אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, ניתוח טיעונים, לשכנע בחורה לשכב איתך, סדנת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP הרצאה, NLP מדריך, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את המפקד, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שאלות בראיון, לשכנע אנשים בכל דבר, nlp ביטחון עצמי, nlp לימוד חינם, לשכנע בחורה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירה, להתראיין נכון, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סודות הרטוריקה, nlp עבודה, איך לשכנע בעל לעוד ילד, מיומנויות מכירה, מאמן אישי, טכניקות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לשכנע אנשים, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע גבר להביא ילד, שכנוע ומכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
43:15ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015?

בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של מפלגות שונות. ההרצאה עוסקת בתחום השכנוע, המכירות והקמפיינים הפוליטיים, ואליעד מדגיש כיצד שגיאות במסרים ובניסוח יכולות לגרום לתוצאות לא רצויות.

מה הייתה הטעות המרכזית בקמפיין של הליכוד?

אחת הטעויות הבולטות של הליכוד הייתה הסיסמה "או אנחנו או הם". אליעד כהן מסביר כי מבחינת שכנוע ומכירות, הדבר הכי בסיסי הוא להפוך את הבחירה שלך למחויבת עבור הקהל ולא לאופציה אפשרית. כאשר אומרים "או אנחנו או הם", נותנים בעצם לגיטימציה למחנה היריב, למרות שהמטרה היא הפוכה. הניסוח היה צריך להיות חד - משמעי כמו "רק אנחנו, ורק לא הם", או "רק הליכוד". כאשר נותנים אופציה אחרת, בעצם נותנים תוקף ולגיטימציה לאותה אופציה. בנוסף, גם החיבור בין הליכוד ל"ביבי" יצר בלבול - היה עדיף להתמקד ב"אנחנו" ובזהות הקולקטיבית של הבוחרים ולא בפרסונליזציה.

מדוע הקמפיין של יאיר לפיד על השר בלי תיק נכשל בשכנוע?

בקמפיין של יאיר לפיד הטעות העיקרית הייתה להתמקד בכך שלשר בלי תיק אין עבודה. אליעד כהן מסביר כי הבעיה האמיתית היא לא שאין לשר עבודה, אלא שהוא לא מביא תועלת. לפיד היה צריך להדגיש שהשר חסר התועלת ממומן על חשבון האזרח, כך שהתחושה תהיה של ניצול וגזל, ולא להתמקד ב"עבודה" עצמה. בנוסף, לפיד התמקד בחיסכון של 42 מיליון שקל בלבד, סכום קטן מדי, שלא עושה רושם משמעותי על הבוחרים בהשוואה להוצאות גדולות הרבה יותר.

מה היה לא נכון בקמפיין של המחנה הציוני "מה ביבי עשה בתשע שנים"?

אליעד כהן מציין כי קמפיין המחנה הציוני שהציג את ביבי כמי שלא עשה דבר טוב בתשע שנים היה קמפיין שגוי. הטענה המוחלטת הזו נתפסת כאבסורד, כי ברור שאין מצב שביבי לא עשה שום דבר טוב במשך תשע שנים. במקום לטעון טענות קיצוניות שקל להפריך, היה עדיף להראות שביבי גרם יותר נזקים מתועלת, ולהמחיש נזקים ספציפיים שנעשו.

למה קמפיין החרוזים של המחנה הציוני נכשל?

הקמפיין שבו הופיעה אישה שדיברה בחרוזים נכשל מכיוון שחרוזים מקטינים את תחושת הרצינות של המסר. שימוש בחרוזים נותן תחושה של בדיחה או קלות דעת. בנוסף, גם הבחירה במילים מתוחכמות מדי ולא ברורות לקהל הרחב, פגעה בהשפעה של המסר. התמונה הוויזואלית גם לא תמכה במסר, ולא היו תמונות שימחישו את הבעיות שעליהן דיברה הדוברת.

מדוע היה בעייתי להשתמש בביטוי "להישאר בחושך או להדליק את האור" בקמפיין המחנה הציוני?

בקמפיין זה נעשה שימוש ויזואלי שגוי, כאשר לאחר השימוש בצבע לבן כסמל של אור, המסך עבר לכחול, מה שיצר אפקט של החשכה מחדש, בניגוד לכוונת המסר. בנוסף, המילים "המחנה הציוני" היו באדום, צבע שלא נתפס כאור או כתקווה.

מה הטעות במשחק המילים "ביבי ביבי פגעת תשע שנים"?

הקמפיין השתמש במשחק מילים של "בי בי" כדי להראות שביבי פגע בכל שכבות האוכלוסייה, אך הטעות הייתה שהמסר העיקרי הועבר בטקסט קטן מדי ובקושי מורגש. היה עדיף להראות בבירור גדול את קבוצות האנשים שבהם ביבי פגע, ולא רק את האנשים שמדברים, מה שהסיח את הדעת מהמסר.

למה השימוש בביטוי "תשע שנים של כלום" אינו אפקטיבי?

הביטוי "תשע שנים של כלום" הוא ביטוי חלש מדי, כי הבוחר יעדיף מצב של כלום על פני מצב גרוע יותר. היה נכון יותר להציג את תשע השנים כנזק, הרס או כישלון ולא סתם כ"כלום".

