אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע אבא, NLP למאמנים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, איך לגרום לאישה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע אנשים בטלפון, nlp וידאו, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע אנשים, לשכנע את אמא, חוקים בהשפעה ושכנוע, NLP איך זה עובד, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, סודות הסוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP תת מודע, לשכנע את בן הזוג, לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את בעלי, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות, לשכנע הורה, להשפיע על אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך להצליח למכור, לשכנע את הבנק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה קשה לשכנע אנשים? רצון לתת בשכנוע למה צריך שיווק? איך למכור בזול? כסף לבקש על מוצר לגרום למישהו להתחייב לך איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים תכנון מיתוג שיווקי מוצרים סוג ב... זיהוי צרכים של הלקוח אנשי מכירות אנושיים מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? דוגמה לטקסט שכנוע איך לשכנע שאתה מומחה? להכין חומר שיווקי טבלת יעדי מכירות תלונות של לקוח שיחת משא ומתן ללכלך על מוצרים מתחרים איך למכור עט? שיטת שכנוע משולבת שיווק חומרים מקצועיים מניפולציות של יועצי משכנתאות לגרום למישהו ללכת לטיפול למכור ביעילות לשתול מחשבות בדייט איש מכירות טיפש סודות ה nlp לגרום למישהו לאהוב אותך פחות ראיון לסמנכל מכירות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לשכנע בחור לרצות אותך לשכנע ילד להאמין מוצרי יוקרה הפחדה של לקוח קבלת החלטות של לקוח מוצר יוקרתי ראיון עבודה לאנשי מכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח שיטות תמחור מוצר למה לא לרמות לקוח? שיווק לעסק חדש מוצר שלא מתאים ללקוח לקנות את האמון של הלקוח לתת ללקוח אפשרות למה המוצר יקר? מה המוצר נותן ללקוח? לגרום למישהו לדבר איתך שיטות שכנוע פוליטיות לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר אפשרות לשכנע לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה להציג ללקוח שירות לתכנת את התת מודע לאבד לקוחות למה קשה לי למכור ללקוחות? כישורי שכנוע איך לבקש כסף מלקוח? תזמון הצגת המחיר ללקוח לשכנע מישהו לשתף אותך איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? להפסיק לספק מוצר ללקוחות שיקולים בנתינת הנחה ללקוח ראפור טוב לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר הפרת חוזה על ידי לקוח לשכנע עובד להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר מוצרים אוטומטים שיטות לשיווק עצמי להתחייב ללקוח על התוצאה לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך לגרום למישהו לא להיפגע לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב לגרום למישהו לשכוח מישהו לקוח חושש מתגובה איך לייצר צורך אצל הלקוח? נוסחה לשכנע לקוחות יתרונות של מוצר איך לתת ללקוח הנחה? לשכנע מישהו להתרחק מומחי מכירות לא מתאים לעבוד במכירות איך לשכנע שופט? להציג ללקוח טווח מחירים לגרום למישהו לרדוף אחריך לא מצליח למכור ללקוחות להצליח להיות איש מכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו משכנעים לקוחות שאלה סגורה של לקוח לשכנע מישהו לשנוא משהו למה להכאיב ללקוח? בתוך התת מודע ניהול משא ומתן לשכנע מישהו להרגיש בנוח איך להצליח במכירות? הבעת הזדהות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מומחה מכירות, לקוחות בנושא לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 17:12:56 - wesi28