אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את הילד, סדנת nlp, מטפל nlp, לשכנע בנים, לימודי שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, לשכנע אשה לחזור, לשכנע בן אדם, לשכנע לקוח לקנות, NLP סוגסטיה, NLP פיקאפ, לימוד דמיון מודרך, סודות ה nlp, טיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אומנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, כישורי שכנוע, nlp לצפייה, לשכנע שוטר, NLP הרצאה, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, השפעה על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, התנגדות במכירה, יכולת לשכנע, איך לשכנע לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP עובד, לשכנע אישה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:39איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לחזור בו מבקשה בלי לומר "לא"?

לפעמים אדם מקבל בקשה שהוא לא מעוניין לקיים, אבל מסיבות שונות הוא לא רוצה או לא יכול להגיד ישירות "לא". במקרה כזה, אליעד כהן מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר "כן", אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

הטכניקה מבוססת על הסכמה לכאורה עם הבקשה, אך הצגתה בצורה שמעוררת בשואל תחושה לא נעימה. למשל, אם מישהו מבקש כוס מים, ניתן לומר: "טוב, אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה". המשפט מוגזם ומטרתו לגרום למבקש להירתע ולוותר על הבקשה. כמובן, הדוגמה הזו קיצונית, אך היא ממחישה את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה.

איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם להתחרט על בקשתו?

דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת היא באמצעות שאילת שאלות שמערערות את הבקשה. לדוגמה, אפשר לשאול את המבקש: "איך בדיוק תרצה שאבצע את הבקשה?", או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת את זה?". שאלות אלו מציגות את הבקשה כלא ברורה או לא הגיונית, ובכך מעודדות את המבקש לחזור בו מיוזמתו.

איך לגרום לאדם להרגיש לא בנוח עם מה שביקש?

אליעד כהן מסביר שאפשר גם להציג את הבקשה בדרך שתגרום לשואל להרגיש לא נוח עם עצמו. למשל, אם האדם ביקש כוס מים, אפשר לומר: "אוקיי, אני רואה שאתה ממש חייב מים, אז אני הולך להביא לך". תוספת הביטוי "ממש חייב" מייצרת תחושה שהמבקש תלותי או חלש, וזה גורם לו לאי - נעימות, מה שמוביל אותו להתחרט.

איך לגרום לאדם להימנע מלהיראות בצורה לא רצויה בעיניו?

אפשר להשתמש בשיטה הזו גם כדי לגרום למבקש לחשוב מחדש, באמצעות שימוש במאפיין שהוא לא רוצה שיחשבו עליו. למשל, אם ידוע שאדם לא רוצה להיתפס כטיפש, והבקשה שלו נשמעת מעט לא הגיונית, אפשר לומר: "אוקיי, למרות שהבקשה לא ממש הגיונית, אני אכבד אותה". השומע מבין באופן עקיף שהוא יוצא טיפש, מה שיגרום לו לסגת מהבקשה.

איך להעביר מסרים סמויים לתת המודע של האדם?

המפתח לשיטה הוא להעביר מסר סמוי לתת מודע של המבקש, שמקשר את הבקשה שלו עם משהו שלילי שהוא לא רוצה שיקרה או יחשבו עליו. במקום לומר זאת במפורש, כדאי להעביר את המסר בצורה עקיפה באמצעות שאלות או רמיזות מתוחכמות. לדוגמה, לא נאמר לו ישירות שהוא טיפש, אלא נגרום לו להבין בעצמו שזה מה שמשתמע מהבקשה.

איך לזהות ולהתגונן מפני מניפולציות כאלה?

אליעד מדגיש שחשוב מאוד לזהות כשמישהו משתמש בטכניקה הזו נגדך. לפעמים אדם יעמיד פנים שהוא מסכים עם מה שאמרת, אך בפועל הוא מציג את הדברים באופן מעוות כדי לגרום לך להיראות רע בעיני עצמך. לכן, צריך לשים לב מתי אדם מסכים באופן חשוד או כשדבריך מוצגים בצורה מעוותת, ולזכור שזה לא תמיד תואם את הכוונה המקורית שלך.

איך להתאמן וליישם את הטכניקה הזו בחיי היומיום?

