אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו להקשיב לך ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו להקשיב לך, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את, דרכים לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, nlp לאנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP סרטונים, מה זה nlp, לשכנע אנשים בכל דבר, טיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp שינוי, NLP לימודים, NLP תרגילים, התמודדות עם התנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקת nlp, טיפול בהתנגדויות מכירות, NLP שכנוע, לשכנע בעל לעוד ילד, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP הנחות יסוד, השפעה על אנשים, סוגסטיה, nlp עבודה, לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע, להתמודד עם התנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...איתו ברמה הכללית על תפיסת החיים שלו, לאו דווקא לתקוף את ההתנהגות הספציפית שנחשבת יהירה. אליעד מציע שכשמישהו מתנהג ביהירות, כדאי לעזור לו לקבל את עצמו ללא תנאי, וכך הוא יוכל להודות בטעויות ולהקשיב לאחרים בלי להרגיש מושפל או מאוים. כשאדם אוהב את עצמו בצורה כזאת, קל לו יותר לקבל עצות מאחרים, ולכן הדרך הנכונה לעזור לו היא לא להגדיר אותו כיהיר, אלא להוביל אותו בעדינות להבנה עצמית עמוקה יותר. איך לנהל שיחה בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה להגדיר מושגים בשיחה? איך אפשר לשכנע אדם שהוא יהיר? איך לגרום למישהו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להקשיב לך, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע מישהו להקשיב לך, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להביא עוד לקוחות לעסק איך לרצות למכור? לגרום למישהו באופן אקראי כל אחד ניתן לשכנוע עלויות תמחור מוצר הגדלת מכירות ללקוחות איך לשכנע אישה? לגרום למישהו לרצות לעשות משהו קמפיין שיווקי איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ההשפעה של ברק אובמה השיווק של ביבי נתניהו לפנות ללקוח בשיחת טלפון פרסום חומרים שיווקיים למכור גם מוצרים סוג ב... פרסום חומר שיווקי לגרום למישהו לקבל עזרה לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה סדנת מכירות טיפול בהתנגדות לקוח ניתוח שיחת שכנוע לשתול מחשבות בשיחת מכירה הדרכת מנהלי מכירות לא מתאים לעבוד במכירות למכור את העסק שלך להגיב ללקוח בצורה חברית תהליך שיווק לקוח מכחיש שהוא שלח פניה מניפולציות של הקורונה משפט בצורה משכנעת מוצר לא מתאים ללקוח ייחודיות שיווקית איך להציג ללקוח דירה? לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר מוצר מוכן זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי להתחבר ללקוח לפטר את הלקוח איך למכור בלי חשק? ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק איך לעשות מניפולציה? לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון הסיבה של הלקוח חסרונות מוצר מה צריך להסביר ללקוח? ניהול משא ומתן על שכר עניין של שכנוע כושר שכנוע עצמי מוצרים משלימים צרכי הלקוח אחרי רכישה למכור רק מוצרים איכותיים הקצנה לצורך שכנוע לגרום למישהו לכעוס על עצמו תמחור עסקה מול לקוחות זכותו של לקוח ללמד אנשי מכירות למכור אמפתיה ושכנוע אנשי מכירות ניתוח משפך מכירות באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? אמון באנשים חסרונות של מוצר מי יודע לשכנע? אווירה של אמון תסריט שיחה עם לקוח טקסט שכנוע הוכחה לשווי שוק של מוצר תמחור מוצר ללקוח תורת שכנוע חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות האם להתנגד ללקוח? לגרום למישהו להסיק לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך למכור בלי ביטחון עצמי לחפש לקוחות חדשים לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית איתור צרכי לקוח של המתחרים לפרט את הצעת המחיר ללקוח להיות איש מכירות מצליח יועץ מקצועי או איש מכירות חוויית הלקוח בתהליך המכירה להסביר את התמחור ללקוח לשכנע מישהו להתרגל לעשות לתת סיבה להנחה ללקוח איך לפרסם ללקוחות? שיטות שכנוע לקוחות מה הכי חשוב להסביר ללקוח? חומרי שיווק של המתחרים לקרוא ללקוח בשמו הפרטי למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? מה לדרוש במשא ומתן? מניפולציות של יועצי משכנתאות למה המוצר מתומחר במחיר הזה? סוגים של עסקאות עם לקוחות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ביקורות חיוביות של לקוחות קשיים של אנשי מכירות קמפיינים שיווקיים לשכנע באמצעות הומור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, תורת המשחקים, אימון מכירות בתחום לשכנע מישהו להקשיב לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8906 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 05:26:19 - wesi28