אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע את עצמי, מיומנות רטורית, לשכנע בנות, איך לשכנע בחורות, NLP הנחות יסוד, לנסח טקסט משכנע, סודות ההשפעה הסמויה, הצלחה במכירות, יכולת לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, לדעת לשכנע, טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע ילדים, nlp לימוד חינם, לשכנע את אבא, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, תורת המשחקים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מניפולציות בטקסט, NLP שפת גוף, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טקסט משכנע, התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לכתוב טקסט משכנע, טיפול בהתנגדויות לקוח, NLP אימון אישי, דיבייט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:39איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לחזור בו מבקשה בלי לומר "לא"?

לפעמים אדם מקבל בקשה שהוא לא מעוניין לקיים, אבל מסיבות שונות הוא לא רוצה או לא יכול להגיד ישירות "לא". במקרה כזה, אליעד כהן מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר "כן", אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

הטכניקה מבוססת על הסכמה לכאורה עם הבקשה, אך הצגתה בצורה שמעוררת בשואל תחושה לא נעימה. למשל, אם מישהו מבקש כוס מים, ניתן לומר: "טוב, אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה". המשפט מוגזם ומטרתו לגרום למבקש להירתע ולוותר על הבקשה. כמובן, הדוגמה הזו קיצונית, אך היא ממחישה את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה.

איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם להתחרט על בקשתו?

דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת היא באמצעות שאילת שאלות שמערערות את הבקשה. לדוגמה, אפשר לשאול את המבקש: "איך בדיוק תרצה שאבצע את הבקשה?", או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת את זה?". שאלות אלו מציגות את הבקשה כלא ברורה או לא הגיונית, ובכך מעודדות את המבקש לחזור בו מיוזמתו.

איך לגרום לאדם להרגיש לא בנוח עם מה שביקש?

אליעד כהן מסביר שאפשר גם להציג את הבקשה בדרך שתגרום לשואל להרגיש לא נוח עם עצמו. למשל, אם האדם ביקש כוס מים, אפשר לומר: "אוקיי, אני רואה שאתה ממש חייב מים, אז אני הולך להביא לך". תוספת הביטוי "ממש חייב" מייצרת תחושה שהמבקש תלותי או חלש, וזה גורם לו לאי - נעימות, מה שמוביל אותו להתחרט.

איך לגרום לאדם להימנע מלהיראות בצורה לא רצויה בעיניו?

אפשר להשתמש בשיטה הזו גם כדי לגרום למבקש לחשוב מחדש, באמצעות שימוש במאפיין שהוא לא רוצה שיחשבו עליו. למשל, אם ידוע שאדם לא רוצה להיתפס כטיפש, והבקשה שלו נשמעת מעט לא הגיונית, אפשר לומר: "אוקיי, למרות שהבקשה לא ממש הגיונית, אני אכבד אותה". השומע מבין באופן עקיף שהוא יוצא טיפש, מה שיגרום לו לסגת מהבקשה.

איך להעביר מסרים סמויים לתת המודע של האדם?

המפתח לשיטה הוא להעביר מסר סמוי לתת מודע של המבקש, שמקשר את הבקשה שלו עם משהו שלילי שהוא לא רוצה שיקרה או יחשבו עליו. במקום לומר זאת במפורש, כדאי להעביר את המסר בצורה עקיפה באמצעות שאלות או רמיזות מתוחכמות. לדוגמה, לא נאמר לו ישירות שהוא טיפש, אלא נגרום לו להבין בעצמו שזה מה שמשתמע מהבקשה.

איך לזהות ולהתגונן מפני מניפולציות כאלה?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד לזהות כשמישהו משתמש בטכניקה הזו נגדך. לפעמים אדם יעמיד פנים שהוא מסכים עם מה שאמרת, אך בפועל הוא מציג את הדברים באופן מעוות כדי לגרום לך להיראות רע בעיני עצמך. לכן, צריך לשים לב מתי אדם מסכים באופן חשוד או כשדבריך מוצגים בצורה מעוותת, ולזכור שזה לא תמיד תואם את הכוונה המקורית שלך.

