אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע גבר לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp שינוי, לשכנע חברים לצאת, NLP הנחות יסוד, טיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp לימודי, התנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, הזדהות רגשית, מומחה שיווק, טיפול בהתנגדויות מכירות, מיומנויות שכנוע, איך לשכנע אנשים, NLP להורים, אסטרטגיות שכנוע, סודות ה nlp, איך לשכנע את הבעל, ספר nlp, הצלחה בשכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP לימודים, הרצאות nlp, טריקים לשכנוע בטקסט, ניתוח טקסט טיעוני, לשכנע דוד, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות שכנוע, שיטת ה nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר קל לבן אדם לתת את כל מה שיש לו, עבור מישהו שהוא אוהב, מאשר לתת את כל מה שיש לו, למחבל שהוא מפחד ממנו. כי האדם רוצה להרגיש טוב, והאדם בדרך כלל מעדיף לפעול מתוך מקום של אהבה ולא של פחד.

וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע.

דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, על ידי זה שהוא יוצר תחושות רעות אצל הלקוח, מה יקרה אם הוא לא ירכוש את המוצר. לדוגמה, איש המכירות מעביר ללקוח מסר שאסור ללקוח להתלבט, כי זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם בגלל שלא נעים לו מהמוכר.

או לדוגמה שגורמים ללקוח לחתום על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז, הדרייב של הלקוח לחתום, הוא בגלל פחד מהקנס שהוא יקבל אם הוא לא יחתום על העסקה.

או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו לנהל משא ומתן בצורה הזאת, ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיו"ב.

ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח.

ואני אסביר: בעיקרון הלקוח אמור לרצות לרכוש את המוצר, כדי שלא יהיה לו רע בלי המוצר וכדי שיהיה לו טוב עם המוצר. דהיינו, הלקוח אמור להבין, שעם המוצר הזה יהיה לו טוב ובלי המוצר הזה יהיה לו רע, כי אין לו את הטוב שהמוצר הזה יביא לו.

