אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ללקוחות ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור ללקוחות, לימודי שכנוע, איך לנתח טקסטים, nlp קורס, איך לנצח בוויכוח, איך לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע את החברה, מניפולציה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ניתוח טקסטים, פסיכוקיברנטיקה, דיבייט, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיווק ומכירות, להתראיין בתקשורת, לשכנע בחורה לחזור אליך, טכניקות שכנוע, NLP הפסקת עישון, NLP התניה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp למומחים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp לימוד בחינם, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את ההורים, זוגיות nlp, nlp מטפל, איך לגרום לגבר, פרסומות, טיפים לשכנע, NLP לימוד, איך לשכנע בנות, יצירת עוגנים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמא והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות , הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות ... המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את ... יותר בטווח הארוך. איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל מכירות? צורת החשיבה של הלקוח שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או ... אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות? איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות? אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא עקרון ... מרוב שקר ככה אפילו טיפה חום מרגיש הרבה יותר חם. בין כך ובין כך תכף נסביר את הצדדים האחרים של התיאוריה הזאת, בין כך ובין כך הגיעו לאיזו מסקנה שאומרת שבהנחה שצריך להראות ללקוח כמה מוצרים באים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו יודעים שיש מוצר מסוים שמתאים לו שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו ויש מוצרים שאנחנו חושבים שהם לא יכולים ...
איך לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות?
... אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות? אז רוב האנשים לא אוהבים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. וכאן ...
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
... לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, ... של איש מכירות אחת הטעויות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר, בצורה שבה הם היו מוכרים את המוצר לעצמם. והם לא מבינים, שהלקוח, הוא לא המוכר. ויתכן שהלקוח חושב שונה ... אם הלקוח היה הוא עצמו. ואני אסביר, כאשר איש המכירות בא למכור ללקוח, הוא מנסה לשכנע את הלקוח לקנות. ואפילו במקרים מסוימים, איש המכירות יכול לבחור גם לוותר על המכירה ללקוח, כי איש ... חושב המוצר לא מתאים ללקוח. ועל בסיס מה איש המכירות בוחר איך למכור ללקוח ומה לומר ללקוח? ואיך איש המכירות מחליט האם ועד כמה להתעקש מול הלקוח? התשובה היא, שזה בדרך כלל מתבצע באמצעות תהליך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור ללקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למכור ללקוחות, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, לקוחות, לשכנע בנושא למכור ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 01:11:41 - wesi28