אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשפיע ✔NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להשפיע, טכניקות nlp, איך לשכנע הורים, לשכנע, להצליח למכור, אסטרטגיות מכירה, NLP קשב וריכוז, טיפול בהתנגדויות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP לימוד עצמי, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע אישה, nlp השפעה על אחרים, איך לשכנע את הלקוח, לשכנע את החברים, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע את הלקוח, nlp לימוד בחינם, איך לשכנע את המורה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע לקנות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, שיווק ומכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, ללמוד nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות מוצר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
מה ההבדל בין "הבנת" ל - "לא הבנת" וכיצד זה משפיע על שיחה?

במהלך השיחה, אליעד מתאר איך שאלות מסוימות יכולות לשמש ככלי לשכנוע או השפעה תת - מודעת על האדם ששואל אותו. לדוגמה, כששואלים מישהו "האם הבנת?" או "לא הבנת?", יש כאן לא רק שאלה, אלא גם השפעה סמויה על איך האדם תופס את עצמו. כשאתה שואל "האם הבנת?", זה למעשה יכול להיתפס כ - "האם הבנת או לא הבנת?" אך גם השאלה "לא הבנת?" משנה את ההשפעה הפסיכולוגית של השיחה.

במקרה של השאלה "האם הבנת?" יש את האופציה של כן או לא, אך כששואלים "לא הבנת?" השאלה מציבה את האדם במצב שבו הוא יכול להרגיש כאילו יש משהו שלילי במה שלא הבין, כלומר, השואל בעצם יכול להצביע על חיסרון בהבנת השואל.

אליעד נותן דוגמה שבה הילדה שואלת את אביה אם היא יכולה לעשות משהו, והוא אומר לה "תשאלי את אמא". אם הילדה שואלת שוב את אותו השאלה, הוא יכול לשאול אותה "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את אמא?", מה שמעמיד את הילדה במצב של חוסר נוחות, אם כי השאלה עצמה לא בהכרח הייתה מנוסחת בצורה של מניפולציה.

כיצד "לא הבנת" יכול להיות מניפולציה?

אליעד מסביר כי השאלה "לא הבנת?" נושאת איתה משמעויות נוספות, שלא רק שאלה, אלא גם אמירה סמויה שנעשית תוך כדי. שאלה כזו יכולה להעביר מסר חבוי של "אתה טיפש אם לא הבנת", זאת אומרת שהיא מעוררת אוטומטית תגובה הגנתית אצל השואל. הסיבה לכך היא שהשאלה יוצרת אצל האדם תחושת צורך להוכיח את עצמו ולהגיב: "לא, אני לא טיפש, אני הבנתי", כלומר, הוא משיב לתוך התנגדות זו.

הבעיה כאן היא שהשאלה "לא הבנת?" מביאה למצב שבו המוח של האדם שמקבל את השאלה צריך להתמודד עם תחושת שליליות הקשורה בהבנה, דבר שמוביל להתרוצצות של מחשבות והתנגדות פנימית. בדרך כזו, האדם לא רק עונה על השאלה אלא גם מגן על ההבנה העצמית שלו.

איך מנוסחים שאלות בצורה משכנעת?

אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, השאלה שאתה שואל יכולה להיות מכרעת. לדוגמה, כאשר אתה רוצה להציע למישהו לצאת לקפה, השאלה "אתה רוצה לצאת איתי לקפה?" למעשה מכילה את הרעיון שהשואל מעוניין בכך, וכך הוא יוצר את הציפייה שהשני יסכים, בעוד שבשאלה "לא בא לך לצאת איתי לקפה?" השואל מציב את האדם במצב של התנגדות.

אליעד מציין גם איך השאלות השונות משתנות לפי מה שאתה רוצה להשיג. כאשר השאלה היא מנוסחת בצורה חמה ומזמינה, היא נותנת לאדם את התחושה שהוא יכול לבחור ולהסכים, אבל כאשר השאלה מנוסחת בצורה של התנגדות, האדם מרגיש אוטומטית צורך להתנגד. זו בעצם מניפולציה של השאלה, תלוי באיך אתה מציג את האפשרות.

