אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע מישהו, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP טיפולים, איך למכור נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, כישורי שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מסרים תת הכרתיים, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, ייעוץ אישי, איך לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP התניה, ספר nlp, התמודדות עם התנגדות לקוח, להתראיין בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp שיטת טיפול, מיומנויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, הדרכה אישית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, ללמוד איך לשכנע, לשכנע שכן, ראיון קשה, מכירות ושיווק, אסטרטגיות מכירה, לשכנע חברה, משא ומתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בד"כ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בד"כ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה.

אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי.

אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר?

ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות.

השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר.

לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב.

ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול?

אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי.

אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח.

וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי.

וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר?

והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר.

אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר?

והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%.

ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי.

ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות.

לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בד"כ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח.

וזה בעצם אומר, שאם הבית הנ"ל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי.

ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ליצור לעצמו את המוצר שלנו, לבין כמה יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית.

לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי.

אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות של המיסים / שיווק / חנויות וכולי, ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו, שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי.

אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר.

כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה...
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
...השימוש בכלים אלו יכול לסייע לאנשים להשתנות ולשפר את חייהם, מתוך הבנה עמוקה יותר של מנגנוני החשיבה שלהם. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? אם יש אדם שטוען שהוא לא יכול להשתנות, נשאלת השאלה איך אפשר לשכנע אותו אחרת, במיוחד אם הוא רוצה להשתנות אבל לא מאמין בכך. אליעד מציע מספר שלבים שמבוססים על הבנת מנגנון החשיבה של האדם והרגשותיו. מה לעשות כשמישהו אומר אני לא יכול...
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
...הזרות. אמור שלום לכולם: אמירת שלום, בוקר טוב או ערב טוב לכל אדם בסביבתך, בלי קשר אם אתה מעוניין בו או לא, מורידה את תחושת הלחץ ומפתחת הרגל חיובי ונינוח של תקשורת. פתח שיחות קטנות: אל תסתפק רק בברכה, אלא תתחיל לפתח שיחות קצרות וקונקרטיות, כמו לשאול את הקופאית בסופר: מתי אתם סוגרים?, איך הולכת המשמרת שלך היום? וכו. הרחב את נושאי השיחה: לאחר שלב השיחות הקונקרטיות, אפשר לעבור לשיחות כלליות, כמו לשאול מה שלומך? או לשוחח על דברים אקטואליים פשוטים, מבלי...
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
...יש לך איזו הוכחה, אתה מביא הוכחות כאילו עוד פעם המוח מביא מחשבה נגיד עכשיו יום יש אור בחדר, אני אצליח לא משנה איזו מחשבה הבית הזה שלי כל מחשבה ואז נגיד ש המוח אומר רגע אבל משהו פה לא מסתדר אם הבית הזה שלי אז איך יכול להיות ש... אם עכשיו יום אז איך יכול להיות ש... אם עכשיו לילה אז איך יכול להיות ש.... שואל שאלה ואז המוח אומר טוב אז בוא נסיק שההפך של זה נכון וואלה ואם ההפך של זה נכון אין שאלה כזאת ומה שקורה, עד כאן הבנתם את התהליך? בן אדם חשב מחשבה...
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
