אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל אנשי מכירות ✔הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לנהל אנשי מכירות, ספרים nlp, שיטות nlp, טכניקות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מכירות ושיווק, טיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את הבוס, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, אומנות הפרזנטציה, NLP, לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות מכירה, NLP עצמי, ניתוח תוכן, כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את המנהל, לימודי רטוריקה, טקסט טיעוני, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp עבודה, הכנה לראיון, איך לשכנע את חברה שלי, איך לשכנע טוב, רטוריקה, nlp וחרדות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP פוביה, איך לשכנע את החברה, NLP הרזיה, לימוד nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא.

לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון.

והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד.

והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות.

ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו.

לדוגמה, נניח במקרה הנ"ל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיו"ב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה.

ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר.

לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי.

ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לנהל אנשי מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לנהל אנשי מכירות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לקוח מפרש את התמחור? מוצרי יוקרה השפעה סמויה שנאה לאנשי מכירות פחד מהעתקת חומרי שיווק איך לעודד עובדים למכור יותר... לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה מוצר בחינם איך להתמודד עם מוצרים? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... מסרים משכנעים איך למכור מוצר גרוע? סוגסטיה עצמית לגרום למישהו ליהנות איך לעשות הרבה כסף במכירות? להרגיש מוצר ללמד אנשי מכירות לנסות לשכנע את הלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות הלקוח תמיד צודק שחיקה במכירות מוצר איכותי לא אוהב למכור לגרום למישהו להיות בטוח למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? חוצפה של לקוחות ליצור הסכמה עם הלקוח אנשי מכירות רעים איך לא להישחק במכירות? אמון של לקוח באיש המכירות אני לא טוב במכירות שכנוע סיבתי לשכנע אישה להיזכר איך לנהל משא ומתן? חומרי שיווק כתובים חברת מכירות מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לקוח שלא תמיד משלם לשכנע כל בן אדם בעולם לשכנע קבוצה של אנשים כמה חומרי שיווק להכין? אסטרטגיית שכנוע להמליץ ללקוח עלות השיווק לשכנע במשהו אמיתי להכין חומר שיווקי שיווק באופן כללי לשכנע מישהו להתגעגע לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו איך לשכנע בוס? למכור בלי לתת הנחה מכירה של מוצר שיווק שותפים באינטרנט לדבר עם לקוח בשפה שלו זיהוי התנגדות הלקוח שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה לשכנע לקוח עצוב טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לשתול מחשבה להביא ערך ללקוח איש מכירות יצירתי להוזיל את עלות השיווק לגרום ללקוח להרגיש רע להשפיע על הבוס התמודדות עם התנגדויות לקוח שיטות שיווק באינטרנט איך עושים סוגסטיה? מוצר לא מספיק טוב מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? לשכנע בחורה להתאהב בך שתילת מחשבות רצון של לקוח לגרום למישהו לקנות איזה חומרי שיווק ליצור קודם? למכור בלי לשקר ניהול אנשי מכירות לשווק את המוצר לשכנע מישהו לא ליהנות לגרום למישהו לאהוב משהו מסרים לתת מודע תועלת מרכישת מוצר לקוחות ממליצים בגוגל האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? מוצר יוקרה חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח לא אוהב לעבוד במכירות טקסט שכנוע שינוי עמדה פוליטית איך לנהל משא ומתן עם לקוח? אלטרנטיבות של לקוח לשכנע לקוח לקנות ראפור של מנטורים לגרום למישהו לא להטיל ספק להרגיש הזדהות לגרום למישהו לא לפגוע בעצמו אין ביקוש למוצר הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, קאוצינג, קואצינג בנושאי לנהל אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2314 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 04:17:54 - wesi28