אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, סדנת nlp, NLP דוגמאות, לשכנע את המנהל, דיאטת nlp, עבודה ב nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp עוגנים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע אישה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, הבסיס למכירות nlp, לשכנע את האקס לחזור, לשכנע ללכת לפסיכולוג, סדנת מכירות, שיטות לשכנוע, תורת המשחקים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התנגדות מכירות, שינוי עמדות, NLP אימון אישי, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טיפול בשיטת nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, קורס דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדות מכירות, אסטרטגיה שיווקית, לשכנע ילדים, לשכנע בחורה, שיטות לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לענות ללקוח ששואל צוות מכירות להסביר ללקוח למה המוצר יקר שיווק שעוזר למכירות לשכנע מישהו באופן אקראי מה הלקוח מחפש? להציג ללקוח מחיר מוצר מוצר פרימיום תקציב של לקוח להשפיע על צרכנים המחיר יקר ללקוח לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה להכאיב ללקוח לעשות יותר שיווק לשכנע ילד לאכול ירקות לחשוף מידע ללקוחות לגרום למישהו להיקשר למשהו בעד nlp האם להתעקש עם הלקוח? לשכנע מישהו לשכוח אותך לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו מה הכי חשוב ללקוח? לגרום ללקוח לרכוש ממך להכין מצגת ללקוח עמלת מכירות של המוכר איך לשכנע שופט? מוצר אפשרי דיבור עם לקוח לשכנע אישה להתאהב למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? לפגוש את הלקוח מתי להעלות מחיר ללקוחות? להתכונן לשיחת מכירות להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור משפך שיווקי צר הדרכה למנהלי אנשי מכירות להציע כמה הצעות גרועות ללקוח הסברים של איש מכירות תחושה של קרבה עם לקוח למכור רכב לגרום למישהו לענות לך להודעה לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך לקוח רוצה לקנות לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר איך למכור מוצר ללקוח? לשכנע מישהו לא לאהוב איך להוביל לקוח? מה זה לעבוד במכירות? נקודות הכאב של הלקוח איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? התנגדויות מכירות בטלפון להגדיל את המכירות האם לקנות או למכור? לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה מלאי מוצרים שכר איש מכירות מהם הצרכים של הלקוח? למכור לעובדים שלך להציג ללקוח לגרום למישהו להתחייב לך משא ומתן על שכר בראיון עבודה לגרום ללקוח להאמין במוצר לגרום למישהו לקבל את ההתנצלות שלך לגרום למישהו להאמין למשהו איך לבנות אמון עם לקוח? שאלות הכאב של לקוח לנהל אנשי מכירות לגרום לאנשי המכירות לקוח מבקש הנחה מוגזמת לגרום ללקוח להיות נאמן לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן להשפיע על רובוט שיטות שכנוע גלויות איך לשכנע מישהו לעשות? ללקוח לתת בך אמון שכנוע של מנהיגי כתות לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים ליצור סוגסטיה למכור קורס באינטרנט ללמד למכור אמצעי שכנוע בפרסומות מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? אמון אישי חומרי שיווק ויזואליים התמודדות עם לקוח עצבני מחיר למוצר ניהול משא ומתן בשוק תחרותי להצליח בעסק אם אני שונא למכור איך לשכנע מישהו לא לפחד? האם להכאיב ללקוח? לגרום למישהו לא לעשות משהו המוצר שלך יקר להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? למכור למישהו דירה לשכנע בעלי תפקידים לשכנע ילד לרצות למשהו שיטות לשיווק עצמי איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, קואצינג, מאמן אישי בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5928 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 04:21:06 - wesi28