אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמוד לשכנע ✔איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ללמוד לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, ניתוח טיעונים, דרכים לשכנע, איך לשכנע את עצמי, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ראפור, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, nlp לחינוך ילדים, NLP סדנא, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מומחה מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות nlp, NLP הרזיה, שיפור יכולת הדיבור, איך לשכנע בחורות, טיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע בחורה לשכב איתך, NLP טיפול, שאלות בראיון, שיפור יכולת שכנוע, אומנות הנאום, איך לשכנע את החברה, דמיון מודרך nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע הורים, מדריך ל nlp, לשכנע בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע בטיעון, לשכנע אבא, שאלות קשות בראיון, אוטוסוגסטיה, עזרה איך לשכנע, שיטות לשכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:39איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
למה כל מילה חשובה בתהליך המכירה והשכנוע?

אליעד כהן מסביר שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על תוצאות המכירה והיכולת לשכנע. הוא נותן דוגמאות מעשיות לכך שיש הבדל עצום בין אמירת "אם תרצה" לעומת "כשאתה רוצה", שכן המילים האלה יוצרות הבדל בתחושת הביטחון וההתחייבות שהלקוח חש. למשל, כשאומרים "כשאתה רוצה" מניחים שהלקוח ודאי ירצה, בעוד ש"אם תרצה" משאיר לו אפשרות בחירה.

הוא נותן דוגמה נוספת להבחנה דקה בין שימוש במילה "הרגשתי" לעומת "הרגשת" או "הרגשנו". כל מילה שנבחרת יוצרת אצל הלקוח תחושה אחרת לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר ללקוח: "החומר מאוד יקר" במקום לומר "אני פותר לך את הבעיה". בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה, הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ההצעה, והעסקה לא נסגרה במקום.

איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה?

אליעד מציג את השאלה, כיצד ניתן לפתח מיומנות שמאפשרת לנו לשים לב לכל מילה ומילה שאנחנו מוציאים בזמן אמת? לטענתו, אין מספיק זמן כדי לצבור ניסיון ולהמתין שהתהליך יתרחש מעצמו. במקום זאת, הוא מציע מתודה מובנית שעובדת בשני שלבים מרכזיים:
  • ניתוח "אופליין": ניתוח מעמיק של שיחות יומיומיות שלנו עם אחרים וגם עם עצמנו. אליעד מציע להקליט את השיחות ולנתח כל משפט שנאמר - לשאול שאלות כמו: "למה אמרתי דווקא את המילה הזו ולא מילה אחרת?". למשל, אם אמרת "אם תרצה", לשאול מדוע לא אמרת "כשאתה רוצה" ולהפך.
  • ניתוח דיבור פנימי: יש להבין שגם החשיבה שלנו היא סוג של דיבור פנימי. אליעד מסביר שלפני שהמילה יוצאת מהפה, היא תמיד עוברת דרך הראש לשבריר שנייה. לכן, חשוב לנתח את המחשבות הפנימיות ולשאול: "למה אמרתי לעצמי דווקא את זה?". דוגמה לכך היא כשאתה הולך ברחוב וחושב "הייתי רוצה לגור בבית היפה הזה", יש לשאול מדוע לא חשבת "אני רוצה לגור בבניין הזה" או "במקום הזה" וכדומה.
למה חשוב לעבוד על הניתוח "באופליין"?

הסיבה לעבודה "באופליין" היא שככל שאתה מתרגל יותר את הניתוח הזה לבד ובשקט, אתה מפתח מיומנות מהירה ואוטומטית להבחנה בזמן אמת. אליעד משווה זאת ל"חדר כושר למוח", שבו ככל שמתאמנים יותר, המוח נעשה חזק ומדויק יותר, ומסוגל בזמן אמת לבצע פילטרים מהירים של מילים נכונות או לא נכונות. כך, ברגע שתעמוד מול לקוח, תהיה מסוגל לבחור במילים המדויקות ביותר שישפיעו על תוצאות השיחה.

מה הקשר בין רבי נחמן למיומנות מכירה?

