אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, NLP עיגון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP עצמי, NLP לימוד עצמי, איך לשכנע טוב, שכנוע עצמי, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מה זה nlp, מכירות, יצירת עוגנים nlp, לשכנע את בעלי, ללמוד דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP להורים, לשכנע את המורה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע בראיון, איך לנתח טקסטים, דיאטת nlp, להתמודד עם התנגדות מכירות, ראיון בתקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, nlp תרגול, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את החברה, זיהוי מניפולציות בטקסט, התנגדויות מכירות, איך לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, אומנות הפרזנטציה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
אומנות החיזור, איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי המציאות? למה היא לא רוצה אותי? למה הוא לא רוצה אותי? היה לנו טוב ביחד, למה היא בוגדת בי? למה היא לא נמשכת אלי? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
אומנות החיזור, איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי המציאות? למה היא לא רוצה אותי? למה הוא לא רוצה אותי? היה לנו טוב ביחד, למה היא בוגדת בי? למה היא לא נמשכת אלי? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
...יותר ממקום אחר. באותה צורה, אנשים יכולים להרגיש שטוב להם איתך ובכל זאת לבחור במשהו או מישהו אחר. כיצד להתנהל נכון מול מישהו שלא רוצה אותי? אליעד מדגיש שאם מישהו לא מעוניין בך, במקום להיצמד לשאלה למה הוא לא רוצה אותך, עליך להפוך את השאלה לאיך אני יכול להיות יותר רצוי?. במקום לשכנע אותו שאתה טוב, פשוט תהיה טוב יותר בהתאם לרצונותיו. אל תציק לו בשאלות, אל תנסה לכפות את עצמך, אלא תנסה להכיר אותו יותר לעומק ולפעול בהתאם למה שהוא אוהב ומחפש. למה היא לא...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
...ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס. 2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על המותג. ולפעמים העלות לבנות את המותג והעלות לשמור על המותג, היא לא שווה את התועלת שיש בבניית המותג. כי יש עלויות מיתוג וגם עלויות שמירה על המותג, לאורך זמן. ולפעמים, התועלת שיוצאת מהמיתוג, לא מכסה את העלויות של בניית המותג ושל העלויות של השמירה על המותג. וזה כמובן מתחבר גם...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ביותר. אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות נאלץ לקבל הצעות לא טובות פשוט כי אין לו ברירה. למשל, בונה אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר נמוך בגלל מחסור באפשרויות. אם היו לו אפשרויות רבות, הוא יכול היה לסרב לעסקה פחות משתלמת ולהמתין להצעה טובה יותר. איך התהליך הזה דומה לחיפוש עבודה כשכיר? גם שכיר שמחפש עבודה נמצא במצב דומה מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
...לשמוע משהו מוחלט ומדויק, שלא ניתן לפרש בשתי דרכים. בדומה לילד, גם הלקוח מחפש לעיתים לשמוע תגובה החלטית וברורה. כשלקוח שואל שאלה מתריסה או מעלה טענה שנשמעת לו הגיונית, לפעמים הוא רוצה שהמוכר יאמר לו חד וחלק מה פתאום, זה לא נכון!, במקום תשובה מעורפלת כמו אני מבין למה אתה חושב ככה, אבל.... מה החשיבות של תגובה החלטית ואגרסיבית ללקוח? לעיתים קרובות, התגובה ההחלטית, אפילו מעט אגרסיבית, משדרת ללקוח ביטחון ואמינות. הלקוח רוצה לראות שאיש המכירות בטוח לחלוטין...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...אף על פי כן אם בן אדם יש לו שתי דעות סותרות, בן אדם חושב משהו והוא חושב גם את ההפך ועכשיו צריך להביע את ההזדהות מה נגיד לו שאנחנו מסכימים לדבר הזה או מסכימים עם ההפך? התשובה היא להגיד לו את שני הצדדים ולנסות להתאים כמה שיותר למינונים, שימו לב לא כמה שיותר למינונים של מה שהוא חושב על הלקוח אלא על מה שהוא היה רוצה לחשוב כי בסופו של דבר השאלה היא כזאת אותו בן אדם יש את הדברים שהם ייחודיים רק לאותו לקוח לאותו בן אדם השני ובהם תשדר לו שאתה כמוהו הכל בסדר...
אהבה / זוגיות - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? התאהבות / מערכות יחסים / למצוא זוגיות / למצוא אהבה
...העניין: לגרום למישהו לאהוב את עצמו באמת, פירושו, לאהוב את עצמו ללא שום סיבה! אם האדם אוהב את עצמו בגלל סיבות, הרי שהוא לא מספיק אוהב את עצמו. לגרום למישהו לאהוב את עצמו בגלל סיבות כלשהן, זה בעצם לגרום לו לא לאהוב את עצמו באמת. כדי לגרום למישהו לאהוב אותך ולהתאהב בך, עליך לגרום לו לאהוב את עצמו בלי סיבה. אדם שגורם למישהו אחר לאהוב אותו בגלל סיבה כלשהי, הוא בעצם גורם לאדם השני לא לאהוב את עצמו באמת, וזה יוצר אוטומטית רצון להתרחק מהאדם השני. כאשר גורמים...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...מנחות שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה הוא מחפש ומה מניע אותו. מדובר במיומנות קריטית במכירות, שאותה כל איש מכירות חייב לפתח כדי להצליח. למה כדאי לגייס איש מכירות מקצועי לארגון? למרות הטעויות הנפוצות, גיוס איש מכירות מקצועי לארגון הוא קריטי להצלחת הארגון וליכולת שלו לצמוח. איש מכירות מקצועי מביא איתו ניסיון, מיומנות ויכולת להבין לקוחות שונים, להתאים את המסרים שלו לצרכי הלקוח, וליצור קשרים אישיים ואמון. הוא יודע לזהות את נקודות החוזקה של המוצר או השירות...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
...יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמה, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחויב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך, ולא גם את המוצר...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
...יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה...
חתונה וילדים, איך לגרום לגבר לרצות להתחתן איתך? איך לגרום לו לא לפחד מחתונה? גבר שלא רוצה להתחתן, אישה שלא רוצה להתחתן, לגרום לו להתאהב שוב, איך להתמודד עם גבר שלא רוצה להתחתן? מפחד מחתונה, פחד ממחויבות, פחד מנישואים
חתונה וילדים, איך לגרום לגבר לרצות להתחתן איתך? איך לגרום לו לא לפחד מחתונה? גבר שלא רוצה להתחתן, אישה שלא רוצה להתחתן, לגרום לו להתאהב שוב, איך להתמודד עם גבר שלא רוצה להתחתן? מפחד מחתונה, פחד ממחויבות, פחד מנישואים
...כך שהגבר יחשוש לאבד את האישה וירצה בה לאורך זמן. איך לגרום לגבר לרצות להתחתן? פחד ממחויבות בזוגיות? איך להתמודד עם גבר שלא רוצה להתחתן? מה לעשות כשגבר לא רוצה להתחייב? איך לשנות את דעתו של גבר על חתונה? איך לגרום לו להתחייב רק לך? איך לגרום לו לרצות רק אותך? איך לגרום לו לאהוב רק אותך? רצון למחויבות זוגיות, בעד ונגד חתונה, איך לשכנע מישהו להתחתן איתך? איך לגרום לו להציע לך נישואים? האם אפשרי לשכנע גבר לרצות להתחתן? איך לגרום לגבר לשנות את דעתו?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, טיפים, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4883 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:05:35 - wesi28