אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להגדיל מכירות ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להגדיל מכירות, איך לשכנע אנשים לתרום, שיפור יכולת שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, NLP דיאטה, NLP פירוש, להשפיע על התת מודע, לשכנע בחורה לצאת איתך, טיפול בשיטת nlp, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, nlp מדריכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, מומחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP למאמנים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP תת מודע, שיפור כושר שכנוע, עזרה איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע בחורה, nlp הצלחה במכירות, איך לשכנע את החברה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, זיהוי מניפולציות בטקסט, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, הכוח לשכנע, משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול בהתנגדויות, איך לשכנע את בעלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להגדיל מכירות, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להגדיל מכירות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך ללמד אנשי מכירות? לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר איך לעשות שיווק סמוי? למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? לגרום ללקוח לחזור לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית לאיזה לקוחות לשווק? שכנוע רטורי להגיע מוכן לפגישת מכירות לשכנע מישהו לא למות לתת ללקוח להשתמש במוצר מה לא מלמדים אנשי מכירות? מוצר במתנה איך לשכנע פקידים? איתור צרכי לקוח של המתחרים לשכנע מוכר להכיר את הלקוח הפוטנציאלי לפטר את הלקוח לשכנע אקסים להתגעגע במה תלויה איכות השיווק? ייחודיות שיווקית לשכנע מישהו להקשיב לך מכירות טלפוניות איך למכור משהו למישהו? למכור עגבניות מבחן לאנשי מכירות לקבל התנגדות של לקוח להציע כמה הצעות גרועות ללקוח מוצר ללא מתחרים לתכנן מסע לקוח מניפולציה לשכנע מישהו להודות בגניבה תחושה של זרות עם לקוח מה הלקוח חושב על העסק? איכות מנהל השיווק חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים יועץ מקצועי או איש מכירות לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לעבוד עם לקוח שעושה צרות למכור בכיף להשפיע על עובדים לעטוף את המוצר איך לשדר אמון? זיהוי כאב של הלקוח לקוחות לא רלוונטיים המתחרים שלך כאיש מכירות ליצור התניה משכנעת הקמת מערך מכירות שיווק פרובוקטיבי לגרום למישהו להתחתן לקוח מתעקש לקבל מחיר עדויות של לקוחות לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לקוח שרוצה הכי זול לקוח שקודם כל שואל מה המחיר להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט קושי למכור שיווק מידע באינטרנט לשכנע מישהו להתאהב לשכנע את הקולות הצפים למכור בשוק רווי איך יוצרים אמון אישי? לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו איך לשכנע לקוח לקנות? איש מכירות מוצלח יצירת חומר שיווקי לשכנע מישהו בתור חבר לכתוב הסכם עם לקוח מניפולציות פסיכולוגיות לשכנע כל בן אדם בעולם לגרום ללקוח לחזור אליך טעויות ביצירת הזדהות לשכנע מישהו לא להיפגע למכור מוצרים באינטרנט להיפגש עם לקוח איך מתמחרים מוצר? לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך אומץ למכור לזהות מניפולציות להתחייב ללקוח על התוצאה שכנוע בשלבים מה זה שיווק שותפים? לגרום ללקוח להסכים שכנוע בפרסום למכור קורס באינטרנט מוצר סוג א לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח לגרום למישהו לאהוב סקס לשכנע מישהו לשמור על התזונה ראפור nlp איך להציב יעדי מכירות? לקוחות ממוצעים מוצרים לא איכותיים טעויות בניהול במשא ומתן פסיכולוגיה הפוכה איך לשכנע משקיע? לגרום לאקסים לתת בך אמון לקוח מפחד לקבל החלטה לשכנע מצביעים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מכירות, אימון אישי בתחום להגדיל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 17:21:08 - wesi28