אליעד מביא דוגמה מרבי נחמן, שאמר כי אפילו הנשימה שהוא מוציא מפיו נעשית מתוך מודעות מלאה, לאחר חשיבה מעמיקה. בדומה לכך, אליעד מציע ליישם מודעות זו כלפי כל מילה שיוצאת מפינו בזמן שיחה או משא ומתן. הדיוק והמודעות הזו מאפשרים לחדד את כושר השכנוע והמכירה בצורה משמעותית.

כיצד תשומת לב למילים מסייעת בסגירת עסקאות?

בדוגמה שנתן אליעד על איש המכירות שהציג מחיר ולא ציין את פתרון הבעיה, הוא מסביר שבחירת המילים נכונה משפיעה מאוד על סגירת עסקה בפועל. אם המוכר היה מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר, הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן לחשוב. מילות מפתח נכונות יכולות להפוך את התהליך מ"המתנה והתלבטות" ל"חתימה מיידית".

מהי התועלת המרכזית של אימון קבוע על מילים?

האימון הקבוע הזה מאפשר להגיע לרמה של "סופרמן" בתחום השכנוע, מצב שבו כל מילה שיוצאת מפיך היא מדויקת ובמקום הנכון. אליעד מדגיש כי תהליך זה יוצר הבדל משמעותי ביכולת לשכנע, להניע אנשים לפעולה, ובסופו של דבר, להגדיל מכירות באופן משמעותי. התרגול הופך עם הזמן לטבע שני, עד שכל אינטראקציה חברתית או עסקית מתבצעת עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר.
למה כל מילה חשובה כל כך במכירה ובהשפעה?

אחד הנושאים המרכזיים שנדונו הוא חשיבות תשומת הלב לכל מילה בתהליך המכירה. כשמדברים עם לקוח, לכל מילה יש משמעות והשפעה על כושר השכנוע ועל יכולת המכירה. לדוגמה, לעיתים מומלץ להשתמש ב"אם" במקום "כש...", או להפך, לפי ההקשר. במקרים אחרים, עדיף לומר "הרגשת" במקום "הרגשתי" או "הרגשנו, " לפי המטרה שעומדת מאחורי השימוש במילה. הרעיון הוא שכל מילה יכולה לחזק או להחליש את היכולת לשכנע את הלקוח, ולכן חשוב מאוד לשים לב לאופן שבו בוחרים ומנסחים מילים.

איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה ולהפוך לשכנע טוב יותר?

הודגש כי אין די בצבירת ניסיון באופן פסיבי. במקום להסתפק בכך ש"הזמן יעשה את שלו, " כדאי לאמץ שיטה מובנית. כך אפשר לקצר תהליכים ולשפר יכולות מכירה כבר עכשיו. אליעד העלה את החשיבות של פיתוח חשיבה מאומצת שתתמקד באופן שבו מוציאים מילים מהפה. זה כולל ניתוח "שחמט" של כל משפט: "אם אגיד X, הלקוח יחשוב כך, ואם אגיד Y, הלקוח יחשוב אחרת."

למה כדאי לנתח דיבור יומיומי ב"אופליין"?

כדי לשפר יכולות שכנוע, אחד הטיפים המרכזיים היה לעבוד ב"offline." המשמעות היא לנתח את הפעולות והמשפטים שאומרים ביום - יום, לא מול הלקוח עצמו אלא לבד או באמצעות הקלטות. לדוגמה, אם אמרת לחבר "אם תרצה" במקום "כשאתה רוצה, " שאל את עצמך מדוע בחרת דווקא במילה הזו. כך תוכל לאבחן אם המילה הנכונה יותר לצורך השכנוע הייתה "אם" או "כש..." ולמה.

איך לנתח מחשבות פנימיות ולהשתמש בהן לחיזוק כושר השכנוע?

דיבור פנימי נחשב גם הוא לדיבור לכל דבר. לפני שמוציאים מילים מהפה, הן עוברות בראש לחלקיק שנייה. לכן, ניתוח ומודעות למחשבות מקדימים את היכולת לבחור בדיוק את המילים הנכונות מול הלקוח. לדוגמה, אם תוך כדי הליכה ברחוב עלתה מחשבה: "הייתי רוצה לגור בבית היפה הזה, " אפשר לשאול:
  • למה אמרתי "הבית היפה הזה" ולא "במקום הזה"?
  • למה לא אמרתי "אני רוצה לגור פה" או "אני רוצה לגור בבניין הזה"?
תרגול מתמיד של שאלות מסוג זה יעצב את החשיבה כך שבזמן אמת, מול לקוח, תהיה כבר יכולת אוטומטית לבחור את המילים הכי מדויקות שמשפרות את יכולות המכירה.

