אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור בלי איש מכירות ✔למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור בלי איש מכירות, איך לכתוב טקסט משכנע, NLP וסוגסטיה, איך לשכנע את חברה שלי, NLP טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, טכניקות nlp, איך לשכנע גבר, לשכנע לקוח לקנות מוצר, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp בחורות, אוטוסוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ראפור, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך למכור, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע בן אדם, להתמודד עם התנגדות קניה, לשכנע אשה, איך לשכנע את ההורים, לשכנע לקנות מוצר, NLP טכניקות, יועץ אישי, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפול nlp, nlp לחינוך ילדים, התנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע את הבנק, איך לשכנע בחורות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור בלי איש מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור בלי איש מכירות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מתי לחשוף את המחיר ללקוח? למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... איך למכור את המוצר הכי יקר? סוגים של שאלות של לקוחות ניהול משא ומתן על מחיר לגרום ללקוח להחליט לקנות איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשתול מחשבות בת מודע שיווק לשוק חדש לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לספק ערך ללקוח שיווק לטווח הקצר הזדהות מלאה לשכנע את הפקיד מומחה במכירות לשכנע מישהו להיקשר למשהו איך לגרום למישהו לקנות ממך? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע עובד בעבודה נולדת איש מכירות פסיכולוגיה מול nlp להציע ללקוח מספר הצעות לקוחות קיימים למכור את המוצר הכי יקר שיש קורס מכירות ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע מניפולציות במכירות למכור מוצר לא מוגמר השקעה במכירות שאלות הסינון של הלקוח למה לשאול את הלקוח שאלות? בעד ונגד nlp התנגדויות לקוח מה הלקוח רוצה? לשכנע מישהו להצביע לשכנע אישה לגרום למישהו לשתף מאפיינים טכניים של מוצר איך לדבר עם לקוח? לשכנע פקידים לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מהי התנגדות הלקוחות? תיעוד המידע של מחלקת המכירות איך למכור את עצמך ללקוח? לגרום למישהו לקנא לגרום למישהו לומר לך את האמת איך לשכנע פקידים? השפעה גלויה התת מודע שלך לשכנע מישהו להירגע לזהות את סוג הלקוח המוצר שלך יקר לבנות תהליך שיווק האם המוצר מתאים ללקוח? להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לתת ללקוח איך לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו לשנוא את עצמו מומחה מכירות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? להתקבל למנהל מכירות שאלות נפוצות של לקוחות שיווק יוצר ביקוש שאלות ראיון עבודה מכירות מניפולציות של מחזירים בתשובה מה כדאי להסביר ללקוח? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה משבר אמון אחרי בגידה לקוח לחץ על לקוח להתגונן משכנוע לא רוצה מוצר להתייחס ללקוח כמו לחבר ממי לא ללמוד nlp? למה הלקוח שונא אותך? הגדלת לקוחות מי מתאים לעבוד במכירות? מה הלקוח מקבל מהמוצר? לצמצם את סל המוצרים למכור את שיחת המכירה איך להחזיר אמון? לטפל בהתנגדות של הלקוח לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה איך למכור מחיר יקר? להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות באיזה מוצר להתמקד? כתיבה שיווקית חרדה של איש מכירות חשדנות של לקוח להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות תת מודע והצלחה להתמודד עם קושי למכור לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לקוחות ממליצים עליך מניפולציות טובות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, הדרכת מכירות, מומחה מכירות בתחום למכור בלי איש מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3398 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 11:28:50 - wesi28