר כן התמודדות עם לקוח לקוח מפחד לקבל החלטה להיות לקוח חוזר לשכנע אנשים עקשנים סוגים של חומרי שיווק מקצועיים לשכנע מישהו לענות לסקר איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית למכור בשוק רווי תחרות לבטל עסקה עם לקוח איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? שכנוע להגדיל מכירות מסרים שכנועים האם להסתיר מידע מהלקוח? איש מכירות אמיתי מתי לשקר ללקוח? האם להכאיב ללקוח? איך למכור משהו? שיחה יוצאת עם לקוח מה הלקוח מקבל מהמוצר? לקוח מרוצה איך לעשות מניפולציה על מישהו? לאהוב להתווכח עם לקוח ליצור התניה לצורך שכנוע מי הלקוח האידיאלי? למה לקוח אחר? למכור כמה שיותר ללמד אנשי מכירות למכור לגרום למישהו להחליף התנגדויות לקוח בגלל המוכר רצף של אמון לקוח משלם כסף לא להזדהות עם לקוח מניפולציות של גורואים בקשה משכנעת הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר ניהול משא ומתן על מחיר מוצרי פרימיום לגרום ללקוח לרצות לקנות לשתול מחשבות לעצמך מוטיבציה לאיש מכירות לפטר לקוחות לחץ על לקוח נאומים של איש המכירות לשכנע מישהי ביקוש למוצר שימוש בשם הפרטי מול לקוח צורה משכנעת לגרום למישהו להיפרד לגרום למישהו לרצות להאמין לך לגרום למישהו לעזוב את אשתו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, משא ומתן, דמיון מודרך בנושא טכניקות שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3008 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:47:20 - wesi28