איך תרגול כזה מוביל לתוצאות יוצאות דופן במכירות?

כשמאמצים את הגישה הזו בכל משפט ובכל מחשבה, מחדדים את הרגישות והמודעות עד רמה שבה כל מילה מקבלת "זרקור" לפני שנאמרת. אליעד מדגיש שיש בכך דמיון ל"חדר כושר למוח, " אשר מכשיר אותך לזהות מיידית מתי מילה אחת נכונה ואחרת פחות נכונה. כך מרחיבים את טווח ההשפעה מול אנשים, בין אם מדובר בלקוח או בכל אינטראקציה חברתית אחרת, ומשיגים יכולת שכנוע גבוהה בהרבה.

מהי הדוגמה של רבי נחמן ואיך היא קשורה למיומנות מכירה?

הועלתה דוגמה שרבי נחמן ציין לגבי תשומת לב עד לרמת הנשימה. כשמקפידים מאוד על כל מילה ועל כל פעולת דיבור, זה מקנה יכולת דיוק גבוהה מאוד. ברמה המעשית במכירות, כשנמצאים מול לקוח או מול אדם שרוצים לשכנע, הדיוק הזה משפר את כושר השכנוע ואת התועלת של השיחה.

איך לסגור עסקה בפועל בעזרת בחירת מילים נכונה?

עלתה דוגמה שבה איש מכירות מציע מחיר, אך שוכח להדגיש כי הוא פותר בעיה ספציפית של הלקוח. במקום לומר "החומר מאוד יקר, " יכול היה להוסיף משפט כמו "כך נפתור לך את הבעיה, " כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את הלקוח לחתום מהר יותר.

מהן התובנות המרכזיות לשיפור יכולות מכירה ושכנוע?
  • לעבוד ב"אופליין" - לנתח הקלטות ודיאלוגים מהיום - יום, ולשאול "למה השתמשתי במילה הזו?"
  • לתרגל תשומת לב למילים פנימיות (מחשבות) לפני שהן נאמרות בקול.
  • לדעת שכל מילה משפיעה על כושר השכנוע - למשל "אם" מול "כש...", "הרגשתי" מול "הרגשת" וכו'.
  • לפתח "חדר כושר למוח" - אימון שיטתי שגורם לאוטומטיות בהבחנה בין מילים מועילות לפחות מועילות.
  • להשתמש בדוגמאות מחיי היום - יום כדי לחדד מודעות לזמן אמת, וכך לשפר את יכולות המכירה באופן משמעותי.
עכשיו הנושא הוא כזה, כדי להצליח במכירות, מה אחד הדברים הכי חשובים? אני לא אומר הכי חשוב אני אומר אחד הדברים המאוד חשובים שאחראים להצלחה של המכירה, הוא? לשים לב לכל מילה שאתה מוציא מהפה ולכל פעולה שאתה עושה. נכון? בא נדבר על נושא של מילים, כשאתה מדבר עם הלקוח כל מילה לשים לב מה אתה אמרת, מה הוא אמר, תשתמש במילה שלו וכו'. אנחנו נכנסים לשאלה היא איך מפתחים את המיומנות הזאת.

איך מפתחים את המיומנות של המכירה. איך אתה מגיע למצב שתוך כדי שאתה מדבר עם הבן אדם בזמן אמת כל מילה שאתה אומר יש לה משמעות, והיא במקום, והיא בצורך מסויים. נו מי יודע?

ש: ניסיון, ניסיון, ניסיון, תבוא הגאולה.

אליעד: אתה תמיד הולך לקטע של הניסיון, אתה אומר עם הניסיון יבוא הכל. אין לנו מספיק זמן לניסיון צריך למצוא שיטה, מתודה.

ש: אז צריך לבוא למישהו שיודע.

אליעד: לא, אז תחשוב, אז מה הדרך?

