אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח, NLP לימוד עצמי, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp לצפייה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע את האשה, הרצאות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בעל, NLP סרטונים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להשפיע על אנשים, NLP טיפול בדיכאון, אנשי מכירות, לשכנע את הבנק, התמודדות עם התנגדות מכירה, NLP דיאטה, מדריך ל nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, איך להצליח למכור, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה לצאת איתך, חומר על nlp, לשכנע אשה להתחתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אנשים לקנות מוצר, התמודדות עם התנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כאבים של לקוח להתחרות על המוצר האיכותי ביותר אושר למכור מידת התאמה של מוצר טעויות בתהליך שכנוע לקוח פרופיל לקוח תחושה של אמון שאלה סגורה של לקוח איך לשכנע מישהו לענות? מחיר של מוצר חומרי שיווק אורגני למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט כולנו אנשי מכירות משפטי שכנוע לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לשכנע לקוח להגיע לקבל חשיפה לעוד לקוחות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות מחשבות בתת המודע של הלקוח לגרום ללקוח שלך לגרום למישהו לא להסתיר בעקבות תהליכי השיווק עלויות איש מכירות לשכנע מישהו להרגיש טוב להגדיל את המכירות לגרום למישהו אחר לאהוב הכשרת אנשי מכירות לדייק בדיבור עם לקוח על חשבון הלקוח מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? לגרום למישהו להיפתח לשקר לקוח לגרום למישהו לא לרצות להיפרד שכנוע יתר למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר איך לשכנע פקידים? לגרום ללקוח לא להסתיר מידע למכור מוצר לא רווחי האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? השכנוע של ברק אובמה כיף למכור הפצת חומר שיווקי התועלת של הלקוח למכור מוצר אחר התגוננות משתילת מחשבות מניפולציות חברתיות מנטורים לשיווק איך לעשות המון כסף במכירות? לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לתת ללקוח את המחיר חומר שיווקי דיגיטאלי מוצרים סוג ב... למכור בשוק תחרותי איך להסביר ללקוח? למכור ללקוח את המוצר למכור ללקוח ולא לעצמך התנגדויות בזמן מכירות האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? nlp למכור עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לקוח שרוצה לקבל הנחה ראפור nlp להשפיע על מישהו לאהוב אותך מוצר לא שווה את הכסף אי אפשר למכור פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים לתת ללקוח אפשרות לבחור אתה איש מכירות לגרום למישהו להסכים איתך הזדהות עם מקום העבודה שכנוע באמצעות הקצנה לקוח לא מרוצה מהמתחרים להפסיק לספק מוצר ללקוחות אפשרויות ללקוח לשכנע מישהו לומר האם כדאי לייצר מוצר? שם חיבה של הלקוח להיות איש מכירות ניסוח יותר משכנע איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לשכנע מישהו לענות לך לבנות טבלת יעדי מכירות לגרום למישהו להביא ילדים להוזיל את המוצר איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? פסיכולוגיה של מבצעי מכירות התאמת מוצר יכולת למכור משהו ניתוח התנהגות לקוחות להוריד עומס מאיש המכירות שיפור המוצר ותהליך מכירה טכניקות לשכנוע איזה מידע להציג ללקוח קודם? לשכנע ילדים לאכול פירות שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים לשכנע את המשוכנע לשכנע מישהו להגיע לטיפול הזמן הנכון לשכנע אני לא מצליח למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, תורת המשחקים, לקוחות בנושאי לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3750 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 20:08:26 - wesi28