אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, איך לשכנע בעל לעוד ילד, טכניקות שכנוע, מאמן עסקי, הצלחה בשכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע אשה להיות איתך, NLP פוביה, מיומנויות מכירה, לשכנע את ההורים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, יצירת עוגנים nlp, לשכנע אנשים לקנות מוצר, nlp בחינם, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע מישהו, nlp ביטחון עצמי, אומנות הנאום, לשכנע שוטר, לשכנע לקנות, להתראיין לטלוויזיה, הזדהות רגשית, יכולת לשכנע, כישורי שכנוע, שאלות קשות בראיון, NLP וסוגסטיה, לשכנע אנשים להגיד כן, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, תשובות בראיון, מיומנות מכירה, השפעה על התת מודע, nlp עוגנים, יכולת שכנוע, טיפים לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
43:15ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015?

בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של מפלגות שונות. ההרצאה עוסקת בתחום השכנוע, המכירות והקמפיינים הפוליטיים, ואליעד מדגיש כיצד שגיאות במסרים ובניסוח יכולות לגרום לתוצאות לא רצויות.

מה הייתה הטעות המרכזית בקמפיין של הליכוד?

אחת הטעויות הבולטות של הליכוד הייתה הסיסמה "או אנחנו או הם". אליעד כהן מסביר כי מבחינת שכנוע ומכירות, הדבר הכי בסיסי הוא להפוך את הבחירה שלך למחויבת עבור הקהל ולא לאופציה אפשרית. כאשר אומרים "או אנחנו או הם", נותנים בעצם לגיטימציה למחנה היריב, למרות שהמטרה היא הפוכה. הניסוח היה צריך להיות חד - משמעי כמו "רק אנחנו, ורק לא הם", או "רק הליכוד". כאשר נותנים אופציה אחרת, בעצם נותנים תוקף ולגיטימציה לאותה אופציה. בנוסף, גם החיבור בין הליכוד ל"ביבי" יצר בלבול - היה עדיף להתמקד ב"אנחנו" ובזהות הקולקטיבית של הבוחרים ולא בפרסונליזציה.

מדוע הקמפיין של יאיר לפיד על השר בלי תיק נכשל בשכנוע?

בקמפיין של יאיר לפיד הטעות העיקרית הייתה להתמקד בכך שלשר בלי תיק אין עבודה. אליעד כהן מסביר כי הבעיה האמיתית היא לא שאין לשר עבודה, אלא שהוא לא מביא תועלת. לפיד היה צריך להדגיש שהשר חסר התועלת ממומן על חשבון האזרח, כך שהתחושה תהיה של ניצול וגזל, ולא להתמקד ב"עבודה" עצמה. בנוסף, לפיד התמקד בחיסכון של 42 מיליון שקל בלבד, סכום קטן מדי, שלא עושה רושם משמעותי על הבוחרים בהשוואה להוצאות גדולות הרבה יותר.

מה היה לא נכון בקמפיין של המחנה הציוני "מה ביבי עשה בתשע שנים"?

אליעד כהן מציין כי קמפיין המחנה הציוני שהציג את ביבי כמי שלא עשה דבר טוב בתשע שנים היה קמפיין שגוי. הטענה המוחלטת הזו נתפסת כאבסורד, כי ברור שאין מצב שביבי לא עשה שום דבר טוב במשך תשע שנים. במקום לטעון טענות קיצוניות שקל להפריך, היה עדיף להראות שביבי גרם יותר נזקים מתועלת, ולהמחיש נזקים ספציפיים שנעשו.

למה קמפיין החרוזים של המחנה הציוני נכשל?

הקמפיין שבו הופיעה אישה שדיברה בחרוזים נכשל מכיוון שחרוזים מקטינים את תחושת הרצינות של המסר. שימוש בחרוזים נותן תחושה של בדיחה או קלות דעת. בנוסף, גם הבחירה במילים מתוחכמות מדי ולא ברורות לקהל הרחב, פגעה בהשפעה של המסר. התמונה הוויזואלית גם לא תמכה במסר, ולא היו תמונות שימחישו את הבעיות שעליהן דיברה הדוברת.

מדוע היה בעייתי להשתמש בביטוי "להישאר בחושך או להדליק את האור" בקמפיין המחנה הציוני?

בקמפיין זה נעשה שימוש ויזואלי שגוי, כאשר לאחר השימוש בצבע לבן כסמל של אור, המסך עבר לכחול, מה שיצר אפקט של החשכה מחדש, בניגוד לכוונת המסר. בנוסף, המילים "המחנה הציוני" היו באדום, צבע שלא נתפס כאור או כתקווה.

מה הטעות במשחק המילים "ביבי ביבי פגעת תשע שנים"?

הקמפיין השתמש במשחק מילים של "בי בי" כדי להראות שביבי פגע בכל שכבות האוכלוסייה, אך הטעות הייתה שהמסר העיקרי הועבר בטקסט קטן מדי ובקושי מורגש. היה עדיף להראות בבירור גדול את קבוצות האנשים שבהם ביבי פגע, ולא רק את האנשים שמדברים, מה שהסיח את הדעת מהמסר.

למה השימוש בביטוי "תשע שנים של כלום" אינו אפקטיבי?

