אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע למכור, איך לשכנע אשה להתחתן, NLP הרזיה, לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, nlp טריקים, איך לשכנע את האשה, לשכנע לקנות, nlp techniques, לשכנע את המורה, אימון עסקי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, סדנת nlp, טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, מהו nlp, איך לנתח טקסטים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, תעמולה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקת nlp, לשכנע גבר להיות איתך, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטה לשכנוע ההמון, nlp וידאו, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp ביטחון עצמי, לשכנע לקוח לקנות, איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
האם עסק חייב יציבות כדי להצליח?

עסקים רבים מתמודדים עם השאלה אם חובה עליהם להציג יציבות לאורך כל השנה מבחינת כמות לקוחות, תזרים הכנסות ורווחים כדי להיחשב כעסק מצליח. אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה בנושא זה ומסביר באופן חד וברור שהתשובה לכך היא שלילית. עסק לא חייב להציג יציבות קבועה מבחינת הלקוחות וההכנסות בכל חודש וחודש כדי להיחשב כעסק מוצלח.

האם עסק עם תנודות בהכנסות יכול להיות רווחי?

לפי ההסבר של אליעד כהן, המבחן האמיתי להצלחה עסקית אינו קשור ליציבות החודשית בהכנסות או בתדירות קבועה של עסקאות. במקום זאת, המבחן הוא רווחיות בממוצע לאורך תקופה מסוימת. כלומר, עסק יכול להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד.

לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת משמעותית מאוד בשנה, והעסקה הזאת לבדה מכסה את כל ההוצאות השנתיות ואף מותירה רווח משמעותי. דוגמה נוספת היא עסק עונתי שמוכר מוצרים או שירותים רק בחגים או בתקופות מסוימות של השנה. למרות שהוא לא פועל בצורה סדירה לאורך כל השנה, העסק הזה עדיין יכול להיות מאוד רווחי ולהיחשב כמוצלח כלכלית, אם בסך הכל הוא עומד בציפיות וברווחים שהבעלים שלו מעוניין להשיג.

מה החשיבות האמיתית של יציבות עסקית?

יציבות עסקית, לפי ההסבר של אליעד, אינה המטרה עצמה, אלא היא רק אחת הדרכים להרגיש ביטחון ושלווה כלכלית. אבל יציבות היא לא תנאי הכרחי להצלחה. אנשים נוטים לחשוב שעסק צריך להיות יציב משום שהם רוצים תחושת ביטחון, אבל בפועל, כל עוד התוצאה הסופית היא חיובית ורווחית, לא באמת חשוב אם התזרים הכספי הוא קבוע או לא.

אם בעל העסק מקבל את מה שהוא צריך או רוצה מהעסק שלו בסיכום כל התקופות יחד, העסק נחשב למצליח, ואין כל צורך שהתזרים או ההכנסות יהיו קבועים כל חודש. כלומר, המדד החשוב ביותר הוא התוצאה הסופית והממוצעת של כל ההכנסות והרווחים, ולא היציבות או התדירות שבהם הם מתקבלים.

איך עסקים עונתיים מצליחים להרוויח מספיק לכל השנה?

אליעד נותן דוגמאות לעסקים שעובדים בעונות ספציפיות או בעסקאות חד - פעמיות:
  • עסק הפועל רק בחגים ומוכר מוצרים עונתיים, אך מכסה ברווחיו את כל השנה.
  • עסק שעושה עסקה אחת גדולה פעם בשנה או אפילו פעם בחמש שנים, ובזכות אותה עסקה הוא יכול להיות רווחי לאורך כל התקופה.
  • עסק שיש לו תקופות של פריחה ותקופות של דעיכה, אבל בסופו של דבר בממוצע שנתי או אפילו לאורך כל חייו של העסק, הוא עדיין מספק את הרווחים הדרושים.
אליעד מסביר שבעסקים מהסוג הזה, החשיבה צריכה להתמקד בטווח ארוך ובממוצעים, ולא בחשיבה קצרת טווח של חודש לחודש.

מהו המדד האמיתי להצלחה עסקית?

המדד האמיתי להצלחה עסקית על פי אליעד כהן הוא פשוט וברור - האם העסק בממוצע הכללי לאורך כל תקופת פעילותו מספק לבעליו את הרווחים שהוא מעוניין להשיג? אם התשובה היא כן, העסק נחשב למצליח. אין זה משנה אם יש חודשים עם הפסדים או ירידה בהכנסות, כל עוד הממוצע הכולל הוא חיובי ומאפשר לבעלי העסק להשיג את מטרותיהם הכלכליות.