מה...
עכשיו השאלה היא כזאת מקרה שהיה כך היה מישהו התקשר למישהו אחר, עד כאן הבאנו שני אנשים דיברו אחד עם השני בטלפון ואז אחד שאל את השני "אני יכול לעשות ככה וככה" אז הוא אמר לו "תשאל בן אדם שלישי אם אתה יכול לעשות, תשאל את הבוס אם אתה יכול לעשות" ואז ברגע שהוא אמר "תשאל את הבוס", אמרנו אחד התקשר למישהו אמר לו "אני יכול" אז הוא אומר לו "תשאל את הבוס אם אתה יכול לעשות" ואז הוא המשיך השואל המשיך לשאול "רגע אבל מה קרה וככה וככה", עכשיו אז אותו בן אדם שנתן את התשובה מלכתחילה אמר לבן אדם ששאל אותו את השאלה "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס". זה היה המקרה זה היה סיפור קצר, את הבנת מה היה בסיפור?

ש: כן.

אליעד: מה היה בסיפור?

ש: שאחד ביקש מהשני, הוא רצה לעשות משהו הוא אמר לו אל תשאל אותי תשאל את הבוס.

אליעד: נכון ואז מה קרה אחר כך?

ש: ואז מה קרה.

אליעד: ואז אחרי שהוא אמר "תשאל את הבוס" אז הוא המשיך לשאול אותו עוד פעם את השאלה.

ש: אה כן הוא המשיך לשאול אותו.

אליעד: אז מה הוא אמר לו?

ש: "אמרתי לך תשאל את הבוס".

אליעד: לא הוא לא אמר את זה.

ש: אה לא?

אליעד: הוא אמר לו משהו דומה הוא אמר לו "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס", יפה עד כאן הבנו את הסיפור נכון הילדה שנגיד הילדה שלך, נגיד הנכדה באה לאבא שלה ואומרת לו "אני יכולה לעשות ככה וככה" אז הוא אומר לה "תשאלי את אמא" היא אומרת לו "אבל אפשר לעשות ככה וככה" והוא אומר לה "לא הבנת שאמרתי לך לשאול את אמא". יפה עכשיו השאלה היא כזאת בעיקרון את אותו מסר יש שתי דרכים להעביר, תסתכלו כשאתה אומר למישהו "הבנת שככה וככה?" או כשאתה אומר למישהו "לא הבנת שככה וככה?" מה ההבדל בין הדברים לכאורה זה אותו דבר.

תעצור, אתה אומר למישהו נגיד כשאתה שואל מישהו "תגיד לי הבנת את מה שכתוב?" זה בעצם לשאול אותו "האם הבנת את מה שכתוב או לא הבנת את מה שכתוב?", אם לא הייתה אפשרות של "לא הבנת" לא הייתה אופציה של "הבנת", אם לא הייתה אפשרות "לא הבנת" לא היית אפשרות של "הבנת" נכון. זאת אומרת כשאתה שואל מישהו "האם הבנת, תגיד לי הבנת" זה בעצם להגיד לו "או לא הבנת". יפה עכשיו גם הפוך כשאתה אומר למישהו "תגיד לי מה לא הבנת" זה בגלל שיש אופציה של "הבנת" נכון, "אבל תגיד לי הבנת או לא הבנת" באותה מידה אתה יכול להגיד "לא הבנת או הבנת".

עכשיו לכאורה כשאתה אומר למישהו "תגיד לי הבנת מה שאמרתי לך" או "לא הבנת מה שאמרתי לך" זה אותו דבר נכון על פניו אותו דבר אז מה עדיף להגיד, איך עדיף לשאול מישהו "הבנת" או "לא הבנת" מה עדיף?

ש: תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה.

