אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, טקסט שכנוע, איך לשכנע בעל לעוד ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדת, לימוד דמיון מודרך, איך לשכנע ילדים, להשפיע על תת המודע, לשתול מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך למכור, טיפול בשיטת nlp, לשכנע שכן, לשכנע את ההורים, NLP הרצאה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, ייעוץ מנהלים, nlp למומחים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שפת גוף, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, אסטרטגיות משא ומתן, טריקים לשכנוע בטקסט, NLP מה זה, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:55איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך לגרום לאדם לבצע פעולה באמצעות יצירת התניה?

כאשר רוצים לגרום לאדם לבצע פעולה מסוימת, צריך ליצור אצלו התניה במחשבה שהפעולה הזו מביאה יותר טוב מאשר רע. ישנן שתי דרכים עיקריות לכך:
  • לקחת את הטוב והרע שכבר קיימים במחשבתו של האדם ולחבר אותם לפעולה שרוצים שיעשה או שלא יעשה.
  • ליצור אצל האדם תחושות חדשות של טוב ורע, ולהשתמש בהן להתניה לפעולה או להימנעות מפעולה מסוימת.
לדוגמה, אם רוצים לגרום לאדם להפסיק לעשן, אפשר ליצור התניה בין הפסקת עישון לבין תחושה טובה (למשל אהבה או בריאות), ולהיפך - בין המשך עישון לתחושה שלילית (כמו בדידות או מחלה). כך האדם מתחיל להאמין שעדיף לו להפסיק לעשן, כי הוא יקבל יותר טוב ופחות רע.

מה ההבדל בין שימוש ברצונות ופחדים קיימים לבין יצירת רצונות חדשים?

גישה ראשונה היא לקחת את הרצונות והפחדים שכבר קיימים אצל האדם. למשל, אם אדם רוצה אהבה ולא רוצה להיות לבד, אפשר ליצור אצלו התניה שהפעולה הרצויה תוביל לאהבה והפעולה הלא - רצויה תוביל לבדידות.

גישה שנייה היא ליצור רצונות חדשים ופחדים חדשים. אם אדם אינו מעריך מספיק את בריאותו, אפשר ליצור אצלו תפיסה חדשה שבריאות היא הדבר הכי חשוב (טוב חדש), ומוות הוא הדבר הכי מפחיד (רע חדש), ואז לחבר את הטוב החדש לפעולה הרצויה ואת הרע החדש לפעולה הלא - רצויה.

איך אפשר לדעת מה אדם באמת רוצה או ממה הוא מפחד?

כדי ליצור התניה יעילה אצל אדם, צריך לדעת מה באמת חשוב לו או מה מפחיד אותו. לפעמים האדם אומר ישירות מה הוא רוצה ומה לא. למשל, אפשר לשאול אותו: "מה אתה רוצה בחיים?" וכך להבין את רצונותיו. אם הוא לא רוצה להגיד ממה הוא מפחד, אפשר להסיק זאת מההיפך של מה שהוא רוצה.

אבל לעתים אנשים לא חושפים ישירות את הרצונות והפחדים שלהם. במקרה כזה, הדרך לגלות את המידע היא על ידי שאלות על אירועים יומיומיים ופשוטים שהאדם מתאר, למשל:
  • אם אדם מספר שקנה נעליים חדשות, אפשר לשאול: "למה דווקא את הנעליים האלה? איך זה גרם לך להרגיש?". שאלות אלו חושפות אם הוא אוהב אופנה, תחרותיות, תשומת לב או נוחות.
  • אם אדם אומר שהיה לו יום קשה בעבודה בגלל לקוחות רבים, אפשר לשאול: "למה אתה לא אוהב הרבה לקוחות? מה מלחיץ בזה?". כך אפשר להבין אם הוא מפחד מלחץ או מחוסר שליטה.
באמצעות שיחות יומיומיות תמימות, שאלות על תחושות ומניעים, ניתן לאתר את הרצונות והפחדים האמיתיים של האדם.

איך אפשר להשתמש בשיחות חולין כדי לשתול מחשבות?

אחרי שמזהים מה האדם באמת רוצה ומה הוא פוחד שיקרה, ניתן לשתול אצלו מחשבות באמצעות חיבור של ההתנהגות הרצויה לדברים שהוא כבר אוהב, והימנעות מהתנהגות לא רצויה לדברים שהוא כבר פוחד מהם.

