אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, מטפל אישי, NLP הסבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אישה, יכולת לשכנע, סודות ההשפעה, טכניקות מכירות, nlp הצלחה במכירות, ניהול משא ומתן, מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, רטוריקה, גישת ה nlp, כישורי שכנוע, איך לשכנע גבר להיות איתך, זיהוי מניפולציות בטקסט, NLP שפע, לשכנע עובדת, טקסט משכנע, לשכנע בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבוס, טכניקות משא ומתן, איך לשכנע את הלקוח, אסטרטגיה שיווקית, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לימודי nlp, nlp ביטחון עצמי, לשכנע לקוחות בטלפון, לשכנע שכן, איך למכור רעיון, הצלחה במכירות, NLP הנחות יסוד, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיווק, ראפור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה?

כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם.

איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה?

לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר.

אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ללא היסוס, כי היתרון אמנם קטן, אך הוא בטוח. לעומת זאת, אם אין ודאות מוחלטת ברווח שיקבל, האדם ידרוש יתרון גדול משמעותית כדי לקחת את הסיכון, כמו אנשים שמהמרים על הבית שלהם כדי לזכות בכל הקזינו. כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה.

מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: "אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי", צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים "חדשה" ו"סלון חדש"? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו.

לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד ("הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y"), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: "יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה". כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח.

איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות?

אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות:
  • קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור ("לסלון החדש שלך"), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו ("הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה").
  • קודם לומר את הדבר הפחות בטוח ("הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך"), ואז להוסיף את המחויב ("בסלון החדש שלך").
  • לעטוף את האפשרי במחויב: "לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש".
  • לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: "הטלוויזיה החדשה הזו מתאימה בדיוק לסלון החדש שלך ותהיה הטלוויזיה החדשה לסלון החדש שלך".
  • לבטא את רצון הלקוח בלשון הווה או עבר, כך שירגיש שרצונו כבר התממש: "הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך", או "גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך".
לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש שהדבר שהוא בספק לגביו הוא חלק ממה שהוא כבר בטוח בו.

איך משתמשים במניפולציות בחיי היום - יום?

אליעד מרחיב ומראה שהעקרונות הללו קיימים גם מחוץ לעולם המכירות, למשל ביחסים בין בני זוג או בפוליטיקה. לדוגמה, כאשר אישה אומרת לבעלה: "כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע", היא יוצרת...
אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר.

ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו כרגע, מאשר מה שהוא ייתן בתמורה. על כן, הדבר האחראי לסגירת העסקה הוא - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם.

לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע.

הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה כרוך רק במאמץ קטן של למסור לו את השקל). אומנם 2 שקל הם תועלת קטנה, אבל יש לך ודאות של 100% בתועלת הקטנה הזו ולכן אתה תבצע את העיסקה הזו.

אולם, לפעמים יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך.

במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמה: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד).

על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון.

ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו?

כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח:

הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה...

מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ("חדש")? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים ("שלי")? פשוט לראות טלויזיה? מה הוא באמת רוצה?

כשעונים לו תשובה, יש להשתמש במושגים שלו ("טלויזיה חדשה", "לסלון החדש שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמה -

לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי"

מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y".

בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: "אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו..." כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה.

לעומת זאת, מוכר חכם יענה: "יש לי פה טלויזיה חדשה, מדגם חדש, שתתאים בדיוק לסלון החדש שלך! אתה תהנה מחויה חדשה!." (המילה "חדש" חוזרת בכוונה להדגיש את הקונספט של חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של הלקוח (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי") שהם ממילא יותר מחויבים עבורו.

המוכר החכם לקח משהו שהקונה רוצה אותו בודאות (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי")

הדביק אליו משהו שהקונה בספק לגביו ("טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y").

וכך ע"י "ההדבקה", נוצרת במוחו של הלקוח קונוטציה שהוא כן רוצה את מה שהוא בספק לגביו.

זאת הסיבה, שבפרסומת לרכב חדש, שמים ליד הרכב בחורה יפה. למה? כי הלקוח בודאות רוצה את הבחורה היפה, כלומר, מדביקים לרכב קונוטציה של "אני רוצה" כדי שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם פועל לפי אסוציאציות. מהלך כזה נקרא מניפולציה.

ניתן לבצע מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות:

- קודם להגיד את המחויב, ואח"כ את האפשרי - "יש לי בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה, הנה היא!."