הביטוי "תשע שנים של כלום" הוא ביטוי חלש מדי, כי הבוחר יעדיף מצב של כלום על פני מצב גרוע יותר. היה נכון יותר להציג את תשע השנים כנזק, הרס או כישלון ולא סתם כ"כלום".

למה קמפיין ליברמן "מחבלים לא משחררים" היה שגוי?

ההתמקדות של ליברמן בנושא שחרור המחבלים הייתה לא רלוונטית למרבית המצביעים, מאחר שהבעיה הגדולה ביותר של הציבור אינה בהכרח סוגיית המחבלים המשוחררים. היה נכון יותר להדגיש בעיות רחבות יותר כמו ביטחון אישי, כלכלה, ושלום אמיתי, ולהראות את הקשר ביניהם.

מה הבעיה במשחק המילים "אני רק אח" בקמפיין של בנט?

משחק המילים "אני רק אח" הקטין את בנט, מאחר שאח רפואי נתפס כפחות סמכותי מרופא. למרות כוונת ההומור, זה פגע בתפיסה הרצינית של בנט כמנהיג בעל סמכות ויכולת להציל את המצב.

מה הייתה הבעיה בקמפיין "האנשים השקופים" של ש"ס?

בקמפיין זה יש סתירה בין המסר לבין המציאות, מכיוון שראשי ש"ס עצמם מחנכים אנשים ללמוד תורה ולא מקצוע, דבר שמנציח את העוני והנזקקות. לכן הטענה שהם יטפלו בבעיה שאותה הם עצמם יוצרים היא בעייתית ולא משכנעת.

למה קמפיין הקנאביס "לכו חפשו בגוגל" היה חסר תועלת?

בקמפיין עלה ירוק, ההמלצה "לכו חפשו בגוגל" לא אפקטיבית, כי לא סביר שהצופים יעשו זאת בעקבות הצפייה. עדיף היה לתת מידע ברור על היתרונות של קנאביס במקום לשלוח אנשים לחפש מידע בעצמם.

בסיכומו של דבר, הטעויות המרכזיות בקמפיינים של בחירות 2015 היו בחוסר היכולת של מפלגות שונות לחדד מסרים, להציג נושאים באופן חד וברור, ולהימנע מבלבול או משחקי מילים מיותרים. הניתוח של אליעד כהן מצביע על כך שהבנת עקרונות השכנוע והמכירות חיוניים מאוד להצלחת הקמפיינים הפוליטיים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף מתי לומר ללקוח את המחיר? ההשפעה של אובמה עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים יצירת חומרי שיווק איכותיים השפעה גלויה לגרום למישהו לא להיות תלותי בך מוצרים מצוינים לעזור למכור לכדורגל לשכנע מישהו שיש סיבה לעשות איתור צרכים עם הלקוח לגרום ללקוח להאמין במוצר ללמד את אנשי המכירות למכור תסריט שיחה של לקוח לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לקוח מאוכזב ללקוח קשה להחליט לשכנע מישהו לדבר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם מסרים סמויים בפרסומות כיף למכור שיווק ללקוחות לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לקוחות שמאמינים בך איך נקבע מחיר של מוצרים? רצון לתת בשכנוע לשכנע אקס לחזור שיווק לקהל היעד למכור מוצר זול הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע אנשים עקשנים מטפל nlp בסיס השכנוע איתור צרכי לקוח תהליכים במכירת מוצר איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף איך לשכנע מישהו לא להתאבד? כל אחד יכול למכור ללמוד למכור לשכנע מישהו להאמין לתאם פגישה עם לקוח בטלפון יצירת אמון עם הלקוח שיווק אסטרטגי איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? התנגדות בשיחת מכירות יעדי מכירות מלחיצים למכור מוצר בעייתי יכולות שכנוע אין לקוח לא טוב אובדן לקוחות והעלאת מחירים שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה עובדים כלקוחות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר להסתיר חסרונות של מוצר לספק ללקוח שירות איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? לקוח חושש לצאת טיפש מתחרים של מוצר לשכנע מישהו להפסיק להאמין לשכנע מישהו להגיד לך מה הלקוח חושב שהוא צריך? כמה מוצרים להחזיק במלאי? זיהוי צרכים של הלקוח מוצרים פגומים פרסום חומר שיווקי איך להוביל לקוח? שם חיבה של הלקוח למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך ליצור כאב ללקוח לשכנע מישהו להתרחק משפך שיווקי איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר מוצר לא מתאים אמון הלקוחות להתקבל לעבודה במכירות לקוח ממש לא מבין את המחיר תקציב שיווקי איזה מוצרים להחזיק במלאי? טעויות של איש מכירות לגרום למישהו לרצות סקס האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? שכנוע השפעה שכנוע פנימי שכנוע למתקדמים לגרום למישהו להיות בטוח מסרים שיווקים שיווק טבעי רצון של לקוח לקוח שקודם כל רוצה המהות של השכנוע למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו להציג ללקוח מוצר כאבים של לקוח לקוחות קשים לקוח חצוף איך לעשות סוגסטיה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, תורת המשחקים, פרסומות בנושאי לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 06:34:21 - wesi28