אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח ✔תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התנגדות מכירות, NLP פיקאפ, אסטרטגיות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, התניה קלאסית, טיפול ב nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירות, NLP טיפול בחרדה, הדרכה אישית, להתמודד בראיון, איך לגרום לבחורה, טיפים לשכנע, לשכנע ילדים, מניפולציות, NLP וסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך למכור יותר טוב, nlp לימודי, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיפור יכולת שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אישה, לשכנע בנים, התנגדות מכירה, קורס מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי.

ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות, כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי.

אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים לפגוש אותו כדי לעשות עליו לחץ פסיכולוגי וכדי לנסות לשכנע אותו למכור לו את המוצר.

הלקוח הפוטנציאלי עשוי להאמין, כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא באמת רוצה אותו. כך חושב הלקוח.

וכאשר הלקוח חושב שיש לו את סך כל המידע שהוא צריך לגבי המוצר שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך.

ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר.

ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, שרלוונטי לגבי ההחלטה של הלקוח לגבי המוצר. וככה הלקוח יוכל להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא.

וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת הטלפון. ואיך בעצם עושים את זה?!

אז לכאורה היה ניתן לומר, שברגע שיש שיחה יוצאת או נכנסת, אז כל שאלה שהלקוח שואל או כל שאלה שיש במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף.

נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר / מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף.

והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות / חוסר יושר וכיו"ב.

וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר...
חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח ... שחור, וזה אחד הגוונים של השחור, אבל רק במציאות תוכל לראות איך זה באמת נראה. ובכוונה לקחתי את הדוגמה של מחיר צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע. וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש ...
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
... צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי והפעם אסביר, למה הרבה פעמים או ... אי נעימות. ואם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח, לשתף אותך מה באמת עובר לו בראש, מה ההתלבטות שלו וכיוב, הרי שכדאי שתגרום ללקוח להרגיש ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, ... איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד ... אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור ...
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח? ... בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? גישה אחרת שאליעד מציג היא ... לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב ... איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים? אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ... את הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו לסחוט לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון. איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? האם כדאי למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח בפגישות? איך לשמר לקוחות באמצעות ... שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת. לסיכום במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן, שידע ... - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו. למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il. למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? ... ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים ... והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את ... לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. ... בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ... שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות ... שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך ... שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי ... עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם ... יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה ... ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל ... ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר ... בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, ... כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון ... חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך ...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
... לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם ... וכיוב. ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח להתחבר איתך איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לתת בך אמון איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך איך לגרום ללקוח לסמוך עליך ועוד. אבל מהות העניין היא לזכור, שיש לקוח, שאפילו אם באופן בלתי מודע הוא יחשוב שאתה מתייחס אליו כאל ניצוד, ושאתה רואה בו טרף, ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש ... ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני ... לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו. ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי. ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה ...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
... לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך שמנסים לשכנע מישהו? אבל כרגע נתמקד בתהליך מכירה. אז כאשר באים לגרום ללקוח לשנות את דעתו, עלינו לשים לב, מה בדיוק אנחנו מנסים לגרום ללקוח לחשוב? האם אנחנו מנסים לגרום לו לחשוב שהמוכר צודק? או שמנסים לגרום ללקוח לחשוב שהוא הלקוח לא בטוח צודק. ואני אסביר. נניח שהמוכר אומר שהמוצר מתאים ללקוח והלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו. מכאן יש לנו 2 אפשרויות מה ... הרבה יותר קל, מאשר שהמוכר מנסה במכה הראשונה לשכנע את הלקוח, שהוא המוכר בטוח צודק. וזאת עצה שדורשת דיוק בחשיבה ובמילים. כי בדרך כלל המוכר ירצה להאיץ את התהליך וירצה לגרום ללקוח כמה שיותר מהר להסכים איתו. כגון שהמוכר ינסה לשכנע את הלקוח שהמוצר כן מתאים ללקוח. אבל מצד האמת, המוכר חייב לרכז את המחשבה שלו, שהוא, לא, מנסה לשכנע את הלקוח שהוא המוכר צודק, אלא אך ורק לנסות לגרום ללקוח להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר צודק. ולכן על המוכר לשאול את עצמו, מה ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר רוצים לשכנע אדם לומר כן לשאלה מסוימת, כגון האם תרצה לקנות את המוצר?, השיטה הישירה ביותר היא להציג לו מידע משכנע שיגרום לו באמת לרצות להגיד כן. ... אינו שואל בכל פעם מחדש אם המים בטוחים, כי כבר התרגל לכך שהם כן. כך בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר כן. כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית של הסכמה. המטרה היא לגרום למוח שלו להתרגל למילה כן, כך שכשנשאל אותו את השאלה החשובה באמת, הוא כבר ... כשברור לו שמנסים למכור לו משהו, יהיה קשה מאוד לשכנע אותו בשיטות שתוארו. איך לגרום ללקוח לומר כן? איך להתמודד עם התנגדות לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך למכור נכון ללקוחות? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לשכנע לקוחות ביעילות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות ... ללקוח איזה מוצר, אני ארחיב את זה יותר קצת נגיד רוצים למכור ללקוח מוצר אסור לגרום ללקוח להרגיש לא בנוח בחנות, אם הלקוח ירגיש לא בנוח בחנות כי בחנות יש ריח של סיגריות כי העיצוב לא מוצא חן בעיניו כי הטמפרטורה שם לא טובה אוטומטית זה גורם ללקוח לא לרצות לקנות את המוצר, למה? הוא כבר אומר אני לא מסכים עם מה שקורה פה המקום הזה לא עושה לי טוב גם את המוצר אני לא ארצה לקנות. אוקי זאת אומרת, עכשיו יש אנשים שלא שמים ...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
... לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? ... לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על ... אשתי אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ... לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה ... דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי ... הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ... הכי טוב עבורו. ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך. ואת זה אפשרי ... להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את ... לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר. זאת אפשרות אחת, ... מתוך הפחדה. מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח ... לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך. כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא ... הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ... לקבל החלטה כאן ועכשיו. לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה ... גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם ... הוא עדיין יזכור את המקום ככזה שכיף להגיע אליו, וירצה לשלוח חברים או לחזור בעתיד. לכן, חשוב לשאוף למצב שהקשר האישי יגרום ללקוחות לזכור אותך, לאהוב אותך ולרצות להמשיך את הקשר גם ללא קשר ... קשר בינאישי אמיתי. ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לגרום ללקוח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, שיפור מכירות, שכנוע בתחום לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3008 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 13:31:33 - wesi28