חשוב להבין שהצלחה אינה נמדדת ביציבות השוטפת, אלא ברווח הסופי וביכולת של העסק למלא את הצרכים והשאיפות הכלכליות של הבעלים לאורך זמן.

מהן המסקנות העיקריות לבעלי עסקים?

ההמלצות והמסרים המרכזיים של אליעד כהן הם:
  • אל תתנו לתנודתיות חודשית להרתיע אתכם או לערער את הביטחון שלכם בעסק.
  • תחשבו תמיד במונחים של ממוצעים וראייה ארוכת טווח.
  • הצלחה עסקית לא חייבת להיות מבוססת על יציבות חודשית אלא על הרווחים הסופיים שאתם משיגים.
  • עסק עונתי או עסקה חד - פעמית גדולה יכולים להיות פתרונות מצוינים כלכלית כל עוד הם מספקים את המטרות שלכם.
ההבנה הזאת מאפשרת לבעלי עסקים להתנהל בצורה נכונה יותר, חכמה יותר, ועם פחות לחץ מהצורך להשיג יציבות בכל חודש וחודש. כל עוד העסק משרת את מטרותיו הכלכליות בצורה מיטבית, הוא נחשב לעסק מוצלח, רווחי ויציב לטווח הארוך.
האם עסק צריך יציבות כדי להצליח?

כאשר מדובר על הצלחה של עסק, עולה השאלה האם הכרחי שתהיה לו יציבות מבחינת כמות הלקוחות וההכנסות. האם עסק שחווה תנודות משמעותיות - חודש אחד עם הרבה לקוחות וחודש אחר עם מעט - יכול עדיין להיות מצליח?

האם עסק יכול להצליח גם ללא יציבות?

התשובה לכך היא חד משמעית: כן, עסק יכול להצליח גם ללא יציבות שוטפת של הכנסות ולקוחות, כל עוד הוא רווחי בממוצע. עסק לא חייב להיות יציב מבחינת תזרים חודשי כדי להיחשב מוצלח. מה שחשוב באמת זה שבממוצע, לאורך זמן, העסק מספק את הרווחים הדרושים לבעליו.

האם יש עסקים שמרוויחים רק בעונה מסוימת?

בהחלט. ישנם עסקים עונתיים או עסקים המבוססים על עסקאות חד - פעמיות:
  • עסק שפעיל רק בתקופת חגים, אך מרוויח דיו כדי לכסות את כל השנה.
  • עסק המבצע עסקה משמעותית אחת בשנה או אפילו אחת בחמש שנים, אך העסקה מספיקה לכיסוי ההוצאות והרווחים הרצויים.
  • עסקים שמרוויחים תקופה מסוימת ואז יש תקופה חלשה יותר - אך בסיכום השנתי הם עומדים ביעדים הכלכליים שלהם.
מהו המדד האמיתי להצלחת עסק?

המדד האמיתי להצלחת עסק אינו יציבות בהכנסות חודשיות, אלא האם בממוצע העסק מספק את מה שבעליו צריכים ומצפים ממנו. אם בסיכומו של דבר העסק מביא את הרווחים הנדרשים לאורך זמן, אז הוא עסק מצליח.