אליעד כהן מציין שכדי לשלוט בטכניקה הזו בצורה טובה, חשוב להתאמן עליה ולהבין את המנגנון הפסיכולוגי שעומד מאחוריה. ככל שמנתחים יותר סיטואציות, כך מתפתחת היכולת לעשות זאת באופן ספונטני ומדויק יותר בשיחות אמיתיות.

לסיכום, הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת "לא" מפורשת. באמצעות הצגת הבקשה בצורה שלילית או לא נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו.
איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה?

כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה.

מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית?

נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים. במקום להיענות או לדחות את הבקשה, אפשר להגיב בצורה שמפנה את הבקשה לכיוון שלא רצוי לשואל. לדוגמה, אם תגיד "אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה", אתה בעצם מציג את הבקשה בצורה כה קיצונית שהשואל יתחיל להתחרט עליה, כי הוא לא רוצה להתפרש כמישהו שרוצה משהו קיצוני או מזעזע. כמובן, חשוב להשתמש בטכניקה זו בצורה מתוחכמת, כדי שלא תישמע גרוע מדי.

איך לשאול שאלות שמובילות את השואל לחזור בו?

שאלות כמו "למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או "איך אתה רוצה שאני אעשה את זה?" יכולות לגרום לשואל להרגיש שהבקשה שלו נתפסת כלא ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו.

איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש?

אם מישהו מבקש ממך משהו, אפשר להציג את הבקשה בצורה שגורמת לו להרגיש לא נעים עם מה שביקש. לדוגמה, אם מישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים, אפשר להגיד "אוקי, אז אתה מאוד חייב מים?". בכך, אתה מציין שהוא "מאוד חייב", דבר שיכול לגרום לו לחשוב מחדש ולחזור בו, כי הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא חסר אונים או תלותי.

איך לגרום למישהו להרגיש שהוא לא רוצה שיחשבו עליו משהו מסוים?

למשל, אם אתה יודע שמישהו לא רוצה שיחשבו עליו שהוא טיפש, תוכל להציע לעשות את הבקשה בצורה שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם הוא ביקש משהו שנראה לא הגיוני, אפשר לשאול "מה זה טיפש בעיניך?" ולפני שתסביר את הבקשה, תדגיש את חוסר ההיגיון שלה, מה שגורם לו לתחושות לא נוחות שיביאו אותו לחזור בו ממה שביקש.

מה עליך לעשות כדי להתגונן ממניפולציות כאלו?

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו מישהו מעקם את דבריך או מציג את בקשותיך בצורה מעוותת כדי לשכנע אותך לחזור בהן, חשוב להיות מודע לכך. כשמישהו מסכים איתך או מסכים לכאורה, זה לא תמיד אומר שהוא אכן מסכים - לפעמים זה רק חלק ממניפולציה שמובילה אותך לשנות את עמדתך בלי שתהיה מודע לכך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים? אז אחת הדרכים היא מה שאפשר לעשות שזה טריק קצר ופשוט אפשר פשוט לעשות כאילו אתה אומר כן אבל תוך כדי שאתה אומר כן בעצם לגרום לזה שביקש את הבקשה להתחרט שהוא ביקש אותה.

אני רק לצורך הדוגמה אני אקצין, זאת לא דוגמה ריאלית אבל אקצין נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים", אוקי עכשיו נגיד אתה לא רוצה להביא לו כוס מים ואתה לא רוצה להגיד לו "אני לא רוצה להביא לך כוס מים ולא בא לי להביא לך כוס מים" אז אתה יכול להגיד לו "טוב אז אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה" עכשיו זה מזעזע, עכשיו הבן אדם יגיד "לא מה פתאום אל תביא לי מים". למה מה המהות של הדבר, אני לא אומר שככה צריך להגיד אבל מה המהות של הדבר? המהות של הדבר היא שבעצם לקחנו את המשפט "תביא לי כוס מים" כביכול הסכמנו איתו אמרנו "אוקי אני אביא לך כוס מים" אבל הצגנו אותו בצורה כזאת שהדובר הראשון מי שביקש את הבקשה הוא אומר "לא אני לא רוצה אל תביא לי לא בדבשך ולא מעוקצך" מה שנקרא.

