אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוחות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp שינוי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים למכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, עקרונות ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, עבודה ב nlp, התמודדות עם התנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע אנשים לבחור בך, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שכנוע ושינוי עמדות, התנגדויות במכירה, טקטיקת מכירות, התנגדות לקוח, NLP פיקאפ, התנגדויות מכירות, מניפולציות, התנגדות במכירה, תשובות לשאלות בראיון, nlp הדרכה, הגדלת המכירות, איך לשכנע את בעלי, התנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול בהתנגדויות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לנסח טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך ליצור הזדהות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להצליח למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:36לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה?

כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: "אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה?" ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים.

לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: "אני לא בטוח אם אני רוצה את המוצר שלך או מוצר אחר. כמה עולה אצלך?". שאלה כזו יכולה להיתפס בעיני המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה.

למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר?

קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, כמו ציורים או פריטי אומנות אחרים, שיש להם ערך סובייקטיבי גבוה בעיני היוצר או המוכר. במקרה כזה, אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: "אבל אצל האחר זה זול יותר", המוכר עשוי להגיד לו: "לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי". הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר.

האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין?

אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר זה, שבה מתברר שאין כמעט אף פעם שני מוצרים זהים לגמרי. אפילו כאשר מדובר באותו מוצר בדיוק, עדיין קיימים הבדלים שיכולים להשפיע על ההחלטה של הקונה. לדוגמה, כאשר קונים בירה - הבירה בחנות מכולת אינה זהה לחלוטין לבירה בפאב, למרות שמדובר באותו סוג של בירה. הסביבה, הנסיבות והחוויה הופכים את המוצר לשונה מהותית.

אחד המשתתפים בדיון הציג דוגמה נוספת, לפיה אפילו אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים הנמצאים בשני מקררים שונים, עדיין יכולים להיות הבדלים. לדוגמה, אם בחנות אחת הבירה מעט יקרה יותר ובחנות אחרת היא זולה יותר, אך החנות הזולה רחוקה יותר, ההבדל יכול להיות הזמן או הנוחות. כלומר, למרות שמדובר באותו מוצר, בפועל הם אינם זהים לחלוטין בגלל נסיבות הרכישה.

אך אליעד מדגיש גם שאם מתעלמים מההבדלים המשניים האלה, במקרים רבים כן קיימת זהות מלאה בין שני מוצרים. למשל, אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים שנמצאים בשני מקררים סמוכים, והחנויות דומות לחלוטין - אין ספק שהקונה יעדיף את המקום הזול יותר. במצב כזה, ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד.

מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר?

אליעד כהן מסביר כי לעיתים המוכר יעדיף לשלוח את הקונה למקום אחר אם הוא מרגיש שהקונה אינו מעריך את המוצר שלו באמת. דוגמה לכך היא כאשר הקונה שואל: "למה אצלך זה כל כך יקר ואצל האחר זול יותר?" או אומר שהמחיר הוא הגורם המרכזי בהחלטה שלו. אליעד אומר שזה דומה למצב שבו מישהו ישאל: "למה רכב מסוים עולה מיליון שקל, כשיש רכב אחר שעולה אלף שקל?". ברור שזה משפט חסר היגיון, כי המוצרים אינם זהים לחלוטין, ויש הבדלים מהותיים באיכות ובערך. לכן, במקרים כאלה, אליעד מציע למוכר לומר לקונה: "אם אתה באמת חושב שהמוצרים זהים, לך תקנה את המוצר הזול יותר. אל תבוא אלי בכלל".

במילים אחרות, ישנם מצבים שבהם ההערכה העצמית של המוכר את המוצר גבוהה כל כך, שהוא יעדיף לוותר על המכירה כדי לשמר את הערך המיוחד של המוצר שלו ואת הכבוד שלו עצמו כמוכר.

כיצד לשוחח עם מוכר בכבוד ובצורה מכבדת?

