אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה ✔תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, זוגיות nlp, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp הדרכה, ספרים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לימודי רטוריקה, NLP טיפול, NLP ערכים, לשכנע אנשים לקנות מוצר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מיומנויות שכנוע, שתילת מחשבה, מומחה שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לנהל משא ומתן, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp בחורות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP למאמנים, לשכנע אנשים לבחור בך, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, מניפולציות, לדעת לשכנע, NLP מטרות, לימוד דמיון מודרך, שאלות קשות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע בנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבנק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש?
למה כדאי להגיד תודה מראש כשמבקשים משהו?

אליעד כהן מסביר מדוע אמירת "תודה מראש" יכולה להגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל את מה שאתם רוצים מאחרים. לדבריו, כשאתם מבקשים משהו ממישהו, אתם בעצם נמצאים בעמדת לקיחה - אתם רוצים לקחת משהו שהוא עדיין לא נתן. לעומת זאת, אם אתם אומרים לו "תודה מראש", אתם בעצם מעניקים לו משהו לפני שקיבלתם ממנו. נתינה זו יוצרת אצלו תחושה של מחויבות כלפיכם, מכיוון שאם הוא יסרב לתת את מה שביקשתם, הוא כביכול יאלץ לוותר על התחושה הטובה שהענקתם לו מראש.

אליעד נותן מספר דוגמאות מפורטות להמחשת הרעיון:

איך דוגמת 100 השקלים והבמבה מסבירה את כוח ההתניה בשכנוע?

נניח שאתם ברחוב, ניגשים לאדם שמחזיק בשקית במבה, ונותנים לו 100 שקלים מראש ואז מבקשים ממנו חתיכת במבה. האדם שקיבל מכם את הכסף נמצא עכשיו בעמדת התלבטות: אם יסרב לתת לכם את הבמבה, הוא מסתכן בכך שתדרשו ממנו להחזיר את הכסף. הוא יעדיף להימנע מהפסד ולכן, רוב הסיכויים שיסכים לתת לכם את מה שביקשתם. זוהי התניה - אתם גורמים לאדם להרגיש שהוא כבר קיבל משהו ולכן הוא חייב לתת בתמורה.

איך יוצרים מחויבות דרך נתינת תחושה טובה מראש?

כאשר אתם מבקשים עזרה, למשל מפקיד, מנהל או בעל סמכות אחרת, אליעד כהן מציע לא להתחיל ישר בבקשה. במקום זאת, עליכם לתת לו משהו, כמו מחמאה או תחושה טובה, לפני הבקשה שלכם. לדוגמה, אפשר לומר לפקיד משפט כמו: "אני יודע שאתה בן אדם טוב, שאתה מאוד אחראי ושיש לך סמכויות פה, ואני מעריך מאוד את העזרה שלך. תודה רבה מראש אם תוכל לעזור לי בנושא הזה."

בכך שיצרתם לפקיד תחושה של הערכה וסמכות, יצרתם אצלו גם התניה פסיכולוגית: אם הוא יסרב לעזור לכם, הוא יאבד את התחושה הטובה של הסמכות וההערכה שנתתם לו. המוח שלו לא ירצה לוותר על תחושה זו, ולכן יש סיכוי גדול יותר שיסכים לתת לכם את העזרה.

כיצד שימוש בתודה מראש יכול לשכנע בעל סמכות לעזור לכם?

אליעד כהן מסביר כי לאמירת "תודה מראש" או מתן הערכה יש השפעה חזקה במיוחד כשאתם פונים לאדם עם סמכות. לדוגמה, כשאתם אומרים למנהל: "אני פונה אליך כי אתה האדם הכי בכיר פה, ויש לך את הסמכות לעזור לי, " אתם בעצם יוצרים לו אתגר. אם הוא יגיד לכם שהוא לא יכול לעזור, הוא עלול להרגיש שהוא פוגע בסמכות שלו בעיני עצמו ובעיני אחרים. כדי לא להסתכן בכך, הוא יעדיף לעזור לכם ולהוכיח שהוא אכן בעל הסמכות הראויה.

איך נוסח המייל שלכם יכול לקבוע אם יעזרו לכם או לא?

