אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה ✔תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה, לשכנע את האקס לחזור, לשכנע את חברה שלך, nlp דוגמא, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שכנוע עצמי, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, מומחה במכירות, זוגיות nlp, לשכנע אנשים בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע מורה, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתראיין נכון, אסטרטגיה שיווקית, לשכנע את האקסית לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טקטיקת מכירות, תורת המשחקים, מומחה מכירות, nlp הדרכה, NLP כלים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד בראיון, לשכנע אנשים לבחור בך, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מה זה לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, ניהול משא ומתן, מיומנות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש?
למה כדאי להגיד תודה מראש כשמבקשים משהו?

אליעד כהן מסביר מדוע אמירת "תודה מראש" יכולה להגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל את מה שאתם רוצים מאחרים. לדבריו, כשאתם מבקשים משהו ממישהו, אתם בעצם נמצאים בעמדת לקיחה - אתם רוצים לקחת משהו שהוא עדיין לא נתן. לעומת זאת, אם אתם אומרים לו "תודה מראש", אתם בעצם מעניקים לו משהו לפני שקיבלתם ממנו. נתינה זו יוצרת אצלו תחושה של מחויבות כלפיכם, מכיוון שאם הוא יסרב לתת את מה שביקשתם, הוא כביכול יאלץ לוותר על התחושה הטובה שהענקתם לו מראש.

אליעד נותן מספר דוגמאות מפורטות להמחשת הרעיון:

איך דוגמת 100 השקלים והבמבה מסבירה את כוח ההתניה בשכנוע?

נניח שאתם ברחוב, ניגשים לאדם שמחזיק בשקית במבה, ונותנים לו 100 שקלים מראש ואז מבקשים ממנו חתיכת במבה. האדם שקיבל מכם את הכסף נמצא עכשיו בעמדת התלבטות: אם יסרב לתת לכם את הבמבה, הוא מסתכן בכך שתדרשו ממנו להחזיר את הכסף. הוא יעדיף להימנע מהפסד ולכן, רוב הסיכויים שיסכים לתת לכם את מה שביקשתם. זוהי התניה - אתם גורמים לאדם להרגיש שהוא כבר קיבל משהו ולכן הוא חייב לתת בתמורה.

איך יוצרים מחויבות דרך נתינת תחושה טובה מראש?

כאשר אתם מבקשים עזרה, למשל מפקיד, מנהל או בעל סמכות אחרת, אליעד כהן מציע לא להתחיל ישר בבקשה. במקום זאת, עליכם לתת לו משהו, כמו מחמאה או תחושה טובה, לפני הבקשה שלכם. לדוגמה, אפשר לומר לפקיד משפט כמו: "אני יודע שאתה בן אדם טוב, שאתה מאוד אחראי ושיש לך סמכויות פה, ואני מעריך מאוד את העזרה שלך. תודה רבה מראש אם תוכל לעזור לי בנושא הזה."

בכך שיצרתם לפקיד תחושה של הערכה וסמכות, יצרתם אצלו גם התניה פסיכולוגית: אם הוא יסרב לעזור לכם, הוא יאבד את התחושה הטובה של הסמכות וההערכה שנתתם לו. המוח שלו לא ירצה לוותר על תחושה זו, ולכן יש סיכוי גדול יותר שיסכים לתת לכם את העזרה.

כיצד שימוש בתודה מראש יכול לשכנע בעל סמכות לעזור לכם?

אליעד כהן מסביר כי לאמירת "תודה מראש" או מתן הערכה יש השפעה חזקה במיוחד כשאתם פונים לאדם עם סמכות. לדוגמה, כשאתם אומרים למנהל: "אני פונה אליך כי אתה האדם הכי בכיר פה, ויש לך את הסמכות לעזור לי, " אתם בעצם יוצרים לו אתגר. אם הוא יגיד לכם שהוא לא יכול לעזור, הוא עלול להרגיש שהוא פוגע בסמכות שלו בעיני עצמו ובעיני אחרים. כדי לא להסתכן בכך, הוא יעדיף לעזור לכם ולהוכיח שהוא אכן בעל הסמכות הראויה.

איך נוסח המייל שלכם יכול לקבוע אם יעזרו לכם או לא?

