אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טכניקת מניפולציה ✔NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקת מניפולציה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp בעברית, ייעוץ פוליטי, להתמודד עם התנגדויות קניה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שפת גוף, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, אומנות הנאום, NLP טיפול אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע לקוח לקנות מוצר, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP תבניות, NLP ומכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP ודמיון מודרך, לכתוב טקסט משכנע, NLP עיגון, לשכנע בחורה להתאהב בך, ראיון בתקשורת, איך למכור רעיון, אמנות השכנוע, NLP דיכאון, לשכנע אשה להתחתן, NLP עצמי, איך לשכנע את המנהל, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, ללמוד רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד.

והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו.

אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אח"כ "לסגור עסקה" עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר.

וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמה: מאחורי הרעיון של "לעשות דיאטה", מאחוריו מסתתרים רעיונות שונים שמהווים את הבסיס שלו. שהם לדוגמה הרעיונות שאומרים, שכדאי להיות רזה, ושלא טוב אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיו"ב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה.

וכאשר רוצים לדוגמה לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה / עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה.

לדוגמה: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן בגוף על בריאות הגוף, ומדברים איתו על זה שאנשים שנראים יותר טוב, בד"כ קל להם יותר ברמה החברתית וכיו"ב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אח"כ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו.

ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן:

ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמה הרעיון אומר שחשוב להיראות טוב, שמאחוריו עומדים רעיונות כגון, שמי שנראה טוב החיים שלו יותר טובים, ומי שנראה טוב יש לו יותר ביטחון עצמי ויותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. ומי שנראה טוב, החברה הרבה יותר אוהבת אותו וכיו"ב. שהם אלו שמובילים אל הרעיון שאומר, שחשוב להיראות טוב.

וגם מאחורי הרעיונות האלו, גם מאחוריהם יש הנחות יסוד נוספות שמובילות אליהם. כגון לדוגמה שמאחורי הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים, מאחורי זה עומד הרעיון שאומר, שחשוב להצליח בחיים, ושמי שלא מצליח בחיים הוא אדם שרע לו, ושמי שמצליח בחיים יהיה יותר מאושר, ושבכלל קיימת הצלחה כלשהי שצריך לשאוף אליה וכיו"ב. שבלי להסכים על רעיונות כאלו, תהיה הרבה פחות הסכמה עם הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים.

או לדוגמה הרעיון שאומר, שמי שנראה טוב, יותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. שמאחוריו עומדות הנחות יסוד שאומרות, שכדאי לאדם לפתח קשרים חברתיים, ושקשרים חברתיים עושים טוב לאדם, ושחשוב שיהיו לאדם קשרים חברתיים. כי אם האדם לא מסכים עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים.

וכאשר באים לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים שוכחים שיכול להיות שכל השכנוע ייפול ולא יצליח, בגלל שהיסודות השורשיים יותר והעמוקים יותר של הטענה, עליהם עצמם האדם עדיין לא מסכים איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת היסוד הבסיסית שלך. ולפעמים אתה מנסה לשכנע מישהו ולא מצליח לשכנע אותו, בגלל שיש הנחת יסוד נסתרת, שעליה אתם לא מסכימים עדיין.

וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק עם עצמך, מהן הנחות היסוד שיש מאחורי הרעיון שאתה מנסה לשכנע את האדם האחר. ולא רק מהן הנחות היסוד ברמה הראשונה, אלא גם מהן הנחות היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך.

ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של הטענה שלך, ורק אח"כ לאט לאט להגיע אל הטענה הסופית שלך. בצורה כזו, שבה לאדם השני לא יהיה להיכן לברוח מלהסכים איתך.

