אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו לרצות להקשיב ✔איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו לרצות להקשיב, להצליח במכירות, איך לשכנע לקוחות לקנות, טיפול בהתנגדות, איך לשכנע בחורה, ראיון בתקשורת, התמודדות עם התנגדות במכירה, nlp למתחילים, איך לשכנע את החברה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע ילדים, לשכנע עובדים, דיבייט, לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע בחור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורות, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדות לקוח, לימודי nlp, איך לשכנע בנים, לשכנע את הלקוח, שיפור מכירות, לשכנע למכור, יועץ אסטרטגי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך למכור יותר טוב, הדרכת מכירות, מומחה במכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, משא ומתן, לשכנע שוטר, קורס דמיון מודרך, NLP תבניות, הכנה לראיון בטלוויזיה, NLP שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את הרצון שלו להקשיב ולהתעניין במה שאתה אומר. אליעד מסביר כי יצירת עניין לא נובעת רק מהצגת פתרונות שטחיים או הצעות מיידיות, אלא מהבנה מעמיקה של רצונות האדם ויכולת להתחבר אליהם באופן שיביא אותו לרצות להקשיב ולדבר איתך.

מה המשמעות של "ליצור עניין" בשיחה?

המשמעות של יצירת עניין היא לגרום לאדם השני להיות מעוניין להקשיב לך ולהמשיך בשיחה. לדברי אליעד, כדי להשיג זאת, עליך להבין את הרצונות והצרכים של האדם שמולך ולהתאים את דבריך כך שהם יתאימו לצרכים אלו. אם אדם אומר משהו על מצבו, כמו "קר לי", ניתן להסיק הרבה מידע על מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי, וכך לדעת איך ליצור עניין ולעורר את רצונו להקשיב.

כיצד ניתן לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים?

השאלה המרכזית שהועלתה בהרצאה הייתה כיצד לזהות את רצונות האדם בשיחה קצרה, במיוחד כשיש לך רק שני משפטים כדי להבין את האדם. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהאדם אומר ולנסות לזהות חיסרון או צורך כלשהו שמוביל אותו לשיחה. לדוגמה, אם מישהו אומר "קר לי מאוד", אפשר להסיק שהוא במצוקה פיזית ושהוא מודע למצבו. המשמעות של השיחה היא לא רק מה שנאמר במילים, אלא גם הנחות היסוד שמאחורי כל מילה.

איך לזהות חיסרון או צורך מתוך שני משפטים?

אליעד מציע שכשמישהו אומר "קר לי מאוד בחדר הזה", ניתן להפיק מזה המון מידע, כמו למשל שמדובר באדם שמודע לסביבתו ומרגיש את מה שקורה לו. אם היה לו מצב קשה יותר, הוא היה יכול להתעלם מהקור. בנוסף, אם הוא מתלונן, זה יכול להצביע על כך שהוא לא נמצא במצב של דיכאון עמוק, מכיוון שאדם דיכאוני לא תמיד ימצא טעם להתלונן. הניתוח של כל מילה במשפט, כמו למה הוא אמר "מאוד" ולא סתם "קר לי", עוזר לדלות עוד מידע על מצבו של האדם.

האם ניתן להפיק הרבה מידע משני משפטים?

השאלה האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד היא שאלה חשובה, ואליעד מסביר כי ככל שאתה עוסק בניתוח מעמיק של המילים, אתה יכול להפיק מהם הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אם יש לך יותר זמן לשוחח, כמובן שתוכל להפיק יותר מידע, אך גם בשיחה קצרה, עם תשומת לב לכל פרט וניואנס, ניתן ללמוד הרבה על האדם שמולך. לדוגמה...
איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך?

השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור עניין ולגרום לאדם שיחה עם מישהו אחר להמשיך, במילים אחרות איך ליצור את האינטרס של האדם השני להקשיב ולהתעניין. אליעד מציין שמטרה זו לא ניתנת להשגה רק על ידי תחבולות או הצעות שטחיות. מדובר בהבנה מעמיקה של רצונות האדם וההבנה כיצד ליצור קשר עם אותם רצונות בצורה שמזמינה את האדם לשוחח ולהקשיב.
  • הדרך הראשונה לאבחן עניין היא להבין את הרצונות של האדם.
  • עליך להקשיב במהרה ולהבין את הצרכים של האדם תוך מספר משפטים, ולהתאים את דבריך בהתאם.
  • אם מישהו אומר משהו על מצבו (כגון "קר לי"), אפשר להסיק המון מזה ולהבין הרבה על מצבו הפיזי, נפשי או רגשי.
איך לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים?

הסיפור מתחיל בשאלה כיצד ליצור עניין תוך שני משפטים. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות של האדם, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהוא אומר, ולנסות לזהות חיסרון כלשהו בחיים שלו שמוביל אותו לאותו שיחה. לדוגמה, כשמישהו אומר "קר לי מאוד", אפשר להבין שהוא במצוקה פיזית, והוא גם מודע למצבו.
  • עליך לשאול את עצמך מה הנחות היסוד מאחורי המשפט: למה הוא אמר "קר לי מאוד"? למה בחר במילה "מאוד" ולא אמר סתם "קר לי"?
  • המטרה היא לא להסיק את המשמעות המיידית, אלא להבין את ההקשר הרחב יותר של המשפט ואת המצב בו נמצא האדם.
האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד?

שאלה נוספת שהועלתה היא האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד, ולמה זה עשוי להיות קשה. אליעד מסביר כי כשיש לנו הרבה זמן לשוחח, אנו יכולים להוציא הרבה מידע מהשיחה, אבל אם יש לנו רק שני משפטים, הדרך להפיק את המידע היא לנתח כל מילה וכל הנחה שמסתתרת מאחוריה. אליעד מציין שדווקא בשני משפטים ניתן להבין המון, אם מנתחים אותם בצורה מעמיקה, ומפנים את תשומת הלב לכל פרט קטן.
  • למשל, אם אדם אומר "קר לי מאוד בחדר הזה", אפשר להסיק על כך שהוא לא שקוע בבעיה גדולה יותר, ושהוא מודע למצבו הפיזי.
  • באמצעות ניתוח של מה שנאמר וההנחות שהאדם עשה לפני שהוא אמר את הדברים, ניתן ללמוד על הרבה היבטים אישיים ורגשיים שלו.
כיצד להפיק מידע רב משני משפטים?

ההבנה העמוקה של שני משפטים לא מתבצעת רק על ידי הסקת המידע הבסיסי של מה שאדם אומר, אלא יש לנתח כל פרט, כגון: למה אמר את המילה "מאוד"? למה בחר את המילה "חדר"? כל מילה ומילים מסוימות שנאמרות בשיחה עשויות להסתיר בתוכן את הרצונות העמוקים של האדם. ניתוח נכון של משפטים מאפשר ללמוד המון על מחשבות האדם, ציפיותיו, ורצונותיו.
  • ניתוח משפטים זהו תהליך שמאפשר לדלות הרבה יותר מידע ממה שנראה על פני...
מה השאלה?

ש: אני מדבר עם מישהו.

אליעד: מדבר עם מישהו הבנתי הלאה.

ש: אוקי אני רוצה ליצור לו עניין תוך משפט או שניים.

אליעד: מה זה אומר ליצור לו עניין?

ש: שהוא ירצה לדבר איתי ימשיך לדבר איתי.

אליעד: תאיים עליו עם אקדח.

ש: חוץ מהפתרון הזה יש לך עוד משהו.