כאשר קונים מוצר, במיוחד אם מדובר במוצר מיוחד או ייחודי, אליעד ממליץ לפנות אל המוכר בצורה שמכבדת את ערך המוצר ואת הערך שהמוכר נותן לו. כאשר קונה מבקש הנחה, חשוב שיבהיר שהוא מעריך את המוצר ושההנחה מתבקשת מסיבות ספציפיות (כגון תקציב או אילוצים כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה.
יש מישהו שאומר "שלום אני רוצה את המוצר הזה" ואז הוא אומר לך "אני רוצה את המוצר הזה כמה זה יעלה לי, כמה זה עולה לי" ואז אתה אומר לו "זה עולה ככה וזה עולה ככה" ואז הוא יכול להגיד לך "אני רוצה הנחה, אני לא רוצה הנחה" כל מיני דיונים אבל קודם כל הוא אומר "אני רוצה את המוצר הזה", עכשיו כביכול הכסף הוא כאילו אומר "תראה המוצר שלך הוא בעל ערך אני מעריך אותו אני רוצה אותו אבל יש לי אין לי, אני לא בטוח אני כן בטוח" כל מיני סיפורים ועניינים.

אבל לעומת זאת אם מישהו בא מהזווית השנייה "תראה אני לא בטוח שאני רוצה את המוצר אחד מהשיקולים שלי אם לרצות את המוצר הזה או מוצר אחר זה כמה זה עולה, כמו שאתה הצעת לנו תגיד כמה זה אצלך" אבל לשאול "כמה זה אצלך" זה כמו להגיד "אתה יודע אם אצלך זה יותר יקר אני אלך לשני" זה כמו להגיד "אני בכלל לא מכיר בערך של המוצר שלך אני חושב שהשני מוכר אותו מוצר כמוך" או "ואיך נדע אם זה מוצר יותר טוב זה רק כמה, המחיר הוא אחד הפרמטרים לזהות את הערך של המוצר".

אז אם אתה מוכר מוצר מספיק טוב ובהנחה שהמחויב שלך זה לא בהכרח להרוויח כסף יכול להיות שאתה תגיד לו "אוקי אתה חושב ששם זה מוצר זהה ואחד מהשיקולים שלך אם ללכת לפה או לשם זה כסף לך לשם".

ש: אומנים בדרך כלל עושים דבר כזה.

אליעד: עוד פעם אם המחויב שלך זה להרוויח כסף מה זה משנה תנסה לשכנע אותו לבוא אבל בהנחה שזה לא המחויב שלך להרוויח כסף אז יש לך נגיד עוד רצונות ויש הרבה מעוד סיבות ללמה תרצה שהוא יעריך את המוצר שמהרבה מאוד סיבות, הרבה מאוד סיבות אז אם הוא מראש אומר לך "אתה יודע אבל למה זה כל כך יקר אצל השני זה ככה וככה" זה כמו, זה משפט מפגר זה כמו מישהו כי אפשר להגיד כל רכב "למה הרכב הזה עולה מיליון הנה שם הרכב ההוא עולה אלף שקל", "איזו שאלה זאת לך תקנה את הרכב ההוא באלף שקל מה אתה רוצה ממני".

ש: רוב החנויות מוכרות מוצרים זהים רוב החנויות.

אליעד: באמת אבל לא דיברתי על המקרה הזה דיברנו על נושא אחר אם זה מוצר זהה זה מוצר, אם אתה חושב שהמוצר שאתה מוכר הוא זהה סבבה אבל אם נגיד לדוגמה נגיד אתה אומן מייצר אומנות מייצר ציורים לא יודע מה ונגיד יש לערך שאתה מייצר ערך מוסף שאפילו אתה רואה אותו מעבר לזה ואתה בכלל חושב שזה שווה פי מיליון נניח ואתה נותן לזה מחיר ואז הוא כאילו מזלזל בכלל במוצר, הוא אומר לך "לא אני יכול לקנות את זה שם" אז הרבה פעמים אתה תגיד לו "לך תקנה את זה שם וזה לא משנה כמה אתה מוכן לשלם לך תקנה את זה שם, לא רוצה למכור לך בכלל".

ש: רציתי להגיד עוד משהו, סליחה שמעולם גם המוצר הוא לא זהה גם אותו מוצר בדיוק כי בירה במכולת ובירה בפאב זה לא זהה.

