אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP טראומה, איך לשכנע את המורה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטת טיפול nlp, טיפול בהתנגדויות במכירה, אמנות הנאום, NLP פוביה, NLP עיגון, סודות התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע שכן, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, חומר על nlp, לשכנע שופט, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כישורי שכנוע, טקטיקת מכירות, שידול, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, תעמולה, ייעוץ אסטרטגי, לשכנע לקנות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לגרום לאנשים, לשכנע בן זוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, הכנסות ורווחים, וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו "אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש" או "אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות". בעוד שזה עשוי להיראות כצעד הגיוני, אליעד מציין שזו לא בהכרח החשיבה האידיאלית לטווח ארוך. הצבת יעדים כמותיים נוקשים עשויה להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר.

האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים נוקשים?

ההגדרה של יעד מינימלי, כמו "אם אני לא מרוויח סכום מסוים עד סוף החודש אני סוגר את העסק", היא גישה שניתן להבין אותה במצבים בהם הכסף חיוני להמשך קיום העסק. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא חייב להרוויח סכום מסוים כדי לשמור על פעילות העסק, יש היגיון לגמרי בגישה הזו. במקרה כזה, הצבת יעד כספי מינימלי הופכת להיות הכרחית, כי אחרת ייתכן שהעסק לא יוכל להמשיך לפעול. כשיש סכנה לסגירת העסק, ברור שצריך לפתח תוכנית שתסביר איך להגיע ליעד המינימלי הזה.

האם חשיבה על "כמה שיותר" עדיפה על הצבת יעד כמותי?

כאשר לא מדובר בהישרדות עסקית, אליעד מציע לחשוב באופן רחב ולא להיצמד להגדלה מינימלית של היעד, כמו "איך אני יכול למכור יותר ב - 20%". במקום זאת, כדאי לשאול את עצמך "איך אני יכול להרוויח כמה שיותר?". אם תציב לעצמך תקרה קטנה מדי, אתה עשוי לפספס את ההזדמנויות שהיו יכולות להוביל לרווחים גבוהים הרבה יותר.

ההסבר שהביא דיבר על דימוי לחדר כושר: אם אדם מתאמן ומכוון רק להרים עוד 10 קילוגרם, הוא עשוי לגלות שהוא יכול להרים הרבה יותר. התמקדות ב"מקסימום" תוביל להשגת תוצאות מרשימות יותר מאשר התמקדות בהגדלה צנועה של יעד.

מה המשמעות של המילה "מקסימום" בעסקים?

הגישה של "כמה שיותר" תרחיב את האפשרויות שלך באופן משמעותי. כשאתה שואל את עצמך איך להרוויח כמה שיותר, אתה פותח את הדלת לאופציות יצירתיות כמו העלאת מחירים, חיפוש שווקים חדשים, הרחבת קהל הלקוחות, שיווק חדש ועוד. הצבת יעד כספי נוקשה עשויה להסתיים בגבולות מוגבלים.

מהם הצעדים שעליך לנקוט אם יש סכום מינימלי שצריך להרוויח?

אם אתה באמת נמצא במצב שבו יש סכום מינימלי שאתה חייב להרוויח, המטרה הראשונה תהיה למלא את היעד הזה. לאחר שתחצה את הסכום הזה, תוכל להתחיל לחשוב על האפשרות להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק בהכנסה מינימלית.

למה חשיבה רחבה יכולה להוביל להצלחה?

חשיבה בהיקפים רחבים מאפשרת לך לחשוב על אסטרטגיות רבות להגדלת הרווחים. במקום להתמקד ביעדים ספציפיים ומוגבלים, שאל את עצמך: "איך אני יכול להרוויח יותר?" או "איך אני יכול למכור יותר?". גישה זו פותחת את הדלת לפוטנציאל שלא היית חושב עליו אם היית מתמקד רק בהגברת המכירות או ההכנסות בעשירית בלבד.

מהו האידיאל מבחינת הצבת יעדי מכירות?

החשיבה האידיאלית היא לא להציב יעד מוגבל או כמותי מראש, אלא לשאול את עצמך איך אפשר להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק בתוצאות צנועות. אם אתה מכוון למקסימום, תוכל להגיע לתוצאות שמרשימות הרבה יותר ממה שאתה מצפה.