עכשיו כמובן שצריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת כי אם יעשו את זה בצורה כזאת כמובן שזה ישמע גרוע ולכן אני אסביר איך אפשר לעשות את זה בצורה מתוחכמת וזה הולך ככה הבן אדם נגיד ביקש בקשה נתן הוראה נתן ציווי מה שזה לא יהיה, עכשיו מה שצריך לעשות זה כביכול נגיד לשאול שאלה על מה שהוא אמר, כדי להראות לדוגמה "טוב אז איך אתה רוצה שנעשה ככה וככה?" או "אתה יכול להסביר לי למה התכוונת כשאמרת ככה וככה?" או כל שאלה כלשהי שבעצם על ההנחיה, או אפילו לאו דווקא שאלה אפילו סוג של אמירה "טוב אז אני אלך לעשות את מה שביקשת" או "אז אני אלך לקנות" או "אני אלך להביא" או מה שזה לא יהיה.

אבל עד כאן לכאורה הבענו הזדהות אנחנו בעצם מסכימים עם הרעיון אבל המניפולציה פה אומרת ברגע ששואלים "למה התכוונת כשאמרת ש... ?" או "למה בדיוק התכוונת כשאמרת... ?", או "איך אתה בדיוק רוצה ש... ?" או "טוב אז אני אלך לעשות את 1.. 2.. 3..." ברגע שעושים את זה צריך להציג את המשפט המקורי בצורה שבעצם תגרום לשומע, הבן אדם הנגדי ממול שביקש את הבקשה שלא רוצים להסכים איתה תגרום לו בעצם להתחרט על זה שהוא אמר אותה ואני אתן סתם דוגמה, או לא סתם דוגמה רציתי איזה דוגמה נגיד שמישהו טוען איזו טענה ואנחנו רוצים להסכים אנחנו אומרים לו "טוב אז אנחנו מבינים את הדעה הקיצונית שלך שאומרת שככה וככה" או "תגיד לי אז לפי הדעה הקיצונית הזאת שככה וככה" ואז בעצם אנחנו משדרים לו "אתה קיצוני" ואז הוא ירצה להגיד "לא מה פתאום אני לא קיצוני, לא התכוונתי לזה לא אמרתי את זה".

אבל בא נחזור לדוגמה הקודמת של בן אדם נגיד שביקש בקשה אז בא ננסה לחשוב נגיד שמישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" סתם בקשה ביקש כוס מים "אני רוצה שתעשה ככה וככה, לך תישן מוקדם לך תישן מאוחר, תקום תבוא תלך תחזור", איך בעצם אפשר לנסח משפט כזה בצורה שזה שאמר אותה יגיד "לא מה פתאום לא אמרתי את זה, זה לא משנה אני לא צריך את זה", איך אפשר לעשות? אז בגדול לוקחים משהו שהבן אדם לא רוצה שיחשבו עליו. נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, אוקי אנחנו יודעים שיש מישהו שלא רוצה שיחשבו שהוא טיפש, עכשיו הוא ביקש איזו בקשה אנחנו צריכים לשדר לו "אין בעיה אני מסכים עם הבקשה שלך אבל הבקשה הזאת אומרת שאתה טיפש" אם נצליח לשדר לו את זה בעצם נגרום לו להגיד "לא מה פתאום אני לא התכוונתי לא צריך, לא אמרתי לא חשבתי רק חשבתי רק אמרתי" ולרדת מהבקשה.

תכף אני אסביר גם איך עושים את זה אבל אני מחדד עוד פעם את הטריק, הטריק הוא כזה מישהו ביקש בקשה אמר אמירה טען טענה מה שזה לא יהיה ואנחנו רוצים לגרום לו לחזור בזה לחזור בו במה שהוא אמר או להסתייג וכו', מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים עוד פעם דבר שהוא לא רוצה שיחשבו עליו דבר שהוא לא רוצה שיקרה ואנחנו יוצרים התניה שאומרת "אתה יודע המשפט שלך נכון אני מסכים איתו אבל אז זה אומר ש... 1.. 2.. 3... יקרה משהו שאתה לא רוצה, ש... 1.. 2.. 3... זה אומר עליך משהו שאתה לא רוצה שיחשבו עליך" ברגע שעושים את זה אוטומטית הוא יחזור בו. עכשיו ואיך עושים את זה כי אי אפשר להגיד לבן אדם "אוקי אני אעשה את זה אבל זה אומר שאתה טיפש", אוקי אז איך עושים? אז לדוגמה צריך לנסח בצורה שתרמוז על הדבר לאו דווקא תגיד אותו תרמוז עליו.

