אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ✔תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתך, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לכתוב טקסט, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, יצירת עוגנים nlp, NLP מדריך, סדנת nlp, איך לשכנע טוב, איך לכתוב טקסט משכנע, שתילת מחשבות, להתראיין בתקשורת, להתמודד עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, אמנות השכנוע, לשכנע ללכת לטיפול, לשכנע בן אדם, סודות התת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את בן הזוג, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, NLP לימוד, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp וחרדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מה זה לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP פחדים, לשכנע סבא, NLP טיפול בחרדה, nlp לאנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע מישהו, איך לשכנע את הלקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים?

בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים.

אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית.

האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי?

אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו:
  • גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: "אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) ". בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו "למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?".
  • גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שהעבודה לא הושלמה, ולמעשה הוא עשה את שלו לשווא.
  • גישה שלישית, שאליעד מציע כאפשרות הטובה ביותר, היא שילוב של שתי הגישות הקודמות: העובד יקבל תגמול הן על החלק שהוא אחראי עליו באופן אישי, והן על התוצאה הסופית הכוללת. בדרך זו, העובד ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי.
כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו?

אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי שיתוף פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה.

אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי.

מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן?

דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות:
  • להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור.
  • ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם.
  • לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
דימויים של הלקוח דוגמאות למניפולציות איך למכור ללקוח את המוצר? איך לעשות מניפולציה עצמית? ממי ללמוד nlp? לתעדף את הכנת חומרי השיווק למכור בצורה מסתורית nlp לימוד באינטרנט לשכנע מישהו לנסות פחד למכור מה הלקוח רוצה? לקוח ששואל מה המחיר לדבר ללקוחות שלך לקוח שרוצה הכי זול שיש לאיים על לקוח להיות לא נחמד ללקוח מבוא למכירות הצלחה במכירות השפעה על אנשים לשכנע מישהו להקשיב למשהו למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? מתי להיות לא נחמד ללקוח? איך ללמוד לשכנע אנשים? למכור בלי איש מכירות לקוח חושש לצאת טיפש לגרום למישהו להצדיק אותך nlp לימוד עצמי טעויות באיתור צרכי הלקוח שיטת שכנוע משולבת להקטין את עלויות השיווק ייחודיות שיווקית לגרום למישהו להצביע לך מניפולציות על אנשים איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? מוצרים משלימים לענות ללקוח תשובה שלילית עבודה במכירות שיטות שכנוע לקוחות לשכנע גולשים מה לענות ללקוח? להיפגש עם לקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות לשתול מחשבות לאקס לגרום ללקוח לומר להתמקד בכאב של הלקוח לשכנע את הלקוח לסגור עסקה תמחור הגיוני ללקוח איש מכירות אוטומטי איך לרכוש מוצר יקר? הדגמה ללקוח טבלת יעדי מכירות משפך שיווקי רחב ללמד למכור לשכנע מישהו לרצות לחיות לתת תשובה שלילית ללקוח לשכנע שאתה מנומס סודות השיווק לשכנע בעל סמכות שכנוע קשה איך למכור חוסר ידיעה? פגישה עם לקוחות הדגמה ללקוחות הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר לשכנע ילד ללמוד ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט למכור ללקוח מוצר בהנחה לשכנע לקוח לאהוב לשכנע מישהו לדבר איך לסרב ללקוח? בעיות עם לקוחות חשיבות המבנה של מסע הלקוח מניפולציות פוליטיות ניהול צוותי מכירות לשכנע אישה להיזכר איזה חומרי שיווק ליצור? למכור פטנט לכתוב מסר משכנע התאמת שיטת המכירה למוצר מתי לשקר ללקוח? איך לגרום למישהו לרצות לתת? מניפולציות שיווקיות אמון עם האקסית לקנות מוצר חומרי שיווק מפודקאסט לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? לשכנע בחורה להיזכר לשכנע את עצמך שם הלקוח החלטה של לקוח לקוחות ממליצים בגוגל המוצר שלי ראוי מומחים לשיווק באינטרנט ניתוח תהליך שיווקי מנהל שיווק למכור לעובדים לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים לקוחות ששונאים אנשי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מניפולציות, מאמן עיסקי בתחום לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 17:14:42 - wesi28