אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp השפעה על אחרים, טיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע עובדים, ללמוד nlp, יועץ אישי, איך לשכנע את הילד, nlp מזה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP עוגן, ללמוד nlp בחינם, איך לשכנע את המורה, התנגדות לקוח, התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע חברה, לשכנע פירוש, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע את האקס לחזור, NLP המלצות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ייעוץ אישי למנהלים, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לשכנע את בעלי, ייעוץ תקשורתי, NLP פוביה, לנסח טקסט משכנע, לשכנע שופט, לשכנע סבא, מכירות ושיווק, סודות השכנוע, לשכנע אישה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:36לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה?

כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: "אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה?" ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים.

לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: "אני לא בטוח אם אני רוצה את המוצר שלך או מוצר אחר. כמה עולה אצלך?". שאלה כזו יכולה להיתפס בעיני המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה.

למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר?

קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, כמו ציורים או פריטי אומנות אחרים, שיש להם ערך סובייקטיבי גבוה בעיני היוצר או המוכר. במקרה כזה, אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: "אבל אצל האחר זה זול יותר", המוכר עשוי להגיד לו: "לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי". הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר.

האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין?

אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר זה, שבה מתברר שאין כמעט אף פעם שני מוצרים זהים לגמרי. אפילו כאשר מדובר באותו מוצר בדיוק, עדיין קיימים הבדלים שיכולים להשפיע על ההחלטה של הקונה. לדוגמה, כאשר קונים בירה - הבירה בחנות מכולת אינה זהה לחלוטין לבירה בפאב, למרות שמדובר באותו סוג של בירה. הסביבה, הנסיבות והחוויה הופכים את המוצר לשונה מהותית.

אחד המשתתפים בדיון הציג דוגמה נוספת, לפיה אפילו אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים הנמצאים בשני מקררים שונים, עדיין יכולים להיות הבדלים. לדוגמה, אם בחנות אחת הבירה מעט יקרה יותר ובחנות אחרת היא זולה יותר, אך החנות הזולה רחוקה יותר, ההבדל יכול להיות הזמן או הנוחות. כלומר, למרות שמדובר באותו מוצר, בפועל הם אינם זהים לחלוטין בגלל נסיבות הרכישה.

אך אליעד מדגיש גם שאם מתעלמים מההבדלים המשניים האלה, במקרים רבים כן קיימת זהות מלאה בין שני מוצרים. למשל, אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים שנמצאים בשני מקררים סמוכים, והחנויות דומות לחלוטין - אין ספק שהקונה יעדיף את המקום הזול יותר. במצב כזה, ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד.

מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר?

אליעד כהן מסביר כי לעיתים המוכר יעדיף לשלוח את הקונה למקום אחר אם הוא מרגיש שהקונה אינו מעריך את המוצר שלו באמת. דוגמה לכך היא כאשר הקונה שואל: "למה אצלך זה כל כך יקר ואצל האחר זול יותר?" או אומר שהמחיר הוא הגורם המרכזי בהחלטה שלו. אליעד אומר שזה דומה למצב שבו מישהו ישאל: "למה רכב מסוים עולה מיליון שקל, כשיש רכב אחר שעולה אלף שקל?". ברור שזה משפט חסר היגיון, כי המוצרים אינם זהים לחלוטין, ויש הבדלים מהותיים באיכות ובערך. לכן, במקרים כאלה, אליעד מציע למוכר לומר לקונה: "אם אתה באמת חושב שהמוצרים זהים, לך תקנה את המוצר הזול יותר. אל תבוא אלי בכלל".

במילים אחרות, ישנם מצבים שבהם ההערכה העצמית של המוכר את המוצר גבוהה כל כך, שהוא יעדיף לוותר על המכירה כדי לשמר את הערך המיוחד של המוצר שלו ואת הכבוד שלו עצמו כמוכר.

כיצד לשוחח עם מוכר בכבוד ובצורה מכבדת?