אליעד: צריך לזהות מה הרצונות שלו לפי זה ליצור לו עניין צריך לקחת את מה שהוא אמר, אתה צריך תוך שני משפטים לשמוע מה הוא אמר אתה צריך תוך שני משפטים שהוא אמר או בלי המשפטים שהוא אמר לנסות לבנות לו איזה פרופיל שבפרופיל הזה יהיה כלול מה החסרונות שלו דהיינו, מה הרצונות שהוא רוצה מה הצרכים שלו ואיך אתה ממלא לו אותם.

ש: איך באופן גנרי תן לי משהו גנרי שיכול ליצור לו עניין.

אליעד: תחפש חיסרון גנרי שיש לאנשים.

ש: כולם רוצים להרגיש טוב.

אליעד: יפה אז תגיד לו "אתה יודע אני יש לי גיליתי שיטה איך להרגיש טוב" תיצור לו עניין. הבנת המהות של יצירת עניין זה בעצם ליצור לו אינטרס להקשיב לך נכון?

ש: זה ברור כן.

אליעד: עכשיו למה אינטרס של להקשיב לך כי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך זה יעשה לו טוב אז אתה צריך לזהות מה יעשה לו טוב.

ש: איך מזהים מה יעשה לו טוב?

אליעד: בשני משפטים אני לא יודע זה כמו להגיד לך מישהו שאתה לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום איך אתה יכול לדעת עליו דברים מה זה שונה זה שדיברת איתו שני משפטים זה לא נתן לנו כלום.

ש: אבל יש טקטיקה לשים לזה לב שהיא גנרית לרוב האנשים.

אליעד: נכון זאת התשובה עכשיו אחרת, מה התשובה מה אתה חושב שתהיה התשובה?

ש: פחות באופן מוחלט זה יעבוד לי כאילו?

אליעד: לא אז תקשיב בוא ננתח את מהות השאלה מה מהות השאלה שלו, מהות השאלה שלו זה בעצם איך תוך שני משפטים אתה כבר יכול לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני ושני משפטים לזהות שמישהו אמר לו שני משפטים ואיך תוך זה כבר אפשר לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני וכבר לשתול לו את המחשבה שאתה תמלא לו אותם כדי שהוא ירצה להקשיב לך זאת השאלה שלו. עכשיו מה מהות השאלה מהות השאלה היא שני משפטים לכאורה זה רק שני משפטים זה לא שדיברת איתו כבר שעה.

ש: למה שני משפטים זה פחות אינפורמציה.

אליעד: כי זה פחות אינפורמציה זאת אומרת בעצם השאלה שלך היא איך אפשר את השני משפטים להפוך להרבה מאוד אינפורמציה זאת בעצם מהות השאלה, זאת אומרת שלו יצויר שהייתי יכול להגיד לך שבשני המשפטים האלה יש הרבה מאוד מידע אז ממילא כבר אומר לך שני משפטים אתה יודע מה אתה יכול ללמוד עליו בשני משפטים אינסוף מידע, עכשיו השאלה היא בעצם איך גורמים לך משני משפטים שמישהו אמר לך לדלות המון מידע זאת בעצם השאלה והתשובה היא כשאתה אומר שני משפטים מה המידע שאתה יכול לתת לעצמך על השני משפטים שאמרת נגיד שאתה אומר "קר לי בא לי להדליק מזגן" יכול להיות שאמרת "חם לי בא לי להדליק מזגן" שני משפטים.

עכשיו מה אתה יכול להוסיף כאילו אוקי כשאתה מנתח את שני המשפטים האלה מה אתה יכול להבין על עצמך מזה מידע מסוים אבל אם אתה תיקח שני משפטים שאתה אומר או שני משפטים שמישהו אחר אומר ותנתח אותם "למה הוא אמר את זה ולמה הוא אמר את זה, למה הוא אמר את המילה הזאת קודם למה הוא אמר את ההבהרה הזאת, למה הוא נשם לפני למה הוא נשם אחרי" לא יודע תנתח את כל זה אז ממילא מהשני משפטים אתה יכול לדלות המון מידע ואז ממילא זה כאילו הוא דיבר איתך מאתיים משפטים. הבנת את התשובה?

