אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, שיווק, שתילת מחשבות, מדריך ל nlp, מדריך אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, עזרה איך לשכנע, להשפיע על אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע פירוש, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, יצירת עוגנים nlp, איך לשכנע את עצמי, NLP מאמרים, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP הרזיה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות שכנוע, לשכנע שכנה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לגרום לאישה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp טריקים, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, דיאטת nlp, לשכנע שופט, סודות ההשפעה, התמודדות עם התנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לקוחות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להציג ללקוח דירה? שיפור מכירות המוצר מתאים ללקוח שכנוע הפוך איך להציג ללקוח מחיר מוצר? נקבע מחיר של מוצר לקוח מתנגד להתמקד בלמכור טיפול בהתנגדות לקוח לשכנע ללמוד לשדר ללקוח שאתה מקצועי איך לשכנע ילד לאכול ירקות? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? מערכת יחסים עם לקוחות לשכנע גבר לאהוב אותך למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? למכור כשאתה בלי מצב רוח איך ליצור צורך ללקוח? איך מוכרים מוצר יקר? מניפולציות של מנטורים לעסקים אמון עם האקס ניהול מנהל מכירות הגדלת כמות לקוחות איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה יצירת חומרי שיווק איך לשכנע לקוח? לנסות לשכנע את הלקוח לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום לגרום למישהו לשמוח איך לרכוש לקוחות? תמחור מוצר בטלפון תמחור מוצר זול איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות בעיית תקשורת עם הלקוח להישחק במכירות העלאת מחיר ללקוחות סוגים של צרכי הלקוח roi שיווקי לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות להתכונן לפגישת מכירות האם למכור כמה מוצרים? למכור בזול אצליח למכור לשכנע מישהי לחשוב לגרום למישהו להסיר אחריות למכור את עצמי לשכנע בחורה לאהוב ראיון עבודה כאיש מכירות לשכנע מישהו להאמין לך לפרט בהצעת המחיר ללקוח איך להתמודד עם מוצרים? לפרסם חומרי שיווק מתי להציג ללקוח? איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? פשוט למכור לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן למכור ללקוחות מוצר ניהול משא ומתן עם עובדים איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? מה הצרכים של הלקוח? למכור בהפסד זוגיות אחרי משבר אמון איך ללמד אנשי מכירות למכור? לתת ללקוח הנחה סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה להצליח בשכנוע עקיף ניתוח nlp חוקיות שכנוע אנשים משפך שיווקי גרוע לעצור לקוח יצירת הסכמה עם לקוח דימויים של לקוח איך לפתח מוצר? לשכנע אנשים שאתה עשיר מתי להציג את עצמך ללקוח? איש מכירות טיפש לשווק את המוצר ליצור מכירות הבעת הזדהות עם התנגדות לתת ללקוחות שירות בחינם לקוח שאומר יקר לי איך לגרום למישהו להסכים להיפרד ממך? להיות החבר של הלקוח בעיות רגשיות של אנשי מכירות יחס ההמרה ללקוחות משלמים ביקוש למוצר איך לא לאבד את האמון של הלקוח? התנגדויות בתהליך מכירות לשכנע אישה לחשוב לשכנע מישהו לחשוב איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לגרום למישהו אחר לאהוב אוטוסוגסטיה שיווק לא טוב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, טיפים, להשפיע בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:50:36 - wesi28