אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, איך לשכנע גבר, NLP עוגן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, השפעה סמויה, לשכנע מישהו לעשות משהו, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP כלים, לשכנע לקוחות לקנות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך להשפיע על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע עובדים, שיטות לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp עוגנים, איך להשפיע על התת מודע, הכוח לשכנע, לשכנע מישהו, ייעוץ אסטרטגי, לשכנע את החברים, nlp טכניקה, הדרכת אנשי מכירות, איך לכתוב טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את חברה שלך, להשפיע על תת המודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להצליח למכור, התמודדות עם התנגדות מכירה, להעביר מסר תת הכרתי, שיטת טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע ללכת לפסיכולוג, אימון עסקי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות ליצור התניה לצורך שכנוע לא להסתיר מידע מהלקוח יצירת לחץ על הלקוח סודות השכנוע למתקדמים הסכמה עם לקוח מכירות ללקוחות איך לשכנע מישהו? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית מה הצורך של הלקוח? לשכנע מישהו לקבל טיפול שיטת nlp לגרום למישהו לא לרצות אותך לקוח לא סומך עליך לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית שיטות מניפולציה למתקדמים כמות מוצרים למה באמת הלקוח לא רוכש? התאמת רצונות במשא ומתן איך לתמחר מוצר יותר יקר? לשפר יכולות שכנוע מוצר גרוע לטפל בהתנגדות של לקוח לאבד את הלקוח להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע להכיר לקוח ליצור קשר עם לקוח לגרום למישהו לא לענות כמה מוצרים להחזיק במלאי? שאלות הכאב של הלקוח איך להטעות לקוח? למכור פריט אקראי למישהו אקראי שיווק עסק להפוך את הלקוח לחבר להגדיל חשיפה ללקוחות לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו שאלות של סינון ראשוני של הלקוח השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות להצליח למכור את עצמי ללקוחות למכור בית לשכנע את האדם לאהוב עבודה במכירות התמודדות עם התנגדות לקוח לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה לגרום ללקוח להסכים איתך לקוח מבקש בקשה לא סבירה להגדיל לקוחות חרדת מכירות לגרום למישהו לסלוח לך על משהו מוצר רווחי חברת שיווק לגרום למישהו להקשיב לביקורת טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי איך בונים אמון מחדש? להדחיק בתת מודע לשכנע שאתה מומחה אמון באמצעות להתיש את הלקוח תכונות של איש מכירות לשכנע לקוח לרכוש מוצר במחיר לקוח מכחיש שהוא שלח פניה למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לקוחות לא טובים למכור מוצר אחר שיטות השכנוע של ביבי איך לשתול מחשבה? לשכנע ילד לרצות למשהו לגרום למישהו לרצות להתאמץ לשפר את היכולת שלך למכור הכאב המקורי של הלקוח ליצור לקוחות חוזרים סודות ההשפעה של מנטורים האם להכין סתם חומרי שיווק? אומנות השכנוע יש ללקוח ספק רציונאלי הלקוח הכי טוב שלך טריקים לשכנוע חוזה מול לקוח התאמת המוצר לרצון של הלקוח סודות השיווק באינטרנט לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב לשכנע אנשים לאהוב מבחן לאנשי מכירות להגיד לא ללקוח לקרוא ללקוח בשמו הפרטי הלקוח לא קונה משכנעים אנשים האפשרות הכי טובה של הלקוח הזדהות עצמית לגרום למישהו להביא לגרום למישהו לא לחזור על טעויות סוגים של צרכי הלקוח הצורך של הלקוח הפוטנציאלי איך למכור מוצרי יוקרה? מחיר ממש לא הגיוני ללקוח טריקים בשכנוע שיווק יהפוך את המכירות למיותר הדגמה ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, שכנוע, קאוצינג בתחום לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 14:58:20 - wesi28