אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ אישי, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, הכנה לראיון בטלוויזיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטת ה nlp, פסיכוקיברנטיקה, nlp לצפייה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע את בן הזוג, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע את חברה שלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP טכניקות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, דרכים לשכנע, שיטות לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע ילד, אומנות התקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, דיבייט, איך למכור נכון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך למכור יותר טוב, nlp לאנשי מכירות, לשכנע את אמא, ייעוץ לפוליטיקאים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בד"כ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בד"כ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה.

אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי.

אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר?

ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות.

השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר.

לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב.

ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול?

אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי.

אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח.

וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי.

וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר?

והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר.

אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר?

והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%.

ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי.

ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות.

לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בד"כ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח.

וזה בעצם אומר, שאם הבית הנ"ל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי.

ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ליצור לעצמו את המוצר שלנו, לבין כמה יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית.

לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי.

אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות של המיסים / שיווק / חנויות וכולי, ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו, שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי.

אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר.

כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למכור, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
nlp מומלץ לשכנע מישהו לא להתאבד טיפול בתלונות של לקוחות לעבוד עם לקוח שמפר חוזה משפך שיווקי אורגני לגרום לאנשי המכירות למכור איך להציג הנחה על מוצר? מחיר שונה ללקוחות שונים לגרום ללקוח לסמוך עליך לשכנע מישהו להסכים איתך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... להצליח למכור בלי לשקר לגלות סודות ללקוח לשכנע מישהו לקבל את ההצעה לשכנע מישהו לנסות לא יכול לשכנע לגרום למישהו לענות לך כן לקוחות מהאלפיון העליון מניפולציות מכירה לגלות אמפתיה ללקוח איך מוכרים מוצר? התנגדויות במשא ומתן איך לדבר עם הלקוח? אצליח למכור הפצת תכנים שיווקיים כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? להכשיר איש מכירות להתאים את הצעת המחיר למוצר לשכנע מישהו לא לקנא בך לקוחות במהירות למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? להביא עוד לקוחות לעסק לגרום ללקוח לומר כן איש מכירות גרוע הקצנה לצורך שכנוע אסטרטגיה שיווקית גיוס איש מכירות איך לעשות בירור צרכי הלקוח? החלטה של לקוח לגרום למישהו לחשוב עליך לשכנע מישהו להחליף לקוח מפחד להחליט היצע וביקוש ושיווק שיטות השכנוע של מנטורים למכירות לקוח עושה השוואה למכור שירות חדש לגרום ללקוחות לאהוב אותך מניפולציות של גורואים מניפולציות של מנטורים מה הלקוח חושב על העסק? איש מכירות אוטומטי שיווק בשוק תחרותי איך יוצרים ראפור? תועלת של לקוח שיווק מוצרי מידע העלאת מחיר ללקוחות חדשים למה אני לא מאמין במוצר שלי? טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? שינוי עמדות ושכנוע איך לשכנע ללמוד? להכניס עיזים במשא ומתן לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? איך מודדים קמפיין שיווקי? להצליח לשכנע אמון אישי שיקולים בנתינת הנחה ללקוח חיסרון של לקוח צריכת מוצרי יוקרה לקוח מבקש בקשה לא הגיונית לעבוד עם לקוח בעייתי לגרום למישהו לשתף מבצעים ללקוחות ניתוח ראיון פוליטי איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? אנשי מכירות שטח התחייבות ללקוח לתוצאה לימוד מכירות אוהב למכור כמה מוצרים? לעשות מניפולציות על הלקוח מכירות טלפוניות לגרום ללקוחות פוטנציאלים סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ להצליח כאיש מכירות האם לתת אמון מחדש? להצליח למכור ללקוחות לגרום למישהו לשחרר האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? למה לא לברר את צרכי הלקוח? לרמוז ללקוח מכירות בטלפון ללמוד לשתול מחשבות לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה לגרום ללקוחות לרדוף אחריך יסודות הרטוריקה איך להתחיל תהליך שיווקי? לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות שתילת מחשבה שלילית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, שיפור מכירות, שכנוע בנושא למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7656 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:25:40 - wesi28