אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקנות את המוצר שלך ✔מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? ✔כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקנות את המוצר שלך, דיאטת nlp, זיהוי מניפולציות בטקסט, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, סודות הסוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך להשפיע על אנשים, איך לשכנע מישהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP הגדרה, ייעוץ אישי למנהלים, הדרכת מכירות, שכנוע, לשכנע אנשים לקנות מוצר, טיפים לשכנע, nlp וידאו, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, דיבייטינג, טיפול בהתנגדויות לקוח, התנגדויות מכירות, דרכים לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, שיפור יכולת הדיבור, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע דוד, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אמא, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדות לקוח, אומנות השכנוע, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, דרכים לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח.

ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על כל דבר. ונקודת מבט אחת, היא נקודת מבט של "רק" משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של "גם" משהו מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו "גם" מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו "רק" את אותו המוצר המסוים.

ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך "רק" את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר.

הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחויב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחויב, שמחויב שצריך אותו ושמחויב שהוא נכון, ושמחויב שהוא אמת, ושמחויב שהוא יהיה קיים. ובו זמנית, כל דבר ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי.

וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של "רק". שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו.

ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך . אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ... המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך ... את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך. והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות ...
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... שכמובן צריך לעשות אותה בהתאמה לאדם שאתה מדבר איתו. אבל הרעיון באופן כללי הוא, שנניח לדוגמה שאתה רוצה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך . אז לפני שאתה מגיע איתו לנקודת ההחלטה שבה הוא צריך להחליט אם לקנות את המוצר שלך או לא, אז לפני כן עליך לשאול אותו שאלות, שאתה יודע מראש שהוא ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר ... של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך? במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ... להיות חיסרון עבור הלקוח שלי? איזה תירוצים סיבות, אמיתיות שקריות דמיוניות, יכול הלקוח שלי מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה מהסס לקנות את המוצר שלי? איזה סוגי התנגדויות מכירה, יהיו נפוצות יותר? איזה חסרונות יותר קל ללקוח לזהות במוצר שלי? ... מהמוצר שלי? כאשר בעצם השאלות האלו, תכליתן היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך להכין רשימה אפשרית של כל ההתנגדויות האפשריות שהלקוח שלך יוכל לטעון ... במוצר? האם הלקוח באמת לא יכול להסתדר איתו? האם החיסרון הזה, אולי בכלל ניתן לראות אותו כיתרון? האם החיסרון הזה, מחייב את הלקוח שלא לקנות את המוצר? האם באמת אין שום אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר הזה, בגלל החיסרון הזה? האם אין שום דרך בעולם לגרום ללקוח לקנות את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת הכרחי לחשוב שהחיסרון הזה, הוא באמת חיסרון? האם אין את החיסרון הזה גם אצל ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... צריך להתאמץ גם אם עייפים. או לדוגמה אתה יודע מראש שהלקוח יגיד שאין לו מספיק תקציב לקנות את המוצר שלך . ואז אתה תאמר לו, שהמוצר שלך מספיק חשוב, ושהוא כן יכול להרשות לעצמו לרכוש את המוצר וכולי. ובמקרה כזה לדוגמה, רצוי מאוד שתוודא מראש ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... הרגיש קודם לכן. והרעיון הוא, ליצור לאדם הבנה + חוויה, שאותן הוא ישליך על הדבר שבו הוא לא בטוח. דהיינו, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לקנות את המוצר שלך , למרות שהוא לא בטוח שהוא רוצה לקנות אותו. אז במקרה כזה תשאל את עצמך, איך הייתי רוצה שהלקוח יתייחס למוצר שלי, ברמה הרגשית. ואיזה דבר הלקוח צריך לחשוב ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... נוספות להשיג את אותה תועלת בפחות עלות אז ממילא עדיף לו להשיג את אותה תועלת שהוא חושב שהוא ישיג במוצר שלך בפחות עלות במקום אחר וכו. ולכן בסופו של דבר הבן אדם עשה שיקול אם לקנות את המוצר שלך או את המוצר של המתחרים ויש ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... רוצה איך ליצור כימיה עם הלקוח שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך , הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד שעלויות הייצור שלך הן נגיד גבוהות המוצר שלך באמת יקר ואז עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה הבאה האם אתה חושב שללקוח כדאי לקנות את המוצר שלך למרות שהמוצר שלך יותר יקר אם כן אז זה לא בהכרח שהוא ... צריך לשאול את עצמך אם הייתי הוא האם הייתי קונה את המוצר הזה נגיד, נגיד שאתה אומר שכן למה היית קונה את המוצר הזה למה אתה היית קונה את המוצר הזה עכשיו תשכנע אותו למה לקנות את המוצר הזה, אם אתה חושב שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש ושאתה היית ...
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
... כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור המוצר שלי?. השאלה הנכונה אינה כמה עלה לי המוצר? אלא כמה אנשים מעריכים את המוצר?. כלומר, יש להבין כמה הערך של המוצר או השירות בעיני הלקוחות, ומה האלטרנטיבות שיש ללקוחות במקום לקנות את המוצר שלך. הוא נותן דוגמה על דוכן פלאפל. אם אתה פותח דוכן פלאפל, התמחור שלך צריך ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... זה לא היה אותו דבר. הדגש כאן הוא שבניגוד למוצרים פיזיים, שירותים ייחודיים הם לא תמיד בני השוואה, ולכן המחיר שלהם לא תלוי במחירים של המתחרים. למה זה משנה אם אפשר לקנות את המוצר שלך גם ביוקר? יש מוצרים שאפשר למצוא במחיר נמוך יותר, אבל גם במחיר גבוה יותר, תלוי ברמת האיכות והמותג. למשל, שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקנות את המוצר שלך, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקנות את המוצר שלך, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, רטוריקה, מומחה מכירות בתחום לקנות את המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 17:10:34 - wesi28