דהיינו, זה בסדר שהלקוח יבין שבלי המוצר יהיה לו רע. אבל הלקוח צריך להבין, שאם הוא לא ירכוש את המוצר, אז יהיה לו רע, מעצם זה שלא יהיה לו את המוצר, כי הוא יאבד את הטוב של המוצר. אבל לא צריך שהלקוח יחשוב שאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...העסקה. כי הלקוח מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע להחלטה. כמו חמורו של בורידן, שלא ידע אם לאכול או לשתות, אז הוא מת ברעב ובצמא בו זמנית. ולכן, כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, חייבים לקחת בחשבון האם וכמה אפשרויות בחירה לתת ללקוח. איך להציג כל אפשרות בחירה, מה לפני מה וכולי? אילו אפשרויות בחירה לתת ללקוח וכולי. ולזכור? שלפעמים העסקה לא תתבצע, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא בגלל שיש יותר מידי אפשרויות, שאז הן מקשות על ההחלטה. כי המוצר לעולם אינו מושלם. ויש כאלו שמתקשים לקבל החלטות. ועודף אפשרויות...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
...אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, הסיכוי שהוא יקנה ממך גבוה יותר. המטרה שלך צריכה להיות שהלקוח ירצה לקנות ממך אפילו אם המוצר או השירות שלך פחות טוב מזה של המתחרה, רק בזכות הקשר האישי והחברי שיצרת איתו. מה השאיפה הגבוהה ביותר ביחסים עם הלקוחות שלך? השאיפה הגבוהה ביותר, לפי אליעד, היא להגיע למצב שבו הלקוחות ירצו לקנות ממך רק בגלל החברות, ואפילו אם לא קנו בסופו של דבר, הם יזכרו אותך כחוויה נעימה וחיובית. לדוגמה, אם אדם נכנס לחנות והמוצר...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
...איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך. כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח. 2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום...
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
...הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה / לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את המוצר הזה וכיוב. אז הוא צריך עזרה מה לענות אחר כך כשישאלו אותו למה דווקא אותך. או אולי שיש לאותו אדם fomo כללי, שהוא כל הזמן מפחד מהחמצה ולכן הוא צריך תירוץ למה דווקא אתה ולא מישהו אחר. יתכן גם שאותו מראיין מנסה להכיר אותך יותר טוב והוא מנסה לקבל עליך מידע נוסף, באמצעות השאלה למה דווקא אתה. כי הוא רוצה לראות איך תגיב לשאלה הזאת, סתם...
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
...היתרון שלך הוא שאתה יותר זול בלי שזה בא יותר מידי על חשבון האיכות של המוצר / שירות, גם זה יתרון שצריך להיות ברור ללקוח. דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך. עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים שלך, לא יודעים את זה בצורה ברורה, הרי שאתה צריך להפחיד את הלקוחות שלך, כדי לעזור להם וגם כדי לעזור לך...
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
...בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו. עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר. אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה. ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...עבודה אחרים ולהתמקח על תנאיו. חשוב לוודא שהתנאים שהוא מקבל יהיו טובים ככל האפשר, כי סביר להניח שהוא יישאר שם זמן רב. מדוע שכיר חייב להגדיל את אפשרויותיו? כאשר שכיר מחפש עבודה, ככל שיהיו לו יותר הזדמנויות, כך גדל הסיכוי למצוא את המשרה הטובה ביותר. אם יש לו מעט הצעות, הוא עלול להיאלץ להתפשר על שכר נמוך או תנאים פחות טובים. לכן חשוב להגיש קורות חיים לכמה שיותר מקומות, להתראיין לכמה שיותר משרות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר. האם להפסיק לחפש עבודה אחרי שמתקבלים? אם שכיר ממשיך לחפש עבודה גם לאחר שהתקבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
קמפיין שיווקי לשכנע קבוצה לטפל בהתנגדויות לקוח תורת המשחקים במשא ומתן לשכנע מטופלים להמליץ עליך איך להיות מומחה ל nlp? אמון בזוגיות איך להתמודד עם חרדת מכירות? למכור כמה מוצרים לא להתעקש עם לקוח לגרום למישהו לבקש עזרה שכנוע ומכירות איך מתחילים למכור? שיטות לשכנע כימיה עם הלקוח לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לגרום לאנשים nlp לגרום למישהו להתאהב בך מה זה שיווק שותפים? איך למכור כשאתה בחרדה? לקוחות שמאמינים בך מכירות בעסק המחיר בעיני הלקוח איך למכור מוצר ביותר כסף? האם אני איש מכירות? לתאר ללקוח את המוצר מוצר בינוני לשכנע ילד לאכול ירקות nlp למתקדמים לשכנע עובדים להקשיב לך ליצור הזדהות הזדהות עם הרצון האם להכין חומרי שיווק? תהליכי שיווק לתת ללקוח אפשרויות גרועות הצבת יעדים לאנשים מכירות מניפולציות בהתנצלות לשכנע מישהו להגיד כן לשכנע תת מודע צוות מכירות שיווק לטווח ארוך אמון עם האקסית שכנוע רגשי nlp לימוד עצמי עקרונות ניהול משא ומתן רצון לתת ללקוח איך לשפר כושר שכנוע? לשכנע מישהו לא ממוקד לבנות עם הלקוח מערכת יחסים שיווק לשכנע מישהי שמנה גיוס לקוחות למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? לשכנע מישהו לסלוח לך איך לגרום ללקוח לקנות שוב? אסטרטגיות ניהול משא ומתן איך למכור בצורה אישית? לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות מוצרים לא איכותיים לשכנע שופט בבית משפט לשכנע פקידים איך להתמודד עם מצב של קושי למכור? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך למכור שירות גרוע? לגרום ללקוח להרגיש רע אמון אחרי בגידה למה לקוח שואל משהו? הוצאת הצעת מחיר ללקוח תגמול בהתאם למכירות התנגדויות שירות לקוחות לא מוכן להשתכנע ניהול המכירות והשיווק בארגון איך לעמוד בעומס מכירות? למתג מוצר יקר לגרום ללקוח לומר כן אומץ למכור המוצר שלי ראוי לעשות מניפולציות על הלקוח לשכנע אנשים לעשות כרצונך לשכנע פקיד בעיני הלקוח לגרום למישהו לעזור לך התחייבות ללקוח על התוצאה איך להתקבל למנהל מכירות? ביקורות חיוביות של לקוחות מוצר רווחי איך לגרום למישהו לאהוב אותי? יתרונות המוצר שיטות לשינוי עמדות לגרום למישהו לרצות לחיות לא מצליח למכור את עצמי פרסום למוצרי יוקרה מוצר בחנות ללמוד להיות תותח מכירות מניפולציות בקריאת מחשבות למכור שירותי עיצוב פנים פגישה עם לקוח לגרום למישהו לדבר איך משכנעים אנשים? לקוח עם דרישות מוזרות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, השפעה, אימון עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1410 שניות - עכשיו 08_09_2025 השעה 00:08:13 - wesi28