אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לנסח טקסט משכנע, דרכים לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סדנת nlp, nlp מטפל, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סודות המשא ומתן, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, איך לשכנע את האשה, התמודדות עם התנגדויות קניה, לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP התניה קלאסית, nlp וידאו, לשכנע אשה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, סוגסטיה, NLP הסבר, שליטה בתת מודע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, סדנת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טקטיקת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, nlp לימודי, התמודדות עם התנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה?

כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם.

איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה?

לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר.

אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ללא היסוס, כי היתרון אמנם קטן, אך הוא בטוח. לעומת זאת, אם אין ודאות מוחלטת ברווח שיקבל, האדם ידרוש יתרון גדול משמעותית כדי לקחת את הסיכון, כמו אנשים שמהמרים על הבית שלהם כדי לזכות בכל הקזינו. כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה.

מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: "אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי", צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים "חדשה" ו"סלון חדש"? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו.

לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד ("הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y"), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: "יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה". כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח.

איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות?

אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות:
  • קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור ("לסלון החדש שלך"), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו ("הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה").
  • קודם לומר את הדבר הפחות בטוח ("הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך"), ואז להוסיף את המחויב ("בסלון החדש שלך").
  • לעטוף את האפשרי במחויב: "לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש".
  • לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: "הטלוויזיה החדשה הזו מתאימה בדיוק לסלון החדש שלך ותהיה הטלוויזיה החדשה לסלון החדש שלך".
  • לבטא את רצון הלקוח בלשון הווה או עבר, כך שירגיש שרצונו כבר התממש: "הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך", או "גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך".
לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש שהדבר שהוא בספק לגביו הוא חלק ממה שהוא כבר בטוח בו.

איך משתמשים במניפולציות בחיי היום - יום?

אליעד מרחיב ומראה שהעקרונות הללו קיימים גם מחוץ לעולם המכירות, למשל ביחסים בין בני זוג או בפוליטיקה. לדוגמה, כאשר אישה אומרת לבעלה: "כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע", היא יוצרת...
אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר.

ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו כרגע, מאשר מה שהוא ייתן בתמורה. על כן, הדבר האחראי לסגירת העסקה הוא - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם.

לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע.

הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה כרוך רק במאמץ קטן של למסור לו את השקל). אומנם 2 שקל הם תועלת קטנה, אבל יש לך ודאות של 100% בתועלת הקטנה הזו ולכן אתה תבצע את העיסקה הזו.

אולם, לפעמים יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך.

במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמה: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד).

על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון.

ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו?

כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח:

הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה...

מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ("חדש")? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים ("שלי")? פשוט לראות טלויזיה? מה הוא באמת רוצה?

כשעונים לו תשובה, יש להשתמש במושגים שלו ("טלויזיה חדשה", "לסלון החדש שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמה -

לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי"

מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y".

בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: "אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו..." כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה.

לעומת זאת, מוכר חכם יענה: "יש לי פה טלויזיה חדשה, מדגם חדש, שתתאים בדיוק לסלון החדש שלך! אתה תהנה מחויה חדשה!." (המילה "חדש" חוזרת בכוונה להדגיש את הקונספט של חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של הלקוח (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי") שהם ממילא יותר מחויבים עבורו.

המוכר החכם לקח משהו שהקונה רוצה אותו בודאות (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי")

הדביק אליו משהו שהקונה בספק לגביו ("טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y").

וכך ע"י "ההדבקה", נוצרת במוחו של הלקוח קונוטציה שהוא כן רוצה את מה שהוא בספק לגביו.

זאת הסיבה, שבפרסומת לרכב חדש, שמים ליד הרכב בחורה יפה. למה? כי הלקוח בודאות רוצה את הבחורה היפה, כלומר, מדביקים לרכב קונוטציה של "אני רוצה" כדי שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם פועל לפי אסוציאציות. מהלך כזה נקרא מניפולציה.