ויש כאן עוד רמת עומק נוספת, והיא שגם בתוך היסודות של הטענה שלך, גם בהם יש יסודות מחויבים יותר ביחס לטענה שלך, ויש יסודות אפשריים יותר ביחס לטענה שלך. ז"א שאם ניקח לדוגמה עץ, ונסתכל על השורשים שלו, אז נראה שלמרות שיש לו הרבה מאוד שורשים בקרקע, עדיין יש שורשים חזקים יותר ויש שורשים חלשים יותר.

ובאנלוגיה לעניין שלנו, כל רעיון, עומדות לפניו הנחות יסוד כלשהן, שמובילות אליו ושגורמות לו להיות נכון. אבל, מי שיתבונן יראה, שבתוך כל הנחות היסוד האלו, יש הנחות יסוד שהן יותר מחייבות את האדם שמסכים איתן, להסכים עם הטענה שלך. ויש הנחות יסוד כלשהן, שאומנם האדם חייב להסכים עליהן, כדי להסכים איתך, אבל גם אם הוא יסכים עליהן, זה עדיין לא אומר שהוא יסכים איתך.

שזה אומר, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק מהן הנחות היסוד ההכרחיות שעליהן הוא מוכרח להסכים איתך, כדי שהוא יהיה מסוגל להסכים עם הטענה הסופית שלך. אבל אח"כ עליך לבדוק ולראות, איזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן רק יאפשרו לו להסכים איתך על הטענה הסופית. ואיזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן כמעט יאלצו אותו להסכים איתך על הטענה הסופית שלך, ושם כמובן עליך לתת את הדגש של השכנוע שלך ואת עיקר מאמצי השכנוע שלך.

ויש כאן עוד רמת עומק עמוקה עוד יותר, והיא שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לנסות לאתר את הרעיונות המחויבים ביותר אצל האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ז"א למצוא את הדברים שהאדם שאתה רוצה לשכנע אותו, שהוא הכי בטוח בהם ושהוא הכי רוצה אותם / הערכים שהוא הכי מזדהה איתם / הרצונות החזקים ביותר שלו.