ש: נראה לי שהבנתי.

אליעד: מה הבנת?

ש: שאם אני אנתח מספיק טוב בשני משפטים אני אוכל לקבל אינפורמציה כאילו זה מאה משפטים.

אליעד: נכון כי המהות של השאלה שלך היא לכאורה הוא מספיק מידע זאת בעצם מהות השאלה שלך והתשובה היא שזה נכון כי אם אין לך שכל מעמיק אז מישהו יכול להגיד לך גם עשרה משפטים ואתה מכל זה הבנת איזו מילה אחת הוצאת מזה איזו מסקנה אחת אבל אם אתה בן אדם מעמיק אז אתה מכל מילה יכול להוציא משהו מהמילה מהאות מההבהרה.

ש: כן אתה יכול להביא לי נניח דוגמה ממשפט שני משפטים מה אני יכול להוציא ממנו.

אליעד: לא יודע אין מה להוציא בו.

ש: לא מה זאת התשובה הזאתי.

אליעד: מה זאת השאלה הזאתי.

ש: אז מה אתה רוצה שאני אגיד לך על המשפטים.

אליעד: לא שני משפטים פירושו שתי מחשבות כשאתה חושב מחשבה אתה צריך, כשאתה חושב על מחשבה כלשהי זה נקרא משפט אתה צריך לנתח את המחשבה שחשבת ותביא לי מאה מסקנות שניתן להסיק מהמחשבה שחשבת זה יאפשר לך שכשמישהו אחר מדבר מהמשפט הזה אתה כבר יכול להסיק עולם ומלואו.

ש: אני לא מבין על מה אתה מדבר נניח בא מישהו אומר לי משפט "קר לי מאוד בחדר הזה".

אליעד: אתה הבנת מה אמרתי בכלל?

ש: נראה לי שהבנתי.

אליעד: יפה אז אוקי נגיד שאתה אומר "קר לי מאוד בחדר הזה" מה אנחנו יכולים לדעת מזה שקר לי מאוד בחדר הזה, אוקי מה אנחנו עוד יכולים לדעת?

ש: שיש פה בן אדם נניח.

אליעד: נכון.

ש: יש פה בן אדם.

אליעד: שהוא מודע למה שקורה פה שהוא מרוכז למה שקורה פה אז זאת אומרת הוא לא מרוכז במשהו אחר אז זאת אומרת שכנראה אין לו עכשיו איזו בעיה מאוד גדולה כי אם הייתה לו בעיה מאוד גדולה הוא נגיד לא היה מרגיש את הקור לדוגמה.

ש: נכון.

אליעד: למרות שזה לא בהכרח נכון אולי יש לו בעיה מאוד גדולה ולכן נהיה לו יותר קר אבל עדיין היא לא ממש גדולה כי אם היא הייתה ממש גדולה הוא גם לא היה מרגיש שקר לו כי ממש נגיד תהיה איזו קטסטרופה הוא לא יחשוב על הקור, זאת אומרת שלא ממש יש לו איזו בעיה עכשיו מצד שני גם כנראה לא ממש טוב לו כי אם היה ממש טוב לו אז זה היה מקזז לו את זה שקר נכון.

ש: אוקי.

אליעד: לדוגמה נגיד הוא אומר "קר לי מאוד" זאת אומרת שהוא גם בן אדם שחושב שיש טעם בלהתלונן זאת אומרת שהוא לא בהכרח נגיד בן אדם דיכאוני יותר מדי כי אם נגיד הוא היה דיכאוני בקצה אז נגיד הוא גם לא היה מתלונן על זה כי כבר הכל נגד רצונו זאת אומרת שהוא חושב שיש גם מקומות אחרים שזה לא קר. זה כמו בעצם לשאול מה הנחות היסוד של המשפט הזה קח את סך, מישהו אומר משפט אתה שואל את עצמך מה הנחות היסוד של המשפט הזה.