עוד דוגמה חשובה שאליעד כהן מביא היא דוגמת חיפוש העבודה באמצעות מייל. אדם שמחפש עבודה בתחום מסוים, למשל בבניית אתרים, שולח בדרך כלל מייל למעסיק פוטנציאלי בסגנון: "אם יש לכם משרה בשבילי, אנא חיזרו אליי." לפי אליעד, ניסוח כזה הוא בעייתי מכיוון שהאדם שקורא אותו יכול פשוט לחשוב: "אין לי משרה להציע לו, " ולא ירגיש שום צורך לסייע.

לעומת זאת, אם תכתבו למנהל משהו כמו: "אשמח אם תוכל לעזור לי בתהליך חיפוש העבודה או להעביר אליי מידע על משרות מתאימות. אני מודה לך מאוד מראש על העזרה, " אתם נותנים למנהל תחושה טובה של הערכה וסמכות, ובכך יוצרים אצלו התניה שמגבירה את הרצון שלו לעזור לכם.

מדוע כדאי לתת לפני שמבקשים?

לסיכום, אליעד מדגיש שהעיקרון הכללי הוא תמיד לתת משהו לפני שמבקשים לקבל. כשאתם אומרים לאדם "תודה מראש" או נותנים לו מחמאות והערכה, אתם יוצרים אצלו תחושת מחויבות לתת לכם בחזרה. זהו כלי עוצמתי מאוד בשכנוע וביצירת התניות חיוביות אצל אנשים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תודה משכנעת, למה לומר תודה מראש? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו לעזור לך? איך לשכנע פקיד? איך לשכנע בעל סמכות? איך לשכנע מנהל? איך ליצור התניה משכנעת? איך לתת לפני שאתה מקבל? שכנוע, למה להודות מראש?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לספר ללקוח על המוצר לעבוד עם לקוח שעושה צרות להצליח כאיש מכירות לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לגרום ללקוח שלך לגרום למישהו לחשוק בך איך ליצור צורך ללקוח? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? מתי למכור ללקוח? איך לפגוש לקוח? להחזיר אמון בזוגיות משא ומתן סוגי מוצרים להציע ללקוחות מוצר מוכן הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר תוכן שיווקי לגרום למישהו להבדיל שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה הרגשה של אמון לשכנע מישהו לשמוע שיקוף של הלקוח מתי למכור את עצמך ללקוח? לעודד עובדים למכור לעשות טוב ללקוח לתכנן את מסע הלקוח לרכוש את אמון הלקוח תקציב של לקוח יוצר אמון חזק בסיס השכנוע לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך לגרום ללקוחות חדשים שקרים ומכירות אמון מחדש להיכנס לתת מודע להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר פחד במכירות לשוחח בצורה משכנעת הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר לגרום למישהו לא לחזור על טעויות תלונות של לקוחות להכניס עיזים למשא ומתן פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק לגרום ללקוח לחזור תעריף של מוצר מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק מוטיבציה לאנשי מכירות לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם לשכנע ילד לעשות שיעורי בית איך להציג ללקוח הנחה? לייצר מוצר יותר זול מוצר קשה למכירה לגרום למישהו לשנוא משהו לשווק מוצר גרוע לשכנע את הקולות הצפים ליצור משפך שיווקי אורגני מוצרים רעים הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה שיווק נכון אלטרנטיבות של לקוח פרזנטציה משכנעת טעויות של מנהלי שיווק ומכירות שינוי עמדה פוליטית לשכנע מנהל לאהוב את המוצר למכור מוצרים יקרים מסרים שיווקיים איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? לשקר את הלקוח להציג ללקוח טווח מחירים מנהל שיווק טוב להיות כנה עם לקוח מסמך שיווקי לקוח שרוצה הכי זול איפה ללמוד שכנוע? לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו אמון בזוגיות איך לתכנן שיווק? איך להביא לקוחות לעסק? מה צריך איש מכירות? יכולות של מוצר לגרום ללקוח לרצות לקנות להתקבל לעבודה כאיש מכירות טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות לשכנע בשאלה מה הלקוח רוצה לדעת? להפחיד לקוח מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? ליצור הזדהות איבוד לקוחות והעלאת מחירים האם אפשר לשכנע כל אחד? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לשכנע את האקסית לחזור אליך כוונות שכנוע לא לנסות לשכנע יותר מידי לקוח לא סומך על עצמו מכירות בעסק הקשר שבין שיווק למכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, שכנוע, הדרכת מכירות בתחום לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0781 שניות - עכשיו 02_11_2025 השעה 06:30:59 - wesi28