מהו השיעור שצריך ללמוד מההרצאה?

אליעד כהן מסביר כי הצבת יעדי מכירות או הכנסות בצורה נוקשה אינה בהכרח הדרך הטובה ביותר. במקום להסתפק במכירת 20 מוצרים נוספים החודש, כדאי לחשוב איך להרוויח את הסכום המקסימלי האפשרי, ללא הגבלה מראש.
מהי משמעות הצבת יעד מכירות או הכנסות?

בעלי עסקים או אנשי מכירות רבים מציבים לעצמם יעדי מכירות, רווחים או הכנסות, כמו למשל "אני רוצה החודש להרוויח סכום מסוים" או "אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות". במבט ראשון, זה נראה הגיוני: אדם מבקש לתכנן מראש את היקף הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים או כמותיים באופן נוקשה אינה בהכרח החשיבה האידיאלית, אלא רק פתרון אפשרי במצבים ספציפיים.

מתי זה כן הגיוני להיצמד ליעד מינימלי?

אם אדם נדרש לרווח חודשי מסוים כדי להצדיק את המשך קיומו של העסק, לדוגמה "אם עד סוף החודש אינני מגיע לרווח של 10,000 שקלים אני סוגר את העסק", הרי שיש היגיון מלא בהצבת אותו יעד כמטרה מחייבת. במצב כזה:

1. קיימת רמת רווח חיונית להישרדות העסק.

2. בלי עמידה ביעד זה, העסק אינו יכול להמשיך להתקיים.

3. לכן, נדרש לחשוב ולפעול באופן ממוקד כדי להגיע לסכום המינימלי לפחות.

במקרים הללו, יהיה זה הגיוני לגבש תוכנית מפורטת: איך להרוויח את הסכום המינימלי המדובר בזמן הקצוב, משום שאם העסק לא עומד ברף הזה, עדיף לא להפעילו כלל.

מדוע חשיבה על "כמה שיותר" עדיפה על הגבלת היעד?

כאשר העסק אינו עומד בפני סכנת סגירה מידית, ואינך נדרש לשמור על רף מינימלי נוקשה, מוטב לכוון למקסימום ולא להציב לעצמך תקרה כלשהי. לדוגמה, במקום לשאול "איך אני יכול למכור החודש בעוד 20 אחוז", אפשר לשאול "איך אני יכול להרוויח החודש כמה שיותר". הסיבה לכך:

1. אם מציבים יעד כספי או כמותי מוקטן (למשל פי 2), מפספסים את האפשרות להגדיל את הרווח למשהו גדול בהרבה (אולי פי 10).

2. התמקדות ב"כמה שיותר" פותחת יותר אפשרויות ומייצרת גישה רחבה ויצירתית, במקום לצמצם חשיבה לתוצאה נקודתית.

3. הגדרת "כמה שיותר" מקלה לחקור דרכים שונות: העלאת מחיר, גיוון מוצרים או שירותים, שיווק משופר, פנייה לשווקים חדשים, ועוד.

כיצד דוגמת חדר הכושר ממחישה את הרעיון?

אדם שמתאמן ורוצה להגדיל את המשקל שהוא מרים, יכול לחשוב "איך אני מעלה עוד עשרה קילו" או "איך אני יכול להרים כמה שיותר". אם הוא בוחר ביעד הנמוך (למשל עשרה קילו בלבד), ייתכן שבפועל הוא מסוגל להרים מאה קילו נוספים, אך לעולם לא ינסה זאת כי הוא סגר את עצמו על מספר נמוך מראש. לעומת זאת, חשיבה בלתי מוגבלת של "איך אני מרים מקסימום משקל אפשרי" פותחת את הדלת לשיפור משמעותי יותר.

כך גם בעולם המכירות או הרווחים: מי שמחפש לגדול רק בעוד 10 או 20 אחוז עלול להחמיץ אסטרטגיות שיכולות להוביל אותו לצמיחה גבוהה הרבה יותר. לכן, במקום לומר "איך למכור פי 2", כדאי לשאול "איך למכור פי כמה שאני יכול" או "איך להרוויח כמה שיותר".

