אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, עזרה איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתכונן לראיון, NLP עובד, איך לשכנע גבר להיות איתך, שכנוע ושינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, השפעה על התת מודע, אומנות הראיון, מניפולציות, מיומנויות מכירה, לשכנע לקנות מוצר, לשכנע שכן, NLP שפע, מטפל אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ייעוץ אישי למנהלים, ללמוד לשכנע, לשכנע אנשים לקנות מוצר, להתראיין בטלוויזיה, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע אישה, לשכנע מורה, טקסט טיעוני, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות בראיון, איך לשכנע לקוחות, מכירות ושיווק, התנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
...במה שהוא שמע, עכשיו תמשיך את הסיפור ואת הצגת הרעיון ותעטוף אותה גם בסיום של דברים שגם איתם השומע מסכים. והרעיון הוא, שכאשר לוקחים דבר שנתפש בעיני האדם כדבר שנכונותו מוטלת בספק, ועוטפים ומציגים את הרעיון הזה, בעטיפה של הקדמה ושל סיום, של רעיון שנתפש בעיני האדם כרעיון שהוא אמיתי ושאינו מוטל בספק. זה יוצר אצל האדם רושם, שגם הדבר שמוטל בספק, גם הוא לא מוטל בספק. ואוסיף עוד, כי באפשרותך לקחת פירוש של אירוע, פירוש סובייקטיבי, ולהציג אותו בצורה אובייקטיבית...
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
...זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם ההתנגדות שלך נכונה אם.... זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר, לא צריך מראש לבוא להגיד לו טוב, אל תקנה את המוצר אם... למה? כי עדיף לנו מראש למחוק לו מהמח את המחשבה: אל תקנה את המוצר. אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שיש מצב שהוא בו לא צריך לקנות את המוצר ולא משנה מה המצב, עדיף לנו שהוא לא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. אבל, בהנחה שאנחנו יודעים שאשתו בבית תגיד לו אל תקנה את המוצר בהנחה שאנחנו...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...בהן הזדמנות להראות יכולת, לחשוב יצירתי, ולקחת אחריות נוספת. התאמת התפקיד לאדם תסייע לו להרגיש מוערך יותר, וכך תעלה גם המוטיבציה שלו לאורך זמן. כיצד יוצרים הערכה הדדית בין עובדים בארגון? אליעד מציין שהערכה הדדית בין עובדים חשובה, אך גם מורכבת, כי לפעמים הערכה של עובד אחד באה על חשבון עובד אחר. הפתרון הוא יצירת משימות וסיטואציות שבהן ההצלחה של כל עובד תלויה בשיתוף פעולה ובהצלחה של אחרים. למשל, כשיש משימה שכל העובדים חייבים לעבוד יחד כדי להשלים, נוצרת...
סוד המשיכה, איך לגרום לבחורות להתחיל איתך? איך לגרום לנשים לחשוק בך? איך למשוך נשים? איך למשוך גברים? גבר אלפא, איך להיות גבר מושך? איך להיות בחורה מושכת? איך למשוך גברים? איך למשוך נשים? סמרטוט בזוגיות, איך לגרום לה להימשך אליך?
סוד המשיכה, איך לגרום לבחורות להתחיל איתך? איך לגרום לנשים לחשוק בך? איך למשוך נשים? איך למשוך גברים? גבר אלפא, איך להיות גבר מושך? איך להיות בחורה מושכת? איך למשוך גברים? איך למשוך נשים? סמרטוט בזוגיות, איך לגרום לה להימשך אליך?
...איך לגרום לבחורה להתחיל איתך? איך לגרום לבחורה לאהוב אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותי? איך לגרום לבחורה לנשק אותך? איך לגרום לבחורה להתאהב בי? איך לגרום לבחורה לחשוב עליך? איך לגרום לבחורה להתעניין בי? להרגיש טוב לבד בלי זוגיות, להרגיש טוב לבד שלי תנאים, למה לא להיות סמרטוט? מה זה אומר להיות סמרטוט? גבר מוכה, אישה מוכה, טיפים להצלחה בזוגיות, איך זוגיות צריכה להיות? איך לגרום למישהו להימשך אליך? איך לגרום לגבר להימשך? איך לגרום למישהי להימשך אליך...