לסיכום

אין הכרח שתהיה לעסק יציבות חודשית בכמות הלקוחות או בהכנסות. מה שחשוב הוא שהעסק יהיה רווחי בממוצע - בין אם בממוצע חודשי, שנתי, או אפילו של כל תקופת חייו של העסק. אל תתנו לתפיסה שעסק חייב הכנסות קבועות לבלבל אתכם - הצלחה נמדדת ברווח הסופי ולא בתנודות השוטפות.
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
...למשהו, הדרכת הורים, חלק 1 מה עושים כשילד לא רוצה ללמוד? איך להסביר לו בצורה יעילה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר כיצד עלינו להבין את הדינמיקה בין הורים וילדים, במיוחד כאשר הילד לא רוצה ללמוד או לא מעוניין לשמוע את ההסברים שלנו. ההתמקדות היא במיומנויות תקשורת וביכולת להסביר לילדים בצורה שתשמור עליהם מעוניינים וקשובים. מהם הגורמים לכך שילד לא רוצה ללמוד? הסיבה הראשונה לכך שילד לא רוצה לשמוע או ללמוד יכולה להיות שהילד לא מבין את הנושא שבו מדובר. במקרה...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
...כזה, אחרי שאתה אומר את מה שאתה חושב בצורה אובייקטיבית כעובדה, מיד תוסיף מסר שאומר שלכל הפחות מדובר בתפישה סובייקטיבית שלך. כך שעל מסר כזה, השומע לא יכול להתנגד לו. ואעפכ מלכתחילה תציג את הדברים כאובייקטיבים, כדי שהם ישמעו אמינים יותר. לדוגמה, אתה כרגע רואה מולך את המוצר הטוב ביותר שיש בשוק, לפחות בעיני. שבעצם כאן אמרת אמירה אובייקטיבית, ומיד אחכ הוספת לה סוג של הבהרה שמדובר במסר שהוא נכון לפחות מבחינה סובייקטיבית. כך שאמרת את מה שרצית כעובדה אובייקטיבית...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
...יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...לסבל, והוא יפסיק לרצות להיות אלים. חשוב מאוד שהעונש יהיה בלתי נמנע, כי אם הילד יחשוב שיש לו אפשרות להתחמק ממנו, השיטה לא תעבוד והוא ימשיך בהתנהגות השלילית. איך עובד מנגנון ההתניה החיובית במוח? מנגנון ההתניה החיובית פועל בצורה דומה: לדוגמה, כשמאלפים בעלי חיים, נותנים להם בכל פעם תגמול (כמו סוכריה) כשהם מבצעים פעולה רצויה. עם הזמן, החיה מתרגלת לקשר בין הפעולה לבין התגמול, ובסופו של דבר היא מבצעת את הפעולה גם בלי לחשוב על התגמול, מתוך הרגל בלבד. בדיוק...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
...תדע את זה? אחת הדרכים לדעת את זה, היא לפי זה שאתה רואה האם הלקוח שלך תמיד רוכש את המוצר הזול ביותר או שהוא מרשה לעצמו לרכוש גם מוצרים שהם לא הכי זולים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר מוצר שיש בו כל מיני אפשרויות בחירה. האם רוב הלקוחות שלך, רוכשים את החבילה הכי זולה, או את החבילה הכי יקרה? אם הלקוחות שלך תמיד רוכשים את המוצר שהוא כמה שיותר זול, כנראה שהלקוחות שלך מנסים לחסוך כמה שיותר כסף. וזה מגדיל את הסיכוי לכך שאתה תאבד אותם אם תעלה את המחיר שלך ללקוחות...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
...אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
...שאולי דווקא יכול להיות הפוך, שאם תקרא למישהו בשמו, זה דווקא יגרום לו להרגיש תחושת זרות וניכור ממך? אז האם לקרוא לאדם בשמו הפרטי, ואולי אפילו בשמו הפרטי ובשם המשפחה שלו, האם זה יוצר תחושת קרבה או ריחוק? והתשובה לכך היא, שזה תלוי. תלוי באיך שהאדם השני מצפה שיפנה אליו בן אדם קרוב ובאיך הוא מצפה שיפנה אליו בן אדם זר. לדוגמה, נניח שמישהו בא לקנות בחנות שלך, ונניח שהקונה מניח שבן אדם קרוב היה פונה אליו בשמו הפרטי, הרי שבמקרה כזה, אם תפנה אליו בשמו הפרטי...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
...מה שתסכים עם השומע, לבין מה שאתה רוצה לשכנע אותו, אעפכ אם תסכים איתו, זה עלול לגרום לשומע דווקא לחזק את העמדה שלו. לאו דווקא בגלל שיקול לוגי כזה או אחר, אלא בגלל סיבה רגשית כזו או אחרת. וצריך לדעת לזהות גם סיבות כאלו, ולפעול בהתאם. כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, תנסה ליצור אצלו קונפליקט פנימי, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין שאר הרצונות שלו. כך יהיה לו יותר אינטרס להסכים איתך. ולפעמים מספיק לזהות את הקונפליקט הפנימי שכבר קיים אצל השומע. ורק צריך לדעת...
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
...ומגביל אותה לזמן כלשהו. למה כרגע אתה חושב כך או אחרת. או לדוגמה שהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי כעובדה. ואז במקום לומר לו למה המוצר לא מתאים לך, עליך לומר למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך. שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד. ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, סוגסטיה, תורת המשחקים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 14:52:45 - wesi28