למה קמפיין ליברמן "מחבלים לא משחררים" היה שגוי?

ההתמקדות של ליברמן בנושא שחרור המחבלים הייתה לא רלוונטית למרבית המצביעים, מאחר שהבעיה הגדולה ביותר של הציבור אינה בהכרח סוגיית המחבלים המשוחררים. היה נכון יותר להדגיש בעיות רחבות יותר כמו ביטחון אישי, כלכלה, ושלום אמיתי, ולהראות את הקשר ביניהם.

מה הבעיה במשחק המילים "אני רק אח" בקמפיין של בנט?

משחק המילים "אני רק אח" הקטין את בנט, מאחר שאח רפואי נתפס כפחות סמכותי מרופא. למרות כוונת ההומור, זה פגע בתפיסה הרצינית של בנט כמנהיג בעל סמכות ויכולת להציל את המצב.

מה הייתה הבעיה בקמפיין "האנשים השקופים" של ש"ס?

בקמפיין זה יש סתירה בין המסר לבין המציאות, מכיוון שראשי ש"ס עצמם מחנכים אנשים ללמוד תורה ולא מקצוע, דבר שמנציח את העוני והנזקקות. לכן הטענה שהם יטפלו בבעיה שאותה הם עצמם יוצרים היא בעייתית ולא משכנעת.

למה קמפיין הקנאביס "לכו חפשו בגוגל" היה חסר תועלת?

בקמפיין עלה ירוק, ההמלצה "לכו חפשו בגוגל" לא אפקטיבית, כי לא סביר שהצופים יעשו זאת בעקבות הצפייה. עדיף היה לתת מידע ברור על היתרונות של קנאביס במקום לשלוח אנשים לחפש מידע בעצמם.

בסיכומו של דבר, הטעויות המרכזיות בקמפיינים של בחירות 2015 היו בחוסר היכולת של מפלגות שונות לחדד מסרים, להציג נושאים באופן חד וברור, ולהימנע מבלבול או משחקי מילים מיותרים. הניתוח של אליעד כהן מצביע על כך שהבנת עקרונות השכנוע והמכירות חיוניים מאוד להצלחת הקמפיינים הפוליטיים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה נותנים הנחה על מוצר? אמפתיה ושכנוע למכור משהו בלי לשקר איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק לקוחות שממליצים עליך מכירות או שיווק להתמודד עם התנגדויות במכירות איך לגרום למישהו לתת? למה הלקוח מעדיף להתכתב? איך לשכנע שופט בבית משפט? איך לעודד עובדים למכור יותר... שיווק חכם לקוח שלא מבין את התמחור למכור עגבניות לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית לומר את האמת ללקוח תוכן שיווקי פרובוקטיבי לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון התאמת המוצר ללקוח להכיר את הלקוחות שלך לתכנן את מסע הלקוח קמפיין מכירות לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה שיווק בשכנוע עקיף איך לנסח משפט משכנע? להשתכנע הבעת הזדהות עם ההתנגדות למכור שירותים יקרים למכור בלי מצב רוח מתחרים של מוצר מהם הצרכים של הלקוח? להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח המוצר הכי זול לשכנע מישהו לשכוח אותך לגרום ללקוח להאמין לך לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך לשכנע בראיון מודע או תת מודע תכנון אסטרטגיית שיווק להביע הזדהות עם ההתנגדות לענות ללקוח ששואל לגרום ללקוחות להמליץ עליך למכור פריט אקראי למכור רק מוצרי יוקרה לשכנע אנשים שאתה עשיר לעשות מניפולציה לקוח שרק המחיר חשוב לו איך להתאים מוצר ללקוח? מחזור מכירות להצליח לשכנע אנשים אסטרטגיית שיווק טובה למה לא לעשות ראפור? היכרות עם לקוחות להיות מטפל ב nlp מה לקוחות שואלים? איך למכור את המוצר? לקוח שחשוב לו לקוח לא סוגר עסקה מה זה שיווק יעיל? התנגדות של לקוח לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת מחיר שונה ללקוחות חדשים איך עובדים מבצעי מכירות? אי אפשר למכור לשכנע גבר לאהוב אותך לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח להתמודד עם סירוב של לקוח למצוא לקוחות טובים לגרום למישהו לא לשקר אותך לשכנע מישהו להיות מוכן איך לדעת מה הכאב של הלקוח? לגרום למישהו לא לקחת אותך למכור בצורה יעילה שיטות לנהל משא ומתן מניפולציות בשיווק לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר אנשי מכירות אחרים יצירת תוכן שיווקי אסטרטגיות משא ומתן לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו טיפול בתלונות של לקוחות איך לשכנע את האקס? למכור את המוצר הטוב ביותר לא מאמין במוצר משא ומתן עסקי שיווק למתחילים איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו איך לגרום ללקוח לקנות ממך? לקוחות סרק לשכנע מישהו לקנא למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לקוח שרוצה לקבל הנחה לשכנע אקסית לרצות אותך לשכנע מישהו להיות בעדך מתי לוותר על הלקוח? לקוח שממש לא מבין את המחיר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, משא ומתן, קואצינג בנושא לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 18:07:50 - wesi28