אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע בנים, שיטה לשכנוע ההמון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp להורדה, קורס nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, מיומנות מכירה, NLP פוביה, איך לשכנע טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע אשה לחזור, איך לשכנע אשה להיות איתך, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, איך לשכנע לקוחות לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP הפסקת עישון, nlp וחרדות, איך לשכנע בחורות, לשכנע את עצמי ללמוד, NLP אומנות הפיתוי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מיומנות רטורית, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:32איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון?

שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו "הגעתי למשה?" או אמירות כגון "קיבלתי את הטלפון שלך מחבר" בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח.

האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה?

יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ליצור סמכות וריחוק כדי לשלוט טוב יותר בשיחה. לפי אליעד כהן, שתי הגישות הללו לא בהכרח נכונות, כיוון שהמטרה העיקרית של המשפטים הראשונים היא פשוט לעורר עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב.

מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר?

הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה המרכזית של תחילת השיחה היא לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון "אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך" (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק.

איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה?

יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: "יש לי משהו שיכול לשנות את החיים שלך באופן משמעותי". הרעיון הוא שהפתיחה חייבת להיות מעניינת, רלוונטית ומעוררת סקרנות כדי שהאדם בצד השני ירצה לשמוע עוד. חשוב מאוד שהעניין שיצרתם יהיה קשור ישירות למוצר או לשירות שיציעו בהמשך השיחה, ושלא יעורר עוינות או התנגדות.

האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה?

הצגה עצמית קצרה אמנם יכולה לעזור ביצירת אמון, אך היא נחשבת על פי אליעד כהן כפעולה משנית בלבד. יש אנשים שמתחילים את השיחה במשפטים כמו "שלום, אני יוסי ואני מתקשר כי..." - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך.

מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה?

אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה "לברוח" פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים הראשונים חייבים להיות מספיק מושכים כדי ליצור עניין בסיסי והמשך הקשבה.

איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי?

כדי לשלב עניין בצורה נכונה בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר משהו כמו "יש לי מידע חשוב שיכול לעזור לך לחסוך כסף באופן משמעותי כבר מהחודש הבא" וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב.

לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית?
  • שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב.
  • שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את העניין הראשוני, לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות באופן מפורט יותר.
השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: "מה המשפטים הראשונים שאגיד כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות?"
מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון?

כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים:
  • החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה.
  • החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה.
הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו "הגעתי למשה?" או אמירות כמו "קיבלתי את הטלפון שלך מחבר" הן נפוצות, אך אינן בהכרח הדבר הנכון לעשות. הן לא תמיד רלוונטיות ובמקרים רבים מבזבזות זמן ומחלישות את העניין הראשוני.

האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת השיחה?

יש גישות שאומרות שבתחילת השיחה צריך ליצור קרבה עם הלקוח, מתוך ההנחה שאם תיווצר קרבה הוא יקשיב יותר בקלות. מצד שני, קיימת גישה הפוכה שאומרת שעדיף דווקא ליצור ריחוק או סמכות על מנת לשלוט בשיחה. האמת, כפי שמציג אליעד, אינה דווקא ביצירת קרבה או סמכות, אלא הדבר החשוב ביותר במשפטים הראשונים הוא לעורר עניין שיגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב לך.

למה חשוב למכור את השיחה עצמה עוד לפני המוצר?

הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון "אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך" - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה.

איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה?

יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית מהמוצר, כגון "יש לי משהו שיכול לשנות לך את החיים בצורה משמעותית". העיקרון הוא שההתחלה חייבת להיות מעניינת ורלוונטית מספיק, כך שהאדם בצד השני ירצה להמשיך להקשיב.

חשוב שהעניין שיוצרים בתחילת השיחה יהיה רלוונטי למוצר או לשירות שנמכר בהמשך, ושלא ייצור עוינות או התנגדות בצד השני. כלומר, העניין הראשוני צריך להיות קשור גם למה שתציע לו בהמשך השיחה.

האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה?

למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר הזמן בתחילת השיחה צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח.

מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה?

קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה תוכל להמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול פשוט לנתק, כך בשיחה עם בחורה היא יכולה "לברוח" פנימית, גם אם לא פיזית. המשותף לשני המצבים הוא הצורך להקפיד שהמשפטים הראשונים יהיו מספיק מושכים ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק.

לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון?
  • שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה. ("מכירת השיחה עצמה")
  • שלב שני: רק אחרי שתפסת את תשומת הלב שלו והלקוח מעוניין להקשיב, לעבור למכירת המוצר או השירות.
השאלה המרכזית שכל איש מכירות צריך לשאול את עצמו בתחילת השיחה היא: "מה אני יכול לומר ללקוח במשפטים הראשונים שיגרום לו לרצות להקשיב לי במשך שתי דקות לפחות?"
עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד בטלפון שירות ל...?

ש: אנטנה לאוטו לא משנה.

אליעד: אנטנה לאוטו, מה אתה רוצה למכור בטלפון?

ש: שיעברו לסלקום מחברה סלולרית.

אליעד: אין בעיה אתה רוצה לשכנע מישהו מסל כלום לסלקום. הלאה עכשיו השאלה היא מה אתה אמור להגיד בשני המשפטים, מה אמור להיות המבנה של השיחה בעצם זאת השאלה.

ש: קודם כל דבר ראשון ליצור קרבה על סמך מה שדיברנו מקודם.

אליעד: מחויב? קודם כל ליצור ריחוק ליצור סמכות מה קשור.

ש: רצוי ליצור קרבה.

אליעד: אתה נותן תשובה כי זה מה שאמרנו קודם? טוב בוא ניתן את הפרספקטיבה שלי בסדר. יש אנשים שהגישה שלהם אומרת שבמשפטים הראשונים אתה צריך להציג את עצמך.

ש: זה מה שהם עושים בדרך כלל.

אליעד: אוקי סבבה יש בזה היגיון, עכשיו יש פרספקטיבה שאומרת שמהמשפט הראשון תנסה למכור לו את מה שאתה רוצה מההתחלה תתקוף מההתחלה.

ש: קודם כל להכיר את הבן אדם "הגעתי למשה?" סתם שאלה.

אליעד: אוקי.

ש: לדעת למי הגעתי ואחרי זה אולי לתת לו את ההודעה עצמה "קיבלתי את הטלפון שלך מ - x".

אליעד: בהנחה שלא קיבלת מ - x בהנחה נגיד שזה אקראי, השאלה היא האם זאת האמת שאתה צריך לתת לו מידע מאיפה קיבלת את הטלפון.

ש: אולי אם זה חבר שלו.

אליעד: מה המהות של העניין האם באמת צריך ליצור קרבה האם זאת האמת?

ש: לא.

אליעד: למה לא אולי כן, מה המהות של השיחה של התחלת השיחה?

ש: אני אגיד לך מה אני חושב אני חושב שחשוב זה ליצור כמה שיותר מהר אינטרס אצל הבן אדם שאתה.

אליעד: הקונה.

ש: הקונה כן.

אליעד: כן.

ש: אצל זה שאמור לשלם.

אליעד: ליצור לו אינטרס שמה?

ש: ישר ליצור לו אינטרס לשוחח איתך ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד.

אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה.

אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא

"איך אני גורם לו לרצות להקשיב לי שתי דקות בטלפון" זאת השאלה זה לא "איך אני מוכר לו את המוצר" זה לא "איך אני מציג את עצמי" זה לא מעניין, "מה אני צריך להגיד לו כדי שירצה להקשיב לי שתי דקות" לדוגמה אם נגיד אתה אומר לו "תקשיב אם לא תקשיב לשיחה הזאת נהרוג את הבת שלך" גם אם לא היית מציג את עצמך הוא היה מקשיב לשיחה.

ש: להזכיר לו חיסרון.

אליעד: את שמעת מה אמרתי?

ש: זה להביא חיסרון כלשהו.

אליעד: לא יודע יכול להיות זאת כבר תשובה מה להגיד לו אבל אני אומר בגדול אני בא להגיד שלהציג את עצמך או כל הסיפורים האלה זאת לא האמת האמת היא שהתחלת השיחה אמורה, אתה אמור לשאול את עצמך כאיש מכירות "מה אני אמור להגיד לו במשפטים הראשונים כדי לגרום לו לרצות להקשיב לי להמשך השיחה" זאת השאלה, אחרי שתפסת אותו עכשיו תספר לו על המוצר על מה שזה לא יהיה.

כי הרבה אנשים מתחילים מהמשפט הראשון לספר את הסיפור או בכלל מבזבזים את הזמן של המשפטים הראשונים ויותר מדי מספרים סיפורים כגון "איך הגעתי אליך" או "מי אני". כאילו עכשיו זה בסדר להגיד את זה כדי ליצור אולי אמון אבל לפעמים יותר מדי מוסיפים על זה מידע שזה מיותר נגיד. החידוד הוא כדלקמן התחלת השיחה מטרתה למכור את השיחה, שלב ראשון מכירת השיחה שלב שני השיחה עצמה מוכרת את המוצר.

