אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להזדהות ✔יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

ספר מומלץ

ספר מומלץ

ספר מומלץ
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להזדהות, התמודדות עם התנגדות במכירה, איך להשפיע על התת מודע, NLP טיפול בחרדה, קורס nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע שוטר, איך לשכנע את בן הזוג, לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, דרכים לשכנע, ייעוץ לאישי ציבור, לשכנע את אבא, ייעוץ לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשים, איך לשכנע בנות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, להתראיין בתקשורת, הגדלת מכירות, לשכנע אישה, איך לשכנע את אשתי, טכניקות מכירות, nlp לצפייה, nlp דוגמא, NLP מדריך, ייעוץ לפוליטיקאים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אישה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מה זה לשכנע, NLP להורים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לגרום לאישה, לשכנע בחורה, מכירות ושיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, הצלחה בשכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
לחץ לצפייה
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
📌לחץ כאן להצטרף לחברים באתר + ליהנות מהתכנים המלאים + לקבל גישה חופשית ללא כל הגבלה, לעוד מעל 10,000 שעות של תכנים מלאים לחברים באתר 👈לחץ כאן למידע נוסף...
מה דעתך ומה אתה חושב? הגב כאן...
להזדהות: תכנים נוספים בנושא להזדהות ועוד...
לחץ לצפייה
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
... שאלה להשתמש? הכלל הפשוט שאליעד כהן מציע הוא לבדוק מראש עם איזה משפט האדם ירגיש יותר נוח או פחות נוח להזדהות - אני רוצה או אני יכול. אם אנחנו רוצים שהוא יאמר לנו כן, נשאל אותו באופן שבו יהיה לו קל יותר להזדהות. אם אנחנו רוצים שהוא יאמר לנו לא, נשאל באופן הפוך, בדרך שבה יהיה לו קשה יותר להזדהות. איך ליישם את הטכניקה על עצמנו? העיקרון שאליעד כהן מציג לא ... נגיד שואלים אותו שאלה ואנחנו רוצים לגרום לו לעשות את הפעולה. אז זה עובד כזה דבר לפעמים יותר קל לבן אדם להזדהות עם המשפט שאומר אני יכול לעשות את הדבר ולפעמים יותר קל לבן אדם להזדהות עם המשפט שאומר אני רוצה לעשות את הדבר, יחד עם זאת יש לפעמים ... מה עדיף להגיד לו? אז התשובה היא די פשוטה צריך לשאול אתה השאלה הפשוטה עם מה יהיה לו יותר קשה או קל להזדהות. מה זאת אומרת? זאת אומרת מהיבט מסוים יש מצבים שבהם לדוגמה ... ששואלים מישהו אתה רוצה מחר שניפגש? ולא רוצים שהוא ייפגש, אז מה אפשר לעשות? לשאול מה יותר קשה לו לבן אדם להזדהות עם המשפט אני רוצה או עם המשפט אני יכול ודווקא את זה לשאול ... יכול. לא כל מה שבן אדם יכול הוא רוצה לא כל מה שהוא רוצה הוא יכול וזה שני דברים שונים לפעמים נוח לבן אדם להזדהות עם המילה רוצה ולפעמים נוח לו להזדהות עם המילה יכול, ולפעמים זה אותו דבר ולפעמים גם כן לא נוח לו להזדהות עם המילה יכול או רוצה או עם רעיונות שמבטאים יכולת או רצון ואז במקרים האלה כאשר הבן אדם לא רוצה להזדהות או לא יכול להזדהות או קשה לו להזדהות עם מילים שמבטאות יכולת או מבטאות רצון במקרה כזה נכנס לתוקף כל מה שדיברתי שאז אם אנחנו רוצים שהוא יעשה את הפעולה אז אנחנו צריכים להימנע משימוש במונחים שהוא לא ירצה להזדהות איתם ואנחנו דווקא נשתמש נגיד ביכולת או ברצון כאילו בהפך. אם ... לרצות לעשות את מה שאנחנו כאילו מציעים לו לעשות אז אנחנו דווקא נשתמש במילים שאנחנו יודעים שהוא לא ירצה להזדהות איתן. עכשיו אותו דבר גם מהכיוון ההפוך כאשר שואלים בן אדם ...
