אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו להרגיש בנוח ✔תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו להרגיש בנוח, איך לשכנע ילדים, NLP לעסקים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מניפולציות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לכתוב טקסט משכנע, NLP התניה, NLP תוצאות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, דמיון מודרך nlp, לשכנע בחורה לשכב איתך, לשכנע אבא, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שכנוע ומכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, NLP עוגן, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP ודמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לימודי רטוריקה, מיומנויות מכירה, הכוח לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות שכנוע, איך לשכנע אישה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:32תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
איך לענות למישהו שמתלונן כדי לגרום לו להרגיש טוב?

כדי לגרום לאדם שמתלונן להרגיש טוב יותר, יש להבין תחילה מה הוא מעוניין לשמוע. כאשר אדם מתלונן, קיימות שתי דרכים עיקריות לענות לו:
  • דרך אחת היא להסכים איתו ולהזדהות עם התלונה שלו. לדוגמה, אם הוא אומר "מזג האוויר גרוע", אפשר לומר "כן, באמת מזג האוויר ממש גרוע היום". כך הוא ירגיש שאתם איתו באותה דעה.
  • הדרך השנייה היא דווקא לא להסכים ולנסות לשנות את נקודת מבטו. למשל, אם הוא אומר "מזג האוויר גרוע", אפשר לענות "דווקא נראה לי שהיום סביר ואפילו די נעים". בכך תנסו להוציא אותו מהגישה השלילית שלו ולהוביל אותו למקום חיובי יותר.
אליעד כהן מסביר שכדי לדעת איזו דרך מתאימה יותר, כדאי קודם כל לבחון את תגובת האדם באופן הדרגתי. מומלץ לא להתחייב מיד לתגובה נחרצת, אלא להגיב בצורה עדינה ולראות כיצד האדם מגיב לכך. לדוגמה, אם האדם אומר "המוצר הזה מאוד יקר", אפשר לענות "כן, המוצר הזה קצת יקר" או "המוצר הזה באמת יקר מאוד". לפי התגובה שתקבלו ממנו, תבינו האם הוא מעוניין שתסכימו איתו לחלוטין, או שהוא פתוח גם לדעה קצת שונה. אם הוא מגיב בצורה חיובית לאמירה שלכם, תוכלו להמשיך באותו כיוון. אם הוא מתנגד או מראה סימני אי - נוחות, כדאי לנסות לכוון את השיחה לצד השני, בהתאם למה שהוא מעוניין לשמוע.

איך להשתמש בטכניקה של "תגובה הדרגתית" בשיחה?

השיטה שאליעד כהן מציע כדי ליישם את הטכניקה של תגובה הדרגתית היא פשוטה וברורה:
  • תחילה, יש לחזור בצורה מדויקת על מה שהאדם אומר. לדוגמה, "כן, באמת המוצר יקר".
  • אחר כך, יש לנסות תגובה דומה אבל עם שינוי קל לטובה או לרעה. לדוגמה, "המוצר הזה באמת יקר, אבל אולי שווה את המחיר", או "הוא יקר, אבל יחסית לאיכות זה סביר".
  • לפי התגובה של האדם, אפשר להבין את הכיוון שהוא מעוניין ללכת אליו בשיחה ולהמשיך להגיב בהתאם.
באמצעות תגובות כאלה, ניתן לכוון את השיחה לאיזור שבו האדם מרגיש נוח יותר, ובכך לגרום לו להרגיש טוב יותר וקרוב יותר אליכם.

איך לקרוא אנשים בשיחה ולדעת מה הם רוצים?

אליעד כהן מסביר שחשוב לדעת לקרוא את האדם שמולכם במהלך שיחה, במיוחד אם אתם רוצים לגרום לו להרגיש בנוח ולאהוב אתכם. כדי לעשות זאת, יש לשים לב לכמה סימנים ברורים במהלך השיחה:
  • אם האדם מוסיף מידע ופרטים נוספים מיוזמתו, זה סימן שהוא מעוניין להמשיך לדבר על הנושא.
  • אם האדם מתחיל לתת תשובות קצרות, שטחיות או מנסה להתחמק מנושא מסוים, זה סימן שהוא מעוניין להפסיק לדבר על כך.
  • כאשר הוא מתעלם או נותן תשובה חלקית לשאלות שהצגתם, הוא כנראה מאותת שהוא רוצה לשנות את הנושא.
כשמזהים את הסימנים האלה, כדאי להגיב בהתאם - להמשיך את השיחה באותו נושא כשהוא מעוניין בכך, או לעבור לנושא אחר כשהוא מעוניין להפסיק. כך השיחה תהיה נעימה יותר לשני הצדדים.

איך להרגיע מישהו באמצעות תגובות מתאימות?

אליעד כהן נותן דוגמה ברורה לאיך להרגיע מישהו על ידי תגובה נכונה. למשל, כאשר אדם אומר שהוא קיבל ציון גרוע בבחינה, אפשר להציג לו את המצב בצורה חיובית ועדינה. לדוגמה, אם קיבל ציון 70, ניתן להגיד לו: "70 זה דווקא ציון מצוין ביחס לשאר הכיתה. רוב התלמידים קיבלו פחות מזה". אפשרות נוספת היא לומר לו "זה ציון טוב ביחס למה שהיה אפשר לקבל במבחן הספציפי הזה".