איך להתאמן וליישם את הטכניקה הזו בחיי היומיום?

אליעד כהן מציין שכדי לשלוט בטכניקה הזו בצורה טובה, חשוב להתאמן עליה ולהבין את המנגנון הפסיכולוגי שעומד מאחוריה. ככל שמנתחים יותר סיטואציות, כך מתפתחת היכולת לעשות זאת באופן ספונטני ומדויק יותר בשיחות אמיתיות.

לסיכום, הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת "לא" מפורשת. באמצעות הצגת הבקשה בצורה שלילית או לא נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו.
איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה?

כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים. במקום להיענות או לדחות את הבקשה, אפשר להגיב בצורה שמפנה את הבקשה לכיוון שלא רצוי לשואל. לדוגמה, אם תגיד "אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה", אתה בעצם מציג את הבקשה בצורה כה קיצונית שהשואל יתחיל להתחרט עליה, כי הוא לא רוצה להתפרש כמישהו שרוצה משהו קיצוני או מזעזע. כמובן, חשוב להשתמש בטכניקה זו בצורה מתוחכמת, כדי שלא תישמע גרוע מדי.

איך לשאול שאלות שמובילות את השואל לחזור בו?

שאלות כמו "למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או "איך אתה רוצה שאני אעשה את זה?" יכולות לגרום לשואל להרגיש שהבקשה שלו נתפסת כלא ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו.

איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש?

אם מישהו מבקש ממך משהו, אפשר להציג את הבקשה בצורה שגורמת לו להרגיש לא נעים עם מה שביקש. לדוגמה, אם מישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים, אפשר להגיד "אוקי, אז אתה מאוד חייב מים?". בכך, אתה מציין שהוא "מאוד חייב", דבר שיכול לגרום לו לחשוב מחדש ולחזור בו, כי הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא חסר אונים או תלותי.

איך לגרום למישהו להרגיש שהוא לא רוצה שיחשבו עליו משהו מסוים?

למשל, אם אתה יודע שמישהו לא רוצה שיחשבו עליו שהוא טיפש, תוכל להציע לעשות את הבקשה בצורה שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם הוא ביקש משהו שנראה לא הגיוני, אפשר לשאול "מה זה טיפש בעיניך?" ולפני שתסביר את הבקשה, תדגיש את חוסר ההיגיון שלה, מה שגורם לו לתחושות לא נוחות שיביאו אותו לחזור בו ממה שביקש.

מה עליך לעשות כדי להתגונן ממניפולציות כאלו?

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו מישהו מעקם את דבריך או מציג את בקשותיך בצורה מעוותת כדי לשכנע אותך לחזור בהן, חשוב להיות מודע לכך. כשמישהו מסכים איתך או מסכים לכאורה, זה לא תמיד אומר שהוא אכן מסכים - לפעמים זה רק חלק ממניפולציה שמובילה אותך לשנות את עמדתך בלי שתהיה מודע לכך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים? אז אחת הדרכים היא מה שאפשר לעשות שזה טריק קצר ופשוט אפשר פשוט לעשות כאילו אתה אומר כן אבל תוך כדי שאתה אומר כן בעצם לגרום לזה שביקש את הבקשה להתחרט שהוא ביקש אותה.

אני רק לצורך הדוגמה אני אקצין, זאת לא דוגמה ריאלית אבל אקצין נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים", אוקי עכשיו נגיד אתה לא רוצה להביא לו כוס מים ואתה לא רוצה להגיד לו "אני לא רוצה להביא לך כוס מים ולא בא לי להביא לך כוס מים" אז אתה יכול להגיד לו "טוב אז אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה" עכשיו זה מזעזע, עכשיו הבן אדם יגיד "לא מה פתאום אל תביא לי מים". למה מה המהות של הדבר, אני לא אומר שככה צריך להגיד אבל מה המהות של הדבר? המהות של הדבר היא שבעצם לקחנו את המשפט "תביא לי כוס מים" כביכול הסכמנו איתו אמרנו "אוקי אני אביא לך כוס מים" אבל הצגנו אותו בצורה כזאת שהדובר הראשון מי שביקש את הבקשה הוא אומר "לא אני לא רוצה אל תביא לי לא בדבשך ולא מעוקצך" מה שנקרא.