נגיד נזרום עם הדוגמה של הטיפש, נגיד בן אדם לא רוצה שיחשבו שהוא טיפש ואז הוא מבקש איזו בקשה ואנחנו רוצים להגיד לו "תקשיב אנחנו נעשה את זה אבל אז זה אומר שאתה טיפש" אבל לא יכולים אי אפשר להגיד לו "תקשיב זה אומר שאתה טיפש", אז מה שעושים זה לדוגמה שואלים "אוקי מה זה טיפש?" טיפש זה נגיד מישהו שלא רואה את הדברים כפי שהם, הוא לא רואה את הדברים כפי שכולם רואים אותם בהנחה שהם ככה טיפש זה מישהו שחושב בצורה לא הגיונית, אוקי ואז לדוגמה אפשר להגיד לו "אוקי אז תקשיב למרות שהבקשה הזאת לא הגיונית אני אכבד אותה", "לא הגיונית למה לא הגיונית, למה אני מבקש משהו לא הגיוני מה זה אני טיפש? לא אני לא טיפש לא ביקשתי את זה" לדוגמה.

אוקי אז אמרנו משהו בצורה עקיפה ששידר למוח של השומע בצורה עקיפה שהוא טיפש וזאת הייתה כמובן סתם דוגמה ואז הוא מתכחש לזה שהוא ביקש את זה, הוא אומר "לא אני חוזר בי בכלל ממה שאמרתי". אוקי אותו דבר נגיד דבר אחר נגיד מישהו אומר "לך תביא לי כוס מים" נניח, עכשיו בן אדם אומר "לך תביא לי כוס מים" נגיד מה הוא לא רוצה שיחשבו עליו? הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מנצל הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מסכן, הוא לא רוצה שיחשבו עליו איזה משהו ואז מה עושים נגיד אומרים לו "אוקי הבנתי שאתה מאוד חייב מים אני אלך להביא לך". עכשיו מה הוספנו פה? הוספנו פה את ה - "מאוד חייב" הוא לא אמר שהוא מאוד חייב הוא בסך הכל ביקש מים אבל אנחנו הוספנו את ה - "מאוד חייב" ובעצם שידרנו לו כאילו לקחנו לו את העובדה של מה שהוא ביקש של מה שהוא אמר פירשנו אותה בצורה, הוספנו לה פירוש בצורה שהיא לא בהכרח נכונה שממנה יכול להשתמע לבן אדם שביקש את הבקשה משהו שהוא לא רוצה שיחשבו עליו ואז הוא מתכחש לזה הוא אומר "מה פתאום לא ביקשתי, לא התכוונתי".

בקיצור בשורה התחתונה הלוגיקה, כמובן שכל מקרה זה לגופו וצריך לראות וכו' ואם מנתחים את זה מספיק פעמים אז אחר כך גם יודעים לעשות את זה באופן ספונטני אבל הלוגיקה עוד פעם היא פשוטה לוקחים משהו שבן אדם רוצה אמר דרש בהנחה שלא רוצים להסכים איתו ובהנחה שלא רוצים להגיד לו בצורה מפורשת שלא רוצים להסכים איתו אז לוקחים משהו אחר שהוא בעצמו לא רוצה להסכים איתו, דהיינו, משהו שהוא בעצמו לא רוצה שיקרה שהוא בעצמו לא רוצה שיחשבו עליו וכו' ואז מעבירים לו מסר לתת מודע שלו שאומר לו "אתה יודע זה בסדר מה שביקשת אני לא מתנגד לזה אבל אז זה אומר שאתה ככה וככה מה שאתה לא רוצה שיחשבו עליך, אז זה אומר שיקרה משהו שאתה לא רוצה שיקרה" ואז כשהשומע שומע את זה ובתת מודע כשהוא מבין את הדבר הזה אז הוא מתכחש למה שהוא עצמו אמר.