ש: לעשות בבית פרזנטציה, מה כל מילה אומרת, מה ההתנגדויות שלך לבוא לכל מילה.

אליעד: מה הנוסחה הכללית, מה הדרך באופן כללי לשפר את היכולת שלך להגיד למצב שכשאתה מדבר עם לקוח כל מילה שאתה מוציא מהפה שלך אתה ממש כמו בשחמט, אתה עושה את כל החישובים, "אני אגיד ככה הוא יחשוב ככה, אני אגיד ככה הוא יחשוב ככה, אני אוסיף את המילה הזאת, אוסיף את האות הזאת, אגיד את המילה הזאת לפני המילה הזאת, אגיד את המילה הצלחה, לוקח את כל החישובים בזמן אמת".

ש: לפתח את החשיבה מה זאת אומרת.

אליעד: אוקי, אז אתה אומר היא לפתח את החשיבה. שמה זה אומר פרקטית? מה זה אומר לפתח את החשיבה, ללמוד מה?

ש: זה ללמוד טקסטים.

אליעד: תראה, מצד האמת, תסתכל, מצד האמת לפתח את החשיבה זה נכון. אבל פה מצד האמת אם תפתח את החשיבה אתה בעצם תפתור הרבה בעיות במכה אחת אבל יש פה סוג של יכולת ספציפית, את היכולת להוציא מילים בעלות משמעות. תראה, הרבה פעמים שאני יושב עם בן אדם שהוא בטוח שהוא יודע למכור, אני אומר לו "טוב, תמכור לי" ואז הוא בא למכור, אני אומר "למה אמרת את המילה הזאת? המילה הזאת תכשיל את מכירה".

נגיד אתה אומר לו "אם תרצה ככה וכהה" למה הוספת את המילה "אם"? או למה "כש...", "ש..." למה "כש...", למה "אם ש...". "תוריד את המילה אם, תוסיף" למה לא הוספת את המילה "אם" אתה לא מבין שאתה חייב להוסיף את המילה "אם", אפילו אתה חייב להוסיף את המילה "אם". אתה יודע למה זה לא מצליח לך המכירה? כי אמרת לו "כשככה וככה", מה זה "כש..." תגיד לו "אם", מה זה "כש..." איך הוא יודע, תוסיף "אם". אבל למה הוספת לו "אם", תוריד את "אם" נגיד.

הוא אומר איך אני יכול לשים לב, נגיד אמרתי לו "מה שהרגשתי או מה שאתה מרגיש". למה אמרת "הרגשתי" למה לא אמרת "הרגשנו", מה זה "הרגשתי" תגיד "הרגשנו", מה זה "הרגשנו" תגיד "הרגשת". תגיד "הרגשתי", תגיד "ידעתי", תגיד "זכרתי", "זכור".

עכשיו, בן אדם אומר אבל אני לא יכול בזמן אמת לשים לב לכל מילה, נכון? מה כל הפיתרון הקלאסי אומר, פשוט אתה צריך להחליף מערכת הפעלה, להחליף מעבד, להוסיף חומרה, לשדרג את עצמך איכשהו. אבל פרקטית מה שזה אומר שמי שרוצה לשפר את המיומנות שלו צריך לעבוד ב"offline". מה זה אומר לעבוד ב"offline"? זה אומר לקחת כמה שיותר פעולות שאתה עושה, פעולות ביומיום ולשאול את עצמך למה אני עושה את הפעולה הזאת.

פעולות, לקחת כמה שיותר משפטים שאתה אומר ביומיום להקליט את עצמך, "למה אמרתי את זה". קודם כל ברמת משפטים "למה אמרתי את זה, למה דיברתי על זה בכלל". אחר כך "למה אמרתי את המילה הזאת, למה אמרתי את המילה הזאת, למה אמרתי את המשפט הזה, למה לא אמרתי את המילים האלה ככה". אחר כך לא רק מה דיברת עם אחרים גם מה דיברת עם עצמך, גם את המחשבות שלך. וכשאתה חושב עם עצמך זה גם כן דיבור. אתה צריך להקליט את המחשבות של עצמך, "רגע רגע, למה חשבתי את המילה הזאת", נגיד כשאתה הולך ברחוב ואתה אומר "וואו הייתי רוצה לגור פה" נגיד בבית היפה הזה. אז אני אומר למה אמרתי "בבית היפה הזה", למה לא אמרתי "אני רוצה לגור בבית יפה", למה "הזה", למה זה קפץ לי המחשבה הזאת עכשיו, למה אמרתי "בבית למה לא אמרתי "במקום הזה". נגיד "וואלה, הייתי רוצה לגור במקום הזה", רגע למה אמרתי "במקום הזה", למה לא אמרתי "בבית הזה", למה אמרתי "במקום". למה אמרתי "אני רוצה לגור בבנין", למה לא אמרתי "בדירה", סתם דוגמה.

