אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו להקשיב ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו להקשיב, איך למכור יותר טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp מטפל, סדנאות nlp, אנשי מכירות, אימון עסקי, שיפור מכירות, להשפיע על אנשים, לשכנע את המנהל, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, טיפים למכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, אימון אישי, טיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה, ייעוץ אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפול בהתנגדות מכירה, השפעה על אנשים, אומנות התקשורת, איך לגרום לבחור, NLP מדריך, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את עצמך, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP דיאטה, לנתח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP הרצאה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP פוביה, חוקים בהשפעה ושכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...לפני שמגיעים למסקנה שמדובר ביהירות. לפעמים אדם יוצר רושם של יהירות רק כי הוא לא רוצה לפגוע באחרים, ואז הוא דוחה בנימוס הצעות של אחרים, אך מתכוון פשוט לדרך אחרת. איך לגרום לאדם להקשיב לך ולקבל את עצתך? אליעד מסביר שהרבה פעמים כשאדם מסרב לקבל עצה או אינו מוכן להקשיב, הוא לא בהכרח יהיר, אלא יכול להיות שהוא חש שאתה מתנשא עליו. אם תרצה שאדם יקשיב לך, עליך לגרום לו להבין שאתה לא מתנשא, אלא רוצה באמת לעזור לו. חשוב להסביר לאדם בדיוק מה בהתנהגות שלו נתפס בעיניך כיהירות, ואיך זה משפיע על אחרים. לדוגמה, אם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להקשיב, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו להקשיב, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות איש מכירות תותח איך לשכנע עובד? איך להתראיין למשרת איש מכירות? לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ערך אמיתי של מוצר למה המשפך השיווקי לא עובד? לשכנע את עצמי מניפולציות של מנהיגי כתות ללמוד שיווק ומכירות לגרום למישהו לקנא למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו שווי אמיתי של מוצר ליצור אמון עם האקסית לאתר את הצרכים של הלקוח טיימינג של שכנוע ללכלך על מוצרים מתחרים הרצון הפנימי של הלקוח לגרום למישהו לחזור אליך מערכת יחסים עם לקוחות היצע וביקוש ושיווק השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מיומנויות שכנוע להיות חבר של הלקוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח לשכנע מישהו לאהוב אותך ליצור השפעה על אנשים להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע תכנון מסע לקוח ניתוח ראיון ביבי נתניהו להכניס עיזים במשא ומתן איך לגרום למישהו לעשות? לשכנע מוכר למכור את עצמך לעובדים שלך סודות השכנוע לדבר עם לקוח בשפה שלו למכור ללקוח את שיחת המכירה איך ניתן לשכנע? לשכנע מישהו אחר לאהוב על חשבון הלקוח לעשות איתור צרכי לקוח האם למכור רכב? מה לענות ללקוח? למכור גם את המתחרים תמחור הגיוני ללקוח שיווק לטווח מיידי לקוחות מרוצים היצע וביקוש מול לקוחות טיפול בהתנגדות לקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? התנגדויות מכירות איך לשכנע את הלקוח לקנות? היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו שאלות של לקוח בתהליך רכישה לתת ללקוח הצעת מחיר לעשות כסף מלקוחות טובים הצגת המחיר ללקוח ניתוח שיטת שכנוע לעזור למכור לכדורגל ביקורות שליליות של לקוחות יצירת חומרי שיווק איכותיים מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? התמודדות עם לקוחות קשים להיות איש מכירות מצליח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים משפך מכירות איך לפנות ללקוח? האפשרויות האחרות של הלקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו לכתוב הסכם עם לקוח לאהוב לעבוד במכירות בשביל מה להכין חומר שיווקי התנגדויות לקוח קשות כמות לקוחות פוטנציאלים איך להסביר ללקוח? לא מאמין במוצר להגיע מוכן לפגישת מכירות לקוח לא רוצה לשלם מראש מה הלקוח רוצה לדעת? איך לשכנע משוגע? כמה חומרי שיווק להכין? פרסום חומר שיווקי מגוון מוצרים להחזיק במלאי שכנוע לא נכון לגרום למישהו ללכת לטיפול שיטות השכנוע של ביבי נתניהו הפקת חומרי שיווק פגישות פיזיות עם לקוחות לנסח מכתב משכנע לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו משבר אמון הפרת אמון לענות ללקוח ששואל שאלה לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים קל לשכנע יעוץ שיווקי למכור ביעילות לגרום למישהו להיקשר לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מומחה שיווק, תורת המשחקים בתחום לשכנע מישהו להקשיב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4688 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:11:39 - wesi28