אליעד: באמת?

ש: כן אם אתה נמצא עכשיו בחנות ורוצה לקנות עכשיו.

אליעד: אבל זה לא אותו מוצר בדיוק.

ש: לא, אותו בדיוק.

אליעד: לא אתה מתכוון מוצר במכולת הזאת או במכולת ליד זאת הכוונה.

ש: אז אין שני מוצרים זהים.

אליעד: הם לא זהים?

ש: אין.

אליעד: השני בקבוקים במקרר עצמו הם לא?

ש: את אותה קופסה אני יכול לקנות בעיר הסמוכה בפחות אז אוטומטית זה לא אותו זהה.

אליעד: למה לא?

ש: זה כרוך בלבזבז זמן לנסוע דלק.

אליעד: לא בהנחה.

ש: לא למלא את הרצון באופן מידי.

אליעד: מההתחלה אתה אומר שמהצד של הקונה זה תמיד יהיה שונה במשהו נכון?

ש: בדיוק.

אליעד: סבבה אנחנו יודעים את זה הכוונה ביחס למוצר עצמו זה לא תמיד שונה לפעמים בקבוק בירה סגור במקרר זה אותו, אתה עכשיו יוצא מהבית יש לך פה חנות ופה חנות אותו בקבוק בירה אותו קור איפה תלך, בהנחה שגם החנות נראית אותו דבר ושניהם אומרים לך שלום אתה תרצה איפה שיהיה יותר זול אתה תלך לקנות זה לא מסובך.
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
...בין חברים, אליעד כהן מסביר שלפני שמנסים לשכנע מישהו, חשוב קודם כל להבין את נקודת המבט שלו באופן מדויק. אליעד מציג את החשיבות של בדיקת העובדות והנחות היסוד עוד לפני שמנסים למצוא פתרונות או לשכנע. לדוגמה, כאשר מישהו מציג בעיה בכך שאדם אחר תמיד רואה את הדברים בצורה שלילית או פסימית, אליעד מציע להתחיל מניתוח של דוגמה אחת ספציפית. למשל, כאשר מישהי רוצה להזמין אדם קרוב ליום הולדת, והתגובה שלו היא שלילית - עזבי, לא צריך, אליעד מציע לבדוק את הדוגמה הזו באופן...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
...תהיה עסקה, בתנאים שלך. השאלה היא, איך עושים את זה? ויש בזה כל מיני לוגיקות ושיטות, וכרגע ניתן עוד עצה והיא, שאם הצד השני, לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש בקשה שאתה חייב לסרב לה, באפשרותך להציע לו כמה הצעות שונות, שכולן גרועות עבורו, כדי שהוא יצטרך לבחור באפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר בה, שהיא תהיה הכי פחות גרועה עבורו. לדוגמה: נניח שהלקוח מבקש ממך הנחה ואומר לך, או הכל או כלום, או שתתן לי את ההנחה או שאין עסקה. מה שקורה במקרה הזה במוח של הלקוח, זה שאם...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
...במקרה כזה, התשובה בטח, איזה שאלה? יכולה להעצים את תחושת הביטחון ולסייע ביצירת תחושת הזדהות. עם זאת, הוא מדגיש כי יש להשתמש בביטוי זה רק כשהשאלה אכן אינה במצב של ספק אמיתי, אלא רק לצורך חיזוק מחויבות ברורה שכבר קיימת. מה הקשר בין מודעות עצמית לשיפור השירות והמכירות? אליעד טוען שמודעות עצמית היא המפתח להצלחה בשירות ובמכירות. מוכרים ואנשי שירות צריכים להבין באופן עמוק מה באמת קורה בראש של הלקוח כשהוא שואל שאלה. באמצעות מודעות עצמית, נותן השירות יכול...
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
...(למה היא לא איתי?) שבה שוב ושוב ומטרידה את האדם. כך המוח חוזר כל הזמן לאחור ומעורר שוב את השאלה המקורית. מה הקושי עם הוכחות לוגיות מוחלטות? אליעד מתאר דוגמה של אדם שחושב על נושא של בחירה חופשית. נניח שלאדם יש מאה הוכחות לכך שאין בחירה חופשית. הוא משתכנע בכך, וכל השאלות שהיו לו בנושא נעלמות לחלוטין. אולם, ברגע שהוא מתחיל לחשוב על האפשרות הזו (שאין בחירה חופשית), עולות שאלות חדשות שקשורות להנחה שאין בחירה חופשית. ואז הוא מחליט להניח את ההיפך - שיש...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
