אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשקיע בשיווק ✔למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להשקיע בשיווק, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, NLP תבניות, איך לשכנע את בעלי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp גישת, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את המנהל, טיפול בשיטת nlp, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, NLP עובד, לשכנע לקנות מוצר, NLP עוגן, טיפים לשכנע, איך לשכנע אשה לחזור, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, קורס מכירות, לשכנע בחורות, איך לשכנע את ההורים, ספרים nlp, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את המפקד, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את הבעל, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בנים, ייעוץ לאנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, התנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לגרום לבחורה, התמודדות עם התנגדות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
והפעם אדבר על אחת הטעויות המרכזיות של מנהלי שיווק ומכירות. ואסביר על טעות קריטית בתיעדוף שבין שיווק ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי.

ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך.

ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח.

ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של נותן שירות, שכרגע מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך.

ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיו"ב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק שלך, לספק לך את השירות, אבל גם לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אא"כ כמובן, אתה בטוח שאיש המכירות לא יעזוב את העסק שלך וכיו"ב.

וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו בעסק שלך.

לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך.

ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו.

אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה מאוד טוב, עד כדי כך שגם חמור יוכל למכור, ושגם רובוט יוכל למכור. אבל לשם כך כמובן, צריכים לעשות שיווק בצורה חכמה וכולי.

באותו הקשר אזכיר גם, שלא כל אחד יכול למכור ולא כל אחד יכול ללמוד למכור. ולא כל מוכר שכן יכול למכור מוצר אחד, יכול למכור מוצר אחר. כמו שהסברתי כאן (כל אחד יכול למכור). כי לכל מוצר כדי למכור אותו, צריך גם ידע ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן אפשרי לשפר אולי קצת אולי הרבה, אבל לא בטוח שכמכלול יהיה ניתן ללמד את איש המכירות למכור לשביעות רצון מנהל המכירות.

וגם בהיבט הזה, השקעה בשיווק של העסק שלך, אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנ"ל.

לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך שירות. לעומת השקעה בשיווק נכון, שבדרך כלל תישאר עבור העסק שלך ובמקביל גם תהפוך את איש המכירות ליותר מיותר ולפחות נצרך בכללי.
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
...מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב בנושא של שתילת מחשבות. איזה טעות לא לעשות בתהליך של שתילת מחשבות ושכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה / מנטרה עצמית)? ומה צריך לבדוק לפני ששותלים מחשבה למישהו / לעצמך / משננים מנטרה כלשהי / מטמיעים מסר בתת מודע? והעניין הוא, שצריך לשים לב לכך, שלפעמים שותלים למישהו מסר בתת מודע, אבל אצל השומע, חלק מהמילים שנשתלו אצלו בתת המודע, יש להם תרתי משמע עבורו (ריבוי משמעויות). שאז עלולה להיווצר בעיה, ושתילת המחשבה לא תעבוד. לדוגמה, נניח ששותלים למישהו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להשקיע בשיווק, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להשקיע בשיווק, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור מוצר גרוע? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? הבנת התת מודע להעביר נושא מול התנגדות לקוח לשכנע ילדים למכור מוצר ביותר כסף סודות ה nlp בניית אמון מחדש כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? ללמוד להיות תותח מכירות לגרום למישהו א מיני מניפולציות בהתנצלות ליצור קשר עם הלקוח איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? להשפיע על מישהו איך לגרום למישהו לקנות ממך? לשכנע מישהו להסכים איתך חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק לשכנע בחור לרצות אותך לחץ על הלקוח נוסחה לשכנע לקוחות לקוחות קיימים פרסום חומרי שיווק מה זה מוצר? גיוס לקוחות איך לא לסרב ללקוח? איך לשכנע משקיע? בעיית תקציב שיווקי איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? להחזיר אמון בזוגיות חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים שכנוע באמצעות הקצנה שכנוע רגשי משרת איש מכירות אנשי מכירות שקרנים אמצעי שכנוע בטקסט איך נקבע מחיר של מוצרים? ניהול צוותי מכירות ליצור אמון אצל אנשים האם לפרסם את המחיר ללקוח? פיתוח מיומנויות ראפור דעה ייחודית של לקוח לקוח בעייתי למכור מוצרים אמון עם האקס לא להזדהות עם לקוח לשכנע לקוח למכור את עצמו לגרום למישהו לא להתאהב במישהו לגרום למישהו לסלוח ליצור סוגסטיה לקוח אומר שהמוצר יקר לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה איך ליצור אמון עם האקס? איך להצליח לשכנע? לגרום למישהו להסכים איך לשכנע לקוחות? למכור כשאתה מרגיש רע לאהוב את המוצר מכירות טלפוניות בחירת חברת שיווק לשכנע מישהו להגיע למפגש לחשוף את המחיר ללקוח איך להסביר את המחיר ללקוח? להשתמש במוצר בחינם לשכנע מישהו לשמוח לגרום למישהו לענות לך למה לא לאתר את צרכי הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך שכנוע אחרים כמה ראפור חשוב? ממי הלקוח רוצה לקנות? לשנות את המוצר למכור כשאתה עייף שיווק קורסים באינטרנט להפחיד לקוח אסור לאתר את צרכי הלקוח טריקים בשכנוע לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה מניפולציה על אנשים לגרום למישהו לרצות להיות כמוך שכנוע רטורי איש מכירות אוטומטי שאלות של סינון ראשוני של הלקוח לשכנע ולמכור באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? מי לא צריך לעשות שיווק? איך למדוד את איכות השיווק? הוכחה לשווי שוק של מוצר עקרונות שכנוע למה הלקוח לא סומך עליך? אנשי מכירות מרמים לקוחות להרגיש הזדהות שיטות תמחור מוצר השפעה סמויה על המודעות של הלקוח לגרום למישהו לאהוב את החיים איך לתת ללקוח הנחה? לשכנע גולשים באינטרנט לקנות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, למכור, מאמן אישי בנושאי להשקיע בשיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 10:13:36 - wesi28