ניתן לבצע מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות:

- קודם להגיד את המחויב, ואח"כ את האפשרי - "יש לי בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה, הנה היא!."

- קודם להגיד את האפשרי, ואח"כ את המחויב - "אתה רואה את הטלויזיה הזאת? היא תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך!"

- לעטוף את האפשרי במחויב - "בשביל הסלון החדש שלך, יש את הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהיא בדיוק הטלויזיה החדשה שאתה מחפש!". (חזק)

- לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר - "יש פה משהו בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה עבורך, הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהוא מתאים בדיוק לסלון החדש שלך ובשביל הטלויזיה החדשה שלך!". (חזק מאד)

טכניקה נוספת למניפולציה היא - לבטא את דבריי הלקוח בלשון הווה או בלשון עבר, כדי להשרות תחושה, שרצונו של הלקוח מתממש כרגע \ כבר התממש:

"הטלויזיה הזאת משתלבת בדיוק בסלון החדש שלך, בתור הטלויזיה החדשה שלך" (הווה)

"אפילו בעוד כמה שנים, הטלויזיה הזאת מאד טובה והיא עדיין תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך". (עבר)

כל מה שהוסבר עד עכשיו, רלוונטי לגבי כל בנאדם במחשבות שלו עם עצמו. איפה בתוכך יש מוכר? איפה בתוכך יש קונה? איפה בתוכך נמצא הקונה החכם? איפה נמצא בתוכך הקונה הטיפש?

קונה חכם שמגיע לחנות והמוכר "עובד" עליו, פתאום מרגיש, שהוא רוצה את הטלויזיה שהמוכר הציע לו, אבל, הוא יודע למה הוא מרגיש ככה - בגלל הטכניקות (מניפולציות) שהמוכר הפעיל עליו. לכן, אי אפשר "לעבוד עליו".

כשיש לך מטרה, שאתה רוצה להשיג אותה, עליך להשקיע מאמץ כדי להשיגה. המאמץ הוא עלות. מה שאתה חושב שתקבל כשתשיג את המטרה - היא התועלת. כלומר, גם אתה בתוך עצמך, מנסה למכור לעצמך. לדוגמה: יש לך מחשבה שאומרת - "אם אני אעשה ספורט, אז אני ארד במשקל". המוכר הוא המחשבה "לרדת במשקל", והקונה הוא זה שצריך לשלם ב"לעשות ספורט".

אם אתה רוצה לשכנע את עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך לבדוק ולהבין למה זהו המצב. התשובה היא, שכנראה שמבחינתך, החיסרון גדול מהיתרון או שאין לך ודאות לגבי היתרון. אם תרצה, תוכל לשכנע את עצמך שיש בדבר תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את התועלת מהדבר. כלומר, כל התהליך של מוכר - קונה נמצא בתוכך בכל פעולה. יש לך מלא רצונות, וכל רצון "מוכר" לכיוון שלו. רצון אחד אומר לך - "לך לים", רצון שני - "לך לעבוד". לכל רצון יש יתרון וחיסרון כמובן, אבל בסוף אתה משקלל ומחליט לפי מה שאתה חושב שיביא לך את היתרון הגדול ביותר, בסבירות הגבוהה ביותר. לדוגמה: אם יתנו לך שתי אופציות להשקעה: להשקיע שקל, ולקבל בתמורה, בודאות, 2 שקל, או להשקיע שקל, ואולי לקבל מיליון שקל, ברור שאתה תלך על האופציה השניה, כי שקל אתה מוכן להפסיד תמורת האפשרות לזכות במליון שקל. אבל אם יגידו לך, שהסיכוי לזכות במיליון שקל הוא אחד לאינסוף, אתה תוותר ותלך על בטוח, על האופציה הראשונה, לקחת בודאות 2 שקל. כך שהכל זה עניין של שקלול מול עצמך.

