אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, הצלחה בשכנוע, התמודדות עם התנגדויות מכירה, אומנות הפרזנטציה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp לצפייה, איך לשכנע את המפקד, טיפול בהתנגדויות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע מישהו לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, ייעוץ פוליטי, להצליח למכור, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע בת זוג, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, סדנת nlp, לימוד nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP מאמרים, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP תקשורת, לימוד דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע את אשתי, מטפל nlp, NLP שתילת מחשבות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע אשה להיות איתך, nlp להורדה, NLP ערכים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף מתי לומר ללקוח את המחיר? ההשפעה של אובמה עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים יצירת חומרי שיווק איכותיים השפעה גלויה לגרום למישהו לא להיות תלותי בך מוצרים מצוינים לעזור למכור לכדורגל לשכנע מישהו שיש סיבה לעשות איתור צרכים עם הלקוח לגרום ללקוח להאמין במוצר ללמד את אנשי המכירות למכור תסריט שיחה של לקוח לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לקוח מאוכזב ללקוח קשה להחליט לשכנע מישהו לדבר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם מסרים סמויים בפרסומות כיף למכור שיווק ללקוחות לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לקוחות שמאמינים בך איך נקבע מחיר של מוצרים? רצון לתת בשכנוע לשכנע אקס לחזור שיווק לקהל היעד למכור מוצר זול הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע אנשים עקשנים מטפל nlp בסיס השכנוע איתור צרכי לקוח תהליכים במכירת מוצר איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף איך לשכנע מישהו לא להתאבד? כל אחד יכול למכור ללמוד למכור לשכנע מישהו להאמין לתאם פגישה עם לקוח בטלפון יצירת אמון עם הלקוח שיווק אסטרטגי איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? התנגדות בשיחת מכירות יעדי מכירות מלחיצים למכור מוצר בעייתי יכולות שכנוע אין לקוח לא טוב אובדן לקוחות והעלאת מחירים שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה עובדים כלקוחות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר להסתיר חסרונות של מוצר לספק ללקוח שירות איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? לקוח חושש לצאת טיפש מתחרים של מוצר לשכנע מישהו להפסיק להאמין לשכנע מישהו להגיד לך מה הלקוח חושב שהוא צריך? כמה מוצרים להחזיק במלאי? זיהוי צרכים של הלקוח מוצרים פגומים פרסום חומר שיווקי איך להוביל לקוח? שם חיבה של הלקוח למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך ליצור כאב ללקוח לשכנע מישהו להתרחק משפך שיווקי איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר מוצר לא מתאים אמון הלקוחות להתקבל לעבודה במכירות לקוח ממש לא מבין את המחיר תקציב שיווקי איזה מוצרים להחזיק במלאי? טעויות של איש מכירות לגרום למישהו לרצות סקס האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? שכנוע השפעה שכנוע פנימי שכנוע למתקדמים לגרום למישהו להיות בטוח מסרים שיווקים שיווק טבעי רצון של לקוח לקוח שקודם כל רוצה המהות של השכנוע למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו להציג ללקוח מוצר כאבים של לקוח לקוחות קשים לקוח חצוף איך לעשות סוגסטיה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מניפולציות, לשכנע בתחום לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6895 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 05:04:41 - wesi28