ולכן עכשיו מהצד של השומעים מי שרוצה להתגונן מהמניפולציה הזאת הוא צריך לשים לב שהרבה פעמים כשהוא אומר משהו פשוט אז מעקמים את מה שהוא אמר, מישהו ששמע אותו מעקם את מה שהוא אמר ומוציא אותך לא בסדר לדוגמה וזה לא בהכרח נכון. אוקי זאת אומרת לא תמיד הצורה שבה אנשים מציגים את הדברים היא כפי שהציגו אותם מלכתחילה ולא תמיד כשמישהו מסכים איתך או כשמישהו מעמיד פנים שהוא מסכים איתך לא תמיד זה אומר שהוא באמת מסכים איתך כי לפעמים מישהו יכול להעמיד פנים שהוא מסכים איתך הוא לא בהכרח מסכים איתך. אז שלא יעבדו עליכם.
איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות?
...שהאדם השני מאוד רוצה להקשיב לך אליהם, מסרים שעושים טוב לאדם השני. ועליך לדעת לזהות את הרגע שבו האדם השני רוצה להקשיב לך וכן רוצה לחשוב שאתה צודק, כדי שתוך כדי זה תעביר מסר נוסף, מתוך המסרים שהאדם השני לא רוצה להקשיב לך. כי לפעמים המוח של בני האדם, לא ממש מפותח, ואין להם כוח וחשק לנתח את כל הרעיונות שהם שומעים ולהתייחס לכל רעיון בפני עצמו. ולפעמים הבן אדם עובר למצב של הקשבה התנגדות, והוא בכך מפספס את התגובה הנכונה שהוא היה אמור להגיב, לכל מסר בפני...
לאיים איומים, איך לאיים על מישהו בצורה נכונה? איך לא לאיים על עצמך? איך לא להציב אולטימטום לעצמך? מה אפשר לאיים על מישהו? איך להטיל סנקציות על מישהו? איך לא להטיל סנקציות על עצמך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה?
...אפקטיבית, וללא סיכון של פגיעה עצמית. איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? כדי לגרום למישהו לפעול לפי רצונך באמצעות איום, חשוב קודם כל להציג את האיום באופן ברור ומשכנע. האדם האחר חייב להבין בדיוק מה ההשלכות של אי מילוי בקשתך. עם זאת, האיום צריך להיות סביר ולא מוגזם, כדי לא לאבד אמינות. אם האדם השני מרגיש שהאיום מוגזם או לא אמין, הוא עלול להתעלם ממנו לחלוטין. לסיכום, כאשר אנחנו מאיימים על אדם אחר, תמיד יש לחשוב צעד אחד קדימה ולבחון כיצד האיום שלנו...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
...נכון אז נגיד מה הפתרון. ש: הפתרון שהוא ירגיש כמוך. אליעד: אתה צודק אז באידיאל היה שהוא איכשהו יקבל אחוזים נגיד מהרווחיות של המחלקה שלו ואז יהיה לו אינטרס להתאמץ כמה שיותר כל הזמן אבל זה לא תמיד פתיר לא תמיד אתה יודע כמה כסף הוא מכניס, לא תמיד זה תלוי בו לא תמיד זה פה לא תמיד זה שם בלגן שלם. לכן מה שאנחנו יכולים לעשות זה כדלקמן מה שאנחנו יכולים לעשות זה להציב לו יעדים מסוימים שאנחנו חושבים שהוא יכול לעמוד בהם ולתת לזה מחיר מסוים, עכשיו כשהוא עומד...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
...של השואל, בסבב השני והשלישי וזה שאחריו, אין שום התייחסות לתשובה הלא רלוונטית של המשיב. והשאלה שנשאלת בפעם השניה, דומה וזהה לשאלה שנשאלת בפעם הראשונה. עד כדי כך שנראה לפעמים, כאילו שהשואל, לא שמע בכלל את התשובה. ולכן הלוגיקה היא, לגרום למשיב להבין, ששמעת את התשובה שלו, שאתה מודע לתשובה שלו ושאתה בכל זאת ולמרות זאת שואל אותו את השאלה שלך. כי בדכ בן אדם ישיב לך תשובה, שהוא מניח שאתה לא יודע אותה. לדוגמה, המשיב ישיב כי הוא עשה לי פרצוף, משום שהוא מנסה...
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