אליעד: יפה קודם כל תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה, עכשיו אם נגיד אתה רוצה למכור למישהו מוצר נגיד, אתה איתנו נגיד שאתה רוצה לצאת עם מישהי לדייט אתה אומר לה "תגידי לי את רוצה לצאת איתי לקפה" ואז אתה בעצם שואל אותה "או את לא רוצה" נכון אז לכאורה אולי תגיד לה "את לא רוצה לצאת איתי לקפה", מה אתה תשאל אותה "את רוצה"?

ש: אני "בשמונה הולכים לקפה".

אליעד: אני שמח, "את רוצה לצאת" ואז היא אומרת לך "בשמונה אני עושה משהו אחר" בזה נגמרה השיחה, טוב הבנו בסדר. עכשיו אתה שואל אותה "את רוצה לצאת, את רוצה לצאת איתי לקפה" נכון עכשיו למה כי אתה רוצה בראש שהיא תחשוב על האופציה של הרוצה נכון, יפה אז אם עכשיו אתה רוצה שמישהו יבין אותך מה אתה צריך להגיד לה לפי השיטה הזאת?

ש: בלי לא.

אליעד: נכון הבנת?

ש: כן.

אליעד: יפה אבל אותו אדם אמר "לא הבנת את מה שאמרתי לך?", מה היגיון בלומר "לא הבנת את מה שאמרתי לך" מה ההיגיון לכאורה זה גם יותר ארוך יותר מילים, גם יותר מילים וגם כן אפילו יכול להגיד לו "כן לא הבנתי".

ש: זה לעקוץ בדרך יש שם עקיצה בדרך.

אליעד: מה זה אומר?

ש: הוא מעביר עליה ביקורת תוך כדי.

אליעד: תסביר.

ש: יש שם מסר סמוי "מה יש לך בעיה בהבנה".

אליעד: אוקי טוב הבנו את התשובה אני אסביר את התשובה של מה שהוא ענה, רגע שניה תסתכלו "האם הבנת" זאת שאלה "האם לא הבנת" זאת שאלה כששואלים מישהו "האם הבנת" זה בעצם שואלים אותו "האם הבנת או לא הבנת" זאת שאלה, כששואלים מישהו "האם לא הבנת" זאת שאלה "האם לא הבנת או הבנת" זאת שאלה. עד כאן כשאתה אומר "האם הבנת" זאת שאלה וכשאתה אומר "האם לא הבנת" זאת שאלה אלא מה שלמילה "הבנת" ולמילה "לא הבנת" יש משמעות נוספת מעבר לשאלה שבדבר, זאת אומרת כשאתה אומר "הבנת ולא הבנת" יש להם משמעות נוספת.

מה המשמעות כי להגיד למישהו "אתה לא הבנת" זה בעצם להגיד לו "אתה טיפש", זה כמו כשאתה אומר למישהו "מה לא הבנת" זה כמו להגיד לו "מה אתה טיפש, מה אתה משוגע". עכשיו אז אתה לא אומר לו "מה אתה טיפש", עכשיו למה אתה אומר למישהו "מה אתה טיפש" הוא יגיד לך "לא אני לא טיפש" ואז יש לו אינטרס להגיד לך "לא, אני לא טיפש הבנתי", עכשיו אם באמת אותו אדם היה שואל "תגיד לי אתה הבנת שככה וככה" או "תגיד לי לא הבנת שככה וככה" אם הוא באמת היה עושה את זה כשאלה, שים לב אם הצורת ביטוי של "לא הבנת" הייתה בצורת שאלה אז באמת היה הגיוני לומר אם אתה כבר שואל את השאלה תשאל "האם הבנת" או "מה הבנת" או משהו כזה.

אבל פה באמירה "הבנת ולא הבנת" זאת לא הייתה רק שאלה היא גם הייתה סוג של אמירה "כאילו מה לא הבנת?" כאילו היו פה שני משפטים "מה לא הבנת ואתה רוצה שאני אסביר לך" או "לא הבנת" במובן של "מה אתה טיפש".

ש: לא קולטת את הטקסט.