ועליך לנסות לגלות ולמצוא את הקשר הסיבתי שיש, בין הרצון החזק ביותר שלו ובין הרעיון שהוא הכי בטוח בו כרגע, לבין הרעיון שאותו אתה רוצה לשכנע אותו. כגון אם לדוגמה ברצונך לשכנע מישהו לעשות פעולה כלשהי, עליך לזהות את הרצונות החזקים ביותר שלו, שהם יכולים לדוגמה להיות, הרצון להיות בעל ערך עצמי / הרצון להרגיש אהבה / הרצון להצליח בחיים וכיו"ב. ועליך לחשוב עם עצמך, כיצד זה שהוא יעשה את מה שאתה...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
... ומתי לא להוסיף סיבות, וכמה סיבות להוסיף, ובאיזה חלק של המשפט להוסיף אותן וכולי. וכל הנל ניתן להבין עוד טכניקת מניפולציה וטכניקת שכנוע, שאומרת, שלפעמים באפשרותך להחליש רעיון כלשהו בצורה יזומה, באמצעות זה שאתה נראה כאילו שאתה בא לחזק אותו. ...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 1
... הולך לדבר בסביבות 65-70 דקות, ואז אענה על שאלות במשך כחצי שעה, אז תשמרו את השאלות לשלב הזה זו טכניקת מניפולציה מאוד טובה. שאומרת לך, תאמין למה שאני אומר כדי להבין אותי, ואת השאלות תשאל אחכ. כי יש 2 דרכים ...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... שהמחיר יכול לשמש כתירוץ, אבל זו רק אמת חלקית. אליעד מוסיף ומחדד שהרעיון המחיר הוא רק תירוץ הוא בעצמו טכניקת מניפולציה פסיכולוגית שבה משתמשים אנשים שמעוניינים למכור קורסים של NLP או קורסים של מכירות. הם מציגים את הטענה הזאת כאמת ...
איך נוצרת התמכרות? איך לא להתמכר? איך ליצור עוגן? איך ליצור התמכרות? איך ליצור לעצמך התניה? איך לגרום לעצמך להתמכר? איך להיקשר רגשית? איך לא להיקשר רגשית? איך ליצור התניה? אורגזמה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך, הפסקת עישון, יצירת עוגן, יצירת התניה
... טוב. דהיינו, תהנה מהעישון, אבל לא יותר מידי. נסה ליהנות מהעישון, אבל פחות, בצורה פחות ממכרת. ולמתקדמים, יש כאן טכניקת מניפולציה ושכנוע עצמית (ושניתן להפעיל אותה כמובן גם על אחרים, רק שזה עוד יותר מורכב), שאומרת שבאפשרותך לזהות את הרגע ...
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
... שאומנם אתה יכול להתעשר מהר, אבל בדיוק באותה המידה ממש, אתה יכול להפסיד את כספך מהר מאוד. וטכניקת השכנוע וטכניקת המניפולציה היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טכניקת מניפולציה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, טכניקת מניפולציה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
קושי למכור איך לשווק מוצרי יוקרה? לקוח לא סומך על עצמו איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? nlp שכנוע להגדיל לקוחות איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? שיפור המוצר ותהליך מכירה שיווק נכשל nlp master להגדיל את כמות המוצרים שכנוע איך להצליח בחירת מנהל שיווק לקוח שרק המחיר חשוב לו לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לשכנע שיש סיבה לקוח מזדמן למה הלקוח אומר יקר לי? שכנוע כסף להשפיע על עצמך שכנוע מניפולטיבי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים שיווק לעסקים לשכנע מישהי לרצות אותך לשכנע מישהו להיות בעדך להיות מומחה למכירות לקוח לא בטוח מה הוא רוצה להשפיע על תת המודע לא רוצה להשתכנע איזה עיזים להכניס במשא ומתן? לגרום למישהו לשנוא שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים לשכנע יותר מידי סינרגיה עם לקוח לגרום למישהו להפסיק לעשן איך לשכנע בדעה נגדית? מניפולציות על התת מודע האם חייב למכור? קמפיינים שיווקיים למכור ללקוח מוצר יקר להפסיק לספק מוצר ללקוחות לקוחות של העסק שלך מחיר המכירה של המוצר לגרום למישהו לעשות כרצונך איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? לתת ללקוח הנחה לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה להבין את צרכי הלקוח לעשות שטיפת מוח ללקוח לשאול את הלקוח מה הוא רוצה איך להיכנס לתת מודע? איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? שכנוע למנהלים למכור מוצר בלי יתרונות לקנות ולמכור לגרום למישהו אחר להרגיש... לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע בניית אמון איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? להתמודד עם לקוח בעייתי למה הלקוח שונא אותך? גישות לשכנוע אנשים איך למכור בזול? חברות שיווק מוצר לא רווחי שיטות לשיווק עצמי למכור ביותר כסף לצורך קמפיין שיווקי אימון לשיווק עסקים משא ומתן ביעילות מתי למכור ללקוח? למכור קרח לאסקימואים איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? ליצור באז שיווקי לא אוהב למכור לשכנע מישהי להתאהב בך שקרים של אנשי מכירות למכור מוצר בעייתי להציב יעדי מכירות לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום מרגיש שהמוצר יקר איך לשתול מחשבה? לגרום ללקוחות לרצות אותך יש ללקוח ספק רציונאלי למכור פטנט איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? מניפולציות של אליעד כהן nlp מומלץ למכור ביעילות המוצר שלי לא מספיק טוב מחיר ללקוח בתהליך מכירה להיות היועץ של הלקוח איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? תקציב שיווק מה הלקוח שלך רוצה? סיכוי סיכון במשא ומתן מניפולציות מכירה האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? להרוויח כסף בלי למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, שינוי עמדות, דיבייטינג בתחום טכניקת מניפולציה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7813 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 01:21:36 - wesi28