לדוגמה, אם ילדה אוהבת להיות במרכז תשומת הלב ופוחדת להיות לבד, אפשר ליצור אצלה התניה מחשבתית שהכנת שיעורי בית תוביל לתשומת לב חיובית מההורים, ואי הכנת שיעורים תוביל להיעדר תשומת לב או להישארות לבד. כך הילדה תאמין שכדאי לה להכין את השיעורים.

איך זיהוי מניעים פנימיים יכול להזיק למערכות יחסים?

למרות שזיהוי מניעים פנימיים יכול לעזור מאוד בשכנוע והשפעה, הוא עלול גם להזיק. כאשר חושפים יותר מדי על האדם או מגלים את "הפרצוף האמיתי" שלו, זה יכול לגרום לתחושת ריחוק ואפילו להפסקת השיחות והקשר.

לכן מומלץ להשתמש בכלי הזה בזהירות ובעדינות, מתוך כוונה אמיתית להבין לעומק את האדם, לעזור לו ולהשפיע עליו באופן חיובי. אם עושים זאת בצורה נעימה ולא מאיימת, זה יכול לשפר משמעותית את מערכות היחסים ואת ההשפעה החיובית על אחרים.

כיצד שיחות רגילות יכולות לספק מידע על מניעים עמוקים?

גם אם אדם לא מספר ישירות על רצונותיו ופחדיו, אפשר לדלות מהם מידע דרך אירועים פשוטים שהוא משתף בשיחות יומיומיות. כל סיפור יומיומי שאדם מספר הוא ביטוי לרצונותיו ופחדיו העמוקים יותר. כששואלים על אירועים אלו שאלות כמו "למה אהבת את זה?" או "איך הרגשת כשעשית את זה?", האדם מתחיל לחשוף בהדרגה את המניעים הפנימיים שלו, וכך מתקבל מידע מדויק יותר על הצרכים והפחדים שלו.

לדוגמה, כאשר האדם מגיב לסדרה בטלוויזיה ואומר "זה מוצלח, זה חכם", אפשר לשאול "למה זה מוצלח בעיניך?" ובכך להבין את המניעים הפנימיים, האמונות והערכים שלו. באופן כזה מתגלה מידע שימושי שמאפשר לשכנע אותו ולהשפיע עליו בקלות וביעילות רבה יותר.
איך אפשר ליצור התניה שתשכנע מישהו לפעול בדרך מסוימת?

כדי ליצור התניה אצל מישהו, חשוב לגרום לו לחשוב שהפעולה שנרצה שיעשה תביא לו יותר טוב מרע. אחת הדרכים היא להדגיש את היתרונות שירוויח מהפעולה ואת החסרונות אם לא יבצע אותה. לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להפסיק לעשן, אפשר לחבר בין המשך העישון לבין משהו שהוא מפחד ממנו (למשל "להיות לבד" או "למות"), ובאותו זמן להדגיש את היתרונות שבאי - עישון (אהבה, בריאות וכדומה).

מהן שתי הגישות העיקריות כדי לשתול מחשבות של טוב ורע?

יש שתי גישות מרכזיות לשתול מחשבות או לשכנע מישהו:

1. להשתמש בטוב וברע שכבר קיימים אצלו. כלומר, לקחת את מה שהוא ממילא רוצה (כמו אהבה) ומה שהוא מאוד לא רוצה (כמו להיות לבד) ולחבר את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה לטוב, ואת מה שאנחנו לא רוצים שיעשה לרע.

2. ליצור אצלו תחושות חדשות של טוב ורע. לדוגמה, אם מישהו לא מייחס חשיבות לבריאות, אפשר להסביר לו שעישון מוביל למוות שהוא "רע מאוד", ולהציג את הבריאות כטוב חדש שכדאי לשאוף אליו. אחר כך מחברים בין הפסקת עישון לחיים טובים יותר, ובין המשך העישון לפגיעה בריאותית.

איך לדעת מה מישהו באמת רוצה או ממה הוא מפחד?

