אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP פיתוי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, יכולת שכנוע, NLP תת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את החברים, דרכים לשכנע, NLP הגדרה, איך לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לשכנע, מיומנויות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP תוצאות, להצליח במכירות, NLP מדריך, NLP וסוגסטיה, איך לשכנע את אשתי, אומנות הסוגסטיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירות, איך לכתוב טקסט משכנע, מניפולציה, יועץ פוליטי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp הדרכה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP עוגן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מעדיף להתכתב מניפולציה על התת מודע צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק יצירת השפעה משא ומתן עסקי איך להכין חומרי שיווק? לגרום למישהו להימשך רק אליך ניהול מחלקת מכירות שיפור תהליכי השיווק לתגמל אנשי מכירות לגרום למישהו לא לבגוד בך למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? אפשרויות בחירה של לקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח סלוגן שיווקי למה באמת לקוח מבקש הנחה? כמה הנחה לתת ללקוח? לקוח כועס יצירת יתרונות שקריים למוצר מוצרים פגומים לשכנע מישהו לשנוא יצירת חומרי שיווק כתיבת טקסט שכנוע איך בונים אמון מחדש? הלקוחות שלך צריכים לבחור להתמודד עם התנגדויות לקוח יעוץ למנהלי שיווק מניפולציה סיבתית האם אפשר ללמוד למכור? לקוח חושש מתגובה להשפיע על מישהו לקוח מבריז מתי לחשוף את המחיר ללקוח? קורס שכנוע דיבייט למכור ללקוח מוצר גרוע איזה מוצר למכור? לנסות לשכנע את הלקוח לימוד nlp למכור בלי לתת הנחה ליצור אמון עם שותפים עסקיים הטרלה של לקוח לגרום ללקוח להסכים לתת למניפולציות לעבוד עליך למה קשה לי למכור את עצמי? להתחבר עם הלקוח למה קשה לעבוד במכירות? איך להציג ללקוח דירה? שיטת מכירות סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה מה היתרונות של מוצר? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר למה קשה לשכנע אנשים? שכנוע אחרים העלאת מחיר ללקוח קבוע לשכנע שאתה מומחה אני איש מכירות להסביר מוצר יקר תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות תסריט שיחה עם לקוח ביטול ברגע האחרון של לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון איזה חומר שיווקי ליצור? איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? הרגלי צריכה של לקוחות לגרום למישהו לרצות לעשות משהו לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לגרום למישהו להודות בגניבה לגרום למישהו לא להבדיל מבחן לאנשי מכירות מוצרים משלימים לקוח מתייחס למוצר לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה למכור את שיחת המכירה התאמת סגנון המכירה למוצר מבוא ל nlp לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון איך לשכנע את הלקוח לקנות? הצגת היתרונות ללקוח אימון מכירות איך למכור בלי אנרגיה? איך לשכנע בנקאי? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? מתי לתת הנחה ללקוח? לכתוב בהצעת המחיר ללקוח איך לתמחר ללקוח? להעביר ללקוחות הזדהות מלאה המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה טיפול בהתנגדויות הלקוח מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לספר ללקוח על המוצר איך ליצור הזדהות? לגרום למישהו לדבר איתך בכנות לעבוד במכירות בקלות ניתוח התנהגות לקוחות לחשוף את ההתנגדות של הלקוח לגרום למישהו להעריץ אותך לגרום ללקוח לשתף אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, שכנוע, מומחה בשיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 08:51:17 - wesi28