ככל שאתה מנתח יותר את הטקסטים שרצים לך בראש, ככה הרי לפני שאתה מוציא את המילה, הרי אתה קודם כל המשפט רץ לך בראש אבל כשאתה מדבר עם בן אדם לשמוע קודם את המשפט, זה חלקיק שניה אבל קודם יש לך אותו פה ואז אתה מוציא את ה"output" החוצה. עכשיו, אם אתה מנתח אתה מנתח משפטים שרצים לך פה במחשבה אז בזמן אמת שאתה מדבר איתו אתה כבר עושה לך את "הפילטר", "רגע המילה הזאת לא במקום, זה כן במקום", וזה משהו של חלקיקי שניות.

אבל הדרך להגיע למצב שבזמן אמת כל מילה שאתה מוציא יש לה משמעות באופטימלי זה על ידי זה שאתה מנתח כמה שיותר את הדיבור העצמי שלך לעצמך. כל פעולה, כל דבר, "למה אמרתי לעצמי היום אני אלך לעשות ככה וככה?" או "אולי היום אני אעשה ככה וככה, למה אמרתי אולי?", כאילו לעצמך בפנימי, "למה אמרתי את המילה אולי, למה לא אמרתי אני אעשה", "למה חשבתי כנראה ש... למה לא אמרתי כש...".

ש: זה אמור להיות פיתוח שכל כזה? זה חדר כושר למוח יותר מכל דבר אחר, כי אתה עובד יענו עם עצמך.

אליעד: אז יש דברים יותר קשים, אוקי יש דברים יותר קשים, זה עוד הקלים.

ש: מה?

אליעד: לחשוב על דבר והיפוכו בו זמנית זה יותר קשה. אבל בא נתחיל מהבסיס, זה הבסיס, זה למתחילים. טוב, אתה הבנת? הבנת. מה אתה הבנת אבל? מה הבנת שדיברנו עכשיו?

ש: אני עכשיו בקטע של מה שעכשיו נגיד יושב לי בראש זה לבחון למה אמרתי את זה ולא אמרתי את זה.

אליעד: הנה דוגמה "מה שעכשיו יושב לי בראש" למה הוספת את המילה עכשיו, למה לא "מה שיושב לי בראש".

ש: כי זה, למה זה עכשיו? כי זה במקרה עלה לי לראש. כי עכשיו שאלת אותי שאלה ואני כאילו נתפסתי בזה.

אליעד: אתה לא באמת צריך להסביר למה אמרת עכשיו, אני רק אומר זה הכוונה לבדוק, לשקול "למה אמרתי את זה".

ש: עכשיו אני רואה שזה מחדד ממך את הזה, כאילו את התפיסה.

אליעד: נגיד אתה עכשיו אמרת "אני רואה שזה מחדד לי בכלל את", למה אמרת "זה מחדד לי בכלל", למה אז אתה אומר "בכלל" או "זה נראה לי מחדד לי את השכל", למה אמרת "זה מחדד לי בכלל את השכל", למה שמת "בכלל"?

ש: שזה כאילו כל הדפוסי חיים.

אליעד: אבל למה הוספת את זה, יכולת להגיד "זה מחדד לי את השכל". "בכלל" זה כאילו אפילו משהו נוסף. לא משנה אני נותן לך דוגמה. למה אמרתי "זה מחדד לי בכלל את השכל", למה אמרתי "בכלל", למה, יכולתי להגיד "זה מחדד לי את השכל", למה "בכלל".