...זה העיקרון הפשוט אך העוצמתי ביותר להצלחה וליצירת יחסים טובים בכל תחום בחיים. איך להצליח פי 100? יחסי לקוח ונותן שירות למה לא לבקש הנחה? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת איך לקבל שירות טוב? מהי אהבת חינם? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך בכבוד ולרצות לעזור לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא שנותן השירות רואה את הלקוח כבן אדם...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
...צרכי הלקוח, צריכים לשים לב לכך, שקודם כל אנחנו שואלים את שאלות הסינון של הלקוח שלנו ורק אחר כך ממשיכים לשאלות יותר רחבות על צרכי הלקוח באופן כללי. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רק ללקוחות שיש להם סכום כסף כלשהו, ונניח שרוב העסקאות נופלות על המחיר, במובן שאנחנו לא רוצים להקדיש זמן למי שאין לו סכום איקס, הרי שבמקרה כזה באיתור צרכי הלקוח, נשאל בשלב כמה שיותר מהר, לגבי מה התקציב שלו כלקוח, כדי לדעת אם הוא מתאים לנו או לא. או נניח שיש לנו רק מוצר מסוג מסוים...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...יותר משכנוע ישיר? אליעד כהן מדגיש כי היתרון של שכנוע באמצעות הקצנה הוא בכך שהוא עוקף את מנגנוני ההגנה של המעריצים. כאשר מתעמתים עם אדם ישירות ומנסים להוכיח לו שהוא טועה, הוא נכנס לעמדת התגוננות. אך כשמסכימים איתו ומקצינים את העמדה שלו מעבר לגבול הסביר, האדם עצמו מרגיש חוסר נוחות, ואולי אפילו מבוכה, מה שמוביל אותו בעצמו להתחיל להטיל ספק בדעותיו. אליעד מתאר שבמציאות אנשים שלקחו ברצינות את ההקצנה (ביבי מלך מלכי המלכים, פסוקים מהתנך שנאמרו על אלוהים)...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
...המוצר או השירות המושלם שדמיין לעצמו. קיימת דינמיקה פנימית בין הרצון לשפר את המוצר או את היכולות האישיות לבין הצורך להרגיש ביטחון עצמי במכירה. למה קשה לי למכור את עצמי? מכירת שירותים או מוצרים יכולה להיתקל בקשיים, במיוחד כאשר המוכר או המוצר לא עומדים בציפיות האישיות של המוכר. לדוגמה, מאמן כושר שמרגיש שהוא לא מספיק טוב או מטפל רגשי שעדיין לא הגיע לרמה המיוחלת של מקצועיות. התמודדות עם חרדת מכירה נובעת פעמים רבות מהמחשבה שמישהו אחר יכול לבצע את העבודה...
טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
...מרחב של דיאלוג והבנה הדדית, ונותן תחושה של כבוד כלפי החוויה האישית של הצד השני. מתי כן לגיטימי לשלול דעה של מישהו באופן מוחלט? ישנם מקרים מסוימים שבהם אליעד מציין כי ניתן לשלול פירוש באופן מוחלט. מקרים אלה קורים כאשר המטרה היא לעזור לאדם אחר להשתחרר מפירוש שלילי הפוגע בו. למשל, אם מישהי חושבת על עצמה אני מכוערת, במקרה כזה, אמירת זה לא נכון, את לא מכוערת תהיה לגיטימית, כיוון שהכוונה שלך חיובית וברורה - לשחרר אותה מהסבל שהמחשבה הזו יוצרת אצלה. במקרה...
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
...אתה עשוי להיות מופתע לגלות שההצלחה הכלכלית לא תמיד תלויה בכשרונך בלבד. הרבה פעמים מדובר בכיצד אתה משווק את עצמך, כמה אנשים מכירים אותך, והאם קיבלת את המחיר הנכון על המוצר שלך. אומנות יכולה להיות מקור לעושר, אך צריך לדעת איך להוציא אותה לשוק. מה שונה בין להיות מקצועי לבין להיות עשיר? לא כל אדם מקצועי הוא גם עשיר. לפעמים יש אנשים שפשוט יודעים איך למכור את עצמם בצורה טובה יותר, אפילו אם המוצר שלהם לא בהכרח יותר טוב מהמתחרים. החשיבה הכללית היא שיכולת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, NLP, שכנוע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 22:18:01 - wesi28