עכשיו כמובן שצריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת כי אם יעשו את זה בצורה כזאת כמובן שזה ישמע גרוע ולכן אני אסביר איך אפשר לעשות את זה בצורה מתוחכמת וזה הולך ככה הבן אדם נגיד ביקש בקשה נתן הוראה נתן ציווי מה שזה לא יהיה, עכשיו מה שצריך לעשות זה כביכול נגיד לשאול שאלה על מה שהוא אמר, כדי להראות לדוגמה "טוב אז איך אתה רוצה שנעשה ככה וככה?" או "אתה יכול להסביר לי למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או כל שאלה כלשהי שבעצם על ההנחיה, או אפילו לאו דווקא שאלה אפילו סוג של אמירה "טוב אז אני אלך לעשות את מה שביקשת" או "אז אני אלך לקנות" או "אני אלך להביא" או מה שזה לא יהיה.

אבל עד כאן לכאורה הבענו הזדהות אנחנו בעצם מסכימים עם הרעיון אבל המניפולציה פה אומרת ברגע ששואלים "למה התכוונת כשאמרת ש... ?" או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת... ?", או "איך אתה בדיוק רוצה ש... ?" או "טוב אז אני אלך לעשות את 1.. 2.. 3..." ברגע שעושים את זה צריך להציג את המשפט המקורי בצורה שבעצם תגרום לשומע, הבן אדם הנגדי ממול שביקש את הבקשה שלא רוצים להסכים איתה תגרום לו בעצם להתחרט על זה שהוא אמר אותה ואני אתן סתם דוגמה, או לא סתם דוגמה רציתי איזה דוגמה נגיד שמישהו טוען איזו טענה ואנחנו רוצים להסכים אנחנו אומרים לו "טוב אז אנחנו מבינים את הדעה הקיצונית שלך שאומרת שככה וככה" או "תגיד לי אז לפי הדעה הקיצונית הזאת שככה וככה" ואז בעצם אנחנו משדרים לו "אתה קיצוני" ואז הוא ירצה להגיד "לא מה פתאום אני לא קיצוני, לא התכוונתי לזה לא אמרתי את זה".

אבל בא נחזור לדוגמה הקודמת של בן אדם נגיד שביקש בקשה אז בא ננסה לחשוב נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" סתם בקשה ביקש כוס מים "אני רוצה שתעשה ככה וככה, לך תישן מוקדם לך תישן מאוחר, תקום תבוא תלך תחזור", איך בעצם אפשר לנסח משפט כזה בצורה שזה שאמר אותה יגיד "לא מה פתאום לא אמרתי את זה, זה לא משנה אני לא צריך את זה", איך אפשר לעשות? אז בגדול לוקחים משהו שהבן אדם לא רוצה שיחשבו עליו. נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, אוקי אנחנו יודעים שיש מישהו שלא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, עכשיו הוא ביקש איזו בקשה אנחנו צריכים לשדר לו "אין בעיה אני מסכים עם הבקשה שלך אבל הבקשה הזאת אומרת שאתה טיפש" אם נצליח לשדר לו את זה בעצם נגרום לו להגיד "לא מה פתאום אני לא התכוונתי לא צריך, לא אמרתי לא חשבתי רק חשבתי רק אמרתי" ולרדת מהבקשה.

תכף אני אסביר גם איך עושים את זה אבל אני מחדד עוד פעם את הטריק, הטריק הוא כזה מישהו ביקש בקשה אמר אמירה טען טענה מה שזה לא יהיה ואנחנו רוצים לגרום לו לחזור בזה לחזור בו במה שהוא אמר או להסתייג וכו', מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים עוד פעם דבר שהוא לא רוצה שיחשבו עליו דבר שהוא לא רוצה שיקרה ואנחנו יוצרים התניה שאומרת "אתה יודע המשפט שלך נכון אני מסכים איתו אבל אז זה אומר ש... 1.. 2.. 3... יקרה משהו שאתה לא רוצה, ש... 1.. 2.. 3... זה אומר עליך משהו שאתה לא רוצה שיחשבו עליך" ברגע שעושים את זה אוטומטית הוא יחזור בו. עכשיו ואיך עושים את זה כי אי אפשר להגיד לבן אדם "אוקי אני אעשה את זה אבל זה אומר שאתה טיפש", אוקי אז איך עושים? אז לדוגמה צריך לנסח בצורה שתרמוז על הדבר לאו דווקא תגיד אותו תרמוז עליו.