ברמה כזאת אם אתה עושה את זה אתה הופך להיות "סופרמן", כשאתה מדבר כל מילה שאתה מוציא יש לה זר. רבי נחמן התגאה, אמר "אפילו הבל אני לא מוציא מהפה שלי בלי התחדשות", זאת אומרת אם אני עושה נשימה לפני כן אני חושב, אני מבין מה זה אומר ואז אני מוציא את זה החוצה.

ש: עכשיו שמתי לב שכשאני בעבודה שלי, סתם יש איזה סגירה שהייתי צריך לעשות.

אליעד: הנה "סתם יש איזה סגירה", למה הוספת את זה?

ש: ולא אמרתי לו "אני פותר לך את הבעיה" אמרתי לו מחיר. שמע, זה ארבעת אלפים שקל, החומר פה מאוד יקר, הוא אומר לי "טוב, אני צריך יום יומיים לחשוב על זה".

אליעד: "החומר פה מאוד יקר", "החומר פה יקר מאוד".

ש: הרי לא אמרתי לו "אני פותר לך את הבעיה", הרי למה הוא הביא אותי? בשביל לפתור לו את הבעיה.

אליעד: ועל זה לא דיברת איתו בכלל.

ש: כן.

אליעד: טוב, הבנו?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ללמוד לשכנע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ללמוד לשכנע, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור מכוניות לגרום למישהו לא ליהנות להוריד מהמדפים מוצר לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? הפללת לקוחות זנות יצירת חוסר אמון לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו משכנעים לקוחות לשכנע אנשים לתת בך אמון טריקים לשכנוע אנשים הדרכת אנשי מכירות מתחילים לתכנן את השיווק איך להפוך ליד ללקוח? למה לא לברר את צרכי הלקוח? התנגדויות במכירות טלפוניות לקוח אידיאלי לשכנע בחורה לחשוב הוצאות שיווק האם להביע הזדהות? מנטור מכירות משכנע לשכנע מישהו ליהנות לתת איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום להתחייב ללקוח על התוצאה טכניקות לשכנוע ליצור אווירת אמון שיווק אורגני בלבד למכור את עצמך בראיון בניית אמון עם לקוח לפטר את הלקוחות לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר לנסח טקסט משכנע להתקבל לעבודה כאיש מכירות ניתוח שיחת שכנוע לשכנע מישהו להתאהב בך איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לשכנע מישהו להודות בטעות לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף מניפולציה על מישהו ללקוח קשה להחליט לשכנע דתי אמון ואמפתיה מה הלקוח מקבל מהמוצר? לשפר כושר שכנוע טכניקות של nlp nlp שכנוע לשכנע מישהו לעשות כרצונך לגרום למישהו לרצות זוגיות איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? מוצר סוג א לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף לשכנע בצורה נכונה שכנוע להצליח לשכנע מישהו להפסיק לעשן לגרום למישהו לאהוב סקס שכנוע בצורה לוגית לקוח לא קונה ממך למכור גם מוצרים גרועים לגרום ללקוח להתמכר שיווק עצמי בפייסבוק למכור את עצמך בזוגיות לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לשכנע מישהו לענות לך כן לקוח לא רוצה לשלם מראש מבוא ל nlp המוצר הכי טוב למה לשאול את הלקוח שאלות? מוצרים רעים חוקי שכנוע מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? להשתמש בראפור איך למכור לעובדים שלך? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? לדבר עם לקוחות לתמחר מוצר חדש עמלות מקובלות לאנשי מכירות לגייס מנהל שיווק פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק משכנעים אנשים למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? כמה המוצר באמת שווה? זיהוי צרכי הלקוח לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים איתור צרכים של לקוח לשכנע אנשים בפייסבוק לשכנע מישהו אחר לאהוב מניפולציות בטקסט לגרום למישהו לעשות משהו למכור מוצר עם חסרונות לשכנע בוחרים איך לדעת למכור? אפיון צרכים עם הלקוח עלויות של מוצר איך לא לשכנע מהר מידי? לקוח קשה מאוד לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לנהל מנהל מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, שכנוע, קאוצינג בנושאי ללמוד לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2661 שניות - עכשיו 14_11_2025 השעה 01:08:47 - wesi28