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
...יכול לספק לה את הביטחון בדרך אחרת. אלא שאליעד מדגיש שזה לא מספיק רק לתת לה את הביטחון באופן לא מודע. צריך להציף לתודעתה את הסיבה האמיתית (אני רוצה ביטחון) ולהחליף במודע את המחשבה שלה מ - אני רוצה גבר גבוה ל - אני רוצה ביטחון. אז הבחורה יכולה לראות את הביטחון בשואל, גם אם איננו גבוה, ולהימשך אליו. איך אפשר להפוך חוסר משיכה למשיכה? אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: השיטה הזו פועלת לשני הכיוונים. אם אתה לא מצליח להימשך למשהו מסוים (כמו עבודה, אנשים, או...
שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול מחשבה לעצמך? איך לשתול לעצמך מחשבות? איך לשכנע את עצמך? שכנוע עצמי, איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? אוטוסוגסטיה, סוגסטיה עצמית, איך ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי? איך לשתול לעצמך אמונה בתת מודע?
שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול מחשבה לעצמך? איך לשתול לעצמך מחשבות? איך לשכנע את עצמך? שכנוע עצמי, איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? אוטוסוגסטיה, סוגסטיה עצמית, איך ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי? איך לשתול לעצמך אמונה בתת מודע?
...את התשובה ההגיונית: כנראה שאני אוהב ללכת לים. כך, המוח משכנע את עצמו במחשבה החדשה. איך לגרום לעצמך להאמין שיש לך ביטחון עצמי? אם אדם רוצה לשתול מחשבה שהוא בעל ביטחון עצמי, עליו לשאול את עצמו: אם היה לי ביטחון עצמי, איך הייתי מתנהג? הוא יגלה שההתנהגויות שנובעות מביטחון עצמי כוללות גישה חופשית לדברים, ניהול שיחות עם אחרים בלי פחד, והחלטה בקיאות ללא היסוס. אחרי שהתנהגויות אלו יבוצעו בפועל, המוח יתחיל לשאול את עצמו: למה אני מתנהג ככה? ותשובתו תהיה: כנראה...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
...ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...הוא לא מבין רוצה יכול? הרעיון הוא שאם יש לך משהו שאתה רוצה לבקש ממישהו והוא לא עושה את מה שאתה רוצה, ואתה מניח שהוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה יכול מבין את מה שביקשת ממנו לעשות. אבל זה לא בהכרח נכון, אתה צריך לבדוק האם הוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה יכול מבין? ולפעמים הוא גם לא רוצה יכול מבין. הרעיון הוא שאתה בא לטפל בבעיה צריך לבודד האם הוא לא רוצה יכול מבין. ש: יכול להיות מקרה שהוא מבין רוצה יכול אבל הוא לא מספיק מבין רוצה יכול? אליעד: תשובה:...
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
...ביצוע הפשע. אז באפשרותו לנדב מידע, שעלול להחשיד אותו בביצוע הפשע. ובכך לנסות לשדר, שהוא לא מפחד שיחשדו בו שהוא ביצע את הפשע. ובכך לנסות לשדר, שהוא לא ביצע את הפשע ושהוא לא מסתיר מידע. או לדוגמה בוגד שמנסה להסתיר את הבגידה שלו. שהוא יכול לנסות להודות ולשתף על דברים שליליים חלקית שהוא עשה, כדי שלא יחשבו שהוא מנסה להסתיר מידע. ובכך בעצם הוא מסתיר את הבגידה היותר גדולה שלו. או גנב שמודה מיוזמתו שהוא גנב משהו, ובכך הוא מנסה להסתיר את זה שהוא גנב גם עוד...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
...לתפקיד. כאשר אנו רוצים לוודא שהדרישות של הצד השני מתאימות לצרכים שלנו, כדי שנוכל להחליט אם העסקה או השותפות אכן משתלמת לנו. באילו מצבים אסור לשאול ישירות מה האדם השני רוצה? למרות היתרונות של השאלה הישירה, קיימים מצבים שבהם לשאול מה אתה רוצה? זו טעות גדולה: כאשר לצד השני עדיין אין עמדה מגובשת וברורה. אם נשאל אותו ישירות, יש סיכון שהוא ייאלץ לגבש עמדה במקום וינעל על רצון מסוים. כתוצאה מכך, יהיה קשה מאוד לשנות את דעתו מאוחר יותר, גם אם הצעה אחרת הייתה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מניפולציות, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2266 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:16:18 - wesi28