לחץ לצפייה
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ירצה לקנות מוצר אם הוא מרגיש שהמוכר מנסה לדחוף לו משהו רק מתוך אינטרס אישי. כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא גר בירושלים והמוכר גר גם הוא ... הלקוח תחושה שהמוכר דומה לו, ושהוא לא אדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו. ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את התכונה שעליה הוא מספר: אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר לומר שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: אתמול הייתי שיכור ולא ... אחר שיש לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח להתרחק ממנו. מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת? לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה. השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח? חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון. הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו. יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך יש להשתמש בה בתבונה ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב עבורו, הוא עלול להסיק ... כדמות המרכזית בחייו ומעדיף את טובתו האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: גם אני גר בירושלים!. אם הלקוח ... הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ייחודיים. לדוגמה, אם הלקוח מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את המוכר כאדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה ... עצמו את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא האני שלו. ובין חוויית האני לבין חוויית הלא אני, יש באמצע טווח רגשי ... שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. ... מאשר להקשיב לאדם אחר זר ממנו. וברגע שיש יצירת הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו ... ולכן הוא נכנס לתפקיד של האני שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו שהוא לא אוהב את עצמו. ולכן במקרה כזה לדוגמה, עליך ... מה שהוא היה רוצה להיות. ובסיכומו של דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח ... בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר בהבנת תת המודע של הלקוחות שלך, כך אתה מסוגל להגדיל ...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
... על ידי החלפת הסיבה לדבריו, בסיבה דומה, אך שהיא סיבה שהוא לא ירצה להזדהות איתה. ואסביר: כי לכל דבר יש סיבה. וכאשר מישהו נוקט בעמדה כלשהי, בדכ הוא עושה זאת בצורה סיבתית ולא בצורה אקראית. בפרט מי שמתעקש על כך שהוא צודק ולא מוכן ... בגלל אותה הסיבה. אבל לפעמים ישנם מצבים, שלא מצליחים לגרום לאדם לא להזדהות עם הסיבה שבגללה הוא חושב כך או אחרת. כי האדם מתעקש שהסיבה שלו היא מוצדקת. ובמקרה כזה לדוגמה, ניתן לנסות לשכנע את האדם ולשתול בתוכו את המחשבה, שהוא אומר את מה שהוא אומר, בגלל סיבה אחרת, שאיתה הוא לא ירצה להזדהות. זא גורמים לאדם לחשוב שהוא עושה כך או אחרת, בגלל סיבה שבעיניו היא סיבה לא לגיטימית ולא מוצדקת. ועל ידי זה האדם מרגיש התנגדות כלפי מה שהוא עושה. משום שנראה ... לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, בסיבה רעה שאיתה האבא לא ירצה להזדהות. שהיא בעצם הסיבה של חוסר אהבה כלפי הילד. כי ההורה לא מוכן ולא רוצה שהילד שלו יחשוב שהוא לא אוהב אותו שונא אותו וכיוב. ובדכ ברגע שהילד מצליח לגרום למצב ... בעצם הדברים שהוא לא רוצה להיזכר בהם ולא רוצה לחשוב אותם ולא רוצה להזדהות או להיות מזוהה איתם. ומי שרוצה להפעיל לחץ פסיכולוגי על מישהו אחר, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר לעשות כך או אחרת, ומי שרוצה לגרום לאדם אחר לשנות את עמדתו, ... דהיינו, לאתר את אותם רעיונות שהאדם האחר מתנגד אליהם ולא רוצה להזדהות איתם. ואז בדרך כזו או אחרת, לנסות לגרום לאדם השני, לחשוב שהוא פועל מכוח אותם סיבות ורעיונות, שהוא עצמו לא מזדהה ולא רוצה להזדהות איתם. ועל ידי זה גורמים לאדם לשנות את עמדתו. ויש לשים לב לכך, שלפעמים ברגע שמנסים לגרום לאדם לחשוב שהוא פועל מכוח רעיונות וסיבות שהוא עצמו מתנגד אליהן, אז ... בסדר, בגלל זה הוא מתחיל לתת לגיטימציה לאותם הסיבות שאיתן הוא לא הזדהה עד כה. ואז בעצם נקודת התורפה של האדם, נחלשת. או במילים אחרות, לפעמים זה שגורמים למישהו לחשוב שהוא פועל מכוח של סיבה שהוא לא רוצה להזדהות איתה, לפעמים זה באמת גורם לו לשנות את דעתו, כדי לברוח מהמחשבה שהוא מזדהה עם דבר שהוא חושב שהוא רע. אבל לפעמים זה פשוט גורם לאדם לקבל את אותה הסיבה הרעה, ... לאדם את הסיבה שלו, בסיבה אחרת שהיא סיבה שאיתה הוא לא רוצה להזדהות, לפעמים זה יוצר את האפקט, שבו האדם לא רק שהוא לא משנה את דעתו, אלא שהוא הופך להיות יותר קיצוני בדעתו, ועכשיו הוא כבר כן מקבל, דבר שדרכו היה ניתן להפעיל ... או אחרת, בגלל סיבה רעה כזו או אחרת, עליך לשים לב, שאם הוא מתחיל להזדהות עם הסיבה עצמה ולקבל אותה כלגיטימית, עליך גם להכניס לו לראש, שהוא לא באמת מקבל את הסיבה הרעה הזאת, למרות שהוא פועל בגללה. כי ברגע שאומרים למישהו שהוא עושה ... אחרת רעה. ככ רעה, עד כדי כך, שהאדם נלחץ מכך שחשפו אותו, וכדי לא להזדהות איתה, הוא מחליף את דעתו. כמו לדוגמה הילד שאומר להורה שלו. אתה לא קונה לי את המוצר, לא רק בגלל שאין לך כסף, אלא גם בגלל שאתה קמצן וגם בגלל שאתה שונא אותי ... את הרצון של האדם להתנגד לאותה התוצאה, כי בעצם הוא פחות רואה את ההזדהות שלו, עם מה שהוא לא רוצה להזדהות. ובסיכומו של דבר, אפשר לנסות לגרום למישהו לשנות את דעתו, גם על ידי זה שגורמים לו לראות את עצמו בצורה שהוא לא היה רוצה לראות אותה. וגורמים לו לחשוב, שאם ...
