אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כושר שכנוע ושינוי עמדות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, מיומנויות שכנוע, איך לכתוב טקסט, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, ראיון בתקשורת, איך לשכנע את הבוס, לשכנע את אבא, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, איך למכור נכון, התנגדות מכירה, מומחה מכירות, לשכנע מישהו, טקסט שכנוע, לשכנע פירוש, לשכנע בחורה לצאת איתי, ראפור, NLP הנחות יסוד, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, NLP טיפולים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, סודות התת מודע, לשכנע הורה, הזדהות רגשית, NLP מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, התמודדות עם התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק?

אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר.

נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת.

כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע.

אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך.

נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M ש"ח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך.

במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה.

כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב.

כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת.

אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנ"ל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים.

וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים.

לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 ש"ח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 ש"ח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה.

כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד ביקוש, שווה את התועלת שלך, בכך שתיצור עוד ביקוש.

כי יתכן, שהעלות שלך ליצור עוד ביקוש, לא שווה את התועלת שאתה תקבל כרגע מליצור לך עוד ביקוש.

ולכן אם הגעת למצב שהעלות שלך להביא עוד לקוחות, לא שווה את התועלת שלך להביא עוד לקוחות, אז אתה צריך לחשב מסלול מחדש, לגבי שיטת השיווק שלך. ואתה צריך לחשוב מה לעשות כדי לעשות שיווק יותר חכם כדי שהעלות של השיווק, תהיה שווה את התועלת של השיווק.

אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד כנראה שיביא לך עוד תועלת.
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
...מהי חפירה בשיחה ומתי זה קורה? אליעד מתחיל בהסבר על מהות החפירה, שהיא למעשה העמקה בנושאים או שאלות שלא נעים לצד השני להיכנס אליהם. חפירה יכולה להתרחש כאשר אדם מעלה נושא שמישהו אחר לא רוצה לדבר עליו או כאשר השיחה מעמיקה מדי בעיניו. ישנם אנשים שמתחילים להרגיש לא נוח כאשר מישהו נכנס לנושא עמוק מדי, לא מעניין אותם או לא נעים להם. איך לזהות חפירה בשיחה? כדי לא לחפור בשיחה, חשוב לשים לב לתגובות הצד השני. אם אדם מתחיל להימנע מהתשובות או מצמצם את שיתוף הפעולה...
2 אסטרטגיות שכנוע - למה בן אדם חושב כך או אחרת? מה גורם למישהו לחשוב משהו? מהן 2 הגישות להשפעה על אנשים? מהן 2 הדרכים לשכנע מישהו? מהן 2 הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, מהם 2 הגורמים שבהם תלוי מה מישהו חושב? שינוי עמדות, מה האמת? מה טוב?
...יותר טוב. אבל הוא ממשיך להחזיק בדעתו, דווקא בגלל שהוא חושב שדעתו היא האמת, גם אם היא עושה לו רע. והוא לא יכול להתכחש לאמת. כי בתוך כל בן אדם, הרצון הפנימי ביותר שלו, הוא להרגיש טוב באמת להרגיש טוב אמיתי. וזה מורכב משני גורמים. של טוב + אמת. ושני הגורמים האלו מנהלים את הבן אדם. ובפרקטיקה, בתהליך שכנוע, צריך לדעת לזהות ולטפל בשני הגורמים. בעד כמה טוב הבן אדם השני חושב שיצא לו להסכים עם דעתך. ובעד כמה הוא חושב שדעתך היא אכן האמת. ומה גורם לבן אדם לחשוב...
למה ללמוד NLP? NLP זה שקר, ללמוד לשקר אנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, למה ללמוד לשכנע? יתרונות לימוד NLP, חסרונות ללמוד NLP, ללמוד לעשות מניפולציות, NLP טיפולי, NLP שכנועי, לשתול מחשבות
למה ללמוד NLP? NLP זה שקר, ללמוד לשקר אנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, למה ללמוד לשכנע? יתרונות לימוד NLP, חסרונות ללמוד NLP, ללמוד לעשות מניפולציות, NLP טיפולי, NLP שכנועי, לשתול מחשבות
...ללימודי NLP ולימודי שכנוע. אליעד כהן מסביר שההתנגדות נובעת מכך שהם מאמינים שללמוד NLP או טכניקות שכנוע משמעו להיות שקרן, מניפולטיבי או לא ישר. ההתנגדות הזאת נובעת מכך שהנושא איך לשכנע אחרים נתפס בעיניהם כמשהו שלילי, שמטרתו מניפולציה וניצול אנשים אחרים. לדוגמה, כאשר אנשים רואים פרסום כמו איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה, הם אוטומטית מרגישים התנגדות, כי זה מזכיר להם את הצד השלילי שבתוכם. כלומר, אנשים שחושבים שלימוד NLP הוא רע, עושים זאת משום...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי?
...יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש גם את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא...
חוסר חשק לעבוד, איך לגרום למישהו לרצות לעבוד? ליהנות לעבוד, ליהנות מהעבודה, איך לא להרגיש רע מלעבוד? איך לגרום למישהו לא להרגיש רע מכך שהוא צריך לעבוד? איך ליצור מוטיבציה לעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב לעבוד?
חוסר חשק לעבוד, איך לגרום למישהו לרצות לעבוד? ליהנות לעבוד, ליהנות מהעבודה, איך לא להרגיש רע מלעבוד? איך לגרום למישהו לא להרגיש רע מכך שהוא צריך לעבוד? איך ליצור מוטיבציה לעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב לעבוד?
...בפועל לא באמת מתכוון לכך. הסיבה היא שאם באמת לא היה לו אכפת לחיות, הוא כבר מזמן לא היה כאן. ולכן ברור שיש סיבה נסתרת שגורמת לו לסלידה הזו. ההסבר החשוב שמובא כאן הוא שברגע שמשחררים את האדם מהחובה לעבוד, אפשר לחשוף את הרצון האמיתי שלו. אם האדם באמת לא רוצה לעשות כלום, אפשר להזמין אותו להפסיק הכל ולא לזוז כלל. כשהוא יבחן את עצמו לעומק, הוא יראה שבפועל הוא דווקא כן רוצה משהו, הוא כן בוחר לעשות משהו. אז עליו להבין שכמו בכל משחק, גם בחיים יש חוקים מסוימים...
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
...של נזילה בגג שמתרחשת בעת גשם חזק. הנזילה מתרחשת עקב סדק או חור קטן בגג, שלרוב לא מורגש כשיש רק טיפטוף קל, אבל הופך להיות בעיה קשה כשהגשם מתחזק. כשהנזילה מתגלה, איש המקצוע מוזמן לטפל בבעיה, אך בדרך כלל הוא יגיע רק לאחר שהגשם נפסק, בטענה שזה מסוכן לטפל בבעיה תוך כדי גשם. הבעיה היא שאחרי שהגשם פוסק, קשה לזהות באופן מדויק מהו מקור הנזילה האמיתי, ולכן התיקון אינו מושלם, ובעיה חוזרת בגשם הבא. הנמשל בדוגמה זו, כפי שמסביר אליעד, הוא הצורך לפתור בעיות כשהן...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר אני רוצה ככה ורוצה ככה מאחורי זה יש מהות, יש סיבה אם הוא אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה הוא לא סתם אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה. אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את...
איך לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי / יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה?
...לעשות שינוי אמיתי. וזה בהחלט כן אפשרי. אתה לא חייב להיות מונע מתוך פחד ושנאה, מותר לך לשם שינוי להיות מונע מתוך תקווה ואהבה. מסר נוסף: איך תדע האם אתה מצביע לפוליטיקאי שמרמה אותך, או לאדם אמיתי שבאמת ידאג לך? איך באמת אתה אמור לדעת במי לבחור? התשובה היא פשוטה: עליך לשאול את עצמך, בלב שלך, על מי אתה יותר סומך. עלי או על פוליטיקאים. תהיה כנה עם עצמך ותענה בכנות, על מי אתה יותר סומך שידאג לך באמת, עלי או על הפוליטיקאים המוצלחים שיש לנו בכנסת?! שים לב...
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
...התחזוקה שלו מאוד יקרה, מה המוכר יכול לעשות אם הוא שקרן? אז הוא יכול להגיד לקונה אתה יודע כל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה, עכשיו נניח שבאמת כל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה כי יכול להיות שזה נכון ויכול להיות שזה לא נכון אבל גם אם נניח שכל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה זה לא אומר שהרכב הזה התחזוקה שלו לא יקרה. יכול להיות כשמישהו אומר לך אתה יודע מה חשבת לקנות?, חשבתי לקנות את הרכב ההוא וההוא, עזוב אותך הרכב ההוא התחזוקה שלו מאוד יקרה,...
בחירת בני זוג, איזה בן זוג עדיף? איזו בת זוג עדיפה? היצע וביקוש בזוגיות, הבחורה הכי מחוזרת, הגבר הכי מחוזר, דרישות של בחורה, דרישות של גבר, מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? התאמה זוגית
בחירת בני זוג, איזה בן זוג עדיף? איזו בת זוג עדיפה? היצע וביקוש בזוגיות, הבחורה הכי מחוזרת, הגבר הכי מחוזר, דרישות של בחורה, דרישות של גבר, מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? התאמה זוגית
...משני העולמות - הם רוצים בן בת זוג נחשקים, אבל בו זמנית רוצים להרגיש ביטחון ולהיות בטוחים שהם לא יאבדו אותם. הם רוצים שמי שהם בוחרים בו יהיה רצוי בעיני כולם, אך יחד עם זאת, שלא תהיה לו שום כוונה לעזוב אותם. השילוב הזה הוא כמעט בלתי אפשרי. הגישה של אנשים שאפתנים ונרקיסיסטים יש אנשים שמאמינים שהם יותר טובים מכולם. לדוגמה, יש גבר שאומר לעצמו: אני רוצה את הבחורה שכל הגברים בעולם רוצים, אבל אני רוצה שהיא תהיה איתי ורק איתי, כי אני יותר טוב מכולם. זה סוג...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, אימון מכירות, מומחה בשיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 18:31:55 - wesi28