אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, דמיון מודרך ו nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטת nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP פירוש, לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP וסוגסטיה, NLP ערכים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, שיפור מכירות, nlp מטפל, התמודדות עם התנגדויות מכירות, יצירת עוגנים nlp, ללמוד איך לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע ילד, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות משא ומתן, מיומנויות שכנוע, לשכנע ילדים, שכנוע עצמי, לימודי דמיון מודרך, NLP הרצאה, כושר שכנוע, הדרכה אישית, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
האם עסק חייב יציבות כדי להצליח?

עסקים רבים מתמודדים עם השאלה אם חובה עליהם להציג יציבות לאורך כל השנה מבחינת כמות לקוחות, תזרים הכנסות ורווחים כדי להיחשב כעסק מצליח. אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה בנושא זה ומסביר באופן חד וברור שהתשובה לכך היא שלילית. עסק לא חייב להציג יציבות קבועה מבחינת הלקוחות וההכנסות בכל חודש וחודש כדי להיחשב כעסק מוצלח.

האם עסק עם תנודות בהכנסות יכול להיות רווחי?

לפי ההסבר של אליעד כהן, המבחן האמיתי להצלחה עסקית אינו קשור ליציבות החודשית בהכנסות או בתדירות קבועה של עסקאות. במקום זאת, המבחן הוא רווחיות בממוצע לאורך תקופה מסוימת. כלומר, עסק יכול להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד.

לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת משמעותית מאוד בשנה, והעסקה הזאת לבדה מכסה את כל ההוצאות השנתיות ואף מותירה רווח משמעותי. דוגמה נוספת היא עסק עונתי שמוכר מוצרים או שירותים רק בחגים או בתקופות מסוימות של השנה. למרות שהוא לא פועל בצורה סדירה לאורך כל השנה, העסק הזה עדיין יכול להיות מאוד רווחי ולהיחשב כמוצלח כלכלית, אם בסך הכל הוא עומד בציפיות וברווחים שהבעלים שלו מעוניין להשיג.

מה החשיבות האמיתית של יציבות עסקית?

יציבות עסקית, לפי ההסבר של אליעד, אינה המטרה עצמה, אלא היא רק אחת הדרכים להרגיש ביטחון ושלווה כלכלית. אבל יציבות היא לא תנאי הכרחי להצלחה. אנשים נוטים לחשוב שעסק צריך להיות יציב משום שהם רוצים תחושת ביטחון, אבל בפועל, כל עוד התוצאה הסופית היא חיובית ורווחית, לא באמת חשוב אם התזרים הכספי הוא קבוע או לא.

אם בעל העסק מקבל את מה שהוא צריך או רוצה מהעסק שלו בסיכום כל התקופות יחד, העסק נחשב למצליח, ואין כל צורך שהתזרים או ההכנסות יהיו קבועים כל חודש. כלומר, המדד החשוב ביותר הוא התוצאה הסופית והממוצעת של כל ההכנסות והרווחים, ולא היציבות או התדירות שבהם הם מתקבלים.

איך עסקים עונתיים מצליחים להרוויח מספיק לכל השנה?

אליעד נותן דוגמאות לעסקים שעובדים בעונות ספציפיות או בעסקאות חד - פעמיות:
  • עסק הפועל רק בחגים ומוכר מוצרים עונתיים, אך מכסה ברווחיו את כל השנה.
  • עסק שעושה עסקה אחת גדולה פעם בשנה או אפילו פעם בחמש שנים, ובזכות אותה עסקה הוא יכול להיות רווחי לאורך כל התקופה.
  • עסק שיש לו תקופות של פריחה ותקופות של דעיכה, אבל בסופו של דבר בממוצע שנתי או אפילו לאורך כל חייו של העסק, הוא עדיין מספק את הרווחים הדרושים.
אליעד מסביר שבעסקים מהסוג הזה, החשיבה צריכה להתמקד בטווח ארוך ובממוצעים, ולא בחשיבה קצרת טווח של חודש לחודש.

מהו המדד האמיתי להצלחה עסקית?

המדד האמיתי להצלחה עסקית על פי אליעד כהן הוא פשוט וברור - האם העסק בממוצע הכללי לאורך כל תקופת פעילותו מספק לבעליו את הרווחים שהוא מעוניין להשיג? אם התשובה היא כן, העסק נחשב למצליח. אין זה משנה אם יש חודשים עם הפסדים או ירידה בהכנסות, כל עוד הממוצע הכולל הוא חיובי ומאפשר לבעלי העסק להשיג את מטרותיהם הכלכליות.

חשוב להבין שהצלחה אינה נמדדת ביציבות השוטפת, אלא ברווח הסופי וביכולת של העסק למלא את הצרכים והשאיפות הכלכליות של הבעלים לאורך זמן.

מהן המסקנות העיקריות לבעלי עסקים?

ההמלצות והמסרים המרכזיים של אליעד כהן הם:
  • אל תתנו לתנודתיות חודשית להרתיע אתכם או לערער את הביטחון שלכם בעסק.
  • תחשבו תמיד במונחים של ממוצעים וראייה ארוכת טווח.
  • הצלחה עסקית לא חייבת להיות מבוססת על יציבות חודשית אלא על הרווחים הסופיים שאתם משיגים.
  • עסק עונתי או עסקה חד - פעמית גדולה יכולים להיות פתרונות מצוינים כלכלית כל עוד הם מספקים את המטרות שלכם.
ההבנה הזאת מאפשרת לבעלי עסקים להתנהל בצורה נכונה יותר, חכמה יותר, ועם פחות לחץ מהצורך להשיג יציבות בכל חודש וחודש. כל עוד העסק משרת את מטרותיו הכלכליות בצורה מיטבית, הוא נחשב לעסק מוצלח, רווחי ויציב לטווח הארוך.
האם עסק צריך יציבות כדי להצליח?