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
ספרים
לחץ לצפייה
להפסיק לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע
להפסיק לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע
... לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע ... אחריות מלאה על הבחירות שלך. אם ההתנהגות נכונה לך - תבחר בה במודע. אם לא - פשוט תפסיק. דרך נוספת שאליעד מציג כדי להתנתק מהצורך לחקות אחרים היא לעשות שטיפת מוח עצמית שתגרום לך להפסיק להזדהות עם האדם שאתה מחקה. הוא מסביר שהמוח מותנה בצורה כזו שאם אתה אוהב אדם מסוים, אתה נוטה באופן לא מודע לאהוב גם את מה שהוא אוהב. ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... את מה שהוא אמר, בצורה מוקצנת, ובצורה שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתה. כמו ילדים, שרוצים לשכנע את ההורים שלהם ... שהם בעצם הקצנה של הרעיון המקורי. ואז ההורה שלא רוצה להזדהות עם מה שאמרו עליו, אז הרבה פעמים הוא נכנע והוא ... שונים. והאדם, בדכ הוא לא רוצה ולא מוכן ולא יודע ולא מסוגל להזדהות עם הקצנה קשה של מה שהוא אומר. והאדם בלב שלו, ... זה שמקצינים לו את מה שהוא אומר, להקצנה שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתה. ונניח שמישהו אומר שהוא רוצה שלום בכל ... של הדובר, מקצינים אותו עוד קצת למקום שהאדם עצמו לא ירצה להזדהות איתו. ואין שום אפשרות בעולם שהאדם יהיה מוכן להזדהות עם רעיון כלשהו עד ההקצנה הגדולה ביותר שלו. כי ... אומר, מקצינים את מה שהוא אומר, למקום שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתו. ואז גורמים לו לחשוב על הדברים מנקודת ... אמרת בצורה מאוזנת קודם לכן?! ואם האדם יצליח להיות מסוגל להזדהות עם כל הרעיונות בעולם, בצורה הקיצונית ביותר ...
לחץ לצפייה
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
... סיבה, אם אדם מספר שהוא נפגע או נכשל, הוא גורם לצד השני להזדהות עם הכאב ולחוות אותו באופן חלקי. באופן כללי, אנשים רוצים להרגיש טוב ולא להזדהות עם כאב או צרות של אחרים. אם אדם מספר רק על דברים שליליים שקורים לו, אנשים עלולים להתרחק ... שלו, ייתכן שהיא תרגיש צער גדול ותכעס עליו, כי הוא גרם לה להזדהות עם הכאב שלו. אך אם הוא לא ישתף אותה כלל, היא עלולה להיפגע כי היא תחשוב שהוא מסתיר ממנה ... לגרום לה להרגיש לא בנוח כי היא רק הכירה אותו וכבר נאלצת להזדהות עם הצרות שלו. היא עלולה להירתע כי זה עשוי להרגיש עבורה מוקדם מדי ומכביד מדי. לעומת זאת, ... ליצור אמון וקירבה, אבל לא במידה שתכביד ותגרום לצד השני להזדהות עם הכאב והשליליות. יש להקפיד להיות חיובי ולתת לאחרים תחושה טובה ככל שניתן. השיתוף בקשיים ... רע: אם אני במחיצתו, אני מתחיל להרגיש רע, כי אני מתחיל להזדהות איתו, אני מזדהה איתו, אני מתחיל להרגיש את הצרות שלו עלי, מתחיל להיות לי רע. אבל יש גם ... להיות רע אם אני במחיצתו אני מתחיל להרגיש רע כי אני מתחיל להזדהות איתו אני מזדהה איתו אני מתחיל להרגיש את הצרות שלו עלי מתחיל להיות לי רע. אבל יש גם כן הפך ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... לכך שהוא מעצמו יבין מה שאתה רוצה שהוא יעשה יחשוב. והדרך לעשות למישהו סוגסטיה ודמיון מודרך ולגרום לו לחשוב מעצמו על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, היא על ידי זה שאתה גורם לו להזדהות עם ההקדמות ועם הסיבות, שמובילות אל המסקנה המתבקשת מהן, שהיא המסקנה שאתה רוצה שהוא יחשוב אותה. ואסביר: כל רעיון