אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להגדיל מכירות ✔שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להגדיל מכירות, שפת גוף, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טקטיקת מכירות, טיפול בהתנגדות, NLP דוגמאות, התנגדות מכירות, שיטת ה nlp, שידול, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, nlp מזה, אומנות הראיון, NLP הרזיה, לדעת לשכנע, למכור יותר, לשכנע גבר להביא ילד, nlp תרגול, סודות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע אנשים, לשכנע את הילד, לשכנע אישה, NLP ביקורת, סודות השכנוע, טיפול זוגי nlp, לשכנע לקוחות בטלפון, ייעוץ תקשורתי, אמנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע פירוש, לשכנע מורה, לשכנע ילדים, איך להצליח למכור, איך לשכנע עובדת, לשכנע את האשה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד.

אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת "בית למכירה". 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה "הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה".

דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר.

וכאשר מתבוננים על העניין, צריכים להבין כי כאשר אתה מכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם.

דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה?

במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך.

אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך.

ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים).

ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו.

אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להגדיל מכירות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, להגדיל מכירות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצלחה עסקית בלי מכירות מתי להעלות מחיר ללקוחות? למה לשאול את הלקוח שאלות? לשנות מחיר של מוצר לדבר ללקוח תכנון משפך שיווקי החלטה של לקוח למה המוצר לא מתאים ללקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? בניית אמון עם לקוח מניפולציות של גורואים איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? לשכנע מישהו שכנוע מהסיבה הלא נכונה לגרום למישהו לקבל טיפול הסברה ושכנוע אינטרס של לקוח תוכן שיווקי איך למכור פריט? איך יוצרים ראפור? איך למכור את המוצר? למכור מוצרי מידע הזמן הנכון לשכנע הצגת המחיר ללקוח לשכנע מוכר הדגמה ללקוחות לקוחות פוטנציאלים אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים לגרום למישהו להרגיש אשם להגדיל לקוחות לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לפנות ללקוח בשיחת טלפון לשכנע מישהו להבין אותך לגרום ללקוח לרכוש מוצר זכותו של לקוח שכנוע למתקדמים לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה מה הלקוח שלך רוצה? תחושת קרבה עם לקוח זיהוי צרכים של הלקוח איך לשכנע עובד? יעדי מכירות לגרום למישהו להאמין ברעיון מוצר בינוני ללמוד לשכנע כמה שהלקוח מוכן לשלם? כדאיות ייצור מוצר טעויות במשא ומתן איך לעשות איתור צרכי הלקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה להציג את המחיר ללקוח לשכנע מישהו לקנא שיטות לשכנע אנשים לשכנע מישהו להרגיש קירבה ערך אובייקטיבי של מוצר לקוח שמבטל פגישה החדרת מסרים לתת מודע לפרסם תכנים שיווקיים נוסחה לשכנע אנשים להסתדר בלי חומרי שיווק לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים למה לקוח אחר ביטל עסקה? תקציב של לקוח איך להוביל לקוח? לגרום למישהו לכבד אותך הצלחה בתור איש מכירות לגרום למישהו לא להסתיר תחושת הזדהות שכנוע יתר לשכנע מישהו להיות מיני לשכנע מישהו לשכוח איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? להיות תותח מכירות לגרום ללקוחות להמליץ עליך למה אין מכירות? לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו לשכנע מישהו דתי איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? ביטחון עצמי למכור את עצמי ממי לא ללמוד למכור? אמפתיה ושכנוע לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה חומרים שיווקיים איש מכירות מעולה זיהוי צרכי הלקוח למה ראפור רע? מה הוא התת מודע? לשכנע גולשים באינטרנט לקנות שיטות שכנוע פוליטיות לשכנע אנשים לעשות כרצונך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו לשכנע בחורות לגרום למישהו להימשך למראה שלך איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? משכנעים אנשים חסרונות ללמוד nlp חוסר השפעה סדר לאתר את צרכי הלקוח אימון לשיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, שינוי עמדות, שיווק בנושאי להגדיל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 06:11:37 - wesi28