אליעד: "אז מה אם את לא קולטת" במובן של "מה את טיפשה". עכשיו איפה באה המניפולציה כשבעצם עושים על המוח של השומע איפה פה המניפולציה, כשאתה למישהו "מה לא הבנת" אתה בעצם יוצר לו התניה במוח שאומרת לו "אם אתה לא חושב את מה שאני רוצה שתחשוב זה אומר שאתה טיפש" זאת בעצם המניפולציה ואז בעצם יש לו אינטרס להגיד לך "הבנתי" זה פירוש העניין.

ש: תלוי כמה חוסר ביטחון יש לו.

אליעד: זה גם אותו דבר זה כמו "מה אין לך כסף לקנות את זה" או "מה אתה מתקמצן על עצמך" נגיד משהו כזה. זאת אומרת בעצם יוצרים לך התניה במוח שאומרים לך אם תבחר בפעולה אחת זה אומר עליך דבר רע הוא מזהה סוג של מניפולציה, אתה רוצה שייתנו לך תשובה מסוימת ואז אתה רוצה להגיד לבן אדם "תקשיב אם אתה תיתן לי את התשובה הזאת אתה חכם או שתיתן לי את התשובה הזאת ואתה טיפש" איך אתה תגיד לו "ולכן כדאי לך לתת את התשובה הזאת", עכשיו איך אתה תגיד לו את זה בצורה מניפולטיבית אומר לו "מה לא הבנת?" כאילו ואתה אומר לו בקטע של "מה אתה טיפש?" ואז אתה כאילו יוצר לו התניה במוח "אתה יודע אם תגיד לי ככה זה אומר שאתה טיפש לכן כדאי שתגיד לי אחרת".

ש: בעצם אם אני מבין נכון מה שאתה אומר זה כשאתה מוציא לו את המילה "לא" אתה מוסיף מיקוד.