בעולם, ... באופן ישיר על מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע, במקום זה אתה מדבר איתו על ההקדמות ועל הדרכים, שמובילות אל מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, אתה יוזם איתו שיחה, ואתה גורם לו להזדהות עם הערכים ועם הנחות היסוד, שמובילות אל הדבר שבו אתה רוצה לשכנע אותו. וכך, אם אתה עושה את זה בצורה נכונה, אז במהלך ... האלו. דהיינו, אל תסתפק בכך שהוא יסכים עם הרעיונות שמובילים למסקנה שאתה רוצה להסיק, אלא תגרום לו בעצמו להסביר את הרעיונות האלו, בגוף ראשון בשם עצמו. כי ככל שאתה גורם לו להזדהות יותר עם ההקדמות של הרעיון שלך, כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יוכל להתחמק ולברוח מהמסקנה שהוא אמור להסיק בהמשך. ... למצב, שבו אם הוא לא יסכים עם הרעיון שלך, הוא בעצם יצטרך להיראות טיפש והוא יצטרך להתחיל לחזור בו ולחשוף את זה שהוא טיפש ולא חכם. שזה בעצם אומר, שככל שאתה גורם לאדם להזדהות יותר עם הסיבות שמובילות לתוצאה שאתה רוצה להוביל אותו, כגון לדוגמה שאתה גורם לו לומר בשם עצמו, את הסיבות שמובילות ... משום שהאדם לא אוהב לחזור בו, ולא אוהב להודות שאולי הוא טעה קודם לכן. ולכן האדם כדי לא לצאת טיפש, הוא מרגיש מחויב להסכים עם המסקנה המתבקשת, גם בגלל שהוא עצמו קודם לכן, הזדהה עם הסיבות שמובילות לאותה המסקנה. וזה כמובן, גם אם הסיבות עצמן הן לא מספיק מחויבות, אלא הן רק סיבות אפשריות בלבד. אבל בגלל שהאדם עצמו הזדהה איתן, אז האדם עצמו לא נעים לו להודות שהוא טעה, ושהוא סתם חשב שהסיבה נכונה. ואז הוא כמו טיפש ממשיך לעשות טעות נוספת, וממשיך אל התוצאה הרצויה, למרות שהסיבות עצמן, הן לא בהכרח סיבות מחויבות. ורק ההזדהות העצמית של האדם עם אותן סיבות, גורמת לאדם ללכת אחרי המסקנה שמתבקשת מהן, גם אם הן לא מוכרחות כנל. ועוד אוסיף ואומר, כי ... רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר מחויבות ומחייבות את השומע להסכים איתן ועם המסקנה שאליה הן מובילות. ועל ידי זה שאתה יוצר הזדהות חזקה, בין האדם לבין הסיבות עצמן. וגם רצוי מראש שתגרום לשומע, להזדהות עם השכל של התשובות שתיתן להתנגדויות שיעלו אצלו בהמשך. ועל ידי כל זה, אתה גורם לאדם להשתכנע בעצמו מעצמו במה שאתה רוצה ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך לבין אותו האדם. ... של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע רוצה להזדהות איתם, אבל הוא מפחד וחושש להזדהות איתם. כי כל אדם, יש דברים שהוא היה רוצה לחשוב על עצמו על החיים, אלא שהוא מפחד וחושש להזדהות עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו. ... להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה שהוא היה מפחד לומר. חוויה שבה הוא מאוד רוצה להזדהות איתך ושהוא מאוד רוצה שאתה תהיה צודק, כדי בעצם לחזק את מה שהוא רוצה לחשוב, ושאתה אמרת את זה. לדוגמה, אדם שלא אוהב את עצמו מספיק אדם מנודה חברתית וכיוב, שאם תשדר לו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
ספר מומלץ
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להזדהות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

ספר מומלץ
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להזדהות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

ספר מומלץ
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, קאוצינג, מומחה שיווק בתחום להזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 12:54:37 - wesi28