ש: זה כמו להתחיל עם בחורה.

אליעד: שמה? נניח כן תספר.

ש: זה מאוד מזכיר כי המשפטים הראשונים זה קודם כל יצירת העניין ככה שהיא כאילו בכלל תמשיך לדבר איתך.

אליעד: למרות שאם אתה פוגש מישהי במציאות אז היא פחות יכולה "לברוח".

ש: לא בסדר אבל המשפטים הראשונים.

אליעד: אבל אתה צודק מה שאמרת.

ש: היא בורחת פנימית היא לא חייבת לברוח חיצונית.

אליעד: את מתכוונת להגיד שאת בורחת פנימית.

ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה.

אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את השיחה בהרבה דרכים נכון אתה יכול להגיד לו "אם תקשיב לי עד הסוף תקבל מיליון דולר ואם לא אני אהרוג אותך" הוא יקשיב לך, סבבה בהנחה שזה ישמע אמין אבל מצד שני גם זה קשור למוצר שלך צריך למצוא לו גרסה שזה גם משהו שיהיה מעניין וגם שזה איכשהו יהיה קשור להמשך הסיפור של המוצר וגם שזה לא נגיד יצור עויינות או משהו, צריך לחשוב לראות כל מוצר באופן ספציפי על מה מדובר.

ש: אתה יכול להגיד לו "יש לי דבר מאוד מעניין שיכול לשנות אותך ואת החיים לגמרי" או "בצורה משמעותית" סתם.

אליעד: אוקי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של חומרי שיווק עקיף למכור בפעם הראשונה לשכנע בחורה להרגיש שחסר לגרום למישהו להיקשר לשכנע אקסית לא להתאהב איך לשכנע מישהו לעשות? איך לשקר לקוח? להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר משפט בצורה משכנעת לגרום למישהו לא לפגוע בעצמו הצורך שלך כלקוח לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך מנהל שיווק האם לתת אמון? לשכנע אנשים לאהוב מי עושה שיווק יותר טוב? איך למכור מוצרי יוקרה? למכור בכתב איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לעשות שיווק באינטרנט? השיווק כעזר של המכירות השפעה גלויה על המודעות של הלקוח להציב גבול ללקוח איך להפחיד לקוח? להיות לקוח חוזר להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להתכונן לראיון עבודה במכירות חומרי שיווק נכונים שיטות שכנוע הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה משא ומתן על המחיר סוגסטיה nlp לגרום למישהו לא לשקר לך איך להאמין במוצר שלי? שיווק לא יעיל לגרום למישהו להצביע לך להתמודד עם לקוחות קשים איך להציג ללקוח דירה? מומחה לתת מודע נקודת הכאב של הלקוח חיפוש לקוחות טיימינג של שכנוע עקיף איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מה צריך כדי להיות איש מכירות? שאלה של לקוח בלי תשובה לגרום לאקסים לתת בך אמון הנחה ללקוח לשאול את הלקוח שאלות בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? מניפולציות בזוגיות שיווק מוצר לעשות מבצע מכירות מה צריך איש מכירות? התנגדויות בזמן מכירות בטלפון לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות טיפול בלקוחות תכנון משפך שיווקי למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה להתעקש עם לקוח לקוח תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר לגייס סמנכל מכירות סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה איך בונים אמון? לקוח עושה השוואה האם לנסות לשכנע לקוח? לפרסם חומרי שיווק אין לי לקוחות איך להציג ללקוח הנחה? תקציב של הלקוח איך לגרום למישהו לעשות? למכור על הנייר לשכנע מישהו לא לעשות למה צריך לשקר את הלקוח? מבוא לשכנוע התנגדויות מכירות בטלפון שכנוע עובדים מחשבות בתת המודע של הלקוח להשיג לקוחות יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות שתילת מחשבות ובחירה חופשית ביקורת על nlp למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך להשיג מכירות? לקוחות מתלוננים עליך אופי של איש מכירות הכי טוב שיש רמת אמון שיטות לשכנע את עצמך למה למכור כמה מוצרים? לגרום למישהו לשנוא את עצמו טקטיקות משא ומתן מה זה מסע לקוח? להצליח למכור בלי לשקר עצבות של לקוח לשכנע בוחרים לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... איזה חומר שיווקי להכין ראשון? פגישה פיזית עם לקוח איך למכור בזול? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, שיפור מכירות, מניפולציות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2051 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:16:39 - wesi28