אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טכניקות שכנוע ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפול אישי, איך לשכנע את חברה שלי, טיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את האשה, ראיון בתקשורת, התמודדות עם התנגדויות במכירות, סודות ההשפעה הסמויה, NLP איך זה עובד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, התמודדות בראיון, איך לשכנע את האשה, טיפים לשכנע, התמודדות עם התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע אישה, לשכנע בחורות, אימון עסקי, nlp עבודה, לשכנע את עצמי לא לאכול, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, איך לשכנע את אשתי, עבודה ב nlp, פסיכוקיברנטיקה, NLP התניה, סודות ה nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, לשכנע שכנה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע אנשים לקנות מוצר, NLP שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טכניקות שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, טכניקות שכנוע, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשבח את המוצר איתור צרכי לקוח למכור שירות גרוע ביצועים של משפך שיווקי המוצר יקר לעבוד במכירות להזדהות עם מישהו צורך של לקוח הנחה ללקוח במשא ומתן לחשוב כמו הלקוח לגרום למישהו לא לעשן לגרום ללקוח שלך הזדהות מוחלטת לקוח לא רוצה לקנות התמודדות עם לקוח לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב סדנת מכירות התנגדויות של לקוחות אסטרטגיית ניהול משא ומתן למה הלקוח עוזב את המתחרים? איך ללמד אנשי מכירות למכור? פרסום חומר שיווקי איך ליצור חומרי שיווק? השקעה בשיווק איך להכין חומרי שיווק? טכניקת שכנוע איך להפוך ליד ללקוח? לקוח שהכי חשוב לו המחיר לאהוב להתווכח עם לקוח התמודדות עם בוס כלקוח לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות איך להצליח במכירות? איך למכור מוצר יקר? לגרום למישהו להרגיש רע לקוח שלא רוצה חוקי ההזדהות ליצור הזדהות לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לקבל אנרגיה למכור למכור ספק כוודאות האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? שאלה משכנעת צורכי לקוח עלות ייצור של מוצר לקוחות מהאלפיון העליון ליהנות לעבוד במכירות אסור לאתר את צרכי הלקוח איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? שקרים במכירות משכנעים לקוחות התאמת המוצר לרצון מקצועיות בעיני לקוח לשכנע לקוחות לאהוב אותך לקוח ממש לא מבין את התמחור מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? להתעקש עם הלקוח סוגים של עסקאות עם לקוחות ללקוחות שהגיעו לעסק הצלחה בשכנוע עקיף מה לא לדרוש במשא ומתן? חומר שיווקי מודפס לענות ללקוח תשובה שלילית יצירת הזדהות מי הלקוחות שלך? מבוא לשכנוע לשכנע מישהו לא להציק יעוץ מכירות לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק טוב במכירות איך להציג הנחה על מוצר? טעויות במשא ומתן לשווק מוצר יקר שיטות שכנוע למתקדמים למכור ללקוח יותר טוב לקוח מכחיש פניה שיטות nlp סודות השכנוע וההשפעה של אובמה הגדלת מכירות למה באמת הלקוח לא רוכש? מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? איש מכירות כמו רובוט לקוח מבטל ברגע האחרון מנהלי שיווק לקוח מקבל הנחה מוצר עם תקלות ראפור בצורה נכונה זיהוי צרכים של לקוח לגרום למישהו להגיע איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? למכור את הרכב רצון לקבל מהלקוח האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול לשכנע עובד לקבל איך לענות ללקוח שמבקש משהו? בניית משפך שיווקי שיווק אורגני בחינם ליצור השפעה בניית אמון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, דמיון מודרך, לקוחות בנושא טכניקות שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:47:25 - wesi28