ש: עכשיו לדוגמה העלאת פה כל מיני דברים.

אליעד: כן.

ש: חוץ מלהגיד וואלה אז אני לא יודע מה הנחות היסוד יש מלא הנחות יסוד.

אליעד: אולי תנסה להבין מה אני אמרתי לפני השאלה שלך.

ש: ניסיתי להבין.

אליעד: אז אני אומר אתה הבנת מה אמרתי מה אמרתי?

ש: כן את מה שהבנתי הבנתי.

אליעד: אני מצאתי לך איך לדעת מה אומר המשפט פשוט קח את המשפט תשאל מה הנחות היסוד של המשפט מה הדברים שצריך לחשוב.

ש: שנייה עלית על איזו הנחת יסוד דפקת לה היפוך ואחרי זה דפקת לה עוד היפוך ואחרי זה עוד היפוך.

אליעד: לא נכון לא דפקתי לה שום היפוך רק דייקתי אותה.

ש: אז דייקת אותה זה כמו להפוך.

אליעד: לא עבורך זה להפוך אני דייקתי.

ש: מה ההבדל בין לדייק ולהפוך זה שינוי.

אליעד: זה שינוי לא אמרתי שאולי זה לא נכון אמרתי מה מחויב שזה נכון ומה זה אולי נכון ואולי לא נכון.

ש: אוקי.

אליעד: מחויב שאין לזה צרה מאוד גדולה שתסיח את דעתו מזה שקר לו זה מחויב, מחויב שאין לו איזה משהו שממש טוב לו שיקזז לו את הקור זה מחויב וזה מחויב עכשיו זה נגיד יש דברים שהם מחויבים.

ש: אוקי.

אליעד: אני מנסה להגיד משהו אחר מישהו אומר "מאוד קר לי בחדר" תשאל את עצמך מה הנחות היסוד של המשפט הזה מה בן אדם צריך לחשוב או להאמין כדי להגיד את המשפט הזה דרך זה תוכל להכיר את הבן אדם מהמשפט הזה שהוא אמר.

ש: אתה מכיר את הנחות היסוד שלו.

אליעד: כן אבל איך תדע מה הנחות היסוד שלו אם שכשאתה תגיד "קר לי מאוד בחדר הזה" תשאל את עצמך למה אמרתי "בחדר הזה" למה לא אמרתי "קר לי מאוד" למה אמרתי את המילה "מאוד" למה לא אמרתי "קר לי", למה לא אמרתי "בחדר הזה קר לי" למה אמרתי "קר לי מאוד בחדר הזה" למה אמרתי את זה, תנתח את הנחות היסוד שלך וכשאתה תוציא output של כל ההנחות יסוד האפשריות מאפס עד המשפט הסופי יש לך פה ספר שאתה יכול לכתוב על הבן אדם ואם הוא אומר לך שני משפטים ככה יש פה שני ספרים ואז אתה מצליב ביניהם ואתה מקבל מידע יותר מדויק.

ש: כן אבל אני לא מבין איך זה, אני מבין מה שאתה אומר.

אליעד: מה אתה מבין מה שאני אומר מה המהות של השאלה שלך המהות של השאלה שלך הייתה איך מקצת מידע ניתן לדעת הרבה מידע זאת מהות השאלה תשובה.

ש: לא אבל זה לא סתם לדעת הרבה אתה מביא לי פה איזה.

אליעד: המהות הייתה איך ליצור עניין בשביל ליצור עניין צריך לזהות את החיסרון בשביל לזהות את החיסרון צריך מידע על הבן אדם בשביל מידע על הבן אדם צריך שהוא ידבר על עצמו או שהוא יחשוף מידע על עצמו, אתה אומר הוא אמר שני משפטים הוא עוד לא הספיק לחשוף מידע.