המוח של האדם עושה עליו מניפולציה. וזה לא בהכרח רע, כי החיים האלה קיימים בצורה מניפולטיבית (מכלום לעשות משהו זה מניפולציה). המוח של האדם אומר לו שהוא רוצה להיות מאושר, ואם הוא ישיג את X, אז הוא יהיה מאושר. העוצמה שבה האדם רוצה את האושר המוחלט, והאמונה שיש לאדם בצורה היחסית שתתן לו את המוחלט - זה מה שנותן לו את המוטיבציה להשיג את האושר המוחלט. לכן, אם הוא היה פחות רוצה את האושר המוחלט, אזי הוא היה פחות מתאמץ להשיג האת האושר היחסי, או שהוא מאוד רוצה את האושר המוחלט ופחות חושב שהאושר היחסי יביא לו את זה. בהנחה שהאדם מאד רוצה את האושר המוחלט, וגם מאמין שהדבר היחסי ייתן לו את האושר המוחלט, אז הוא משתעבד ליחסי (שזה לאו דוקא רע, פשוט ככה זה עובד). אם האדם היה מבין בדיוק מה הוא רוצה, שזה המוחלט ושהכל יהיה כרצונו תמיד, אז הוא לא היה יכול להכנס לחוויה שאומרת שאם הוא ישיג משהו יחסי, זהייתן לו את המוחלט ואת...
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
...בצרכים האמיתיים של הבוחרים. הוא טוען ששימוש בשפה מכוונת ופרסונלית יכול לשדרג את הנאום ולהפוך אותו ליותר אפקטיבי בשכנוע ציבור רחב. איך לגייס תומכים חדשים בבחירות? שיטות שכנוע פוליטיות איך לנהל נאום פוליטי? סיקור חיובי בתקשורת חסינות פוליטית ודרכי שכנוע הבדלים בין מסרים פרסונליים למסרים כלליים שאלה: מהו ההקשר הכללי של הדיון ומדוע הוא עוסק בבקשת החסינות של בנימין נתניהו? התשובה מתחילה בהסבר על כך שבנימין נתניהו ביקש חסינות. עולה פה השאלה כיצד נאומיו...
רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
...של היריב היא הכי חלשה, אליעד מציע לבדוק את כל המילים בטענה, ולשאול לגבי כל אחת מהן: מי אמר שזה נכון?. אחרי שמטילים ספק בכל חלקי הטענה, באופן טבעי יהיה אפשר לראות איזה חלק בטענה הכי קשה להוכחה. כך אפשר לבחור את המקום שבו תתקוף בצורה המדויקת והיעילה ביותר. מה המטרה האמיתית של התקיפה המילולית? בסופו של דבר, אליעד מבהיר כי המטרה של התקיפה המילולית היא לא רק לנצח בוויכוח נקודתי, אלא לפתח חשיבה חדה ויכולת ביקורתית אמיתית. מי שמתרגל את שיטת איתור החוליה...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
...שמנוגדת לך, בצורה טובה, אף אחד לא יכול לטעון, שיש משהו שאתה מפספס. אלא אנשים יחשבו, שלמרות שכל המידע פרוש בפניך, אעפכ אתה חושב כך או אחרת. מתוך מקום של ידע ולא של בורות וחוסר ידע. ואם זה במצב שאתה משכנע מישהו בדעה שלך, אז תראה לו שהבנת אותו, תסביר לו את עצמו יותר טוב ממה שהוא מבין את עצמו, ובכל זאת תסביר לו למה אתה חושב אחרת, וככה יש יותר סיכוי שהוא יקשיב לך. וכאן כמובן שיש עוד מניפולציה מתוחכמת שניתן לעשות על הדרך, והיא, שכאשר אתה מסביר לשומעים...
איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
...היא שאיש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר ולראות דברים יחסיים כדברים מוחלטים. מה זאת אומרת? אם למוצר יש יתרונות וחסרונות והאיש מכירות ייצמד לאמת יותר מדי והוא יראה גם את היתרונות וגם את החסרונות יכול להיות שהוא לא יסגור את העסקה, אם המוצר נגיד גם מתאים ללקוח וגם לא מתאים ללקוח והמוכר יחשוב לעצמו בראש כן אבל זה גם לא מתאים ללקוח גם לא תתרחש העסקה. כל עסקה יש לה גם עלות וגם תועלת ללקוח וכפי שאמרתי בסופו של דבר מי שיאמין בזה עד הסוף יראה שבכל דבר...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