לעתים, כשלא רוצים להגיד ישירות "אם תעשה X תקבל טוב ואם לא תעשה X יהיה לך רע", צריך להבין לעומק את מערך הרצונות והפחדים של האדם. כדי לעשות זאת, מזהים את האינטרסים הקיימים שלו: מהם הדברים שגורמים לו להתלהב? מהם הדברים שמפחידים אותו? איך הוא מסביר את עצמו?

כאשר מנסים להשפיע על בן או בת משפחה (למשל ילד שמסרב להכין שיעורים), אפשר לחבר פעולה רצויה למשהו שהוא כבר אוהב (כמו מתנה או תשומת לב) ולהרחיק פעולה לא רצויה ממשהו שמפחיד אותו או נתפס אצלו כרע.

איך מזהים רצונות ופחדים אם האדם לא מדבר עליהם ישירות?

לעתים אנשים משוחחים ב"שיחות חולין" ולא חושפים ישירות מה הם רוצים או ממה הם פוחדים. אפשר ללמוד על הרצונות והפחדים מתוך הדברים הקטנים שהם מספרים.

לדוגמה:
  • מישהו מספר שקנה נעליים חדשות. אפשר לשאול: "למה דווקא הנעליים האלו? מה אהבת בהן?" ולהעמיק בשאלות כמו "איך זה גרם לך להרגיש? מה אתה אוהב בקנייה הזו?" וכך מגלים אם הוא מחפש חידוש, אופנה, תשומת לב, נוחות וכו'.
  • מישהו מספר שעבד קשה וחזר הביתה מוקדם בגלל ריבוי לקוחות. אפשר לשאול: "למה אתה לא אוהב שיש הרבה לקוחות? מה בדיוק מלחיץ בזה?" וכך מבינים שהוא אולי מפחד ממצבים של לחץ או חוסר שליטה.
באופן כזה, דרך שיחות יומיומיות ותמימות, ניתן לחשוף את המניעים העמוקים: מה האדם מנסה להשיג (אהבה, ביטחון, עניין) ומה הוא מנסה להימנע ממנו (בדידות, מחסור, לחץ).

איך לשתול מחשבות כשמגלים מניעים דרך שיחות חולין?

לאחר שמזהים מה באמת האדם רוצה (למשל "הילדה שלי אוהבת להיות מרכז תשומת הלב") ומה הוא פוחד שיהיה לו (למשל "היא לא רוצה שיעזבו אותה לבד"), אפשר לחבר את ההתנהגות שרוצים לעודד למה שטוב בעיניה, ולחבר את מה שלא רוצים שיעשה למה שמפחיד אותה. כך נוצרת התניה במחשבה שלה: "אם אעשה את מה שמבקשים ממני, אזכה לתשומת הלב שאני אוהבת. אם לא אעשה, אולי איענש בבדידות או בהרחקה".

כיצד איתור מניעים יכול להשפיע על הקשר שלנו עם אחרים?

מצד אחד, לדעת בדיוק מה אנשים רוצים וממה הם מפחדים הוא כלי חזק לשכנוע ולהשפעה. מצד שני, הדבר יכול לגרום לריחוק אם נרגיש שאנחנו "רואים את הפרצוף האמיתי" של אנשים או חושפים יותר מדי עליהם. לעתים זה יכול לגרום אפילו להפסקת שיחות, אם אחד הצדדים מרגיש לא בנוח עם השאלות החודרניות.

יחד עם זאת, השימוש במידע הזה יכול להיות יעיל אם משתמשים בו באופן עדין ומתוך כוונה חיובית: להבין את האדם לעומק ולחבר אותו לפעולות שיקדמו אותו באמת, תוך התחשבות ברצונותיו ובפחדיו.
עכשיו נניח שרוצים להשפיע על מישהו רוצים להשפיע עליו, רוצים לגרום לו מה לעשות משהו מסוים אז איך עושים את זה אז בגדול מה שעושים צריכים לגרום לו לחשוב שזה יותר טוב מרע, נכון שאם הוא יעשה את זה יהיה לו יותר טוב מרע. עכשיו השאלה היא איך גורמים למישהו לחשוב על משהו מסוים שזה יותר טוב מרע, עכשיו פה יש שתי וריאציות כאילו "אם תעשה את זה יהיה לך טוב ואם לא תעשה את זה יהיה לך רע". עכשיו השאלה היא איך עושים את זה בהנחה שלא רוצים להגיד לו "אם תעשה את זה יהיה לך טוב אם לא יהיה לך רע" השאלה היא איך עושים את זה אז בגדול.