כאשר מדובר על הצלחה של עסק, עולה השאלה האם הכרחי שתהיה לו יציבות מבחינת כמות הלקוחות וההכנסות. האם עסק שחווה תנודות משמעותיות - חודש אחד עם הרבה לקוחות וחודש אחר עם מעט - יכול עדיין להיות מצליח?

האם עסק יכול להצליח גם ללא יציבות?

התשובה לכך היא חד משמעית: כן, עסק יכול להצליח גם ללא יציבות שוטפת של הכנסות ולקוחות, כל עוד הוא רווחי בממוצע. עסק לא חייב להיות יציב מבחינת תזרים חודשי כדי להיחשב מוצלח. מה שחשוב באמת זה שבממוצע, לאורך זמן, העסק מספק את הרווחים הדרושים לבעליו.

האם יש עסקים שמרוויחים רק בעונה מסוימת?

בהחלט. ישנם עסקים עונתיים או עסקים המבוססים על עסקאות חד - פעמיות:
  • עסק שפעיל רק בתקופת חגים, אך מרוויח דיו כדי לכסות את כל השנה.
  • עסק המבצע עסקה משמעותית אחת בשנה או אפילו אחת בחמש שנים, אך העסקה מספיקה לכיסוי ההוצאות והרווחים הרצויים.
  • עסקים שמרוויחים תקופה מסוימת ואז יש תקופה חלשה יותר - אך בסיכום השנתי הם עומדים ביעדים הכלכליים שלהם.
מהו המדד האמיתי להצלחת עסק?

המדד האמיתי להצלחת עסק אינו יציבות בהכנסות חודשיות, אלא האם בממוצע העסק מספק את מה שבעליו צריכים ומצפים ממנו. אם בסיכומו של דבר העסק מביא את הרווחים הנדרשים לאורך זמן, אז הוא עסק מצליח.

לסיכום

אין הכרח שתהיה לעסק יציבות חודשית בכמות הלקוחות או בהכנסות. מה שחשוב הוא שהעסק יהיה רווחי בממוצע - בין אם בממוצע חודשי, שנתי, או אפילו של כל תקופת חייו של העסק. אל תתנו לתפיסה שעסק חייב הכנסות קבועות לבלבל אתכם - הצלחה נמדדת ברווח הסופי ולא בתנודות השוטפות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החלטה של לקוח בונה אמון מוצר שלא מתאים ללקוח לא להצליח למכור תכנון חומרי השיווק לגרום למישהו לא לרצות אותך לומר ללקוח רק את האמת לשנות מחיר של מוצר לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו מסרים שיווקיים שיטת מכירות מנצחת תוכן שיווקי מקצועי תחושת ריחוק מול הלקוח התאמת מוצר ללקוח האם כדאי לעבוד במכירות? מניפולציות של מחזירים בתשובה בקשות לא הגיוניות של לקוחות לשכנע עובד בעבודה מדידת ביצועי מנהל שיווק להתגונן משתילת מחשבות הדרכת איש מכירות מתחיל אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל איך ליצור ראפור? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות שכנוע תת ההכרה לשכנע מישהו להיות מיני לשכנע מישהו לא לאהוב משהו לסגור עסקה עם לקוח שימוש בשם הפרטי של הלקוח איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? חוסר ההשפעה של ברק אובמה זיהוי שתילת מחשבות שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שכנוע לא טוב לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך מוצר שלא שווה למכור אותו איך זה לעבוד במכירות? שאלות לאנשי מכירות ניסוח יותר משכנע לקוח מרוצה נאמנות של לקוחות לשקם אמון לנתח משפך שיווקי למכור מוצרים לטפל ב nlp תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? סדר לאתר את צרכי הלקוח איך לטפל בהתנגדות לקוח? לגרום ללקוח להתמכר מתי לחשוף את המחיר ללקוח? איך המציאו את ה nlp? לרכוש כושר שכנוע לקוח אומר שהוא לא מעוניין למכור בלי מצב רוח מנטורים למכירות ניהול משא ומתן עם לקוחות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת התנצלות משכנעת מתי לתת הנחה ללקוח? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות איך להבין את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה מתי לא ליצור הזדהות? כמה לנסות לשכנע לקוח? איך ללמוד nlp? למכור עם חשק אילו מוצרים למכור? שאלות בתת מודע כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? שכנוע רגשי לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות איך למכור ללקוח את המוצר? ליצור אמון לתת ללקוח הנחה האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? מתי להציג את המחיר ללקוח? בשביל מה להכין חומר שיווקי נקודת הכאב של הלקוח להתעקש עם הלקוח להציג הנחה על מוצר איך לרצות למכור? לקוחות שלא מכירים את המוצר לעשות את הלקוח מאושר לטעום מהמוצר ספרים על מכירות משפך שיווקי במחלקת מכירות מניפולציות רכישה להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע למכור בצורה יעילה לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר roi שיווקי לשכנע מישהו להגיב הצבת יעדים לאנשים מכירות לקוח רע למכור מוצר לא רווחי האם לטפל בהתנגדות לקוח? תכנון חומרי שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, מכירות, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 06:06:22 - wesi28