- קודם להגיד את האפשרי, ואח"כ את המחויב - "אתה רואה את הטלויזיה הזאת? היא תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך!"

- לעטוף את האפשרי במחויב - "בשביל הסלון החדש שלך, יש את הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהיא בדיוק הטלויזיה החדשה שאתה מחפש!". (חזק)

- לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר - "יש פה משהו בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה עבורך, הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהוא מתאים בדיוק לסלון החדש שלך ובשביל הטלויזיה החדשה שלך!". (חזק מאד)

טכניקה נוספת למניפולציה היא - לבטא את דבריי הלקוח בלשון הווה או בלשון עבר, כדי להשרות תחושה, שרצונו של הלקוח מתממש כרגע \ כבר התממש:

"הטלויזיה הזאת משתלבת בדיוק בסלון החדש שלך, בתור הטלויזיה החדשה שלך" (הווה)

"אפילו בעוד כמה שנים, הטלויזיה הזאת מאד טובה והיא עדיין תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך". (עבר)

כל מה שהוסבר עד עכשיו, רלוונטי לגבי כל בנאדם במחשבות שלו עם עצמו. איפה בתוכך יש מוכר? איפה בתוכך יש קונה? איפה בתוכך נמצא הקונה החכם? איפה נמצא בתוכך הקונה הטיפש?

קונה חכם שמגיע לחנות והמוכר "עובד" עליו, פתאום מרגיש, שהוא רוצה את הטלויזיה שהמוכר הציע לו, אבל, הוא יודע למה הוא מרגיש ככה - בגלל הטכניקות (מניפולציות) שהמוכר הפעיל עליו. לכן, אי אפשר "לעבוד עליו".

כשיש לך מטרה, שאתה רוצה להשיג אותה, עליך להשקיע מאמץ כדי להשיגה. המאמץ הוא עלות. מה שאתה חושב שתקבל כשתשיג את המטרה - היא התועלת. כלומר, גם אתה בתוך עצמך, מנסה למכור לעצמך. לדוגמה: יש לך מחשבה שאומרת - "אם אני אעשה ספורט, אז אני ארד במשקל". המוכר הוא המחשבה "לרדת במשקל", והקונה הוא זה שצריך לשלם ב"לעשות ספורט".

אם אתה רוצה לשכנע את עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך לבדוק ולהבין למה זהו המצב. התשובה היא, שכנראה שמבחינתך, החיסרון גדול מהיתרון או שאין לך ודאות לגבי היתרון. אם תרצה, תוכל לשכנע את עצמך שיש בדבר תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את התועלת מהדבר. כלומר, כל התהליך של מוכר - קונה נמצא בתוכך בכל פעולה. יש לך מלא רצונות, וכל רצון "מוכר" לכיוון שלו. רצון אחד אומר לך - "לך לים", רצון שני - "לך לעבוד". לכל רצון יש יתרון וחיסרון כמובן, אבל בסוף אתה משקלל ומחליט לפי מה שאתה חושב שיביא לך את היתרון הגדול ביותר, בסבירות הגבוהה ביותר. לדוגמה: אם יתנו לך שתי אופציות להשקעה: להשקיע שקל, ולקבל בתמורה, בודאות, 2 שקל, או להשקיע שקל, ואולי לקבל מיליון שקל, ברור שאתה תלך על האופציה השניה, כי שקל אתה מוכן להפסיד תמורת האפשרות לזכות במליון שקל. אבל אם יגידו לך, שהסיכוי לזכות במיליון שקל הוא אחד לאינסוף, אתה תוותר ותלך על בטוח, על האופציה הראשונה, לקחת בודאות 2 שקל. כך שהכל זה עניין של שקלול מול עצמך.