ש: לחשוף מידע מסוים לא נכון, פרט מידע מסוים.

אליעד: יפה השאלה היא איך את המידע הזה הופכים אותו ליותר מידע.

ש: לא זה לא נכון אני אסביר לך.

אליעד: למה זה לא נכון אולי זה כן נכון.

ש: כי להפוך סתם מידע להפוך את זה ליותר מידע לא ישרת אותי לתכלית שאני רוצה אז זה לא יעזור לי.

אליעד: לא בטוח עוד פעם זה לא בטוח שממשפט אחד את יכול למצוא את החסרונות שלו גם מישהו יכול לדבר איתך שעה ואתה אפילו לא תדע איך קוראים לו הכל יכול להיות, יכול...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו לרצות להקשיב, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום למישהו לרצות להקשיב, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוחות חדשים להפחיד לקוח חוויית אמון למכור נכון ולהרוויח הפרת חוזה על ידי לקוח הפצת חומרים שיווקיים הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות ממי ללמוד שיווק? לגייס מנהל שיווק להתמודד עם מניפולציות לעשות ייסורי מצפון ללקוח חוקי שכנוע לקוח שרק המחיר חשוב לו למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו איש מכירות עם אופי גרוע להשפיע על לקוח לנהל משא ומתן על המחיר אימון למכירות הצלחה במשא ומתן לשכנע ילד להאמין איך להבין לקוח? מחיר של מוצרים לשכנע אנשים בקלות איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? לגרום למישהו לומר לך לתת את המוצר בחינם עדויות של לקוחות מרוצים לגרום ללקוח להרגיש חזק באז שיווקי איך לבחור לקוח? לנמק את ההנחה ללקוח טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות למכור בשיחת טלפון להגן על עצמך משתילת מחשבות לפרסם תכנים שיווקיים למכור בקלות איך לרמות לקוח? שיחה עם הלקוח הצלחה בשכנוע איך ליצור הזדהות? לשכנע מישהו להודות לחפש לקוחות איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? למכור בצורה חכמה תשובה ללקוח מודע או תת מודע מבוא למכירות איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? בקשה לא סבירה של לקוח לגרום למישהו לחזור אליך למה מוצר יקר? nlp master practitioner איך לשכנע את האקסית? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? להסביר ללקוח את המחיר מה זה משפך שיווקי? אמון בזוגיות נאמנות של לקוחות לשתול מחשבות בתת המודע תפקידו של מנהל מכירות נאומים של איש המכירות להשקיע במכירות לקוח מבקש בקשה לא סבירה שכנוע עצמי שאלות ראיון עבודה מכירות בירור צרכים של לקוח שפת הגוף של הלקוח מוצר לא איכותי להבין נכון את הלקוח לגרום ללקוח למכור לך את עצמו להציע ללקוח מחיר בטלפון לגרום למישהו ללכת בקשה משכנעת ללמד אנשי מכירות למכור להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף חסרונות המוצר של המתחרים איך להתייחס ללקוחות? שנאה לאיש מכירות שכנוע יחסי לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח פרסום חומרי שיווק לשכנע מישהו לקבל ביקורת סודות השכנוע של בנימין נתניהו למכור חוסר ידיעה זיהוי מניפולציות למכור בלי מאמץ מהות וצורה בשכנוע לשכנע אקסית לסלוח שיטת מכירות לקוח אומר יקר לי לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות הלקוח האידיאלי שלך טירגוט שיווקי ניהול משא ומתן סמנכל מכירות מודלים לתגמול אנשי מכירות להשפיע על רצונות ליצור הזדהות עם לקוח איך לשכנע מישהו? לשכנע מישהו לקבל את ההצעה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, לקוחות, מומחה בשיווק בנושא לגרום למישהו לרצות להקשיב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3906 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:33:54 - wesi28