אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לכתוב טקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אשה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, הדרכה אישית, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP תוצאות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות לקוח, להשפיע על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, יועץ תקשורת, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP הרצאות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, מה זה nlp, קורס מכירות, טיפול בשיטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לשכנוע, לשכנע אנשים לתרום, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לימודי דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, סוגסטיה עצמית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא.

לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון.

והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד.

והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות.

ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו.

לדוגמה, נניח במקרה הנ"ל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיו"ב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה.

ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר.

לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי.

ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לתמחר מוצר? התמודדות עם התנגדויות לקוח למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? להציג ללקוח שירות לקוח צריך לחשוב על זה... לגרום למישהו לסלוח לך על משהו לשחרר את הלקוח לשכנע אנשים לרצות כמות לקוחות פוטנציאלים לשכנע אקסים לקנא פרצה בתת מודע התאמה של המוצר ללקוח מסע הלקוח במחלקת המכירות לקוח שרוצה לבטל עסקה שכנוע סיבתי לתת ללקוח להשתמש במוצר איך לשכנע עובדים? ללמוד שכנוע לעשות איתור צרכי לקוח איך לשכנע את הלקוח? לקוח משלם לא מוכן להשתכנע איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? לימוד מכירות הרגשה של קרבה עם לקוח שיווק ישיר איך למכור שירות? לגרום למישהו להאמין לך הרגשת קרבה עם לקוח מסמך שיווקי מושגים של הלקוח להתמודד עם דחייה של לקוח תכנון יעדי מכירות שכנוע באופן יחסי להתכונן לשיחת מכירות לקנות ולמכור הדרכת איש מכירות מתחיל למכור ללקוח מוצר יקר ניתוח ראיון פוליטי לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו למכור את המוצר הכי יקר שיווק מידע באינטרנט שינוי עמדות ושכנוע שיקוף של הלקוח איך למכור מוצרי יוקרה? לנסות לשכנע את הלקוח תרגיל בראפור לשכנע מטופלים לבוא אליך לבקש תשלום מלקוח ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות למכור ללקוח סודות השכנוע של ביבי נתניהו טעויות בתכנון יעדי מכירות להתכונן לראיון עבודה במכירות לגרום למישהו לרצות לעבוד לקוח שהכי חשוב לו המחיר התנגדות לקוח האם אפשרי לשכנע? התמודדות של אנשי מכירות איזה מידע להציג ללקוח קודם? למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר איך מבצעי מכירות משפיעים? מניפולציות שיווקיות של מנטורים להכין חומרי שיווק איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? למדוד את השיווק האם להתנגד ללקוח? להציג את המידע ללקוח הפרת הסכמים על ידי לקוחות מודע ותת מודע לגרום למישהו אחר לאהוב לשכנע את האקס האם להכאיב ללקוח? כל אחד יכול להיות איש מכירות אימון מכירות לאנשי מכירות מנהל מכירות טוב לשכנע מישהו לקבל את ההצעה שיחת היכרות עם לקוחות הכאב החדש של הלקוח עומס מכירות להגיד ללקוח חומרי שיווק יכולות השכנוע וההשפעה לגרום למישהו לחזור למכור יותר... לשכנע מישהו לאהוב משהו מניפולציות על לקוחות אמון אישי תחושה של אמון שכנוע בשלבים למכור מוצר בלי יתרונות בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח למכור את עצמי כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? למכור שירותי עיצוב לעבוד בתור איש מכירות איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק איך לקוח מחליט? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, דיבייטינג, דמיון מודרך ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2334 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 03:44:35 - wesi28