אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP תרגילים, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להגדיל מכירות, יצירת עוגנים nlp, לשכנע גבר להביא ילד, מומחה מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה, nlp טריקים, שיפור יכולת הדיבור, התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP שיטת, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP לימוד, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, תעמולה, מיומנויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ראפור, לשכנע את הלקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מה זה nlp, איך לכתוב טקסט משכנע, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע את חברה שלי, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לקוחות, כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איש מכירות צריך לדעת לשקר לבחור חברת שיווק לפגוש את הלקוח איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? למדוד את איכות מנהל השיווק איך ללמוד מכירות? מחיר השוק של מוצר לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח איך לעודד עובדים למכור יותר... לגרום למישהו לא להטיל ספק מוצר מדף האם כדאי לתת הנחה ללקוח? טובת הלקוח לשכנע כל אחד בכל דבר איך לא למכור את עצמך ללקוח? כישורי שכנוע מנהל שיווק גרוע לשכנע מישהו לא ליהנות לשכנע מישהו ללכת לטיפול לגרום למישהו להרגיש חזק מה לומר ללקוח? איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? למכור קרח מרגיש רע למכור מניפולציות של רבנים לעטוף מוצר איך למכור את עצמך בראיון? איך לשכנע מישהי? צרכי לקוח לגרום למישהו להבין אותך למכור רכב ללקוח יצירת קרבה עם לקוח לגרום למישהו לשנוא מישהו לקבל התנגדות של לקוח לשכנע אותו לחשוב לתאם פגישה עם לקוח לשכנע מישהו להרגיש טוב סוגי מוצרים להציע ללקוחות עבודה במכירות שוחקת דרכי שכנוע להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח אופי של איש מכירות הכי טוב שיש ניתוח שיחת שכנוע שכנוע שכלי למכור לאנשים קורסים מתי לא לתת הנחה ללקוח? למכור מוצר בלי מצב רוח לגרום למישהו לרצות להיות כמוך מניפולציות הכרחיות לגרום למישהו להצביע לך אמונה בתת מודע מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? כתיבת טקסט שכנוע איך למכור פגישה? הדרכת אנשי מכירות גרועה אסטרטגיות ניהול משא ומתן להוזיל את המוצר לפטר לקוחות תקשורת בין אישית עם לקוח תכנון משפך שיווקי כמה להקשיב ללקוח? שתילת מחשבות לאקס איך לענות ללקוח? עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח התנגדות אמיתית של הלקוח לשכנע אנשים שאתה עשיר איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? לשכנע דתי אימון לשיווק תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן להתקבל לסמנכל מכירות לשכנע מישהו לא לעשן מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? למה הוא לא רוצה למכור? לתת הנחה ללקוח חשיפה ללקוחות פוטנציאלים בירור צרכים של לקוח מי לא צריך לעשות שיווק? לשכנע יותר מידי מתי לוותר על הלקוח? הסוד להצליח במכירות לתאם פגישה עם לקוח בטלפון מנהלי שיווק מומחה שיווק להגדיל את כמות המוצרים למה באמת לקוח מבקש הנחה? השמה לאנשי מכירות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו מומחה לשכנוע roi שיווקי חרדת מכירות לספר ללקוח על המוצר לענות ללקוח שאומר שיקר לו דיבייט מוצר בחנות לשכנע מישהו לא להיפגע מיומנות רטורית להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה ערך ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, טיפים, מומחה מכירות בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3633 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:40:27 - wesi28