המוח של האדם עושה עליו מניפולציה. וזה לא בהכרח רע, כי החיים האלה קיימים בצורה מניפולטיבית (מכלום לעשות משהו זה מניפולציה). המוח של האדם אומר לו שהוא רוצה להיות מאושר, ואם הוא ישיג את X, אז הוא יהיה מאושר. העוצמה שבה האדם רוצה את האושר המוחלט, והאמונה שיש לאדם בצורה היחסית שתתן לו את המוחלט - זה מה שנותן לו את המוטיבציה להשיג את האושר המוחלט. לכן, אם הוא היה פחות רוצה את האושר המוחלט, אזי הוא היה פחות מתאמץ להשיג האת האושר היחסי, או שהוא מאוד רוצה את האושר המוחלט ופחות חושב שהאושר היחסי יביא לו את זה. בהנחה שהאדם מאד רוצה את האושר המוחלט, וגם מאמין שהדבר היחסי ייתן לו את האושר המוחלט, אז הוא משתעבד ליחסי (שזה לאו דוקא רע, פשוט ככה זה עובד). אם האדם היה מבין בדיוק מה הוא רוצה, שזה המוחלט ושהכל יהיה כרצונו תמיד, אז הוא לא היה יכול להכנס לחוויה שאומרת שאם הוא ישיג משהו יחסי, זהייתן לו את המוחלט ואת...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ... באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס. האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה? יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם מספיק לקוחות ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה. איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות? אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 שח, הוא מרוויח 1,000 שח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 שח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 שח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ... החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית. האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם? טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע. איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות? כאשר בעל עסק אומר יש לי מספיק לקוחות, אפשר להציג לו את העובדות הבאות: עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה ... הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק? בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ... נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם? אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם ... להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך. למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים? כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך. כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות? אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר לשפר ...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע? לקוחות משוגעים הם לקוחות שיש להם דרישות מוזרות, בקשות לא שגרתיות והתנהלות חריגה. בדרך כלל לקוח סטנדרטי מגיע, רוכש מוצר או שירות, משלם והולך. לעומתו, לקוח משוגע הוא כזה שמעלה דרישות שונות ומשונות, לדוגמה: הוא מתחיל להגיד תביא לי את זה ... תמיד ברור אם הוא זה שמבולבל או שאנחנו, אך התוצאה היא אותה תוצאה - העסקה אינה חלקה. האם כדאי בכלל לעבוד עם לקוחות משוגעים? יש שתי גישות מרכזיות בנושא העבודה עם לקוחות משוגעים. הגישה הראשונה אומרת בפשטות שעדיף להימנע מעבודה איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו את הפריבילגיה לבחור לעבוד רק עם לקוחות נוחים יותר. לכן, ככל שהעסק יהיה מוצלח יותר, הוא יוכל להרשות לעצמו לוותר מראש על לקוחות משוגעים בלי להינזק כלכלית. מה היתרונות בעבודה עם לקוחות משוגעים? לעומת הגישה הראשונה שאומרת לא לעבוד עם לקוחות כאלה בכלל, הגישה השנייה מדברת על כך שאפשר וכדאי לעבוד עם לקוחות משוגעים, ואפילו להרוויח מכך. מדוע? מפני שלקוחות משוגעים הם לקוחות שכמעט אף אחד לא רוצה לעבוד איתם. המצב הזה יוצר יתרון עסקי ברור, שכן יש כאן שוק שמעט מאוד מתחרים נמצאים בו. לקוחות כאלה הם הזדמנות גדולה מאוד לעסקים שיודעים לעבוד איתם נכון ובצורה יצירתית. איך להיות יצירתיים עם לקוחות עם דרישות מוזרות? כאשר מגיע לקוח עם בקשות מיוחדות, יצירתיות או מוזרות במיוחד, במקום לדחות אותו מיד, אפשר לחשוב בצורה יצירתית איך להפיק ממנו תועלת. לדוגמה, לקוח שמגיע לקנות רכב, ומבקש שיהיו לרכב נקודות בצבעים או דוגמאות מיוחדות על הרכב הלבן ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו ... שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי ... של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ל
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך ... שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה? אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים. ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי. ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות. 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת ...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
... עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות? למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות? אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות של עדויות כאלו מוטלת בספק גדול מאוד. לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן כאלו שבאות מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה אקראית באתר אינטרנט. מהן הרמות ... שאין לה ערך אמיתי, מכיוון שכל אחד יכול להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין. עדויות של לקוחות מרוצים: רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול עדות של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד. המלצות מפה לאוזן: זו רמה מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם. הלקוח ממליץ לעצמו עליך: זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך. איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך? השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך חשמלאי, הוא יבחר בך באופן טבעי, ... מדוע לתת מוצר בחינם זו שיטת השיווק הטובה ביותר? לפי אליעד כהן, השיטה הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח איתה. שיטה זו עובדת כמעט בכל ... למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו. מהם היתרונות בשיטה זו? השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים: בניית אמון: הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך. יצירת מחויבות: כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית. הלקוח הופך ללקוח חוזר: אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית. הלקוח הופך למשווק שלך:
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח? אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, עגבניות קסם הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות. השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן. מדוע חברות מייצרות מוצרים עם תקלות מתוכננות? אליעד נותן דוגמה ... בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם ... עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת. איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים? הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם. לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. ה
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
... את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף מה ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי? כאשר משווים בין חיפוש עבודה כשכיר לבין חיפוש לקוחות כעצמאי, ישנן נקודות דמיון רבות אך גם הבדלים משמעותיים. אליעד כהן מסביר כיצד שתי הסיטואציות דומות ... העסקאות שחשוב להכיר כשעצמאי מחפש לקוחות? כשעצמאי מחפש לקוחות, עליו להבחין בין שני סוגים של עסקאות: עסקה שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה שחותמת על פרויקט פיתוח שנתי ללקוח אחד, מתחייבת להקדיש לו את רוב משאביה ולא יכולה לשרת במקביל לקוחות נוספים באותה תקופה. עסקה שאינה מגבילה את העצמאי: כמו רופא שיניים שנותן טיפול חד - פעמי ללקוח. הרופא אמנם מוגבל בשעת הטיפול עצמו, אך מיד לאחר מכן הוא חופשי לקבוע מחיר חדש ולקבל לקוחות נוספים. ההבדל המרכזי הוא ברמת ההתחייבות: ככל שההתחייבות ארוכת טווח ומגבילה יותר, כך חשוב יותר ... הוא נותן דוגמה של מוכר בשוק: אם לקוח מבקש לקנות עגבניות בזול, והמוכר מוכר לו קילו אחד במחיר נמוך, זה לא משפיע מהותית על הרווח העתידי שלו, ... במחיר גבוה יותר. לעומת זאת, אם לקוח דורש לקנות את כל הסחורה במחיר נמוך, המוכר מוגבל ואינו יכול להמשיך להרוויח מלקוחות אחרים. במצב כזה הרווחיות חשובה פי כמה, כי הוא מחויב לעסקה זו לאורך זמן. דוגמה נוספת שניתנת היא ... הביקוש לשירותים שלך. ככל שיש יותר לקוחות פוטנציאליים, כך קטן הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ביותר. אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות נאלץ לקבל הצעות לא טובות פשוט כי אין לו ברירה. למשל, בונה אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר נמוך ... נמצא במצב דומה מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה, הוא בדרך כלל מפסיק לחפש הצעות אחרות. בפועל, הוא סוגר עסקה עם מעסיק ... המפתח האמיתי להצלחה בחיפוש עבודה ולקוחות? בשורה התחתונה, אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה הן כשכיר והן כעצמאי הוא: להגדיל את הביקוש: ככל שיהיו יותר לקוחות פוטנציאליים או יותר הצעות עבודה, כך המחיר והתנאים יהיו טובים יותר. להימנע מהתחייבויות ארוכות טווח ... יכולים להתאים את עצמם יותר בקלות ללקוחות חדשים או להחליף עסקאות בתדירות גבוהה, בעוד ששכירים נוטים להישאר במקום העבודה לאורך זמן ארוך ... בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי כאשר מדברים על חיפוש עבודה כשכיר או חיפוש לקוחות כעצמאי, עולה השאלה: האם זה אותו תהליך? האם הכללים שחלים על חיפוש עבודה כשכיר תקפים גם למציאת לקוחות כעצמאי? ננסה להבין את ההבדלים והמשותף בין שני התהליכים. עצמאי שמחפש לקוחות - סוגי עסקאות עצמאי שמנהל עסק מחפש לקוחות כדי למכור להם את השירותים או המוצרים שלו. קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות עם לקוחות: לקוח שמגביל את העצמאי מלעבוד עם לקוחות אחרים - למשל, עסקה ארוכת טווח שמחייבת את העצמאי להקדיש את זמנו רק ללקוח אחד.
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים ... אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב מחשף. אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו ... כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק: מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת ... כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות. כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות? ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה ... חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית. גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת ... של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי. מי ממליץ ומי מתלונן? עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף ... אבל אסביר כאן עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות . אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו אותך. בטווח המיידי הבינוני ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר. ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד כסף, שאותו תצטרך להרוויח באמצעות גיוס לקוחות חדשים. ואולי העלאת המחיר תפגע בגיוס לקוחות חדשים. אבל זה עוד עניין. בכל מקרה, אם הרווח שיישאר לך אחרי שלקוחות יעזבו אותך בגלל העלאת המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר. אבל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, פרסומות, לשכנע בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3418 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 08:00:47 - wesi28