...ממה שהלקוח יעשה. אליעד: לא, בא נגיד שמישהו אומר לך בכל מקרה אתה תוציא את הכסף על משהו, מה שהוא בעצם אומר זה לא חסר לך כאילו הכסף פחות חסר לך. כאילו זה לא נובע מהשכל של הסחה, שזה לא כאילו נובע מהשכל שיש משהו אחד שאתה רוצה יותר אלא מהשכל של לא יקרה כלום אם לא יהיה לך את הכסף זה כי בכל מקרה הוא יצא. ראיתם זה בדיוק אותו דבר, שני אנשים המוכר מנסה לשכנע את הלקוח לשלם יותר, הלקוח מנסה לשכנע את המוכר לשלם פחות. מה המוכר עושה כדי לשכנע את הלקוח? שתי דרכים...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
...הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר לבניית בית. אז תהליך הצעת מחיר שכזה יכול לקחת עשרות שעות. כדי לבדוק את כל התוכניות, כמויות, מפרטים, עבודות גמר, מחירים, עלויות וכולי. אז האם וכמה הגיוני להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח? וכמובן שאין לזה תשובה ברורה...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
...ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
...מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר...
איך להתמודד עם טענות של מחזירים בתשובה? ודע מה שתשיב למחזיר בתשובה, ויכוחים עם דתיים, שמירת מצוות, רבי נחמן דתי או חילוני, רבי נחמן כופר, רטוריקה, הבחירה והידיעה, להתווכח עם דתי, איך לשקר מישהו? איך לרמות מישהו? חלק 1
איך להתמודד עם טענות של מחזירים בתשובה? ודע מה שתשיב למחזיר בתשובה, ויכוחים עם דתיים, שמירת מצוות, רבי נחמן דתי או חילוני, רבי נחמן כופר, רטוריקה, הבחירה והידיעה, להתווכח עם דתי, איך לשקר מישהו? איך לרמות מישהו? חלק 1
...או שיגלה שהצד השני צודק, ואז השיחה תהפוך לשיחה של אמת ולא סתם ויכוח ריק. כיצד ניגשים נכון לוויכוח עם אדם דתי? אליעד כהן מסביר שכשאדם מנהל דיון עם דתי או עם מחזיר בתשובה, עליו לא להתחיל בניסיון להוכיח לו שהוא טועה, אלא להתחיל בניסיון לבדוק מהי האמת. המטרה היא לא להיות צודק אלא לברר את המציאות כפי שהיא באמת. אם אדם מגיע ממקום של בירור האמת, לא יפריע לו גם להגיע למסקנה שהדתי צודק, כי העיקר הוא לדעת מה נכון. אליעד אומר שכשמישהו טוען טענה דתית, כמו למשל...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...לו הנחה. ש: אתה לא רוצה לתת לו הנחה ואתה רוצה שהוא יקנה ממך. אליעד: כן מה אתה אומר לו אז אם תגיד לו אני לא יכול לתת לך הנחה נגיד אין אפשרות להנחה אתה נגדו זה המחיר אתה נגדו סבבה, אוקי תגיד לו בוא אני אתן לך הנחה אתה לא רוצה לתת הנחה נכון. ש: אולי אם לדחות לו את האשראי. אליעד: לא משנה אז מה שההיגיון אומר אז מישהו אומר לך שהוא רוצה הנחה תגיד לו אפשר לתת לך הנחה אבל בא תסביר לי בבקשה למה אתה רוצה הנחה מה מהות העניין למה, קודם כל אתה רוצה הנחה אין בעיה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, דמיון מודרך, אימון אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 20:22:42 - wesi28