נגיד נזרום עם הדוגמה של הטיפש, נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש ואז הוא מבקש איזו בקשה ואנחנו רוצים להגיד לו "תקשיב אנחנו נעשה את זה אבל אז זה אומר שאתה טיפש" אבל לא יכולים אי אפשר להגיד לו "תקשיב זה אומר שאתה טיפש", אז מה שעושים זה לדוגמה שואלים "אוקי מה זה טיפש?" טיפש זה נגיד מישהו שלא רואה את הדברים כפי שהם, הוא לא רואה את הדברים כפי שכולם רואים אותם בהנחה שהם ככה טיפש זה מישהו שחושב בצורה לא הגיונית, אוקי ואז לדוגמה אפשר להגיד לו "אוקי אז תקשיב למרות שהבקשה הזאת לא הגיונית אני אכבד אותה", "לא הגיונית למה לא הגיונית, למה אני מבקש משהו לא הגיוני מה זה אני טיפש? לא אני לא טיפש לא ביקשתי את זה" לדוגמה.

אוקי אז אמרנו משהו בצורה עקיפה ששידר למוח של השומע בצורה עקיפה שהוא טיפש וזאת הייתה כמובן סתם דוגמה ואז הוא מתכחש לזה שהוא ביקש את זה, הוא אומר "לא אני חוזר בי בכלל ממה שאמרתי". אוקי אותו דבר נגיד דבר אחר נגיד מישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" נניח, עכשיו בן אדם אומר "לך תביא לי כוס מים" נגיד מה הוא לא רוצה שיחשבו עליו? הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מנצל הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מסכן, הוא לא רוצה שיחשבו עליו איזה משהו ואז מה עושים נגיד אומרים לו "אוקי הבנתי שאתה מאוד חייב מים אני אלך להביא לך". עכשיו מה הוספנו פה? הוספנו פה את ה - "מאוד חייב" הוא לא אמר שהוא מאוד חייב הוא בסך הכל ביקש מים אבל אנחנו הוספנו את ה - "מאוד חייב" ובעצם שידרנו לו כאילו לקחנו לו את העובדה של מה שהוא ביקש של מה שהוא אמר פירשנו אותה בצורה, הוספנו לה פירוש בצורה שהיא לא בהכרח נכונה שממנה יכול להשתמע לבן אדם שביקש את הבקשה משהו שהוא לא רוצה שיחשבו עליו ואז הוא מתכחש לזה הוא אומר "מה פתאום לא ביקשתי, לא התכוונתי".

בקיצור בשורה התחתונה הלוגיקה, כמובן שכל מקרה זה לגופו וצריך לראות וכו' ואם מנתחים את זה מספיק פעמים אז אחר כך גם יודעים לעשות את זה באופן ספונטני אבל הלוגיקה עוד פעם היא פשוטה לוקחים משהו שבן אדם רוצה אמר דרש בהנחה שלא רוצים להסכים איתו ובהנחה שלא רוצים להגיד לו בצורה מפורשת שלא רוצים להסכים איתו אז לוקחים משהו אחר שהוא בעצמו לא רוצה להסכים איתו, דהיינו, משהו שהוא בעצמו לא רוצה שיקרה שהוא בעצמו לא רוצה שיחשבו עליו וכו' ואז מעבירים לו מסר לתת מודע שלו שאומר לו "אתה יודע זה בסדר מה שביקשת אני לא מתנגד לזה אבל אז זה אומר שאתה ככה וככה מה שאתה לא רוצה שיחשבו עליך, אז זה אומר שיקרה משהו שאתה לא רוצה שיקרה" ואז כשהשומע שומע את זה ובתת מודע כשהוא מבין את הדבר הזה אז הוא מתכחש למה שהוא עצמו אמר.