יחד עם זאת, אם אכן יש סכום מסוים שחייבים להגיע אליו לפחות, או מספר לקוחות מסוים שמוכרחים לגייס, קודם צריך לעמוד ביעד המינימלי כדי לשרוד. רק לאחר מכן נשאלת השאלה כיצד חותרים אל הרווח המקסימלי האפשרי, בלי להגביל את החשיבה מראש למספר מסוים קטן מדי.
הדרכת אנשי מכירות, הדרכה להקמת עסק, אימון להקמת עסק, אימון להגדלת מכירות, איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? למה לא להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? איך להציב יעדים נכונים? איך להציב יעדי מכירה? איך לקבוע יעדי הכנסות? איך להציב יעדי הכנסות? כמה יעדי הכנסות להציב? איך להרוויח כמה שיותר? איך להיות עשיר? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל עסק? הצבעת יעדים בעסק, הצבת יעדים לעסק, הצבת יעדים לאנשים מכירות, הדרכת מאמני מכירות, איך להציב יעדים עסקיים?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ראיון לסמנכל מכירות המשמעות של הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו להצביע לך לגרום ללקוח לא לשקר אותך השפעה סמויה אפשרויות בחירה גרועות ללקוח התמודדות עם לקוח לענות ללקוח שרוצה הנחה לגרום ללקוחות לרצות לרכוש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים דינאמיקה עם לקוח לעבור ראיון לאיש מכירות לשתול מחשבות לאקסית לשכנע חולה נפש מוצר דמיוני ראפור ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מניפולציה על מישהו לא רוצה מוצר לגרום למישהו לא לשכוח למה צריך שיווק? לקרוא ללקוח בשמו הפרטי כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת איך למכור בלי מצב רוח? מסע מכירות לדבר עם הלקוח למכור בלי מצב רוח המוצר הכי יקר בקטגוריה לאתר את צרכי הלקוח שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה יצירת חומר שיווקי למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה יעדי מכירות מלחיצים לקוח לא רוצה לדבר בטלפון צורכי לקוח לשכנע מצביעים פרסום למוצרי יוקרה למה אני לא מאמין במוצר שלי? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? לקוח אומר שאין לו זמן להציע מחיר ללקוח למכור בלי התנגדויות לגרום למישהו להגיד לך ספרים על מכירות לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו לגרום למישהו לא להתמכר אליך לשתול מסרים לתת מודע איך לא לשכנע? למכור בלי לשקר להוציא עיזים במשא ומתן לקוח עם בקשות מוזרות בקשה מוזרה של לקוח איך להצליח בשכנוע? לנתח משפך שיווקי שלא עובד לגרום ללקוח לא לנטוש אותך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה לשתול מחשבות לעצמך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לגרום למישהו להתאהב בך אני לא מצליח לשכנע התנגדויות לקוח חשיבות המבנה של מסע הלקוח לגרום ללקוח להיות תלוי בך ניהול מנהל מכירות מנהל שיווק קידום מכירות יכולות השכנוע וההשפעה טיפים לשכנוע שיווק לטווח הרחוק למה הלקוח מפחד להחליט? מניפולציה על התת מודע איך להגדיל מכירות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? לקוחות באינטרנט לגרום למישהו לריב עם מישהו האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להגדיל סיכוי לשכנע להצליח למכור את עצמך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך לשכנע מישהו לא להיקשר הכאב של הלקוח אצל המתחרים מניפולציות פשוטות לשכנע בעל עסק לא רוצה עוד לקוחות איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? האם השיווק עובד? שאלות הכאב של הלקוח להציג ללקוח הנחה על מוצר לבנות עם הלקוח מערכת יחסים איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? טעויות באיתור צרכי הלקוח לגרום למישהו לא לאהוב מישהו למה המוצר לא מתאים ללקוח? למכור קורסים המלצות של לקוחות בגוגל לשכנע מישהו אחר לאהוב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, אוטוסוגסטיה, לשכנע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 12:07:23 - wesi28