ש: אתה יכול להגיד לו.

אליעד: שנייה אז בגדול יש שתי גישות להסתכל על זה גישה אחת אומרת בא ניקח את הדברים שכרגע נתפסים בעיניו כטובים או נתפסים בעיניו כרעים וניצור לו חיבור בין מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה לבין הדברים הטובים לבין מה שאנחנו רוצים שהוא לא יעשה לדברים הרעים. לדוגמה נגיד שהוא רוצה נגיד אהבה והוא לא רוצה נגיד להיות לבד אז אנחנו נגיד ניצור לו התניה שאומרת שאם נגיד הוא יעשן הוא יהיה לבד ואם הוא לא יעשן נגיד הוא יקבל אהבה נניח.

עוד פעם נמצא מה טוב עבורו נמצא מה רע עבורו ואז אחר כך ננסה בדרך כזו או אחרת שזאת גם שאלה איך ננסה להסביר לו חיבור בין מה שהוא רוצה מה שהוא מאוד אוהב ומה שטוב עבורו על ידי מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה ובין מה שרע עבורו מה שאנחנו רוצים שהוא לא יעשה. זאת גישה אחת גישה שנייה אומרת לא חייבים לעשות את זה אפשר לעשות עוד ווריאציה אפשר ליצור לו טוב ורע, נגיד שאנחנו חושבים שאם הוא יעשן נגיד הוא ימות ואם הוא לא יעשן נגיד הוא יחיה יהיה בריא אז בוא ניצור לו אנחנו ניצור לו טוב ורע חדשים.

ניצור לו מחשבה שאומרת שמוות זה מאוד רע וניצור לו מחשבה שאומרת שבריאות זה מאוד טוב ואח כך ניצור לו התניה בין בריאות להפסקת עישון ובין מוות להמשך עישון. זאת אומרת אפשרות אחת זה להשתמש בטוב וברע הקיימים אצלו ואז לחבר אותם למה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או לא ואפשרות נוספת זה ליצור לו טוב ורע חדשים ולחבר אותם למה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או לא יעשה.

עכשיו השאלה הנשאלת היא איך אפשר לדעת מה טוב ורע אצל בן אדם מה טוב ורע עבור הבן אדם, נניח שבן אדם רוצה ליצור למישהו התניה שירצו אותו אתה רוצה לגרום נגיד לילד שלך לעשות שיעורים נניח, אוקי אתה רוצה לגרום לילדה שלך נגיד לעשות X ואתה שואל את עצמך "איך אני יוצר לה בראש את ההתניה שהיא תעשה את זה" אז אמרנו ככה בא תיקח משהו טוב שהיא חושבת שזה טוב היא תחבר את זה למה שאתה רוצה שהיא תעשה ולהיפך.

השאלה רק בהנחה שאתה יוצר לה טוב ורע חדשים זה בפני עצמו אבל בהנחה שאתה רוצה לאתר את הדברים הטובים בעיניה ואת הדברים הרעים בעיניה איך עושים את זה?

ש: אם אתה מדבר עם הבן אדם אתה רואה איך שהוא מדבר על משהו והוא מתלהב ממנו אז אתה יודע שהוא אוהב את זה.

אליעד: נכון אז אחד אם אתה מדבר עם הבן אדם לפעמים הוא מספר לך "יש לי מטרות כאלה ויש לי פחדים כאלה ואני רוצה את זה ואני לא רוצה את זה" וכו' זה נכון לפעמים קודם כל אתה יכול לשאול אותו "תגיד לי מה אתה רוצה בחיים?" יביא לך מטרות "מה אתה לא רוצה בחיים?" יביא לך פחדים, "מה אתה רוצה בחיים?" יביא לך מטרות ואז אתה יודע שהוא לא רוצה את ההפך שלהם כי הרבה פעמים הבן אדם לא רוצה להגיד מה הוא לא רוצה אבל הוא לא רוצה את ההפך של מה שהוא רוצה, אם הוא יגיד לך מה הוא רוצה הוא בעצם אמר לך מה הוא לא לא רוצה אבל מעבר לזה מה עוד אפשר לעשות?