ולכן עכשיו מהצד של השומעים מי שרוצה להתגונן מהמניפולציה הזאת הוא צריך לשים לב שהרבה פעמים כשהוא אומר משהו פשוט אז מעקמים את מה שהוא אמר, מישהו ששמע אותו מעקם את מה שהוא אמר ומוציא אותך לא בסדר לדוגמה וזה לא בהכרח נכון. אוקי זאת אומרת לא תמיד הצורה שבה אנשים מציגים את הדברים היא כפי שהציגו אותם מלכתחילה ולא תמיד כשמישהו מסכים איתך או כשמישהו מעמיד פנים שהוא מסכים איתך לא תמיד זה אומר שהוא באמת מסכים איתך כי לפעמים מישהו יכול להעמיד פנים שהוא מסכים איתך הוא לא בהכרח מסכים איתך. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? המוצר עוזר ללקוח בחירת מלאי מוצרים לתת ללקוח להתנסות במוצר איך ליצור לקוח חוזר? טעויות בשיווק הצגת היתרונות ללקוח חוסר השפעה הקשר שבין שיווק למכירות לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות איך לדבר ללקוח? נאומים של איש המכירות לגרום למישהו להרגיש מחויב שתילת מחשבה שלילית לגרום למישהו לשנוא מישהו מה לא לדרוש במשא ומתן? להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח להגיע ללקוחות חדשים ליצור אווירת אמון לקוח מפחד להחליט לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לנהל צוות מכירות למכור רכב ללקוח לנסות למכור ללקוח מניפולציה על לקוחות להתיש לקוח איש מכירות יצירתי שכנוע לא נכון לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח מניפולציה על מישהו התמודדות עם לקוחות קשים מוצר לא רווחי לגרום למישהו לענות לך כן נתינה ללקוח למכור נדלן מוצר יוקרה להמליץ ללקוח על המתחרים תכנים למשפך שיווקי איך למכור את המוצר? מוצר לא מתאים ללקוח איזה מסרים להעביר ללקוחות? המוצר יעזור ללקוח לקוח חשדן האם יש חומרי שיווק מיותרים? דיבור עם לקוח איך להציג את המחיר ללקוח? מיתוג מוצרי יוקרה להרחיב את המשפך השיווקי למכור מוצר יקר איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק אפשרויות בחירה של לקוח ניתוח תהליכי שכנוע מודל תגמול לאנשי מכירות להפוך את הלקוח לחבר למכור עם אנרגיה למכירות לשכנע אקסית לחזור למכור פגישה פיזית לשכנע מישהו לחשוב מוצרי יוקרה לגרום למישהו לשנוא משהו רעיונות לחומרי שיווק לקוחות שרוצים לרכוש ממך איך למכור את המוצר ולא את עצמך? לשכנע מצביעים להצביע לך לגרום למישהו לאהוב את החיים איך להתאים מוצר ללקוח? למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה לקנות או למכור להתמודד עם סירוב של לקוח בירור צרכי הלקוח איך לשפר את המשפך השיווקי? לשכנע מישהו לא להתאהב למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? חוסר הבנה של לקוח את המחיר לקוח קודם ביטל בקשת רכישה משא ומתן בעבודה לשכנע מישהו לסלוח על בגידה פרסום למוצרי יוקרה לאהוב למכור ללקוחות ליצור אמון באמצעות השלמת מילים תזמון הצגת המחיר ללקוח פרסומות של חברות forex שאלות סינון צרכי הלקוח שיטות לשכנוע מחלקת מכירות לגרום למישהו להקשיב למשהו האפשרות הכי טובה של הלקוח להתאים את המוצר ללקוח להתמודד עם לקוח שמתלבט למה באמת לקוח מבקש הנחה? לסרב לבקשה של לקוח לגרום למישהו להפסיק להאמין לשכנע מישהו לענות לסקר nlp זה שקר איך משכנעים לקוח? לגרום ללקוח לרצות לרכוש לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר לשכנע ילד להאמין טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח תוכנית יעדים מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, השפעה, טיפים בנושא לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 14:58:48 - wesi28