אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את עצמי, שיטות nlp, nlp להצלחה במכירות, לשכנע פירוש, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, דמיון מודרך, השפעה על התת מודע, מומחה בשיווק, לשכנע שכנה, סודות ה nlp, לשכנע לקוח לקנות מוצר, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות מכירה, איך לנתח טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע למכור, לשכנע בחורה לשכב איתך, להצליח במכירות, לשכנע בנות, התמודדות עם התנגדויות קניה, לשכנע סבתא, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע אנשים לתרום, שיטות לשכנע אנשים, להשפיע על התת מודע, nlp לחינוך ילדים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP ערכים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
האם עסק חייב יציבות כדי להצליח?

עסקים רבים מתמודדים עם השאלה אם חובה עליהם להציג יציבות לאורך כל השנה מבחינת כמות לקוחות, תזרים הכנסות ורווחים כדי להיחשב כעסק מצליח. אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה בנושא זה ומסביר באופן חד וברור שהתשובה לכך היא שלילית. עסק לא חייב להציג יציבות קבועה מבחינת הלקוחות וההכנסות בכל חודש וחודש כדי להיחשב כעסק מוצלח.

האם עסק עם תנודות בהכנסות יכול להיות רווחי?

לפי ההסבר של אליעד כהן, המבחן האמיתי להצלחה עסקית אינו קשור ליציבות החודשית בהכנסות או בתדירות קבועה של עסקאות. במקום זאת, המבחן הוא רווחיות בממוצע לאורך תקופה מסוימת. כלומר, עסק יכול להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד.

לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת משמעותית מאוד בשנה, והעסקה הזאת לבדה מכסה את כל ההוצאות השנתיות ואף מותירה רווח משמעותי. דוגמה נוספת היא עסק עונתי שמוכר מוצרים או שירותים רק בחגים או בתקופות מסוימות של השנה. למרות שהוא לא פועל בצורה סדירה לאורך כל השנה, העסק הזה עדיין יכול להיות מאוד רווחי ולהיחשב כמוצלח כלכלית, אם בסך הכל הוא עומד בציפיות וברווחים שהבעלים שלו מעוניין להשיג.

מה החשיבות האמיתית של יציבות עסקית?

יציבות עסקית, לפי ההסבר של אליעד, אינה המטרה עצמה, אלא היא רק אחת הדרכים להרגיש ביטחון ושלווה כלכלית. אבל יציבות היא לא תנאי הכרחי להצלחה. אנשים נוטים לחשוב שעסק צריך להיות יציב משום שהם רוצים תחושת ביטחון, אבל בפועל, כל עוד התוצאה הסופית היא חיובית ורווחית, לא באמת חשוב אם התזרים הכספי הוא קבוע או לא.

אם בעל העסק מקבל את מה שהוא צריך או רוצה מהעסק שלו בסיכום כל התקופות יחד, העסק נחשב למצליח, ואין כל צורך שהתזרים או ההכנסות יהיו קבועים כל חודש. כלומר, המדד החשוב ביותר הוא התוצאה הסופית והממוצעת של כל ההכנסות והרווחים, ולא היציבות או התדירות שבהם הם מתקבלים.

איך עסקים עונתיים מצליחים להרוויח מספיק לכל השנה?

אליעד נותן דוגמאות לעסקים שעובדים בעונות ספציפיות או בעסקאות חד - פעמיות:
  • עסק הפועל רק בחגים ומוכר מוצרים עונתיים, אך מכסה ברווחיו את כל השנה.
  • עסק שעושה עסקה אחת גדולה פעם בשנה או אפילו פעם בחמש שנים, ובזכות אותה עסקה הוא יכול להיות רווחי לאורך כל התקופה.
  • עסק שיש לו תקופות של פריחה ותקופות של דעיכה, אבל בסופו של דבר בממוצע שנתי או אפילו לאורך כל חייו של העסק, הוא עדיין מספק את הרווחים הדרושים.
אליעד מסביר שבעסקים מהסוג הזה, החשיבה צריכה להתמקד בטווח ארוך ובממוצעים, ולא בחשיבה קצרת טווח של חודש לחודש.

מהו המדד האמיתי להצלחה עסקית?

המדד האמיתי להצלחה עסקית על פי אליעד כהן הוא פשוט וברור - האם העסק בממוצע הכללי לאורך כל תקופת פעילותו מספק לבעליו את הרווחים שהוא מעוניין להשיג? אם התשובה היא כן, העסק נחשב למצליח. אין זה משנה אם יש חודשים עם הפסדים או ירידה בהכנסות, כל עוד הממוצע הכולל הוא חיובי ומאפשר לבעלי העסק להשיג את מטרותיהם הכלכליות.

חשוב להבין שהצלחה אינה נמדדת ביציבות השוטפת, אלא ברווח הסופי וביכולת של העסק למלא את הצרכים והשאיפות הכלכליות של הבעלים לאורך זמן.

מהן המסקנות העיקריות לבעלי עסקים?

ההמלצות והמסרים המרכזיים של אליעד כהן הם:
  • אל תתנו לתנודתיות חודשית להרתיע אתכם או לערער את הביטחון שלכם בעסק.
  • תחשבו תמיד במונחים של ממוצעים וראייה ארוכת טווח.
  • הצלחה עסקית לא חייבת להיות מבוססת על יציבות חודשית אלא על הרווחים הסופיים שאתם משיגים.
  • עסק עונתי או עסקה חד - פעמית גדולה יכולים להיות פתרונות מצוינים כלכלית כל עוד הם מספקים את המטרות שלכם.
ההבנה הזאת מאפשרת לבעלי עסקים להתנהל בצורה נכונה יותר, חכמה יותר, ועם פחות לחץ מהצורך להשיג יציבות בכל חודש וחודש. כל עוד העסק משרת את מטרותיו הכלכליות בצורה מיטבית, הוא נחשב לעסק מוצלח, רווחי ויציב לטווח הארוך.
האם עסק צריך יציבות כדי להצליח?