כאשר קונים מוצר, במיוחד אם מדובר במוצר מיוחד או ייחודי, אליעד ממליץ לפנות אל המוכר בצורה שמכבדת את ערך המוצר ואת הערך שהמוכר נותן לו. כאשר קונה מבקש הנחה, חשוב שיבהיר שהוא מעריך את המוצר ושההנחה מתבקשת מסיבות ספציפיות (כגון תקציב או אילוצים כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה.
יש מישהו שאומר "שלום אני רוצה את המוצר הזה" ואז הוא אומר לך "אני רוצה את המוצר הזה כמה זה יעלה לי, כמה זה עולה לי" ואז אתה אומר לו "זה עולה ככה וזה עולה ככה" ואז הוא יכול להגיד לך "אני רוצה הנחה, אני לא רוצה הנחה" כל מיני דיונים אבל קודם כל הוא אומר "אני רוצה את המוצר הזה", עכשיו כביכול הכסף הוא כאילו אומר "תראה המוצר שלך הוא בעל ערך אני מעריך אותו אני רוצה אותו אבל יש לי אין לי, אני לא בטוח אני כן בטוח" כל מיני סיפורים ועניינים.

אבל לעומת זאת אם מישהו בא מהזווית השנייה "תראה אני לא בטוח שאני רוצה את המוצר אחד מהשיקולים שלי אם לרצות את המוצר הזה או מוצר אחר זה כמה זה עולה, כמו שאתה הצעת לנו תגיד כמה זה אצלך" אבל לשאול "כמה זה אצלך" זה כמו להגיד "אתה יודע אם אצלך זה יותר יקר אני אלך לשני" זה כמו להגיד "אני בכלל לא מכיר בערך של המוצר שלך אני חושב שהשני מוכר אותו מוצר כמוך" או "ואיך נדע אם זה מוצר יותר טוב זה רק כמה, המחיר הוא אחד הפרמטרים לזהות את הערך של המוצר".

אז אם אתה מוכר מוצר מספיק טוב ובהנחה שהמחויב שלך זה לא בהכרח להרוויח כסף יכול להיות שאתה תגיד לו "אוקי אתה חושב ששם זה מוצר זהה ואחד מהשיקולים שלך אם ללכת לפה או לשם זה כסף לך לשם".

ש: אומנים בדרך כלל עושים דבר כזה.

אליעד: עוד פעם אם המחויב שלך זה להרוויח כסף מה זה משנה תנסה לשכנע אותו לבוא אבל בהנחה שזה לא המחויב שלך להרוויח כסף אז יש לך נגיד עוד רצונות ויש הרבה מעוד סיבות ללמה תרצה שהוא יעריך את המוצר שמהרבה מאוד סיבות, הרבה מאוד סיבות אז אם הוא מראש אומר לך "אתה יודע אבל למה זה כל כך יקר אצל השני זה ככה וככה" זה כמו, זה משפט מפגר זה כמו מישהו כי אפשר להגיד כל רכב "למה הרכב הזה עולה מיליון הנה שם הרכב ההוא עולה אלף שקל", "איזו שאלה זאת לך תקנה את הרכב ההוא באלף שקל מה אתה רוצה ממני".

ש: רוב החנויות מוכרות מוצרים זהים רוב החנויות.

אליעד: באמת אבל לא דיברתי על המקרה הזה דיברנו על נושא אחר אם זה מוצר זהה זה מוצר, אם אתה חושב שהמוצר שאתה מוכר הוא זהה סבבה אבל אם נגיד לדוגמה נגיד אתה אומן מייצר אומנות מייצר ציורים לא יודע מה ונגיד יש לערך שאתה מייצר ערך מוסף שאפילו אתה רואה אותו מעבר לזה ואתה בכלל חושב שזה שווה פי מיליון נניח ואתה נותן לזה מחיר ואז הוא כאילו מזלזל בכלל במוצר, הוא אומר לך "לא אני יכול לקנות את זה שם" אז הרבה פעמים אתה תגיד לו "לך תקנה את זה שם וזה לא משנה כמה אתה מוכן לשלם לך תקנה את זה שם, לא רוצה למכור לך בכלל".

ש: רציתי להגיד עוד משהו, סליחה שמעולם גם המוצר הוא לא זהה גם אותו מוצר בדיוק כי בירה במכולת ובירה בפאב זה לא זהה.

אליעד: באמת?

