אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל אנשי מכירות ✔הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לנהל אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לימודי nlp, כישורי שכנוע, מכירות, מומחה במכירות, NLP פירוש, איך לכתוב טקסט משכנע, אוטוסוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp לימודי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp דוגמא, NLP שיטת, לשכנע שכן, איך לשכנע בנות, שכנוע ומכירות, טיפים לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שכנוע, תשובות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, איך לשכנע בחורות, סודות ה nlp, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות מכירות, שתילת מחשבות, NLP פיתוי, nlp חינם, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא.

לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון.

והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד.

והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות.

ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו.

לדוגמה, נניח במקרה הנ"ל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיו"ב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה.

ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר.

לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי.

ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לנהל אנשי מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לנהל אנשי מכירות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך בונים אמון? ליצור חומרים למשפך שיווקי לתת אמון באנשים לגרום למישהו להבין דברים איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? לא רוצה את המוצר לשכנע ילד לחשוב לשנות את המוצר לקוחות מתלוננים לשכנע מישהו לא להיפגע להתחבר עם לקוח לשפר את היכולת שלך למכור ניסיונות שכנוע למה קשה לשכנע מישהו? לקוחות ממליצים באינטרנט למכור לאנשים מוצר איך למכור את עצמך ללקוח? לדבר עם לקוחות לבנות אמון עם שותפים להרגיש הזדהות להיות איש מכירות טוב למה הלקוח ביטל את העסקה? לשכנע מישהו לדבר איתך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה המסע שהלקוח עובר התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל לשכנע אישה לחשוב למכור ביוקר ומעט לגרום למישהו לא לחזור על טעויות מגוון מוצרים להציע ללקוחות לגרום למישהו להיות מכור אליך לשכנע ילד להתנהג לגרום לאיש מכירות מילוי צרכי הלקוח לנתח משפך שיווקי שלא עובד השמה לאנשי מכירות להתמודד עם התנגדות לקוח לגרום למישהו להשתכנע איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? טעויות של מנהלי שיווק לשכנע ילדים לאכול פירות וירקות מסרים בפרסומות בטלביזיה למנוע שתילת מחשבות ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר לא אוהב לעבוד במכירות לגרום ללקוח לומר להשפיע על הרצון איך לנהל משא ומתן על המחיר? האם לקנות או למכור? חומרי שיווק לגרום למישהו לא להטיל ספק מודע או תת מודע האם איש מכירות טוב? אמון מחדש להיות לקוח חוזר לקוח מכחיש פניה לשכנע מישהו אחר להרגיש... לשכנע מישהו להבין לא מוכן להשתכנע לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק לשכנע מישהו להתגעגע יסודות הרטוריקה שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה למכור מוצר יותר יקר מה לקוחות שואלים? הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? מניפולציות שיווק להתיידד עם לקוח מנהל צוות מכירות להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה העלאת מחיר ללקוחות איזה יעדי מכירות להציב? להתכונן לראיון עבודה במכירות קידום מכירות מניפולציות של אליעד כהן השיווק של ביבי מיתוג שיווקי התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות nlp תת מודע למכור מחיר יקר לחשוב על טובת הלקוח לגרום למישהו לרצות לעזור לך כסף לבקש על מוצר לקוח מתייחס למוצר מכירות באינטרנט ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך לדעת מתי הלקוח משקר? לשכנע את הלקוח לקנות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? לשכנע מישהו לענות לסקר איך להציג מוצר? לקוחות מהאלפיון העליון לדבר עם הלקוח בשפה שלו שווי אמיתי של מוצר למכור בכל מחיר האם להמשיך לעשות שיווק? איך לשכנע בחור? לגרום לאקס לתת בך אמון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, שינוי עמדות, טיפים בנושא לנהל אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0625 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 20:24:52 - wesi28