המטרה היא לא להכחיש את התחושה שלו, אלא להראות לו את המציאות מזווית נוספת, מרגיעה וחיובית יותר. כך האדם לא ירגיש רע עם עצמו, אלא דווקא ירגיש שהוא בסדר ואפילו יותר מזה.

איך לנהל שיחה שתגרום לאדם להרגיש בנוח?

העקרון המרכזי שאליעד מדגיש בשיחה שתגרום לאדם להרגיש בנוח הוא להקשיב היטב למה שהוא אומר, להגיב בצורה הדרגתית ולשים לב היטב לתגובותיו:
  • הקשיבו היטב, חזרו על מה שהוא אמר, ובדקו האם הוא רוצה להמשיך באותו קו או לשנות כיוון.
  • תגיבו תגובות עדינות ולא קיצוניות כדי לבחון מה הוא באמת רוצה לשמוע.
  • היו גמישים בשיחה, התאימו את עצמכם למצב הרוח ולתגובות של האדם.
באמצעות עקרונות אלה, האדם שמולכם ירגיש נינוח וקרוב אליכם, מה שיסייע גם להמשך תקשורת חיובית וטובה ביניכם בעתיד.
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...שהתפרסמה בכך שהיא מוגדרת כתכנית על כלום. הרעיון הוא שיש ערך רב גם לשיחות שנראות חסרות תוכן ותכלית, כי דווקא מתוך מה שנראה חסר משמעות יכול להתפתח שיח מעניין, משמעותי, ועמוק יותר. הוא מסביר שהיכולת לנהל שיחות כאלו, שבהן הצדדים בוחנים ומפרקים כל רעיון קטן עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת וקושיות שמופנות כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא מסביר שהוא משתמש בביקורת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להרגיש בנוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו להרגיש בנוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מושגים של לקוח הוצאות שיווק ומכירה איך לקוח מפרש? לבנות אמון להתמודד עם לקוח בעייתי האלטרנטיבות של הלקוח השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק הדרכת אנשי מכירות תמחור מוצרים ושירותים ללמוד לקבל סירוב מלקוח שמחה של לקוח טיפול בלידים של לקוחות מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? ליהנות מעבודה במכירות משפך שיווקי רחב עולם המכירות להגיב ללקוח שחיקה בעבודת מכירות איך לא לסרב ללקוח? להתמודד עם קושי למכור כל אחד יכול להשתכנע איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? הרצון הפנימי של הלקוח לטפל בהתנגדות של לקוח לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח שיווק ממומן לשכנע אקסית לחזור למכור רכב שכנוע בדרך השלילה לגרום למישהו להרגיש רגש לגרום למישהו להחזיר לך אהבה אנשי מכירות אחרים להציע ללקוח מחיר בטלפון מנהל צריך להיות איש מכירות לשכנע לקוח לשנות את דעתו מוצרים משלימים נוסחה לגרום למישהו להימשך אליך שימוש בנשים בפרסומות לפתח קריירה כאיש מכירות פרופיל הלקוח הבא שלך שגיאות בשכנוע למכור ללקוח עצוב איך למכור בזול? לקוחות משמיצים אותי באינטרנט איך לא לשכנע לקוח? לשאול את הלקוח מה הוא רוצה ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק להיות מנהל מכירות לגרום למישהו להתאהב לגרום למישהו להתחתן לשתול מחשבה למוכר כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת לגרום למישהו לשנוא אותך חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק שכנוע בפרסומות לבנות אמון מחדש לגרום למישהו להוציא אותך מהראש לעשות איתור צרכי לקוח פגישה עם לקוח איך אפשר לשכנע אנשים? מקצועיות בעיני לקוח לגרום ללקוח מודל תמחור מוצר להתעלם משאלה של לקוח שיווק למתחילים מנהל מחלקת מכירות משא ומתן לעשות את הלקוח מאושר לגרום למישהו להאמין בעצמו להשפיע על מישהו לאהוב אותך מכירות באינטרנט לנסח משפט משכנע למכור ספק כוודאות שיקולים בהצגת המחיר ללקוח להציג ללקוח מחיר מוצר חשדנות של לקוח מניפולציות של מנטור מכירות לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לפרסם מראש את המחיר ללקוח מוצר יקר מידי לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק איזה ניסוח יותר משכנע? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול לגרום למישהו לא לשכוח לקוח שרוצה לקבל הנחה רכישת אמון מוצר שקשה למכור אותו פרובוקציה בשיווק האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? להציג הנחה ללקוח שימוש בבחורות בפרסומות לגלות סודות ללקוח איך האדם משתכנע? האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך שיווק לשוק חדש איך ללמד אנשי מכירות? התמודדות עם לקוח עקשן לגרום למישהו להניח לך הרגשת קרבה עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, לשתול מחשבות, מניפולציות בתחום לשכנע מישהו להרגיש בנוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7695 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 17:22:48 - wesi28