כאשר מדובר על הצלחה של עסק, עולה השאלה האם הכרחי שתהיה לו יציבות מבחינת כמות הלקוחות וההכנסות. האם עסק שחווה תנודות משמעותיות - חודש אחד עם הרבה לקוחות וחודש אחר עם מעט - יכול עדיין להיות מצליח?

האם עסק יכול להצליח גם ללא יציבות?

התשובה לכך היא חד משמעית: כן, עסק יכול להצליח גם ללא יציבות שוטפת של הכנסות ולקוחות, כל עוד הוא רווחי בממוצע. עסק לא חייב להיות יציב מבחינת תזרים חודשי כדי להיחשב מוצלח. מה שחשוב באמת זה שבממוצע, לאורך זמן, העסק מספק את הרווחים הדרושים לבעליו.

האם יש עסקים שמרוויחים רק בעונה מסוימת?

בהחלט. ישנם עסקים עונתיים או עסקים המבוססים על עסקאות חד - פעמיות:
  • עסק שפעיל רק בתקופת חגים, אך מרוויח דיו כדי לכסות את כל השנה.
  • עסק המבצע עסקה משמעותית אחת בשנה או אפילו אחת בחמש שנים, אך העסקה מספיקה לכיסוי ההוצאות והרווחים הרצויים.
  • עסקים שמרוויחים תקופה מסוימת ואז יש תקופה חלשה יותר - אך בסיכום השנתי הם עומדים ביעדים הכלכליים שלהם.
מהו המדד האמיתי להצלחת עסק?

המדד האמיתי להצלחת עסק אינו יציבות בהכנסות חודשיות, אלא האם בממוצע העסק מספק את מה שבעליו צריכים ומצפים ממנו. אם בסיכומו של דבר העסק מביא את הרווחים הנדרשים לאורך זמן, אז הוא עסק מצליח.

לסיכום

אין הכרח שתהיה לעסק יציבות חודשית בכמות הלקוחות או בהכנסות. מה שחשוב הוא שהעסק יהיה רווחי בממוצע - בין אם בממוצע חודשי, שנתי, או אפילו של כל תקופת חייו של העסק. אל תתנו לתפיסה שעסק חייב הכנסות קבועות לבלבל אתכם - הצלחה נמדדת ברווח הסופי ולא בתנודות השוטפות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לעזור לך לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית לא לדבר על המוצר זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי מסע שיווקי ניהול אנשי מכירות איש מכירות כריזמטי השפעה שלילית יותר קל לשכנע לגרום למישהו להתמכר אליך לקוח חושש לעשות טעות איך לשכנע מישהו לעשות? תרתי משמע בשכנוע איך ללמוד מכירות? תשובה ללקוח כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות משא ומתן על שכר עבודה למכור בצורה מסתורית לגרום למישהו לא לקנא בך לא רוצה להשתכנע למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה לשכנע בחורה להיזכר תיעוד המידע של מחלקת המכירות עלויות השיווק והמכירה לקוחות ממליצים עליך איך ליצור חומרי שיווק? הצגת היתרונות ללקוח לגרום למישהו לספר את האמת לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה תסריט שיחה יוצאת ללקוח שאלות של לקוח פוטנציאלי האם לנסות לשכנע לקוח? מומחה לתת מודע לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים ניתוח שיטת שכנוע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? מי הלקוח האידיאלי שלך? לגרום למישהו לספר המוצר יעזור ללקוח לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול טעויות באיתור צרכי הלקוח הלקוח מוכר לאיש המכירות לעשות יותר כסף ממכירות להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא האם כל אחד יכול למכור? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? לרכוש מוצר יקר לגרום למישהו לחשוב שהשתנית למה לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו לחשוב מחשבה מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? לשכנע מישהו להתגעגע אליך להיות מסוגל לשכנע החדרת מוצר לא להסתיר מידע מהלקוח הלקוח מחליט לגרום למישהו ברעיון הסכמה במשא ומתן לבקש כסף מלקוח לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף אפיון צרכים עם הלקוח חוק סימון מוצרים איך להבין לקוח? למה לקוח מבקש הנחה? להיפגש עם לקוח שאלות הסינון של הלקוח מוצרים זולים לנהל משא ומתן לגרום למישהו לסלוח לך יצירת אמון עם שותפים עסקיים לשכנע נשים שאני רוצה מוצר ממוצע איך לשכנע אותה? למה להכאיב ללקוח? לשכנע אנשים לחשוב ההתאמה של המוצר לצורך שלך נוסחה לשכנע לקוחות שווי השוק של מוצר אמון הלקוחות למכור מוצר אוטומטי שיווק ללקוחות חדשים לרכוש מוצרים בזול הנחות ללקוחות nlp למכור לנהל משא ומתן על מחיר לפתח קריירה כאיש מכירות האמון של הלקוח לשכנע מישהו בתור חבר לשכנע את התת מודע אפשרויות בחירה גרועות ללקוח חיסכון כספי ללקוח מתי למכור ללקוח? בקשות של לקוח חצוף איך לבטל עסקה עם לקוח? שיווק שעוזר למכירות מבצעי מכירות להציב גבול ללקוח שכנוע בעסקים לדפוק לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, מומחה מכירות, פרסומות בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:26:53 - wesi28