ש: לפי ההתנהגות שלו לראות מה הוא עושה ואז להבין ההתנהגות הזאת כנראה היא גורמת לו טוב אז הוא עושה את זה.

אליעד: אז מה שאני אומר זה כזה דבר אם רוצים לדלות ממישהו מידע על הרצונות שלו מה שצריך לעשות בעצם זה כאשר מדברים איתו והוא מספר סיפורים כאלה ואחרים "עשיתי הלכתי חזרתי באתי", נגיד שמישהו מספר לך שיחות חולין של "הלכתי קניתי רציתי, באתי עבדתי חזרתי" זה מה שהוא מספר והוא אף פעם לא אומר מה הוא רוצה ואף פעם לא אומר מה הוא לא רוצה, איך דולים ממנו מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה?

ש: מתי שכשהוא אומר משהו הוא מתלהב לא יודע.

אליעד: נניח שהוא מתלהב שהוא קנה נעליים, סבבה אז מה תעשה תגיד לו שאם הוא יהיה איתך הוא יקבל נעליים?

ש: לא זאת אומרת שהוא אוהב לקנות יש לו חוויית קנייה.

אליעד: אוקי אבל אתה לא יודע למה הוא אהב את הנעליים אין לך מושג, אתה לא יודע מה האינטרס כאינטרס של תחרותיות אינטרס של בזבוז כסף אינטרס של התחדשות איזה אינטרס אתה לא יודע. אז תתרכזו טוב יש הרבה אנשים בעולם שמדברים והשיחה ביניהם זה שיחות חולין של כביכול סתמיות כאלה הבן אדם לא חושף בשיחה את הרצונות שלו את הפחדים שלו מה שזה לא יהיה עכשיו הדרך לחשוף זה באמצעות שמנסים להבין את המניע מאחורי ההתנהגויות שלו.

לדוגמה נגיד שמישהו אומר "היום וואלה היה לי יום קשה בעבודה חזרתי הביתה מוקדם" אפשר לשאול "מה היה לך קשה בעבודה? היה לי קשה בעבודה שהיה המון לקוחות, אוקי וואלה אתה לא אוהב למה אתה לא אוהב לקוחות, לקוחות מלחיצים אותך למה אתה לא אוהב לקוחות?", עכשיו אני לא אומר בהכרח לעשות את זה ככה אבל דרך הכניסה למניעים של ההתנהגויות אחרי כמה "למה ולמה מה הסיבה ומה הסיבה" דרך זה יודעים את הרצונות שלו הכללים ואת הפחדים שלו הכללים וכו'.

זאת אומרת גם אם מישהו מספר לך לדוגמה "קניתי נעליים" אז אפשר להגיד טוב הוא מספר לי שהוא קנה נעליים הוא לא חושף שום דבר על עצמו אבל כשהוא אומר לך "קניתי נעליים" אתה יכול לשאול אותו "ואיך הנעליים היו בעיניך אהבת את הקנייה?" הוא אומר לך "כן, מה הרגשת ממה התלהבת מה מיוחד בנעליים האלה?" ודרך זה שמפתחים שיחה לא מעניין אותך מהנעליים מעניין אותך שהוא יתחיל לספר לך דרך הסיפור על הנעליים על הטיול על ההליכה, על הכאב ראש לא יודע מה אם אתה שואל אותו "ומה הרגשת איך זה גרם לך להרגיש למה הרגשת את זה, מה חשבת אתה תמיד חושב את זה כולם חושבים את זה אתה חושב שכולם".

עכשיו אני לא אומר איך לעשות את זה בפועל כי לא להעמיס עליו לא להלחיץ אותו אבל המקומות האלה שהבן אדם מספר את הסיפורים התמימים דרכם אפשר להיכנס "ללמה מה הסיבה מה המניע, איזה רצון זה ניסה למלא" ודרך זה אתה יכול לקבל רשימה output "טוב אז הוא רוצה את זה והוא רוצה את זה, הוא לא רוצה את זה הוא כן רוצה" דרך סיפורים רגילים יומיומיים. כי כל הסיפורים שהבן אדם מספר כל הפעולות וההחלטות זה הכל ביטוי של הרצונות שלו ולכן צריך להתחיל לנסות דרך הסיפורים לדלות את הרצונות הפנימיים יותר.