ש: כן אם אתה נמצא עכשיו בחנות ורוצה לקנות עכשיו.

אליעד: אבל זה לא אותו מוצר בדיוק.

ש: לא, אותו בדיוק.

אליעד: לא אתה מתכוון מוצר במכולת הזאת או במכולת ליד זאת הכוונה.

ש: אז אין שני מוצרים זהים.

אליעד: הם לא זהים?

ש: אין.

אליעד: השני בקבוקים במקרר עצמו הם לא?

ש: את אותה קופסה אני יכול לקנות בעיר הסמוכה בפחות אז אוטומטית זה לא אותו זהה.

אליעד: למה לא?

ש: זה כרוך בלבזבז זמן לנסוע דלק.

אליעד: לא בהנחה.

ש: לא למלא את הרצון באופן מידי.

אליעד: מההתחלה אתה אומר שמהצד של הקונה זה תמיד יהיה שונה במשהו נכון?

ש: בדיוק.

אליעד: סבבה אנחנו יודעים את זה הכוונה ביחס למוצר עצמו זה לא תמיד שונה לפעמים בקבוק בירה סגור במקרר זה אותו, אתה עכשיו יוצא מהבית יש לך פה חנות ופה חנות אותו בקבוק בירה אותו קור איפה תלך, בהנחה שגם החנות נראית אותו דבר ושניהם אומרים לך שלום אתה תרצה איפה שיהיה יותר זול אתה תלך לקנות זה לא מסובך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למכור, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה ניהול משא ומתן למתקדמים איך לשכנע משקיע? שכנוע למתקדמים איך לא למכור ללקוח? התאמה של מוצר איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? לקוחות מתלוננים לשכנע למכור למכור כמה מוצרים להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות למה המוצר יקר? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? לא מספיק לקוחות מכירים אותך מוצר יוקרה לשחק עם התת מודע להציע ללקוח מענה ללקוח איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מסרים משכנעים מתי הכי כדאי להציג ללקוח? להיות איש מכירות טוב למכור פריט אקראי למישהו אקראי להציג ללקוח טווח מחירים איש מכירות תותח איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לקוח שעושה בעיות עם התשלום לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח להתמודד עם לקוח שמתלבט טעויות ביצירת הזדהות צורך אמיתי של הלקוח עדויות של לקוחות מרוצים איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? לעשות שיווק לשכנע מישהו לבוא לטיפול לשכנע מישהו ללכת איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? בתוך התת מודע מתי לנסות למכור ללקוח? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לשתול ללקוח מחשבה איך לעשות פרזנטציה ללקוח? מומחה שכנוע איך לטפל בהתנגדות לקוח? לא להתעקש עם לקוח למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? איך למכור מוצר? לטפל בהתנגדויות לקוח מראש איך יוצרים אמון? מתי לשקר ללקוח? לכתוב נאום משכנע לבנות אמון היצע וביקוש ושיווק להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה שכנוע בבת אחת ניתוח השיווק לנסות לשכנע את הלקוח להפסיק לספק מוצר ללקוחות לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לתת ללקוחות שירות בחינם למה קשה לשכנע מישהו? ניגוד אינטרסים מול לקוח לבנות אמון עם האקס לקוח מכחיש לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך התנגדות של הלקוח יכולות של מוצר לשכנע מישהו לסלוח לך בונה אמון עומס מכירות הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה ביטול עסקה עם לקוח אמפתיה כלפי לקוח איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לקוח לא סומך על עצמו מוצרים יקרים לשכנע מישהו להתרגל לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה מה הוא התת מודע? לפרסם תכנים שיווקיים לרכוש לקוחות למה לתת הנחה ללקוח? לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים להעביר נושא מול התנגדות לקוח חיסרון של הלקוח לגרום למישהו לעשות כרצונך האם ניתן לשכנע? תכונות של מוצר להשיג לקוחות לגלות ללקוח סודות מערכת יחסים עם לקוחות אימון למכירות לקוחות לא רלוונטיים אני לא מצליח למכור חיסכון כספי ללקוח לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות להתמודד עם לקוח בעייתי למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, רטוריקה, תורת המשחקים בתחום למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7168 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:23:57 - wesi28