אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, מה זה nlp, NLP טיפול אישי, לימוד nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע שוטר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, יועץ אסטרטגי, התנגדויות לקוח, תכנות התת מודע, NLP תוצאות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP ודמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתראיין בתקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp וידאו, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות nlp, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, NLP הנחות יסוד, לשכנע את החברה, לשכנע אנשים, דמיון מודרך ו nlp, להגדיל את המכירות, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע את בן הזוג, חוקים בהשפעה ושכנוע, nlp השפעה על אחרים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, שתילת מחשבות, איך לשכנע גבר לחזור, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור, כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
דיבייט פחד לא להצליח למכור להיות החבר של הלקוח לגרום למישהו לחשוב שהשתנית שכנוע להצליח לשתול מחשבות במינונים לשכנע ילדים לאכול זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הפקת חומרי שיווק התנגדויות במשא ומתן איך לשכנע בבית המשפט? לשכנע אקסית להתגעגע אליך טיפים לאיש מכירות לסנן לקוח לגרום למישהו להיות מכור אליך לקוח אומר שהוא לא מעוניין ראיון עבודה לתפקיד מכירות לתכנן מצגת ללקוחות איך לא לאבד לקוחות? שיקולים בבחירת מנהל שיווק רמת אמון הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים לשכנע מישהו לא למות לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו האם אפשר לשכנע כל אחד? לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים לגרום למישהו לפתח ביטחון עצמי שאלות לאנשי מכירות גורמים למחיר מוצר לגרום למישהו לומר את האמת המלצות של לקוחות בגוגל לגרום למישהו להודות בטעות תרתי משמע בשתילת מחשבות לגרום למישהו לא להבדיל הרגשה של זרות עם לקוח הוצאת הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לרצות להיות איתך בזוגיות שכנוע רטורי הערך האובייקטיבי של מוצר שאלה משכנעת לנסח משפט בצורה משכנעת לשכנע מישהו לא לקנא לגרום למישהו לרצות פחות משהו לדייק בדיבור עם לקוח איך הנחה משפיעה על הלקוח? ביחס למוצר החלטה של לקוח חוקיות שכנוע אנשים לשכנע בראיון בתקשורת מניפולציות מכירה שיווק ישיר או שיווק עקיף לשכנע מישהו להאמין ברעיון מחיר שמותאם אישית ללקוח שתילת מחשבה שלילית להעביר מסרים שיווקיים איך לשכנע אישה? הגדלת אמון של לקוח במוצר למכור גם מוצרים גרועים איך לעשות ראפור? להצליח לשכנע טריקים בשכנוע אנשים לגרום למישהו להיות מיני לשכנע את האדם הזדהות מלאה מניפולציות של המוח כימיה עם הלקוח איך ליצור קרבה עם לקוח? משבר אמון שימוש בשם הפרטי של הלקוח חשיבות איש המכירות בארגון כמה הנחה לתת ללקוח? איך להשיג מכירות? להסביר את המחיר היקר ללקוח לקוח מבקש הנחה מוגזמת לומר ללקוח את האמת קושי למכור איך ללמד אנשי מכירות למכור? לשכנע מישהו דתי טכניקות שכנוע מתקדמות לגרום למישהו להתאהב בי טקסט שכנוע להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה שווי אמיתי של מוצר מניפולציות של רבנים לקוח קשה מאוד להצליח במכירות להיות יועץ של הלקוח ללקוח קשה לקבל החלטה לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח איך לענות ללקוח שאומר? עומס מכירות לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו למה לא לברר את צרכי הלקוח? לקרוא ללקוח בכינוי חיבה לפרסם חומרי שיווק לקוח לא טוב מה הלקוח חושב על העסק? מוצרי יוקרה לקמצנים לשכנע אישה להתאהב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, טיפים, משא ומתן בתחום למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0313 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:38:17 - wesi28