...כשהוא נותן באתר שלו אלפי הרצאות ומאמרים בחינם לגמרי. בדרך זו הלקוחות מתנסים באיכות המוצר שלו לפני שהם מחליטים לשלם על שירות נוסף. מה חשוב לזכור כשאתה משווק את עצמך? הנקודה המרכזית שאליעד מחדד היא שבעל עסק אמיתי, עם מוצר איכותי, אינו צריך לפחד לתת ללקוחות להתנסות במוצר שלו בחינם. אם המוצר איכותי, לקוחות ישלמו לאחר שיראו את הערך בעצמם. לעומת זאת, מי שמסתיר את המוצר, אינו מאפשר התנסות ומבסס את המכירה רק על הבטחות או המלצות כלליות, כנראה מסתיר מוצר גרוע...
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
...כמה אתם מתוסכלים בעבודה. כמה מצבכם הנוכחי הוא בלתי נסבל. כמה האנשים סביבכם מצליחים יותר מכם. מנטורים רבים משתמשים בטקטיקה של הגברת הכאב, שבה הם מזהים את הכאב שלכם, מחמירים אותו, ורק אז מציעים פתרון קסמים, בלי להסביר באמת מה הוא. למה מנטורים לא נותנים פתרונות ברורים ומדויקים? לדברי אליעד כהן, הסיבה העיקרית לכך היא שהמוצרים שהם מוכרים הם לרוב לא איכותיים, לא באמת יעילים, או פשוט חסרי ערך ממשי. אם המוצר היה באמת יעיל, לא הייתה להם סיבה לא להציע אותו...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
...קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה. עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות. וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
...לא מצליח. אלא אם אתה מתמודד עם הפחד בצורה נכונה, אתה משדר עוצמה פנימית ויכולת להתמודד עם הכישלונות. זה לא סביר שתצליח עם כל לקוח, אך כל לא הוא חלק מתהליך הלמידה והשיפור שלך. ככל שאתה מצמצם את החשש מהסירוב, כך תוכל גם להפיק יותר מתוך השיחה. איך לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע למכור את הפחד לעצמך כשלב בתהליך...
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
...של אליעד כהן היא החשיבות של כבוד הדדי ושל פתיחות אמיתית בין המטפל למטופל. אם המטפל בטוח שהוא צודק ושאינו יכול לטעות, הוא לא יצליח לשכנע את המטופל ואף לא יוכל להבין את נקודת המבט שלו. לעומת זאת, כשהמטפל בא מתוך הבנה שאולי המטופל צודק, נפתח מקום אמיתי לשיח, והמטופל מרגיש נוח יותר לבטא את מחשבותיו ורגשותיו. עצם היחס המכבד גורם למטופל להיות פחות מתגונן ויותר פתוח לשינוי אמיתי. כיצד הגישה הזו מתאימה למצבי שכנוע בחיי היומיום? אליעד כהן מסביר שהשיטה מתאימה...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
...שלו חלשים. עם זאת, לפעמים שאלת למה? עשויה לגרום לאדם להתחפר בעמדתו ולחפש טיעונים חדשים שיתמכו בה. במקרים כאלה, עדיף אולי להימנע משאלת למה? ולהתמקד בהסברת היתרונות של עמדתך, במקום להעמיק בסיבות שמובילות אותו לעמדה שהוא תופס. מה קורה כאשר שואלים למה שוב ושוב? אם שואלים למה שוב ושוב כל טענה, בסופו של דבר תגיעו למצב שבו האדם כבר לא יודע להציע נימוק ברור יותר. לדוגמה, אם אדם אומר יש שמש בחוץ ושואלים אותו למה אתה אומר שיש שמש בחוץ?, הוא עשוי להשיב כי אני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, סוגסטיה, מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6445 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:27:38 - wesi28