אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, NLP כלים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP וסוגסטיה, סודות המכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אומנות התקשורת, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות שכנוע, סודות המשא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, השפעה על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מניפולציות, nlp דוגמא, להתמודד עם התנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, nlp ביטחון עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, nlp להצלחה במכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, ללמוד רטוריקה, לשכנע את בן הזוג, איך אפשר לשכנע אנשים, איך לשכנע את עצמי ללמוד, תורת המשחקים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע אשה לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטת ה nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע אנשים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טעויות בשיווק עצמי לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש הדרכת אנשי מכירות שטח איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? להיות לא נחמד ללקוח נקבע מחיר של מוצר איך לשכנע שופטים? איך מבצע משפיע על הלקוח? לשפר יכולות שכנוע למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? איך המציאו את ה nlp? שאלות של כאב של הלקוח סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק יצירת אמון מטרות למסע לקוח שאלות להתנגדויות לקוחות שיווק חנויות קורס לשכנוע כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? חומרי שיווק רובוטיים מנהל מחלקת מכירות למכור ללקוח פוטנציאלי לענות מראש להתנגדויות של הלקוח למכור את עצמי איך ללמוד לשכנע אנשים? תת מודע והצלחה תועלת מרכישת מוצר להציג ללקוח אפשרויות להתקבל לעבודה כאיש מכירות אובדן אמון למכור את המוצר הטוב ביותר מוצרים לכל כיס לא להזדהות עם מישהו לשכנע מישהו לדבר איתך מה זה לשכנע? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? למכור את המוצר הכי יקר לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית תשובה ללקוח למכור במחיר הכי זול בשוק לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות לגרום למישהו לייסורי מצפון להתאים את התשובה ללקוח לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה איך אפשר לשכנע אנשים? להתאים את המכירה לצרכי הלקוח מה לדרוש במשא ומתן? השפעה על אנשים לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום למישהו להבין אותך לשכנע משקיע החזר ההשקעה של השיווק לגרום לאנשי המכירות למכור לבנות אמון עם האקס טיימינג של שכנוע התמודדות עם התנגדויות לקוח לברר את צרכי הלקוח איך לא להזדהות? מוצרים למכור איך להתייחס ללקוחות? לחשוף את המחיר ללקוח תהליך איתור צרכי הלקוח להתמודד עם מניפולציות לגרום למישהו לא להתאהב בך למה המוצר זול? לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לגרום למישהו להבין דברים לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מוצרים לא איכותיים להרחיב את סל המוצרים מנטורים ומניפולציות יעוץ רטורי לקוח רע לשכנע מישהו ברעיון לגייס סמנכל מכירות לחץ על הלקוח הלקוח לא צודק לגרום ללקוח להתחבר איתך לקוח שואל כמה זה עולה פרסומות של חברות forex מטפל ב nlp מתי לעצור את השיווק? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות לשכנע שאנשים משתנים התנגדות בשיחת מכירות ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות חוסר השפעה לקבל סירוב של לקוח לגרום ללקוח לתת בך אמון להביא לקוחות לעסק למכור ללקוח בכל מחיר איזו הנחה לתת ללקוח? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול ליצור ראפור התאמת סגנון המכירה למוצר לשכנע מישהו להפסיק לאהוב למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים מודע או תת מודע לאבד את האמון של הלקוח להגיב ללקוח בצורה חברית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, אימון מכירות, מכירות בנושאי לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8633 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 18:04:15 - wesi28