אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP טיפול אישי, איך לשכנע גבר להיות איתך, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP וסוגסטיה, אומנות הפרזנטציה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP עוגן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, יועץ אסטרטגי, קורס nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טקסט משכנע, NLP טיפולים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע אבא, לשכנע את, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp תרגול, לשכנע הורה, לשכנע בראיון, nlp למתקדמים, לשכנע הורים, לנתח טקסטים, nlp לימוד בחינם, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את אבא, לשכנע אמא, שיטות nlp, איך לשכנע את הלקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע מישהו, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה לא לאתר את צרכי הלקוח? ליצור אמון עם האקסית לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך פחד ממכירות ניהול משא ומתן למתקדמים זיהוי הצורך של הלקוח שיווק למכירות לא רוצה לעבוד במכירות תת המודע של הלקוח איתור צרכי הלקוח תגמול איש מכירות לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לקוחות משמיצים אותי באינטרנט שיווק טבעי התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? זיהוי שתילת מחשבות בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? לגרום למישהו להעריך אותך לפטר את הלקוח הצגת מידע ללקוח איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לחשוב כמו הלקוח טקסט משכנע תוכנית יעדים מכירות לכתוב נאום משכנע איך למכור בזול? למכור למישהו פרסום לשכנע ולמכור עמלת מכירות של המוכר אמון ואמפתיה איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? ליהנות מעבודה במכירות למכור הרבה בזול טראומות של לקוח למה המוצר יקר? התמודדות עם לקוחות בעייתיים משא ומתן על המחיר לגרום לאקס לתת בך אמון סוגים של צרכי הלקוח למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? ליצור הזדהות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק התחייבות ללקוח לתוצאה לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו איך ללמוד שכנוע? המוצר הכי יקר בקטגוריה טעויות של אנשי מכירות מקצועיים לבנות תהליך שיווק להוריד עומס מאיש המכירות לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה להציג מוצר ללקוח תכנים למשפך שיווקי טיפול בהתנגדויות הלקוח לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לשכנע לקבל תפקיד להתחייב ללקוח על תוצאות הכנת פרסומת שיווקית איך להצליח בתפקיד איש מכירות? האם להתעקש עם לקוח? למה הלקוח ביטל את העסקה? לשכנע את עצמך לגרום למישהו לא להרגיש רע לענות ללקוח ששואל למכור ללקוח פגישה לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית טבלת יעדי מכירות יצירת חומרי שיווק איכותיים לתעדף את הכנת חומרי השיווק לשכנע בן זוג טכניקות שכנוע מתקדמות לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות להשפיע על רגש לשכנע אנשים להאמין בך כל אחד יכול למכור פרובוקציות בשיווק למכור פגישה פיזית איש מכירות יצירתי למכור תפקיד לחשוף את התקציב של הלקוח לעשות מבצע מכירות נוסחה לשכנע לקוחות חבר של הלקוח התמודדות עם לקוח עקשן איש מכירות גרוע איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לשכנע אותו? לטפל בהתנגדות של לקוח ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות מוצר ברמה גבוה לשווק מוצר להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי לגרום למישהו להעריץ עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי, שיווק בתחום לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:19:17 - wesi28