...משפחתיות משותפות שבהן אוכלים מאכלים בריאים יחד. הכנת הארוחה יחד עם הילדים, על מנת לעורר עניין ולחשוף אותם למזונות חדשים. הסרת הסחות דעת בזמן האוכל כמו טלוויזיה ופלאפון, כך שהילדים יתרכזו באוכל עצמו. חשיפה חוזרת ונשנית למזונות חדשים (14 עד 16 פעמים), מכיוון שילדים זקוקים לחשיפה מרובה כדי להתרגל לטעמים חדשים. חגיגה בצלחת - הצגת הירקות בצורה יצירתית, כמו יצירת פרצופים, סיפורים, או שימוש בכלים מיוחדים שימשכו את תשומת ליבם. חיזוקים חיוביים על אכילת מזון...
אויב או אוהב, מלאך או שטן, אנשים צבועים, מניפולציות, הגנב הנאמן, מי עושה לך טוב? מי עושה לך רע? האם משהו עושה לך טוב? האם משהו עושה לך רע? האם הוא אוהב או אויב? יותר תועלת מנזק, יותר נזק מתועלת, טוב ורע, אהבה או שנאה
אויב או אוהב, מלאך או שטן, אנשים צבועים, מניפולציות, הגנב הנאמן, מי עושה לך טוב? מי עושה לך רע? האם משהו עושה לך טוב? האם משהו עושה לך רע? האם הוא אוהב או אויב? יותר תועלת מנזק, יותר נזק מתועלת, טוב ורע, אהבה או שנאה
...נתפס כמועיל וטוב. אך אם מתברר שהוא זה שגרם למחלה מלכתחילה, כל התועלת מתבטלת. אליעד נותן גם דוגמה של עובד בחברה: יתכן שהעובד הזה תורם ומציל את החברה, אבל אולי הוא בעצמו גרם לנזק והוא רק פותר את הבעיות שהוא עצמו יצר. מהי הדוגמה של הגבר שמכה את אשתו ומביא לה תרופות? אליעד נותן דוגמה קיצונית נוספת להמחיש את העניין: גבר שמכה את אשתו מצד אחד, ואז מביא לה תרופות ועוזר לה מצד שני. הוא כביכול מציג עצמו כמושיע שלה, אבל בעצם הוא הגורם לבעיה. לכן, התועלת שהוא...
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
...לאהוב אותי. אם לדוגמה שלך יש בעיה תגיד, אוקי אני אסתדר לבד, בסדר, אני אסתדר לבד. או, לא משנה, נגיד סופשבוע, נגיד שאתה אומר לה, טוב בסדר, אז אני גם יכול להיות לבד, לא חייב כל הזמן להיות ביחד, נגיד. במובן של, אני יכול להסתדר לבד. זה כאילו מעביר לה מסר, אוקיי, רגע, גם אני יכולה להסתדר לבד. מצד שני, מה הבעיה? ששני המסרים האלה של אתה יכול להסתדר לבד פלוס אף פעם לא תהיה מרוצה, יכול להיות שמפרקים את הזוגיות. כי אם היא יכולה להסתדר לבד ואף פעם לא תהיה מרוצה...
איך לפרגן נכון? איך להחמיא נכון? איך להביע אהבה נכון? איך לאהוב מישהו בלי תנאים בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, איך לאהוב מישהו כמו שהוא? איך לשדר אהבה? איך לאהוב בלי תנאים בצורה נכונה? פרגון
איך לפרגן נכון? איך להחמיא נכון? איך להביע אהבה נכון? איך לאהוב מישהו בלי תנאים בצורה נכונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, איך לאהוב מישהו כמו שהוא? איך לשדר אהבה? איך לאהוב בלי תנאים בצורה נכונה? פרגון
...שלו להשתנות ולהתקדם. אתה לא אומר לו שהוא מושלם כפי שהוא, אלא שאתה בטוח שהוא יכול להיות טוב יותר. מסר כזה מתאים לאנשים ששואפים לשינוי, לשיפור עצמי ולהשגת מטרות, והם זקוקים לעידוד ולחיזוק האמונה העצמית שלהם. למשל, אדם שמתקשה להצליח בלימודים ומרגיש לא מספיק טוב, יעריך מאוד משפט כמו אני מאמין בך שאתה יכול להצליח ולהשתפר. חשוב להבין איזה מסר מתאים לסיטואציה, כי בחירה לא נכונה יכולה להוביל לתגובה שלילית. איך לדעת מה האדם רוצה לשמוע ממך? אליעד כהן מדגיש...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
...עדיף לא לנסות לשכנע כלל. אליעד נותן דוגמה לכך דרך סיפור של אדם שצריך להתמודד עם מישהו שתוקף אותו עם סכין. לאדם המותקף יש שתי אפשרויות: לברוח או להיאבק. אם הוא יכול להיאבק ולנטרל את התוקף במאה אחוז - ברור שעדיף לו להיאבק. אך אם הוא אינו יכול לנטרל את התוקף לגמרי, עדיף שיברח, כי מאבק חלקי עלול להחמיר את המצב ולגרום לפגיעה חמורה יותר. אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש ששכנוע חלקי, שלא מצליח לנטרל את ההתנגדות של האדם השני במלואה, עלול לגרום יותר נזק מתועלת...
הגשמה עצמית, מימוש עצמי, חיפוש עבודה, בחירת קריירה, בחירת מקצוע, איך לשווק את עצמך? איך למכור את עצמך? איך לקדם את עצמך? הצבת מטרות, להגשים את עצמך, לממש את עצמך
הגשמה עצמית, מימוש עצמי, חיפוש עבודה, בחירת קריירה, בחירת מקצוע, איך לשווק את עצמך? איך למכור את עצמך? איך לקדם את עצמך? הצבת מטרות, להגשים את עצמך, לממש את עצמך
...עצמי יכול להיתקל בקשיים, ולא תמיד יש תוצאות מידיות. הוא מסביר שעל מנת להתגבר על מכשולים, חשוב לא להפסיק, אלא להמשיך לנסות ולהתנסות בדרכים שונות. הוא מציע שיטות כגון פרסום בפייסבוק או יצירת קשרים אישיים עם אנשים, כדי להרגיש את השפעת השיווק על הקריירה האישית. הוא גם מציע לבדוק כל דרך שהיא אפשרית, ולא לוותר עד שמוצאים את הדרך שהכי מתאימה לך. מהו המפתח להצלחה בעשייה אישית? בסופו של דבר, אליעד מסביר כי המפתח להצלחה הוא להתחיל לפעול ולהתמקד במטרה. השגת...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
...שנראה לו הכי טוב לעשות באותו הרגע, כך גדלים סיכוייו של אותו לוחם, לנצח את היריב שלו בדו קרב. וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, למכור, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4395 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 06:33:08 - wesi28