עוד דוגמה חשובה שאליעד כהן מביא היא דוגמת חיפוש העבודה באמצעות מייל. אדם שמחפש עבודה בתחום מסוים, למשל בבניית אתרים, שולח בדרך כלל מייל למעסיק פוטנציאלי בסגנון: "אם יש לכם משרה בשבילי, אנא חיזרו אליי." לפי אליעד, ניסוח כזה הוא בעייתי מכיוון שהאדם שקורא אותו יכול פשוט לחשוב: "אין לי משרה להציע לו, " ולא ירגיש שום צורך לסייע.

לעומת זאת, אם תכתבו למנהל משהו כמו: "אשמח אם תוכל לעזור לי בתהליך חיפוש העבודה או להעביר אליי מידע על משרות מתאימות. אני מודה לך מאוד מראש על העזרה, " אתם נותנים למנהל תחושה טובה של הערכה וסמכות, ובכך יוצרים אצלו התניה שמגבירה את הרצון שלו לעזור לכם.

מדוע כדאי לתת לפני שמבקשים?

לסיכום, אליעד מדגיש שהעיקרון הכללי הוא תמיד לתת משהו לפני שמבקשים לקבל. כשאתם אומרים לאדם "תודה מראש" או נותנים לו מחמאות והערכה, אתם יוצרים אצלו תחושת מחויבות לתת לכם בחזרה. זהו כלי עוצמתי מאוד בשכנוע וביצירת התניות חיוביות אצל אנשים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יש ללקוח ספק רציונאלי roi שיווקי יעוץ לאנשי מכירות נקודות הכאב של הלקוח לשכנע מישהו להגיע לטיפול להצליח בשכנוע מוצר ללא מתחרים לגרום למישהו להתייחס אליך יפה לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול לקוח שדופק ברז להתאים את המוצר ללקוח לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות לקוח קודם ביטל בקשת רכישה לשכנע מישהו לענות לך הקשר שבין מכירות לשיווק לגרום למישהו שיש סיבה למכור משהו בראיון עבודה לשכנע מישהו שיש לו בחירה תלונות של לקוחות באינטרנט לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית לגרום למישהו להחזיר לך אהבה מכנה משותף עם הלקוח איך לענות ללקוח שמבקש משהו? איזה חומר שיווקי ליצור? זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות לחזור על ההתנגדות של הלקוח נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך אני צריך למכור לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל איך להציג ללקוח? שיווק ישיר לקוח לא מרוצה מהמתחרים איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? לגרום למישהו להתמכר איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? לשכנע מישהו להתגעגע אליך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם נשים בפרסומות לתת אמון מחדש טובת הלקוח לענות ללקוח תשובה האם אפשר לשכנע כל אחד? לשכנע מישהו להרגיש טוב מתי לעצור את השיווק? מסע לקוח מתי לשקר ללקוח? איך אנשים משתכנעים? איך לשכנע שופט בבית משפט? לשכנע מישהו לבקש לשכנע מישהו להודות בבגידה לגרום למישהו לעשות משהו למכור שירות גרוע אני שונא למכור למה המשפך השיווקי לא עובד? איש מכירות צריך להיאבק בלקוח להתקבל למנהל מכירות להביא ערך ללקוח מה זה מסע לקוח? צורכי לקוח לייצר מודעות למוצר לשכנע בחורה איך להדריך אנשי מכירות? איך לשכנע משקיע? להעביר ללקוחות חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי לגרום למישהו לא להיות תלוי בך צורך במוצר לגרום למישהו לפתח את השכל למכור בשוק רווי תחרות להשפיע על לקוחות הצלחה בשכנוע עקיף מגוון מוצרים להחזיק במלאי בלי לדבר עם הלקוח להרשות לעצמך לאבד לקוחות לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה מה רע במוצרים בהנחה? לגרום למישהו להבין אותך לזהות מניפולציה לנסות למכור להתמודד עם התנגדויות במכירות לשתול מחשבות לעצמך לגרום למישהו להיות יותר חכם לפתח שיחה עם לקוחות להצליח למכור מוצר יקר להציק ללקוחות לראיין מנהל מכירות התנגדות של הלקוח להתכונן לשיחת מכירות ביקורת של לקוחות על העסק שלך מוצר לא מתכלה לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה איך הלקוח שלך חושב? לתאר מוצר מטרת השיווק לשכנע מישהו לא להתלהב למה לא לרמות לקוח? תוכן פרסומות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, להשפיע, שיפור מכירות בנושאי לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 22_12_2025 השעה 23:11:14 - wesi28