ש: אז זה יכול להזיק בעצם.

אליעד: וזה גם יכול להזיק קצת, איך זה יכול להזיק?

ש: תפסיק לדבר עם אנשים כי אתה יודע מה הם רוצים כולם.

אליעד: שמה?

ש: שתפסיק לרצות להתקרב.

אליעד: אתה צודק זה יכול לגרום לך לא לדבר יותר עם אנשים כי אתה תחשוף את הפרצוף האמיתי שלהם, זה נכון אבל בהנחה שאתה רוצה לחשוף את הפרצוף האמיתי שלהם כי אתה רוצה ליצור להם אחר כך איזה התניה כזו או אחרת אז אם מישהו מספר לך סיפורים רגילים בא תנסה להבין מה האמונות שלו, נגיד סתם רואים איתו טלוויזיה אוקי נגיד רואים טלוויזיה ואז נגיד הוא אומר "איזה מוצלח איזה חכם איזה יפה איזה מוכשר, איזה טוב איזה רע" על משהו "למה אתה חושב ככה? כי ככה וככה".

עכשיו תנסה לדלות מה יש מאחורי ה - "למה" מאחורי המחשבה ככל שדולים יותר מידע ככה יותר יודעים על הרצונות הפנימיים של הבן אדם ודרך זה אחר כך אפשר לעשות מזה עוד עניינים. עכשיו גם אם זה נראה פשוט עובדה שלא נתתם את התשובה הזאת מלכתחילה אולי כי רציתם לשדר לי שאתם חכמים מאוד שאני חכם.
משפחה דתית, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, מחזירים בתשובה, טכניקות לשכנוע, טכניקות ויכוח, יהדות, בחירה חופשית, לשמור מצוות, מתן תורה, שמירת מצוות, חוזרים בתשובה
...לא, הוא מציע טכניקה של הסכמה אסטרטגית: תסכים איתם שהאירוע התרחש, תגיד שאתה אפילו בטוח שהיית שם - אבל תסביר שגם אם הכל קרה, זה עדיין לא מחייב אותך להאמין או לקיים את המצוות. זו אסטרטגיה שנועדה לשבור את ההתנגדות של הצד השני. כיצד לשכנע בלי ליצור התנגדות? אליעד מפרט על טכניקות שכנוע יעילות שמבוססות על עולם המכירות: קודם כול, יש להבין את הצד השני וליצור איתו הזדהות רגשית. כשבן אדם מרגיש שאתה באמת מבין את הצרכים שלו, קל לו יותר להקשיב לך. לא להתנגד לעמדותיו...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
...לשכנע? מהם הסודות לשכנוע וליצירת מוטיבציה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את התהליכים המנטליים המניעים אנשים ואת הדרך שבהם ניתן להבין ולעצב את התודעה כדי להשפיע עליהם. הוא מתחיל בדיון על מושגים של כסף, פחד וחרדה, כשהוא מדבר על כך שלכסף יש את היכולת להקטין את הפחדים, אך לא יכול לשנות את הפחד מהעתיד הכלכלי. כלומר, כסף יכול לקנות הרבה דברים, אבל את הפחד עצמו הוא לא יכול להפסיק. לאחר מכן, אליעד מבצע ניתוח של מושגים כמו מוחלט ויחסי. הוא מסביר שלכאשר משווים...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
...העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים. לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 שח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 שח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה. כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה...
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
...שהמנטור שלכם יצר ערך אמיתי בשוק אמיתי. חפשו מנטורים שהצליחו ביצירת מוצר אמיתי, שירות אמיתי, או פתרון אמיתי שנתן ערך ברור ללקוחותיהם, ולא רק מנטורים שהפכו לעשירים על ידי מכירת החלום של איך לעשות כסף. רק מנטורים שעברו דרך אמיתית לעושר יכולים ללמד אתכם להצליח באמת. איך לבחור מנטור עסקי? מנטורים לכסף והצלחה ממה מנטורים עושים כסף? תרמיות של קורסים באינטרנט האם הסנדלר הולך יחף? איך להצליח בעסקים באינטרנט? עסקי אוויר או עסק אמיתי? שיטות לעשות כסף באינטרנט...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
...מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחויב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחויב, שמחויב...
איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
...שמנסים לחזק לו את הרצון, זה עשוי לגרום לו דווקא לרצות לא לעשות את הפעולה, ממגוון רחב של סיבות. ובמקרה כזה נשאלת השאלה, איך נגרום למישהו לעשות משהו, בלי שנחזק אצלו את הרצון, לא בצורה ישירה ולא בצורה עקיפה. דהיינו, בלי שננסה לחזק לו את הרצון לעשות את הפעולה? והתשובה לכך היא, שיש גם את המנגנון של היכולת, שגם דרכו אפשרי להשפיע על כך שהאדם יעשה משהו. דהיינו, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו לעשות משהו, נוכל לעשות זאת, או באמצעות חיזוק הרצון שלו לעשות את הפעולה...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
...הלקוח לא מבין את התמחור שלך ואם הלקוח חושב שהתמחור שלך מוגזם, אז זה גורם ללקוח לחשוב עליך מחשבות רעות, שגורמות לו לא לרצות לרכוש ממך. וגם זה חלק מהשיקולים שלך הלקוח, האם לרכוש ממך או לא. כי עושה ללקוח רע, לרכוש ממישהו, שמבחינת הלקוח, מרוויח על חשבונו המון כסף. עושה ללקוח רע, לקחת את מעט הכסף שיש לו, ולתת אותו למישהו שמתעשר על חשבון המצוקה של הלקוח. וכן, אם הלקוח יחשוב שאתה תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש...
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
...מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח. לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב, וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית המוצר יהיה זמין מהר מאוד זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט. מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת...
רוצה להרגיש נאהב, רוצה להרגיש אהוב, ילד לא מרוצה, גבר לא מרוצה, אישה לא מרוצה, בעיות בזוגיות, בעיות עם הילדים, גישור משפחתי, להצליח בזוגיות, בן זוג מושלם, לא מרוצה בזוגיות, לשכנע אנשים
רוצה להרגיש נאהב, רוצה להרגיש אהוב, ילד לא מרוצה, גבר לא מרוצה, אישה לא מרוצה, בעיות בזוגיות, בעיות עם הילדים, גישור משפחתי, להצליח בזוגיות, בן זוג מושלם, לא מרוצה בזוגיות, לשכנע אנשים
...רבות אנשים מתלוננים כי הם רוצים לקבל אהבה מוחלטת ומושלמת, מצב שלעולם אינו אפשרי. אנשים מתגרשים או נפרדים כי הם חושבים שמגיע להם יותר, או כי הם בטוחים שקיימת אפשרות טובה יותר בחוץ. לדוגמה, אישה שרואה שהשכנה מקבלת יותר תשומת לב, תתלונן ותחשוב שמגיע לה יותר מבן זוגה. לפי אליעד, הדבר נובע מכך שהיא לא מבינה שאותה שכנה אולי נותנת יותר בתמורה, כמו תשומת לב, טיפוח עצמי, וכבוד לבעלה. כיצד אפשר לשכנע אנשים להעריך את מה שיש להם? אליעד מציע דרך להתמודד עם תלונות...
איך להיצמד לאמת? איך לשכנע אנשים? איך להטיל ספק? אולי ההפך הוא הנכון? איך לראות את האמת?
איך להיצמד לאמת? איך לשכנע אנשים? איך להטיל ספק? אולי ההפך הוא הנכון? איך לראות את האמת?
...מאמין או משוכנע בו, במיוחד כאשר הוא נמצא בוויכוח או בתהליך של שכנוע אחרים. אליעד מסביר כי כאשר אדם נאחז באמונה מסוימת, הוא מתקשה באופן טבעי לראות את ההפך שלה. הוא נותן דוגמה לאדם שנמצא בוויכוח, ושואל כיצד אותו אדם יכול לשחרר את עצמו מאחיזתו העיקשת בעמדה מסוימת ולראות שגם ההפך המוחלט יכול להיות נכון. אליעד כהן מציע גישה פרקטית ופשוטה לבדוק זאת: לקחת את הרעיון או האמונה שבהם האדם מחזיק, לבדוק מהן ההנחות היסודיות ביותר שלה, ולנסות לערער עליהן. כלומר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, שיפור מכירות, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7666 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 04:01:42 - wesi28