אליעד: לא, זה לא בגלל המילה "לא" בגלל משמעות ספציפית של "לא הבנת" כי "לא הבנת" זאת לא רק שאלה להגיד למישהו "האם הבנת או לא הבנת" זאת שאלה" אבל להגיד למישהו "לא הבנת" לפעמים כשאתה אומר לו "מה לא הבנת" או "לא הבנת?", "ללא הבנת" יש משמעות נוספת לדוגמה ולכן לדוגמה יכולה להיות נגיד כי "ללא הבנת" יש גם משמעות "אתה טיפש" כי לא להבין זה חיסרון, זאת לא רק שאלה "תגיד לי...
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
... הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים איך ניתן לשלוט ולשנות רצונות אנושיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר כיצד ניתן לשלוט ברצונות, לשנות אותם, או להשפיע עליהם. הוא מדבר על הדרך בה הרצון האנושי פועל, איך ניתן להפעיל אותו, ובאילו דרכים אפשר לגרום לרצון אחד לשלוט על שאר הרצונות המנוגדים. כיצד שליטה ברצון יכולה להשפיע על פעולה ספציפית? הדיבור מתחיל עם שאלה פשוטה: איך אפשר לגרום לרצון אחד לשלוט על שאר הרצונות? אליעד ... ביחס לאלטרנטיבה. כלומר, כדי לגרום לאדם לרצות משהו, יש להראות לו את היתרונות של אותו הדבר, ולהפוך את החסרונות לפחות חשובים בעיניו. כאשר רוצים לשנות את רצון האדם או להשפיע עליו, התהליך יהיה של שטיפת מוח באמצעות הצגת יתרונות חזקים מאוד כדי לשנות את מערכת הערכים שלו. ... אותו להצלחה, תוך שלילה של כל אפשרות אחרת. אם מדובר בהחלטה כמו הצבעה למפלגה, יש לעזור לו להאמין שכל היתרונות נמצאים רק בצעד הזה, תוך שלילת כל יתרון אחר. האם ניתן להשפיע על רצון של מישהו באופן מלא? לסיום, אליעד מסביר כי רצון לא ניתן לשנות בקלות ובאופן מוחלט, שכן מדובר בתהליך נפשי ארוך. כדי להשפיע על רצון, עלינו להכניס את האדם לסיטואציות שמזמינות אותו להרגיש את היתרונות והחסרונות באופן מוחלט, ...
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה וכאן אסביר, האם זה טוב או רע שתהיה לך תחרות עסקית? במידה ... לא, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים, כן או לא? מתי טוב שיהיו לך מתחרים? ומתי רע שיהיו לך מתחרים? ואיך מתחרים יכולים להשפיע עליך? ומה הם מתחרים טובים? ומה הם מתחרים רעים? ואיך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, בגלל השפעה על עלות הייצור השולית שלך? ועוד שיקולים לגבי האם כדאי לך שתהיה לך תחרות או לא? אז בעיקרון, במידה ואתה רוצה ... אתה מוזיל את עלויות הייצור שלך. וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות שלך. לסיכום: כניסה של מתחרים לשוק, יכולה להשפיע בצורות שונות על העסק שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, שיקולים על ...
איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
... לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, ... לעשות את הפעולה? והתשובה לכך היא, שיש גם את המנגנון של היכולת, שגם דרכו אפשרי להשפיע על כך שהאדם יעשה משהו. דהיינו, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו לעשות משהו, נוכל לעשות זאת, או באמצעות חיזוק הרצון שלו לעשות את הפעולה, או באמצעות חיזוק היכולת שלו לעשות את ... לקחת ממנו משהו. לסיכום: אם נרצה לגרום למישהו לעשות משהו, אפשרי לעשות את זה, גם בלי להשפיע על הרצון שלו. ואיך? באמצעות הגדלת היכולת שלו לעשות את הפעולה וכל מקרה לגופו. דהיינו, נסה להבין במה הצד השני אולי לא יכול לעשות את הפעולה, במה אולי קשה לו לעשות את ... לתת לו את היכולת לעשות את הפעולה ואל תבוא ממקום של לקחת ממנו, במובן של לבקש ממנו ולהשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה. וכמובן, שכל מקרה לגופו וכולי. ...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
... עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה איך מתמודדים עם בעיות עם המנהל בעבודה ופתרונות לשיפור היחסים? במקרה של בעיות בעבודה, אחת השאלות ... ולהתבונן בסיטואציות השונות. אליעד מציע לשאול את המנהל שאלות ישירות, ולראות איך הוא מגיב. דרך השאלות ניתן להבין יותר את הדפוסים והמניעים של המנהל, ובכך להבין כיצד ניתן להשפיע עליו או לשפר את היחסים עמו. איך פותרים בעיות עם המנהל בעבודה בצורה פסיכולוגית? פתרון בעיות עם המנהל לא חייב להיות קשור לשינוי ...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
... מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג וכאן אתן עוד טיפ, כיצד באפשרותך לשכנע אנשים ולגרום להם להסכים איתך. גם במצבים ... עליך לדעת שיש כאן כמה שיטות, ועליך לעשות שקלול בזמן אמת, מה נראה לך שיעזור יותר להשפיע על האנשים. האם זה שתראה שהבנת לא הבנת כמה הבנת, את הדעה של האדם שחושב אחרת ממך. כי לפעמים דווקא עליך להראות ...
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ספק, עליך לנסות לגרום לו להטיל ספק ...
השפעה על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט
השפעה על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט
... ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט האם באמת ניתן לשנות התנהגות של בן אדם? כדי להבין האם אפשר לשנות התנהגות של בן אדם, אליעד כהן מסביר תחילה שיש ... אקראי לחלוטין. אם בחירה כזו קיימת, הרי שאין דרך להשפיע עליה, כי שום סיבה לא גורמת להתרחשותה. פעולה כזו תהיה אקראית לחלוטין ולפיכך לא ניתן להשפיע עליה. בחירה המושפעת מסיבה מסוימת: אם הפעולה נובעת מסיבה כלשהי, ניתן בהחלט לשלוט בהתנהגות של האדם על ידי שליטה בסיבה שקדמה ... מעשן כי הוא לחוץ וחושב שסיגריה תרגיע אותו, ניתן להשפיע עליו אם נצליח לשכנע אותו שסיגריה אינה הפתרון הכי טוב ללחץ, או שיש אלטרנטיבה טובה יותר. כיצד משפיעים על ההתנהגות של בן אדם? כדי להשפיע על התנהגות של בן אדם, חייבים קודם כל להבין מה הן הסיבות שהובילו אותו לפעולה מסוימת. אליעד מדגיש שאין חשיבות לשאלה אם קיימת ... לאדם לבצע פעולה מסוימת? אם נבין את הסיבות, נוכל להשפיע עליהן. לדוגמה, אם אדם מרים את היד, יש לברר מדוע הוא הרים אותה. אם אין שום סיבה והוא עשה זאת במקרה, לא תהיה דרך לשנות זאת, ... כי הוא חושב שזו הדרך למשוך תשומת לב), אז ניתן להשפיע על ההתנהגות שלו באמצעות שינוי בתפיסות שלו לגבי אותה סיבה. מדוע אין הבדל מהותי בין בן אדם ללא בחירה חופשית לבין רובוט? אליעד ... תוצאה של סדרת גורמים ותהליכים שניתן לזהות, למדוד ולהשפיע עליהם. כלומר, מבחינה עקרונית אין הבדל בין האדם והרובוט, וההבדל היחיד הוא בדרגת המורכבות של הגורמים שמשפיעים עליהם. מה ההבדל ... סיבה או לא. אם הפעולה אקראית לחלוטין, אי אפשר להשפיע עליה. אם הפעולה נובעת מסיבות, אז על ידי שינוי הסיבות ניתן להשפיע על הפעולה. אין זה משנה בכלל האם אנחנו מגדירים זאת כבחירה חופשית או לא. אליעד חוזר ומדגיש שהמונחים בחירה חופשית, אקראיות או ... כלשהי. ברגע שיש סיבה לפעולה, אפשר לזהות אותה ולהשפיע על האדם לעשות פעולה שונה. אליעד מסכם את הנושא בכך שבסופו של דבר השאלה המהותית היא תמיד: האם ניתן לזהות ולהשפיע על הסיבות שגורמות לאדם לפעול בצורה מסוימת? אם התשובה היא כן, אז בהחלט אפשר לשנות את ההתנהגות שלו, ללא קשר להגדרות ... חופשי או אקראיות. האם קיימת בחירה חופשית? איך להשפיע על התנהגות של אנשים? מה ההבדל בין אדם לרובוט? איך לשנות התנהגות של בן אדם? האם פעולות של בני אדם הן אקראיות? מה זה רצון ...
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
... איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? היכולת לשתול מחשבות ולשכנע אנשים היא מיומנות מתקדמת, מבוססת על הבנת תהליכי חשיבה והשפעה. היכולת הזו נחשבת למיומנות שיכולה להשפיע על אחרים, ולגרום להם לקבל החלטות או לבצע פעולות שכרגע לא חשבו עליהן. על פי אליעד כהן, ישנם שני היבטים עיקריים שצריך להבין כדי לרכוש מיומנות זו. מה ... מחשבה? - מדובר בכיצד יש לשוחח, מה לומר, באילו תזמונים להשתמש ואילו מילים ומסרים להשפיע עליהם. איך לומדים לשתול מחשבות? - הכוונה היא לא ללמוד טריקים או שיטות ישירות, אלא לחקור ולהבין את התהליכים המנטליים שמובילים לכך שנוכל לשלוט במחשבות ... חושב, הוא יכול ליישם את ההבנה הזו על אחרים. זה מאפשר לו לדעת איך להנחות מחשבות ולהשפיע על אחרים בצורה חכמה ויעילה. לדוגמה, על ידי הבנה של הדרך בה תודעתו של אדם קולטת ומפנימה רעיונות, ניתן להשפיע עליו ולהנחות את תהליך החשיבה שלו. האם קיימת שיטה שתמיד עובדת? המשמעות היא שאין שיטה אחת שתעבוד תמיד על כל אדם, אך על ידי הבנת דפוסי החשיבה של האדם ... מבחוץ. הבן את תהליכי החשיבה הנסתרים - זיהוי תהליכי החשיבה הללו ייתן לך את הכלים להשפיע על אחרים בצורה חכמה. השלך את ההבנה שלך על אחרים - אחרי שתבין כיצד אתה חושב ומדוע אתה עושה את הדברים, תוכל לזהות דפוסים דומים אצל אחרים ולהשפיע עליהם. מה צריך לזכור בתהליך הלמידה של שתילת מחשבות? היכולת לשלוט במחשבות ולהשפיע על אחרים היא יכולת נרכשת, אך היא דורשת עבודה עצמית מתמדת והבנה מעמיקה של איך המחשבות נוצרות אצלך. החקירה העצמית היא הדרך הטובה ביותר, ואם תתחיל לשאול את עצמך את השאלות הנכונות, תוכל בסופו של דבר ללמוד לשתול מחשבות, לשכנע ולהשפיע על אחרים בצורה מכוונת ומודעת. איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך להשתיל מחשבות לתת מודע? איך עובדים מסרים תת - הכרתיים? איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? שתילת מחשבות ... מנגנונים כדי לכוון את החשיבה של אנשים אחרים. מי שמבין את עצמו לעומק, יודע גם כיצד להשפיע על אחרים. האם קיימת שיטה שתמיד עובדת? אין פעולה אחת שתעבוד תמיד, על כל אחד. אך הבנה של דפוסי חשיבה ואופן היווצרות מחשבות מאפשרת לזהות את הדפוסים של ... ניתן לגרום להם לחשוב באופן רצוי מי שיקפיד על התהליך הזה ילמד לשתול מחשבות, לשכנע, להשפיע ולכוון אנשים לקבלת החלטות. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך להשתיל מחשבות לתת מודע? איך עובדים מסרים תת - הכרתיים? איך ללמוד NLP? איך לגרום לאנשים לרצות משהו? איך ...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת ... משא ומתן, איך לשכנע אנשים? איך אפשר להשפיע על אנשים דרך תכנות התת מודע? אליעד כהן מסביר שניתן להשפיע על אנשים, לשכנע אותם, ולגרום להם לבצע ... תהליכים פסיכולוגיים לעומק, כדי להצליח להשפיע על אנשים בצורה אפקטיבית. ככל שמבינים ... האנושית, ניתן לנהל שיחות מתוחכמות יותר ולהשפיע על אחרים באופן כמעט בלתי מורגש. ... שאנשים בדרך כלל מתנגדים לתחושה שמנסים להשפיע עליהם באופן גלוי וישיר. לכן, דווקא ... מהן טכניקות של תכנות תת מודע? איך להשפיע על תת ההכרה של אדם? איך לגרום לאדם ...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
... לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות ... אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד ניתן לשתול מחשבות, לשנות מחשבות של אחרים, למחוק מחשבות ולהשפיע על אנשים באופן סמוי או גלוי. ההרצאה פותחת בשאלה פשוטה: איך להשפיע על מישהו לעשות פעולה מסוימת? אליעד נותן דוגמה שבה ... בתוכו קישור בין הצלחה להגעה בזמן, מבלי להגיד זאת ישירות. איך בונים את המחשבות כדי להשפיע על אדם אחר? כדי להשפיע על אדם בצורה אפקטיבית, אליעד מסביר שיש להבין את המבנה ... היא הכלי המרכזי להבנת חוקיות המחשבה, וככל שתבין אותה טוב יותר, תוכל להשתמש בה כדי להשפיע, לשכנע, לשנות מחשבות או אפילו לקרוא אותן. איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך למחוק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להשפיע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, להשפיע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, אימון אישי, תת מודע בתחום להשפיע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_07_2025 השעה 18:44:44 - wesi28