אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות בשכנוע ✔טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טעויות בשכנוע, אימון אישי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, למכור יותר, לשכנע מורה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, להתמודד בראיון, לשכנע בחורה לחזור אליך, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע לקנות מוצר, לשכנע אישה, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע עובדים, לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירה, טקסט שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע גבר לחזור, לשכנע את החברה, NLP מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול זוגי nlp, nlp להורדה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לנהל משא ומתן, איך לנתח טקסטים, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים איתנו ובמינונים שונים. מהסכמה חלקית ועד הסכמה מלאה.

והעיקרון הזה אומר, שכאשר אנחנו רוצים שמישהו יחשוב משהו, צריך לדעת מתי התזמון הנכון שבו הוא אמור להסכים איתנו. וזה ברמה של מינונים שונים. כי יש שלב שבו כדאי שהוא יתחיל להסכים איתנו קצת, אבל לא יותר מידי. עד השלב שבו אנחנו רוצים שהוא יסכים איתנו לגמרי. ולפעמים, אם מישהו מסכים איתנו חלקית, מוקדם מידי, זה עלול לגרום לו, עוד יותר לא להסכים איתנו באופן מלא בהמשך.

ואסביר: בעיקרון אחת הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, היא משום שהמחשבה שלו עושה לו טוב לחשוב אותה. מה שאומר, שאם הוא יחשוב את ההפך, זה יעשה לו רע. מה שבעצם אומר, שלפעמים אם מישהו יחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, זה עלול לעשות לו רע, וזה עלול לגרום לו עוד יותר, לא לרצות לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב.

ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו יש אין ספור תהליכים שבהם אנחנו רוצים שמשהו יקרה. אבל עלינו לדעת לעשות זאת בצורה הנכונה ובשלבים נכונים. ומי שיעשה את הדבר הנכון, אבל יעשה אותו מוקדם מידי / בצורה לא נכונה / מהר מידי וכיו"ב, הרי שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת.

וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמה, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה שלו שהוא לוקח סמים, עושה לו טוב. כי נניח שעבורו הסמים מצילים אותו ממחשבות רעות. ונניח שאנחנו רוצים שהבן אדם יחשוב שהוא לא רוצה לקחת סמים. אבל עלינו לדעת לעשות את זה בתזמון הנכון.

ז"א שישנם מצבים שבהם אם האדם השני יחשוב מוקדם מידי שהוא מפסיק להשתמש בסמים, לפני שהוא הבין מספר דברים שאנחנו רוצים שהוא יבין ושיעזרו לו להכיל את המחשבה שהוא לא משתמש יותר בסמים, הרי שזה עלול לגרום לו לשנוא את הרעיון שהוא לא משתמש בסמים. כי המחשבה שהוא מפסיק להשתמש בסמים, עלולה לעשות לו רע. ואז הוא עוד יותר ישתול לעצמו מחשבה בראש שאומרת, שהוא חייב להשתמש בסמים. והרי שבעצם בכך שגרמנו לו מוקדם מידי, לחשוב שהוא לא רוצה להשתמש בסמים, על ידי זה בעצם גרמנו לו לחזק את המחשבה שלו, של כן להשתמש בסמים.

והרעיון הוא, שכדי לבנות את הקומה השנייה, לפני כן צריך לבנות את הקומה הראשונה, שעליה תהיה מבוססת הקומה השנייה. שזה בעצם אומר, שלפעמים כדי שמישהו יהיה מסוגל לחשוב משהו בלי להרגיש מזה רע, לשם כך לפני כן הוא צריך לחשוב ולהבין מספר דברים שונים. ושאם הוא לא יבין אותם, יהיה לו רע, ואז ממילא הוא עוד יותר יתחזק בדעה השגויה שלו.

ויש לחדד, כי כעיקרון (למרות שיש יוצא מן הכלל), אם מישהו יסכים איתנו בבת אחת באופן מלא, לא תהיה בכך שום בעיה, כמו שלנו אין בעיה להכיל את המחשבה של עצמנו, במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם האדם השני מסכים איתנו קצת ובאופן חלקי, ומתחיל להתרגל לחשוב כמו שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, לפעמים זה עלול לגרום לו עוד יותר לשנוא את הדעה שלנו, ועוד יותר להתחפר בדעה של עצמו. בדיוק כמו להוריד את הסיר מהאש, לפני שהאוכל התבשל במינון הנכון וכיו"ב המון דוגמאות נוספות.

וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו...
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
... קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015? בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן ...
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא ... ולהרגיש שהפעולה או אי - הפעולה נתונה בידיו, ולכן ירצה לפעול בדרך הרצויה לנו. איך לשכנע את עצמך? מהן הטעויות בשכנוע? למה אני לא מצליח להתאהב? איך להשתמש נכון בשיטת המקל והגזר? מה קורה כשאיום גדול מדי? מדוע אני רוצה ...
טיימינג של שכנוע עקיף - איך לגרום למישהו לא להסכים עם עצמו, באמצעות שימוש במשחק מילים? איך לגרום למישהו לשנות את דעתו, באמצעות זה שמוציאים את דבריו מהקשרם? איך לגרום למישהו לחשוב מחשבה שהוא לא רוצה לחשוב? איך לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה? האם זה משנה מתי ובאיזה רגע, האדם השני יתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב? איזה נזק יכול להיגרם, אם מישהו יסכים איתנו מוקדם מידי?
...בכלל בשום עבודה כלשהי. ואז לדוגמה נוכל להגיב לו: אז אתה כבר יוצא לפנסיה בגיל ככ צעיר?. דהיינו, כאילו פירשנו את מה שהוא אמר, בצורה לא נכונה, ובצורה שהוא עצמו כנראה יגיד ויגיד משהו בסגנון של: לא שאני לא יעבוד יותר בכלל, אלא רק היום אני לא רוצה ללכת לעבוד. ובכך בעצם השגנו תועלת, שכאשר הוא אמר לא שאני לא יעבוד יותר בכלל, הרי שבשניות האלו הוא בעצם הזדהה עם הרעיון שהוא כן רוצה ללכת לעבוד, שזה ההפך של המחשבה שלו, שהוא לא רוצה ללכת לעבוד היום. או לדוגמה, נניח שמישהו אומר אני סובל מהפרעה שגורמת לי לחוסר...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
...הוא בכלל צריך לחשוב שהוא רוצה לשדרג את הרכב שלו. או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
...או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו לנהל משא ומתן בצורה הזאת, ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיוב. ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח. ואני אסביר: בעיקרון הלקוח אמור לרצות לרכוש את המוצר, כדי שלא יהיה לו רע בלי המוצר וכדי שיהיה לו טוב עם המוצר...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
...מאשר שקל להוכיח למישהו שמשהו לא בטוח נכון. טכנית, יותר קל להוכיח למישהו שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק ושמשהו לא בטוח נכון, מאשר לשכנע מישהו שמשהו נכון. גם בגלל לוגיקה של נטל ההוכחה כמו שכבר הסברתי במקומות אחרים. וגם בגלל שמצד האמת, ככל שנצמדים יותר לאמת, הדברים הופכים להיות יותר אפשריים ופחות מחויבים. ולכן חקירה מעמיקה תוביל לספק ולא לוודאות. ובכל מקרה, הספק תמיד יקדם לוודאות. ומכך נובע ש, כאשר לקוח לא מסכים עם המוכר, על המוכר לנסות לשים לב לכך שהוא קודם כל מנסה לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח לא בטוח שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טעויות בשכנוע, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, טעויות בשכנוע, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע קבוצה של אנשים? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לשוחח בצורה משכנעת? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך איך ללמד את איש המכירות? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק מוצרים בינוניים להפעיל לחץ על לקוח מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק לגרום למישהו לא להסכים למכור שירות גרוע מה כדאי לומר ללקוח? לקוח קודם ביטל בקשת רכישה איפה ללמוד איך לשכנע? התנגדויות במכירות טלפוניות איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? לקדם את העסק גם בלי לקוחות איך למתג מוצר יקר? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך לענות ללקוח? איך לגרום לאקסים לתת בך אמון? לגרום למישהו לרצות להיות איתך איך לבנות איש מכירות רובוטי? לקוח קשה משפך שיווקי רחב מה נקודת הכאב של הלקוח? מוקד מכירות לשכנע מישהו להבין אותך להגיד לא ללקוח לשכנע לקוח לרכוש את המוצר מסר לתת מודע לשכנע מצביעים להגדיל סיכוי למכור האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים פחד במכירות לימודי nlp איך לשכנע משקיע? אסטרטגיית שימור לקוחות מתי לוותר על הלקוח? להשפיע על הלקוח לקוחות מתלוננים בפייסבוק ליצור אמון אצל אנשים מניפולציות בתהליך מכירה איך לדבר ללקוח? להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה האם חייבים לשקר את הלקוח? למכור את עצמך בשיחת מכירה למכור יותר... איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? להציע ללקוח בקשה מוזרה של לקוח טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח טעויות ביצירת הזדהות להיות מומחה לשכנוע איזו הצעה להציע ללקוח? איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? מחיר המכירה של המוצר להיות מנהיג משכנע איך למכור ללקוחות? איך עובדים מבצעי מכירות? שיטות מניפולציה למתקדמים לשקר ולהצליח למכור ראפור רע לשכנע מישהו להתאהב בך מה הוא התת מודע? בקשות של לקוח חצוף לגרום למישהו להצביע איש מכירות טלפוני עלות של מוצר איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? מחיר שונה ללקוחות שונים לשכנע מישהו לא למות מגוון מוצרים להחזיק במלאי יצירתית במכירות ללמוד שיווק לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... איך למצוא לקוחות טובים? שכנוע לקוח עם בקשות מוזרות צרכי לקוח איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? מה צריך להסביר ללקוח? להרגיש טוב למכור תמחור מוצר זול לקוחות להעביר מסרים שיווקיים שיווק בהתאם למכירות למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? לקוח עושה השוואה איך להסביר ללקוח את המחיר? מניפולציה עלויות השיווק איך למכור מוצר זול ופחות טוב? לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, אימון מכירות, משא ומתן בתחום טעויות בשכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2031 שניות - עכשיו 18_10_2025 השעה 22:44:35 - wesi28