אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP תרגילים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורות, מה זה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, NLP הגדרה, NLP הרצאה, NLP תבניות, התמודדות עם התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, להשפיע על תת המודע, לשכנע חבר להפסיק לעשן, לשכנע בטיעון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע את המורה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, שיווק, nlp להורדה, אימון אישי למנהלים, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע מורה, לשכנע בנות, איך לשכנע לקוח, איך לשכנע אנשים לבחור בך, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מומחה בשיווק, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp בחורות, NLP מה זה, טיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בד"כ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בד"כ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה.

אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי.

אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר?

ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות.

השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר.

לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב.

ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול?

אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי.

אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח.

וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי.

וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר?

והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר.

אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר?

והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%.

ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי.

ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות.

לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בד"כ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח.

וזה בעצם אומר, שאם הבית הנ"ל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי.

ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ליצור לעצמו את המוצר שלנו, לבין כמה יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית.

לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי.

אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות של המיסים / שיווק / חנויות וכולי, ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו, שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי.

אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר.

כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשלם על מוצר למכור גם מוצרים לכל כיס בעיית תקשורת עם לקוח טכניקת מכירות למכור לעצמך איך למכור ללקוח את המוצר? רצון לקבל בשכנוע השיווק של ביבי נתניהו מילים שיווקיות חשק למכור לתמרץ אנשי מכירות להציע ללקוח אפשרויות גרועות לפתח כושר שכנוע איך לשלוט בתת מודע? טעויות בשכנוע למכור את שיחת המכירה לבנות אמון איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך להתמודד עם קושי למכור? לשכנע מישהו לחשוב לנסות למכור טעויות בהצבת יעדי מכירות תקציב של לקוח התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל לתת ללקוח אפשרויות להשפיע על מישהו לשכנע מישהו לתת בך אמון למכור את עצמך לאקס עבודה בתור איש מכירות מניפולציות של גורואים לכסף למה המוצר יקר ללקוח? לקוח לא אידיאלי איזה חומרי שיווק ליצור? לגרום למישהו לדבר איתך טעויות באיתור צרכי הלקוח איך להציע מחיר ללקוח? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? ביטויים משכנעים להיות איש מכירות תכנון אסטרטגיית שיווק לשכנע ילד להכין שיעורים טיפול בהתנגדויות במכירות אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן לשכנע גולשים לבנות עם הלקוח מערכת יחסים תהליך איתור צרכי הלקוח איך למכור את עצמך ביוקר? איך להעביר מסרים שיווקיים? לגרום למישהו לשכנע שמשהו משא ומתן בחוסר תום לב לרמוז ללקוח לשכנע מישהו לשתף אותך מוכר מוצר אמון של לקוח באיש המכירות איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? להביע הזדהות עם ההתנגדות מה זה שיווק לא יעיל? איך לגרום ללקוחות לחזור? מניפולציות קורונה איך למכור משהו למישהו? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? אמון של לקוח במוצר איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? לשכנע מישהו אחר לאהוב ממה להתחיל לשכנע? לקוח שואל משהו תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים לתמחר ללקוח איך לגרום למישהו לא לריב? לקוח מבריז לגרום למישהו להיפרד איך לדבר עם התת מודע? מנהל שיווק גרוע לגרום למישהו לא לשקר לך שיחת חולין עם לקוח השיווק כתוצאה של המכירות לשכנע מצביעים לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות המתחרים שלך כאיש מכירות לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות בעקבות תהליכי השיווק להיות מומחה ל nlp החלטה של לקוח איך לכתוב מסר משכנע? לקוחות רעים לזהות הזדמנויות לשכנע להתווכח עם לקוח טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי ניהול משא ומתן בחוסר תום לב לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לעשות שיווק בצורה יעילה? איש מכירות מקצועי לשפר את יכולת השכנוע משא ומתן למנהלים בכירים הוזלת מוצרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, אימון מכירות, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5930 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 00:55:50 - wesi28